Parašė ifl
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Nuoširdžiai pasakius, nesuprantu kaip vairuojant būna komfortas, iš psichologinės pusės. Ypač su lietuviška vairavimo kultūra.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Nuoširdžiai pasakius, nesuprantu kaip vairuojant būna komfortas, iš psichologinės pusės. Ypač su lietuviška vairavimo kultūra.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Exactly. Vairavimas Vilniuje piko metu yra nuolatinis stresas. Nekalbant apie parkofkės paieškas. Net ten, kur ofisai turi dedikuotus požeminius parkingus ir kur žmonės yra "užsiregistravę", dažnai galioja first come, first serve principas ir tai yra bene dažniausia rytinių ofiso diskusijų tema. Reikai būti neblogu macozhistu, kad tame matyti komfortą.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė R.D. Rodyti pranešimąKas važiavo Vilnius-Ryga? Pasidalink įspūdžiais (+ ir -).
- 8 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąBeje, esu gyvenęs mieste su metro ir naršęs kas dieną pakeliui į darbą. Tai yra įmanoma praktiškai visuose miestuose (net jei ir stovint), išskyrus gal labai retas išimtis. Reikia daugiau pakeliauti ir mažiau žiūrėti video apie tas stotis Japonijoje, kur personalas per prievarta grūda žmones į traukinius.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Ne į tema, bet kažkokie jautrūs visi pasidarę. Po miestą malantis gal ir yra kur pastresuoti, bet užmiestyje nžn, nebent su kokiu senu litriniu POLO važinėjat
- 11 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aha, pažiūrėčiau, kaip tu užmiestyje vairuodamas čilini, geri kavą, bei valgai karštą maistą. Aš pats pagrinde vairuoju ilgus atstumus (Vilnius-Palanga, Vilnius-Varšuva, Vilnius-Ryga ir t.t.) ir galiu konstatuoti, kad komforto požiūriu važiavimas traukiniu yra belenkaip patogesnis ir mažiau streso keliantis experience. Net jei mašina patigi, visvien turi praktiškai visą laiką laikyti rankose baranką ir žiūrėti susikoncentravęs į aplinką. Traukinyje vietoj to gali tiesiog... miegoti. Tuo diskusija apie komfortą ir stresą baigiasi.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąKetvirtadienį važiuojant link Rygos buvo kažkoks keistas pristabdymas ir sustojimas maždaug 10 minučių tarp Jelgavos ir Rygos irgi, man regis keleiviniam traukiniui praleisti, bet irgi gana keistai kažkaip, regis toje vietoj kur stovėjom buvo pakankamai trasų kad prasilenkti. Neaiškiai taip.
Iš Jelgavos išleido netaisyklingu keliu, nes kažkoks prekinis buvo dešinėje, gal ir užėmęs reikiamą iešmą. Per Lielupės tiltą pravažiavo normaliai, paskui kiek prilėtino (iki ~40 km/h) ir teko netaisyklingais keliais prasilenkti su Ryga - Jelgava (arba toliau). Panašu jo abu traukiniai laukė kelio keitimo į taisyklingą, nes vos prasilenkus pervažiavo į taisyklingą kelią ir toliau 100-120 km/h link Rygos.
Galbūt feizbukas painioja mašinisto keitimą Jelgavoje? Perimti kabiną, stabdžių patikra (pagal garsus) maždaug tiek ir užtrunka.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Pliusai tai sakyčiau daugiau mažiau standartiniai traukinių kelionės pliusai, kažko labai naujo ir stebuklingo palyginus su Vilnius-Klaipėda nėra. Iš minusų tai kažkaip Latvijos pusėje labai interneto ryšys silpnas, trūkinėja, ir standartiškai norėtūsi kad kiek greitesnis būtų - Šiauliai-Latvijos siena viskas 80km/h, nuo Latvijos sienos iškart viskas 120km/h, tai tą tikrai patvarkyti reikėtų. Bet bendrai, smagu kad tiesiog važiuoja.
Šiauliai - Joniškis net labai neblogas kelias krovininiam transportui, bet keleiviams ... Yra kelios kreivės, kur komfortiškam važiavimui akivaizdžiai trūksta greičio.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Aha, pažiūrėčiau, kaip tu užmiestyje vairuodamas čilini, geri kavą, bei valgai karštą maistą. Aš pats pagrinde vairuoju ilgus atstumus (Vilnius-Palanga, Vilnius-Varšuva, Vilnius-Ryga ir t.t.) ir galiu konstatuoti, kad komforto požiūriu važiavimas traukiniu yra belenkaip patogesnis ir mažiau streso keliantis experience. Net jei mašina patigi, visvien turi praktiškai visą laiką laikyti rankose baranką ir žiūrėti susikoncentravęs į aplinką. Traukinyje vietoj to gali tiesiog... miegoti. Tuo diskusija apie komfortą ir stresą baigiasi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Ketvirtadienį link Rygos kažkaip sustojimo nepamenu.
Iš Jelgavos išleido netaisyklingu keliu, nes kažkoks prekinis buvo dešinėje, gal ir užėmęs reikiamą iešmą. Per Lielupės tiltą pravažiavo normaliai, paskui kiek prilėtino (iki ~40 km/h) ir teko netaisyklingais keliais prasilenkti su Ryga - Jelgava (arba toliau). Panašu jo abu traukiniai laukė kelio keitimo į taisyklingą, nes vos prasilenkus pervažiavo į taisyklingą kelią ir toliau 100-120 km/h link Rygos.
Galbūt feizbukas painioja mašinisto keitimą Jelgavoje? Perimti kabiną, stabdžių patikra (pagal garsus) maždaug tiek ir užtrunka.
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Išgerti kavą ir pavalgyti galiu ir prieš ir po kelionės. Niekados nesuprantu tų, kurie lėktuve kaip išbadėję puola maistą užsakinėti... nors jo belaukiant 2 valandas neaišku ką veikia. Traukinio patogumas susideda ne tik iš paties laiko jame, bet ir jo periodiškumo. Pamenu trumpas pabėgimas, Italija, Baris, kryptis Lecce 150km, užeini į traukinių stotį, tiesioginiai maršrutai kas valandą. Pasijauti, kaip miesto autobuso stotelėje, sėdi ir pirmyn. Va tada ir pasijaučia visi traukinio privalumai. Apie automobilį net mintis nekyla. Bet kai traukinio lauki, kaip vienintelio skrydžio per pusę dienos ta kryptimi... visi privalumai minusuojasi
Vilnius - Klaipėda apie 4h 15min 25 eurai, kai Stockholmas - Goteborgas šiek tiek didesnį atstumą įveikia per 3 ir bilietų galima rast už 40 su švediškomis algomis ir švedišku aptarnavimu.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąRegis Cena stotyje visas šis reikalas buvo?
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Ignitis yra valstybinė įmonė. Kainos palyginus su privatininkais yra praktiškai tokios pačios, kartais privatininkai brangiau parduoda. Tad faktas kad pirmas teiginys nesąmonė.
Iš principo, valstybė gal ir galėtų liepti Igničiui kad numušinėtų jie kainas, savo biūdžeto ir pelningumo sąskaita. Bet nemanau ar 25% likusių akcininkų toks prašymas labai patiktų. Ir tai tikrai nėra gera strategija ilgalaikiam įmonės augimui.
Tuo tarpu Ouigo vs Renfe:
Average prices for tickets on high-speed trains between Madrid and Barcelona have dropped by 25 percent since Ouigo started operating last year, according to Spain's competition watchdog CNMC. Passenger traffic on the route has jumped by 47 percent, and is up by 14 percent along Spain's entire rail network since May 2021, according to Adif.
Kokia bilieto kaina? 17 eurų. Kokia kelionės trukmė? 2h 30min. Įdomu, kodėl taip pašoko keleivių. Tikriausiai dėl Ouigo patogumo. Must be it!
LTG Link tiesiog reikalingesnė valdžiai, nes kitaip seniai būtų nuėjusi LAL'o keliu į nebūtį.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.31, 02:43.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąBeje, kas Ignicio konkurentai? Kartais ne analogiškos estų ir latvių valstybinės kompanijos?
Parašė ifl Rodyti pranešimąTuo tarpu Ouigo vs Renfe:
Parašė ifl Rodyti pranešimąLTG Link tiesiog reikalingesnė valdžiai, nes kitaip seniai būtų nuėjusi LAL'o keliu į nebūtį.
Comment
-
Apie ką tiksliai šita diskusija? Visi sutinkam, kad LTG turi daugybę vietos progresui ir, kad keleivių transportas Lietuvoje yra apleistas. Čia bandoma sakyti, kad LTG reikia nebandyti kurti konkurencingos keleivių pervežimo sistemos (t.y. uždaryti LTG Link)?Paskutinis taisė VLR; 2023.12.31, 13:45.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Buvo dar tokia Perlo energija, labai gerai privatininkams sekėsi su ja, išgyveno net 2 metus
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąTarsi Oiugo nebūtų Prancūzų valstybinės įmonės brand'as? Tai kuo gi čia skiriasi mūsų elektros rinka nuo to? Niekuo.
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąTaip, nes nėra šiuo momentu iš ko dar pirkti susisiekimo paslaugų. Šiaip manau kad konkurencija kažkokia būtų labai gerai, atsirastu ir spyris į LTG subinę daryti geriau, ir galimybės konkuruoti dėl kainų. Bet nemanau kad tai įvyks ant rusiškos vėžės, kaina ateiti yra stipriai per didelė. Rail Baltica kažkiek konkurencijos atneš, bet realiai reiks palaukti rezultatų iš EU stūmimo kad bendrai visi Europoje pereitų ant standartinės vėžės https://www.railway.supply/en/plans-...tandard-gauge/
Comment
Comment