Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąJeigu važiuoji ta pačia kryptimi kaip kamščiai būtent kamščių metu. Rankiojant vyšnias būtų galima įmest straipsnių apie traukinių vėlavimą po n valandų.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Valstybiniai geležinkelio vežėjai neturi atsisakyti pirmų, verslo klasių ir pnš, bet turi užtikrinti kelionių konkurencingumą masiniame transporte lyginant su lėktuvais, autobusais ir automobiliais. Beje, Metropolitan uždarė.
Metropolitan seniai jau buvo, reikėtų pasigilinti į specifiką. Kaip priešingą pavyzdį paminėčiau valstybinio vežėjo operuojamą Nightjet, kuris laikosi „ant nulio“. Jei neklystu, pačioje Austrijoje naktiniai traukiniai subsidijuojami, o užsienyje trasos mokesčiai didoki, tačiau ir bilietų kainos didesnės (ŽYMIAI didesnės už Flixbusą). Nepaisant to, vagonai išperkami kelis mėnesius į priekį, traukinių ir maršrutų leidžiama vis daugiau.
Pagal jūsų logiką, naujų Nightjet maršrutų net nebūtų galima pradėti, nes juk bilietai brangesni už Flixbusą ar net skrydį. Tačiau keleiviai pilnai išperka visus bilietus ir Nightjet toliau gerina savo paslaugas, užsipirko naujų traukinių.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 10 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
O kodėl reikia užtikrinti pigius traukinio bilietus į Rygą? LTG Link gali teigti, kad suteikia papildomą važiavimo komfortą (kurio autobusai negali pasiūlyti), todėl tai yra premium produktas ir kaina bus atitinkama. Ryga nėra Lietuvos teritorijoje ir į ją nebūtina užtikrinti paties pigiausio transporto. Jeigu užimtumas išliks – valio. Pelną panaudoti Lietuvoje yra kur.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
John irgi visai kitaip kalbėtų, jei turėtų kokius 3 vaikus, net su savo geru vilnietišku atlyginimu. Dabar patogu šaipytis iš vargšų, kurie žiūri į kainas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai neužtikrinkite, viskas gerai. Bet po to nereikia skųstis, kad žmonės nevažinėja, ar važinėja automobiliais/autobusais, nes jiems traukinys per brangus (ar uždarė 2004m. kartais ne dėl to, kad nebuvo keleivių?)
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Na ir tas, kad valstybinė kompanija turi dirbti ne elito burbulo pasivažinėjimams Orient Express'u, o visuomenei didinant kelionių prieinamumą.
Kelionių prieinamumo didinimas realiai visur yra vykdomas savivaldybių ar valstybių per nuostolingų maršrutų ar infrastruktūros gerinimo finansavimą, o ne valstybinių įmonių biudžeto sąskaita.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Biškiuką gal skiriasi perkamoji galia dabar ir 2004?
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Valstybinei įmonei kalt pelną nuo turtingų kad atneštų pelną kuris teką į biudžetą šiaip tai visiškai OK. Kas, nori kad privatininkas tuo užsiimtu ir gerokai mažiau pinigų į biudžetą keliautų? Tai kad įmonė priklauso valstybei nereiškia kad ji automatiškai negali rinkti pelno - kaip tik, tikslas tokias įmones valstybei turėti yra tam kad jos neštų jai pelną ir papildytų biudžetą.
Kelionių prieinamumo didinimas realiai visur yra vykdomas savivaldybių ar valstybių per nuostolingų maršrutų ar infrastruktūros gerinimo finansavimą, o ne valstybinių įmonių biudžeto sąskaita.
Ir kodėl ne valstybinių įmonių pelnų sąskaita? Nes kartais jos ne valstybės valstybėje? Iš kur čia dabar tokia staigi meilė LG?Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 18:42.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Jei tą pačią paslaugą teikia valstybininkas ir teikia privatininkas, privatininkas daugumoje atvejų tą pačią paslaugą suteiks pigiau.
Ir kodėl ne valstybinių įmonių pelnų sąskaita? Nes kartais jos ne valstybės valstybėje? Iš kur čia dabar tokia staigi meilė LG?
Iš principo, valstybė gal ir galėtų liepti Igničiui kad numušinėtų jie kainas, savo biūdžeto ir pelningumo sąskaita. Bet nemanau ar 25% likusių akcininkų toks prašymas labai patiktų. Ir tai tikrai nėra gera strategija ilgalaikiam įmonės augimui.
Comment
-
Turėjom VLN istoriją su privatininkų nevykdomais reisais. Taip pat panašu jog ir VVT tuo karts nuo karto pasinaudoja. Ir kol kas niekam plunksnos neskraido.
Ir realiai ko gero nieko neįmanoma būtų padaryti, jei pvz privatininko kelių paskutinių paros reisų metu TP 'sugenda', o rytui jas mechanikas 'pataiso'.
Privatus vežėjas nevažiuoja jam nepelningu metu, sutartis nepažeidžiama. Buvęs VT keleivis sukandęs pinigus važiuoja boltais.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pažįstu kaip tik tokių. Guess what, jie važinėja ir mašina, ir traukiniu, ir dviračiu (jep, su vaikais, ir taip, į mokyklą/darželį). Ne viskas yra juoda vs balta, ne visų gyvenimas sukasi vien apie kelių centų sutaupymą, net jei jie nėra elitų elitas.
Vidutinė alga grubiai apie 6 eur valandai.
Tai pvz jei skirtumas 6 eur bilietų (tikiuosi nesi tokio lygio snobas, kad tokią sumą centais vadini) ir paklaustume žmonių:
Ar nori važiuoti autobusu, ar traukiniu, bet jei nori traukiniu turėsi dar papildomai dirbti darbe valandą, kad uždirbtum ant kainos skirtumo.
Manau dauguma sakys, kad geriau dirbti valandą mažiau ir "pakentėt" autobuse, nei valanda daugiau ir važiuot "patogesniu" traukiniu.
Va jei 10 ar 15 min tik reikėtų papildomai padirbti ant bilieto kainų skirtumo, gal jau kažkas protingiau gautųsi.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimąTurėjom VLN istoriją su privatininkų nevykdomais reisais. Taip pat panašu jog ir VVT tuo karts nuo karto pasinaudoja. Ir kol kas niekam plunksnos neskraido.
Ir realiai ko gero nieko neįmanoma būtų padaryti, jei pvz privatininko kelių paskutinių paros reisų metu TP 'sugenda', o rytui jas mechanikas 'pataiso'.
Privatus vežėjas nevažiuoja jam nepelningu metu, sutartis nepažeidžiama. Buvęs VT keleivis sukandęs pinigus važiuoja boltais.
Teoriškai kaip ES dalis, į Judu skelbiamus konkursus gali aplikuoti ir rimtos europinės kontoros kaip Arriva, Transdev (buvusi Veolia) ir kitos, bet panašu, kad joms LIetuva neaktuali. Tai lieka visokie nususę autobusų parkai arba privatininkai, nesudarantys normalių darbo sąlygų, pažeidžiami iškritus bent keliems vairuotiejiems.
Geležinkeliuose privatininkai be valstybės užsakymo veža tik pačiuose pelningiausiuose maršrutuose. Kita vertus, galima geležinkelius privatizuoti taip, kaip buvo padaryta UK, bet ta privatizacija visiškai save diskreditavo, nes privatūs vežėjai arba dažnai turi finansinių sunkumų, arba viską apkarpo taip, kad išlenda gedimai, nevykdomi reisai ir t.t., o bilietų kainos itin aukštos.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O pie kokius konkrečiai skirtumus kainų kalbame?
Vidutinė alga grubiai apie 6 eur valandai.
Tai pvz jei skirtumas 6 eur bilietų (tikiuosi nesi tokio lygio snobas, kad tokią sumą centais vadini) ir paklaustume žmonių:
Ar nori važiuoti autobusu, ar traukiniu, bet jei nori traukiniu turėsi dar papildomai dirbti darbe valandą, kad uždirbtum ant kainos skirtumo.
Manau dauguma sakys, kad geriau dirbti valandą mažiau ir "pakentėt" autobuse, nei valanda daugiau ir važiuot "patogesniu" traukiniu.
Va jei 10 ar 15 min tik reikėtų papildomai padirbti ant bilieto kainų skirtumo, gal jau kažkas protingiau gautųsi.
Comment
-
Žiema. Tamsu. Vaikšto depresija?
Nebuvo reiso - buvo blogai.
Atsirado reisas - irgi blogai.
Nenorit važiuoti traukiniu - nevažiuokit, juk niekas neverčia. Kam čia tas pilstymas iš tuščio į kiaurą koks beprasmis yra šitas traukinys, nors jis važiuoja pilnas? Gal tamstos siūlote palaukti RB, ir tik tuomet pradėti rūpintis traukinių užpildymu?
- 10 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąPapildomai dirbt valandą kad leistų sau nusipirkti bilietą (kalbame apie vidurinės klasės žmogų)? Gal greičiau, vienos valandos kelionė traukiniu ir tuo pat metu dirbant ne tik kad padengia tą vieną valandą keliavimo autobusu pinigų prasme, bet taipogi ir tą pačią valandą laiko sutaupo, o jei keliaujama ilgiau, tai netgi išlošiama dar daugiau vien dėl skirtingo komforto lygio.
Jei visada taip svarbu būtų komforto lygis, verslo klasė lėktuvuose nuolat būtų perpildyta ir išvis užimtų didžiąją lėktuvo dalį. Visokie 12 valandų skrydžiai ekonominėj klasėj labai nekomfortas, bet nežinau kiek turėčiau uždirbt, kad negalvodamas susimažinčiau tą nekomfortą susimokėdamas už verslo klasę.
- 3 patinka
Comment
-
Nežinau ar čia verta nagrinėti visus įmanomus atvejus, kam tinka, o kam ne. Kad ir dauguma keliautojų vistiek nukilina laiką žiūrėdami youtube'ą ar veikdami dar kažką, normaliame traukinyje fiziškai daugiau vietos bet kam, ką darai, o kur dar galimybė pasivaikščioti, pagrindiniuose maršrutuose - pavalgyti ir t.t.
Skrydžiai 12 valandų išvis yra ribiniai atvejai, kurie diskusijoje apie geležinkelius nelabai tinka. Kaip ir kelionės automobiliu 12 valandų yra jau arčiau ribinio atvejo, bet nemažai kam vis dar atrodo, kad geriau vairuoti 12 valandų, nei pavažiuoti kelias valandas traukiniu, o tada nuskristi išleidus gal ir šiek tiek daugiau.
Sakysite, skonio reikalas, bet man atrodo per daug mus sutraumavo sovietmečio ir 90-tųjų nepriteklius, kad viskas į ką atsižvelgiame, yra kaina.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
O pie kokius konkrečiai skirtumus kainų kalbame?
Vidutinė alga grubiai apie 6 eur valandai.
Tai pvz jei skirtumas 6 eur bilietų (tikiuosi nesi tokio lygio snobas, kad tokią sumą centais vadini) ir paklaustume žmonių:
Ar nori važiuoti autobusu, ar traukiniu, bet jei nori traukiniu turėsi dar papildomai dirbti darbe valandą, kad uždirbtum ant kainos skirtumo.
Manau dauguma sakys, kad geriau dirbti valandą mažiau ir "pakentėt" autobuse, nei valanda daugiau ir važiuot "patogesniu" traukiniu.
Va jei 10 ar 15 min tik reikėtų papildomai padirbti ant bilieto kainų skirtumo, gal jau kažkas protingiau gautųsi.
- 4 patinka
Comment
-
Nukrypstant nuo temos, bet įdomu kaip šiti argumentai apie komfortą, savijautą ir t.t. ir viso to vertę sueitų kalbant apie miestų VT. Visgi sėdėt kamštyje su X5 daugiau komforto nei važiuot prisigrūdusiam trūlike su, sakykim, įvairiais visuomenės sluoksniais ir dar šalt ir šlapt stotelėj. Ir dar būna besistebinčių kai liaudis noriai moka už parkingą vardan kasdienio komforto, savijautos ir t.t.
- 5 patinka
Comment
-
Sorry, truputi ne į temą, bet rimtai- išsiblaivykit visi varantys ant visko ir amžinai esantys viskuo nepatenkinti. Wtf kas jums yra? Forumas virsta kažkokių verksnių išsiliejimo vieta, kam čia to reikia?
Sakysit laisvai galima reikšti nuomonę ir t.t.? Man rodos - prie teisių visuomet turim ir pareigas - jei kažkas negerai/netinka= puiki proga pasiūlyti kažką konstruktyvaus, o ne vemti savo blevyzgas belen kur..
Nuolat bliaudami tampam panašūs į nusigėrusius ir amžinai nelaimingus kaimynus iš rytų ir tiesiog programuojam savo aplinką tapti tokiais nelaimingais ir nepatenkintais. Ar ir savo vaikais bei artimaisiais esat tokie nepatenkinti ir nuolat priekaištaujantys? Verta susimąstyti.
LInksmų ir sėkmingų naujųjų bei greitėjančių traukinių reisų visiems tikriems gerbėjams!
- 6 patinka
Comment
Comment