Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    O galit kas nors priminti, iš kur Rygos maršrutui paimta Pesa? Iš kurio maršruto, ir kuo ji pakeista? Kažkaip būsiu praleidęs.
    Iki Rygos užtekdavo Pesų net tam, kad ir į Turmanto maršrutą ją leisti. Vienu momentu PESA Turmanto maršrute važinėjo kasdien.

    Comment


      Parašė dtb Rodyti pranešimą

      Jei visos (6) Pesos važiuojančios (ne remonte), tada pilnai pakanka visiems maršrutams tenkinti. Klaipėdos poreikis įprastomis dienomis yra 4 vnt. 730ML.
      Kiek teko matyti, Mockava derinama su Klaipėda - pvz. atvyksta 12:09 val. iš Klaipėdos, 12:30-17:34 važiuoja Mockavoje ir 18:35 vėl išvyksta į Klaipėdą, tai esant poreikiui dar galima sutaupyti vieną pesą.
      Be to, dėl vykdomos elektrifikacijos dalis traukinių dienos metu sutrumpinta iki Šiaulių, o neretai leidžiami klasiniai vagonai, tempiami lokomotyvo - dabar jie važiuoja dažniau
      Pabandykit nusipirkt bilietą Vilnius - Klaipėda rytojui ir pamatysit, kad poreikis yra didesnis.

      Comment


        Parašė rmss Rodyti pranešimą

        Pabandykit nusipirkt bilietą Vilnius - Klaipėda rytojui ir pamatysit, kad poreikis yra didesnis.
        Na taip, turėjau omeny labiau poreikį iš LTG planavimo pusės, ne keleivių.

        Comment


          Savaitgalį esant arti 100 proc. užpildymui, darbo dienomis Vilnius-Ryga užpildymas kritęs gana dramatiškai iki ~40-50 proc. Kas įdomu, teko pastebėti nemažai verslo klientų, važiuojančių dirbti į Rygą ir kelionės laiką skiriančių darbui kompiuteriu.
          Kol šaltuoju sezonu turizmas apmiręs, LTG puiki proga pagalvoti apie dinaminę kainodarą ir kainos mažinimą, kaip daro autobusų kompanijos.

          Comment


            Parašė dtb Rodyti pranešimą
            Savaitgalį esant arti 100 proc. užpildymui, darbo dienomis Vilnius-Ryga užpildymas kritęs gana dramatiškai iki ~40-50 proc. Kas įdomu, teko pastebėti nemažai verslo klientų, važiuojančių dirbti į Rygą ir kelionės laiką skiriančių darbui kompiuteriu.
            Kol šaltuoju sezonu turizmas apmiręs, LTG puiki proga pagalvoti apie dinaminę kainodarą ir kainos mažinimą, kaip daro autobusų kompanijos.
            Puiki proga panaikinti šitą maršrutą.

            Comment


              Parašė dtb Rodyti pranešimą
              Savaitgalį esant arti 100 proc. užpildymui, darbo dienomis Vilnius-Ryga užpildymas kritęs gana dramatiškai iki ~40-50 proc. Kas įdomu, teko pastebėti nemažai verslo klientų, važiuojančių dirbti į Rygą ir kelionės laiką skiriančių darbui kompiuteriu.
              Kol šaltuoju sezonu turizmas apmiręs, LTG puiki proga pagalvoti apie dinaminę kainodarą ir kainos mažinimą, kaip daro autobusų kompanijos.
              Puiki proga sustoji Jonavoje, Kėdainiuose

              Comment


                40-50proc uzpildymas darbo dienomis sausi yra puikus rezultatas. Kas yra vazineje panasiais traukiniais vakaru europoje tokiu laiku, tai pasakys, kad retai toks uzimtumas buna. Tik salyse su prastai isvystytu gelezinkelio tinklu bilietus reikia savaite pries, nes kitaip nebelieka (kaip kokioje Gruzijoje)

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Puiki proga panaikinti šitą maršrutą.
                  Puiki proga panaikinti keleivinį transportą traukiniais apskritai.
                  Lietuva visiems.

                  Comment


                    Kviečiu surasti kitą traukinį Lietuvoje kur užimtumo minimumas yra 40% prieš siūlant visaip jį kaitalioti. Kiek teko girdėti, LTG Link tai žiauriai džiaugiasi dabartiniu užimtumu.

                    Comment


                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                      Kviečiu surasti kitą traukinį Lietuvoje kur užimtumo minimumas yra 40% prieš siūlant visaip jį kaitalioti. Kiek teko girdėti, LTG Link tai žiauriai džiaugiasi dabartiniu užimtumu.
                      Kaip galime surasti, kai užimtumas nepublikuojamas? Kaip ir įvairūs kiti rodikliai.

                      Comment


                        Vieno ruso-latvio kelionės apžvalga Ryga-Vilnius maršrutu, kurioje trumpai užsimena ir apie LV naujųjų traukinių issues: https://youtu.be/QyU0kYi5uks?si=7fWxNAuIFIVFUAui

                        Comment


                          Parašė USA Rodyti pranešimą
                          Vieno ruso-latvio kelionės apžvalga Ryga-Vilnius maršrutu, kurioje trumpai užsimena ir apie LV naujųjų traukinių issues: https://youtu.be/QyU0kYi5uks?si=7fWxNAuIFIVFUAui
                          Net prie idiotiškos peronų+kelių sistemos pripratusiem vietiniam, pinasi liežuvis ir painiojasi peronai su keliais

                          Comment


                            Parašė USA Rodyti pranešimą
                            Vieno ruso-latvio kelionės apžvalga Ryga-Vilnius maršrutu, kurioje trumpai užsimena ir apie LV naujųjų traukinių issues: https://youtu.be/QyU0kYi5uks?si=7fWxNAuIFIVFUAui
                            Rusas nekalbėtų su tokiu dideliu akcentu.

                            Comment


                              LNK / Delfi.lt 2024.01.31
                              Pirmasis traukinio maršruto Vilnius–Ryga mėnuo – sėkmingas, tačiau keleivių jau ima mažėti
                              Praėjo jau mėnuo laiko nuo tada, kai buvo pristatytas tarptautinis traukinio maršrutas Vilnius-Ryga. „Lietuvos geležinkeliai“ jau turi pirmo mėnesio rezultatus, o savo įžvalgomis dalijasi ir profsąjunga – traukinys kursuoja, bet ar po šventinio maratono beliko kam važinėti, ar reisas netaps nuostolingas?

                              https://www.delfi.lt/verslas/transpo...azeti-95737491

                              Comment


                                Geležinkelių profsąjunga, skaičiuojanti maršruto "pelną", yra absoliučiai next level kosTmosas

                                Comment


                                  I ta "pelno" skaiciavima idomu ar itrauke sumazinta zala gamtai, klimato atsilimui, turistu atveztus pinigus, statistiskai jau dabar isvengtu suzeidimu autoavairijuose skaiciu?

                                  Comment


                                    Kuo daugiau nuostolingų maršrutų, tuo mažiau gali išsireikalauti atlyginimams. Nenuostabu, kad skaičiuoja. Juk minėta buvo, kad šito maršruto valstybė nedotuoja ir LTG Link moka iš savos kišenės.

                                    Comment


                                      Pasipiktinimas dėl į Rygą tiesiogiai švilpiančio ir Kėdainiuose, Kaune bei dar keliuose miestuose nestojančio traukinio jau pasiekė ir Seimą – Lietuvos geležinkelių atstovams Seimo Ekonomikos komitete jau teko aiškintis dėl savo sprendimų. Lietuvos geležinkelių pozicija švelnėja – dabar jau neatmetama, kad maršrutas gali būti persvarstomas iš naujo.
                                      https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...buti-keiciamas

                                      Comment


                                        A, taip, pristabdykime ir taip sunkiai su autobusais konkuruojanti kelionės laiku traukinį, tikrai padidins patrauklumą. Spėčiau kad papildomi sustojimai atsiras tik jei bus sutaupyta laiko kitur, pvz. Šiauliai-Latvijos siena atkarpoje padidinus greitį.

                                        Comment


                                          Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą

                                          Pasipiktinimas dėl į Rygą tiesiogiai švilpiančio ir Kėdainiuose, Kaune bei dar keliuose miestuose nestojančio traukinio jau pasiekė ir Seimą – Lietuvos geležinkelių atstovams Seimo Ekonomikos komitete jau teko aiškintis dėl savo sprendimų. Lietuvos geležinkelių pozicija švelnėja – dabar jau neatmetama, kad maršrutas gali būti persvarstomas iš naujo.
                                          Kuo toliau tuo labiau stebiuosi ką priima dirbti žurnalistais. Kaip jie įsivaizduoja sustojimą Kaune, kai tas traukinys net nevažiuoja pro Kauną? Dar tegul pasipiktina, kad Klaipėdoje, Panevėžyje ir Marijampolėje nestoja.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X