Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai ir nedirba elito burbului. Susigalvojai kažkokią nesąmonę ir darai iš tos nesąmonės atitinkamai absurdiškas išvadas. Kodėl?
    Šiuo atveju tam, kad politikai galėtų pasiPR'inti atkūrę tai, kas jau buvo nekenčiamoj Sovietų Sąjungoj

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą
      Jeigu važiuoji ta pačia kryptimi kaip kamščiai būtent kamščių metu. Rankiojant vyšnias būtų galima įmest straipsnių apie traukinių vėlavimą po n valandų.
      Teisybės dėlei tuomet reiktų skaičiuoti ir kiekvieną automobilį, kuris laiku nepasiekė kelionės tikslo dėl savaitgalinių A1 kamščių vasarą.

      Comment


        Parašė ifl Rodyti pranešimą

        Valstybiniai geležinkelio vežėjai neturi atsisakyti pirmų, verslo klasių ir pnš, bet turi užtikrinti kelionių konkurencingumą masiniame transporte lyginant su lėktuvais, autobusais ir automobiliais. Beje, Metropolitan uždarė.
        O kodėl reikia užtikrinti pigius traukinio bilietus į Rygą? LTG Link gali teigti, kad suteikia papildomą važiavimo komfortą (kurio autobusai negali pasiūlyti), todėl tai yra premium produktas ir kaina bus atitinkama. Ryga nėra Lietuvos teritorijoje ir į ją nebūtina užtikrinti paties pigiausio transporto. Jeigu užimtumas išliks – valio. Pelną panaudoti Lietuvoje yra kur.

        Metropolitan seniai jau buvo, reikėtų pasigilinti į specifiką. Kaip priešingą pavyzdį paminėčiau valstybinio vežėjo operuojamą Nightjet, kuris laikosi „ant nulio“. Jei neklystu, pačioje Austrijoje naktiniai traukiniai subsidijuojami, o užsienyje trasos mokesčiai didoki, tačiau ir bilietų kainos didesnės (ŽYMIAI didesnės už Flixbusą). Nepaisant to, vagonai išperkami kelis mėnesius į priekį, traukinių ir maršrutų leidžiama vis daugiau.
        Pagal jūsų logiką, naujų Nightjet maršrutų net nebūtų galima pradėti, nes juk bilietai brangesni už Flixbusą ar net skrydį. Tačiau keleiviai pilnai išperka visus bilietus ir Nightjet toliau gerina savo paslaugas, užsipirko naujų traukinių.
        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

        Comment


          Parašė taccido Rodyti pranešimą

          O kodėl reikia užtikrinti pigius traukinio bilietus į Rygą? LTG Link gali teigti, kad suteikia papildomą važiavimo komfortą (kurio autobusai negali pasiūlyti), todėl tai yra premium produktas ir kaina bus atitinkama. Ryga nėra Lietuvos teritorijoje ir į ją nebūtina užtikrinti paties pigiausio transporto. Jeigu užimtumas išliks – valio. Pelną panaudoti Lietuvoje yra kur.
          Tai neužtikrinkite, viskas gerai. Bet po to nereikia skųstis, kad žmonės nevažinėja, ar važinėja automobiliais/autobusais, nes jiems traukinys per brangus (ar uždarė 2004m. kartais ne dėl to, kad nebuvo keleivių?)

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            John irgi visai kitaip kalbėtų, jei turėtų kokius 3 vaikus, net su savo geru vilnietišku atlyginimu. Dabar patogu šaipytis iš vargšų, kurie žiūri į kainas.
            Pažįstu kaip tik tokių. Guess what, jie važinėja ir mašina, ir traukiniu, ir dviračiu (jep, su vaikais, ir taip, į mokyklą/darželį). Ne viskas yra juoda vs balta, ne visų gyvenimas sukasi vien apie kelių centų sutaupymą, net jei jie nėra elitų elitas.

            Comment


              Parašė ifl Rodyti pranešimą

              Tai neužtikrinkite, viskas gerai. Bet po to nereikia skųstis, kad žmonės nevažinėja, ar važinėja automobiliais/autobusais, nes jiems traukinys per brangus (ar uždarė 2004m. kartais ne dėl to, kad nebuvo keleivių?)
              Biškiuką gal skiriasi perkamoji galia dabar ir 2004?

              Comment


                Parašė ifl Rodyti pranešimą

                Na ir tas, kad valstybinė kompanija turi dirbti ne elito burbulo pasivažinėjimams Orient Express'u, o visuomenei didinant kelionių prieinamumą.
                Valstybinei įmonei kalt pelną nuo turtingų kad atneštų pelną kuris teką į biudžetą šiaip tai visiškai OK. Kas, nori kad privatininkas tuo užsiimtu ir gerokai mažiau pinigų į biudžetą keliautų? Tai kad įmonė priklauso valstybei nereiškia kad ji automatiškai negali rinkti pelno - kaip tik, tikslas tokias įmones valstybei turėti yra tam kad jos neštų jai pelną ir papildytų biudžetą.

                Kelionių prieinamumo didinimas realiai visur yra vykdomas savivaldybių ar valstybių per nuostolingų maršrutų ar infrastruktūros gerinimo finansavimą, o ne valstybinių įmonių biudžeto sąskaita.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Biškiuką gal skiriasi perkamoji galia dabar ir 2004?
                  Taip, ir demografija.

                  Comment


                    Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                    Valstybinei įmonei kalt pelną nuo turtingų kad atneštų pelną kuris teką į biudžetą šiaip tai visiškai OK. Kas, nori kad privatininkas tuo užsiimtu ir gerokai mažiau pinigų į biudžetą keliautų? Tai kad įmonė priklauso valstybei nereiškia kad ji automatiškai negali rinkti pelno - kaip tik, tikslas tokias įmones valstybei turėti yra tam kad jos neštų jai pelną ir papildytų biudžetą.

                    Kelionių prieinamumo didinimas realiai visur yra vykdomas savivaldybių ar valstybių per nuostolingų maršrutų ar infrastruktūros gerinimo finansavimą, o ne valstybinių įmonių biudžeto sąskaita.
                    Jei tą pačią paslaugą teikia valstybininkas ir teikia privatininkas, privatininkas daugumoje atvejų tą pačią paslaugą suteiks pigiau.

                    Ir kodėl ne valstybinių įmonių pelnų sąskaita? Nes kartais jos ne valstybės valstybėje? Iš kur čia dabar tokia staigi meilė LG?
                    Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 18:42.

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                      Jei tą pačią paslaugą teikia valstybininkas ir teikia privatininkas, privatininkas daugumoje atvejų tą pačią paslaugą suteiks pigiau.

                      Ir kodėl ne valstybinių įmonių pelnų sąskaita? Nes kartais jos ne valstybės valstybėje? Iš kur čia dabar tokia staigi meilė LG?
                      Ignitis yra valstybinė įmonė. Kainos palyginus su privatininkais yra praktiškai tokios pačios, kartais privatininkai brangiau parduoda. Tad faktas kad pirmas teiginys nesąmonė.

                      Iš principo, valstybė gal ir galėtų liepti Igničiui kad numušinėtų jie kainas, savo biūdžeto ir pelningumo sąskaita. Bet nemanau ar 25% likusių akcininkų toks prašymas labai patiktų. Ir tai tikrai nėra gera strategija ilgalaikiam įmonės augimui.

                      Comment


                        Turėjom VLN istoriją su privatininkų nevykdomais reisais. Taip pat panašu jog ir VVT tuo karts nuo karto pasinaudoja. Ir kol kas niekam plunksnos neskraido.

                        Ir realiai ko gero nieko neįmanoma būtų padaryti, jei pvz privatininko kelių paskutinių paros reisų metu TP 'sugenda', o rytui jas mechanikas 'pataiso'.
                        Privatus vežėjas nevažiuoja jam nepelningu metu, sutartis nepažeidžiama. Buvęs VT keleivis sukandęs pinigus važiuoja boltais.

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Pažįstu kaip tik tokių. Guess what, jie važinėja ir mašina, ir traukiniu, ir dviračiu (jep, su vaikais, ir taip, į mokyklą/darželį). Ne viskas yra juoda vs balta, ne visų gyvenimas sukasi vien apie kelių centų sutaupymą, net jei jie nėra elitų elitas.
                          O pie kokius konkrečiai skirtumus kainų kalbame?
                          Vidutinė alga grubiai apie 6 eur valandai.

                          Tai pvz jei skirtumas 6 eur bilietų (tikiuosi nesi tokio lygio snobas, kad tokią sumą centais vadini) ir paklaustume žmonių:
                          Ar nori važiuoti autobusu, ar traukiniu, bet jei nori traukiniu turėsi dar papildomai dirbti darbe valandą, kad uždirbtum ant kainos skirtumo.
                          Manau dauguma sakys, kad geriau dirbti valandą mažiau ir "pakentėt" autobuse, nei valanda daugiau ir važiuot "patogesniu" traukiniu.
                          Va jei 10 ar 15 min tik reikėtų papildomai padirbti ant bilieto kainų skirtumo, gal jau kažkas protingiau gautųsi.

                          Comment


                            Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                            Turėjom VLN istoriją su privatininkų nevykdomais reisais. Taip pat panašu jog ir VVT tuo karts nuo karto pasinaudoja. Ir kol kas niekam plunksnos neskraido.

                            Ir realiai ko gero nieko neįmanoma būtų padaryti, jei pvz privatininko kelių paskutinių paros reisų metu TP 'sugenda', o rytui jas mechanikas 'pataiso'.
                            Privatus vežėjas nevažiuoja jam nepelningu metu, sutartis nepažeidžiama. Buvęs VT keleivis sukandęs pinigus važiuoja boltais.
                            Labai daug VT Europoje sistemų veikia su privačiais vėžėjais. Nepelningas linijas įprastai dotuoja valstybė, tai vėžėjui jokio skirtumo. Jo pareiga - laiku aptarnauti reisą, nes neįvykdžius reiso laukia baudos, chroniškais atvejais nutraukiamos sutartys. Juolab kad neretai tie "privatininkai" yra kitų šalių nacionaliniai vėžėjai (pvz. Arriva yra DB padalinys)
                            Teoriškai kaip ES dalis, į Judu skelbiamus konkursus gali aplikuoti ir rimtos europinės kontoros kaip Arriva, Transdev (buvusi Veolia) ir kitos, bet panašu, kad joms LIetuva neaktuali. Tai lieka visokie nususę autobusų parkai arba privatininkai, nesudarantys normalių darbo sąlygų, pažeidžiami iškritus bent keliems vairuotiejiems.
                            Geležinkeliuose privatininkai be valstybės užsakymo veža tik pačiuose pelningiausiuose maršrutuose. Kita vertus, galima geležinkelius privatizuoti taip, kaip buvo padaryta UK, bet ta privatizacija visiškai save diskreditavo, nes privatūs vežėjai arba dažnai turi finansinių sunkumų, arba viską apkarpo taip, kad išlenda gedimai, nevykdomi reisai ir t.t., o bilietų kainos itin aukštos.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą

                              O pie kokius konkrečiai skirtumus kainų kalbame?
                              Vidutinė alga grubiai apie 6 eur valandai.

                              Tai pvz jei skirtumas 6 eur bilietų (tikiuosi nesi tokio lygio snobas, kad tokią sumą centais vadini) ir paklaustume žmonių:
                              Ar nori važiuoti autobusu, ar traukiniu, bet jei nori traukiniu turėsi dar papildomai dirbti darbe valandą, kad uždirbtum ant kainos skirtumo.
                              Manau dauguma sakys, kad geriau dirbti valandą mažiau ir "pakentėt" autobuse, nei valanda daugiau ir važiuot "patogesniu" traukiniu.
                              Va jei 10 ar 15 min tik reikėtų papildomai padirbti ant bilieto kainų skirtumo, gal jau kažkas protingiau gautųsi.
                              Papildomai dirbt valandą kad leistų sau nusipirkti bilietą (kalbame apie vidurinės klasės žmogų)? Gal greičiau, vienos valandos kelionė traukiniu ir tuo pat metu dirbant ne tik kad padengia tą vieną valandą keliavimo autobusu pinigų prasme, bet taipogi ir tą pačią valandą laiko sutaupo, o jei keliaujama ilgiau, tai netgi išlošiama dar daugiau vien dėl skirtingo komforto lygio.

                              Comment


                                Žiema. Tamsu. Vaikšto depresija?
                                Nebuvo reiso - buvo blogai.
                                Atsirado reisas - irgi blogai.
                                ​​​​​​Nenorit važiuoti traukiniu - nevažiuokit, juk niekas neverčia. Kam čia tas pilstymas iš tuščio į kiaurą koks beprasmis yra šitas traukinys, nors jis važiuoja pilnas? Gal tamstos siūlote palaukti RB, ir tik tuomet pradėti rūpintis traukinių užpildymu?

                                Comment


                                  Parašė Zefyras Rodyti pranešimą
                                  Papildomai dirbt valandą kad leistų sau nusipirkti bilietą (kalbame apie vidurinės klasės žmogų)? Gal greičiau, vienos valandos kelionė traukiniu ir tuo pat metu dirbant ne tik kad padengia tą vieną valandą keliavimo autobusu pinigų prasme, bet taipogi ir tą pačią valandą laiko sutaupo, o jei keliaujama ilgiau, tai netgi išlošiama dar daugiau vien dėl skirtingo komforto lygio.
                                  Tokia logika galioja tik verslo kelionėms. Ir toli gražu ne visiems darbo tipams. Asmeniniais reikalais daugumai negalios, nebent darbo specifika leidžia pasiplaut iš darbo įprastu metu ir užsiimt asmeniniais reikalais.

                                  Jei visada taip svarbu būtų komforto lygis, verslo klasė lėktuvuose nuolat būtų perpildyta ir išvis užimtų didžiąją lėktuvo dalį. Visokie 12 valandų skrydžiai ekonominėj klasėj labai nekomfortas, bet nežinau kiek turėčiau uždirbt, kad negalvodamas susimažinčiau tą nekomfortą susimokėdamas už verslo klasę.

                                  Comment


                                    Nežinau ar čia verta nagrinėti visus įmanomus atvejus, kam tinka, o kam ne. Kad ir dauguma keliautojų vistiek nukilina laiką žiūrėdami youtube'ą ar veikdami dar kažką, normaliame traukinyje fiziškai daugiau vietos bet kam, ką darai, o kur dar galimybė pasivaikščioti, pagrindiniuose maršrutuose - pavalgyti ir t.t.
                                    Skrydžiai 12 valandų išvis yra ribiniai atvejai, kurie diskusijoje apie geležinkelius nelabai tinka. Kaip ir kelionės automobiliu 12 valandų yra jau arčiau ribinio atvejo, bet nemažai kam vis dar atrodo, kad geriau vairuoti 12 valandų, nei pavažiuoti kelias valandas traukiniu, o tada nuskristi išleidus gal ir šiek tiek daugiau.
                                    Sakysite, skonio reikalas, bet man atrodo per daug mus sutraumavo sovietmečio ir 90-tųjų nepriteklius, kad viskas į ką atsižvelgiame, yra kaina.

                                    Comment


                                      Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                      O pie kokius konkrečiai skirtumus kainų kalbame?
                                      Vidutinė alga grubiai apie 6 eur valandai.

                                      Tai pvz jei skirtumas 6 eur bilietų (tikiuosi nesi tokio lygio snobas, kad tokią sumą centais vadini) ir paklaustume žmonių:
                                      Ar nori važiuoti autobusu, ar traukiniu, bet jei nori traukiniu turėsi dar papildomai dirbti darbe valandą, kad uždirbtum ant kainos skirtumo.
                                      Manau dauguma sakys, kad geriau dirbti valandą mažiau ir "pakentėt" autobuse, nei valanda daugiau ir važiuot "patogesniu" traukiniu.
                                      Va jei 10 ar 15 min tik reikėtų papildomai padirbti ant bilieto kainų skirtumo, gal jau kažkas protingiau gautųsi.
                                      O kai važiuoja sausakimši traukiniai tiek Vilnius-Kaunas, tiek Vilnius-Klaipėda, ten panašūs visi į snobus, kuriems 6 Eur nesvarbu? Dar kartą, ne visų žmonių vienintelis kriterijus, pagal kurį jie daro savo gyvenimo pasirinkimus, yra keli centai ar keli Eurai. Man asmeniškai 6 Eurai yra labai dideli pinigai, tačiau jų sutaupymas man nėra svarbiausias kriterijsu darant kai kuriuos pasirinkimus. Tiesiog kai kurie žmonės labai vertina ne tik pačius 6 Eurus, bet ir savo komfortą, emocinę savijautą ir kitus dalykus, kuriuos jie įvertina kur kas didesne suma, nei 6 Eurai. Aš, pavyzdžiui, visų tų dalykų kombinaciją vertinu maždaug 40-50 Eur kelionei iš Vilniaus į Klaipėdą t.y. tam, kad rinkčiausi važiuoti autobusu, o ne traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą, autobuso bilietas turėtų būti pigesnis už traukinio bilietą maždaug 40-50 Eurų. Žinoma, tai nereiškia, kad nėra tokių, kurie tai vertina kur kas brangiau arba kur kas pigiau. Tu, kaip suprantu, savo komfortą, savijautą ir kitus su asmeniniu gerbūviu susijusius dalykus vertini 0?

                                      Comment


                                        Nukrypstant nuo temos, bet įdomu kaip šiti argumentai apie komfortą, savijautą ir t.t. ir viso to vertę sueitų kalbant apie miestų VT. Visgi sėdėt kamštyje su X5 daugiau komforto nei važiuot prisigrūdusiam trūlike su, sakykim, įvairiais visuomenės sluoksniais ir dar šalt ir šlapt stotelėj. Ir dar būna besistebinčių kai liaudis noriai moka už parkingą vardan kasdienio komforto, savijautos ir t.t.

                                        Comment


                                          Sorry, truputi ne į temą, bet rimtai- išsiblaivykit visi varantys ant visko ir amžinai esantys viskuo nepatenkinti. Wtf kas jums yra? Forumas virsta kažkokių verksnių išsiliejimo vieta, kam čia to reikia?
                                          Sakysit laisvai galima reikšti nuomonę ir t.t.? Man rodos - prie teisių visuomet turim ir pareigas - jei kažkas negerai/netinka= puiki proga pasiūlyti kažką konstruktyvaus, o ne vemti savo blevyzgas belen kur..
                                          Nuolat bliaudami tampam panašūs į nusigėrusius ir amžinai nelaimingus kaimynus iš rytų ir tiesiog programuojam savo aplinką tapti tokiais nelaimingais ir nepatenkintais. Ar ir savo vaikais bei artimaisiais esat tokie nepatenkinti ir nuolat priekaištaujantys? Verta susimąstyti.
                                          LInksmų ir sėkmingų naujųjų bei greitėjančių traukinių reisų visiems tikriems gerbėjams!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X