Parašė ejs-ejs
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Jeigu važiuoji ta pačia kryptimi kaip kamščiai būtent kamščių metu. Rankiojant vyšnias būtų galima įmest straipsnių apie traukinių vėlavimą po n valandų.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu ir kas?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai žinoma, nes VT reikia statyti 5% važinėjančių nepriklausomai nuo kainos visuomenės daliai, dar geriau - dotuoti skrydį Vilnius - Dubajus. Socialism for the rich and capitalism for the poor - Wikipedia
- 12 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tik tos "vyšnios" nutinka kiekvieną dieną, du kartus per dieną abiejuose kelionės galuose. Esu kartą užtaikęs ant vakarinių kamščių Rygoje. Ačiū, daugiau nereikia.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Dauguma kelių yra tiesiami su mintimi, kad jais važinės automobiliai, o autobusai jais dažniausiai yra paleidžiami tik varnelės uždėjimui ir siūlo nenaudotiną dažnį. Automobilio išlaikymas kainuoja itin daug ir juo naudotis negali daugybė gyventojų (jaunesnių nei 18, neturtingesnių, fiziškai neįgalių, senesnių). Dėl to transporte būtent kelių finansavimas yra labiausiai didinantis nelygybę ir teikiantis pirmenybę turtingesnei populiacijos daliai. Neatsitiktinai ir didžiausias prieštaravimas investicijoms į viešąjį transportą girdimas iš automarozų. ‘Su automobiliu galiu greičiau’ - tau gerai, tavo šeimoje visi gali leisti nusipirkti po automobilį.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 16:03.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Dauguma kelių yra tiesiami su mintimi, kad jais važinės automobiliai, o autobusai jais dažniausiai yra paleidžiami tik varnelės uždėjimui ir siūlo nenaudotiną dažnį. Automobilio išlaikymas kainuoja itin daug ir juo naudotis negali daugybė gyventojų (jaunesnių nei 18, neturtingesnių, fiziškai neįgalių, senesnių). Dėl to transporte būtent kelių finansavimas yra labiausiai didinantis nelygybę ir teikiantis pirmenybę turtingesnei populiacijos daliai. Neatsitiktinai ir didžiausias prieštaravimas investicijoms į viešąjį transportą girdimas iš automarozų. ‘Su automobiliu galiu greičiau’ - tau gerai, tavo šeimoje visi gali leisti nusipirkti po automobilį.Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.30, 16:03.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Privačių vėžėjų (o ne kažkokių varnelių) autobusai šiuo maršrutu veža pigiau arba net žymiai pigiau. Daugiasmenė šeima be automobilio norinti aplankyti Rygą susiras sau bilietą už 7 eurus, kai traukiniofilas "aš turtingas ir man px" skries už 24, aiškindamas kaip čia gerai viskas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
John irgi visai kitaip kalbėtų, jei turėtų kokius 3 vaikus, net su savo geru vilnietišku atlyginimu. Dabar patogu šaipytis iš vargšų, kurie žiūri į kainas.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Privačių vėžėjų (o ne kažkokių varnelių) autobusai šiuo maršrutu veža pigiau arba net žymiai pigiau. Daugiasmenė šeima be automobilio norinti aplankyti Rygą susiras sau bilietą už 7 eurus, kai traukiniofilas "aš turtingas ir man px" skries už 24, aiškindamas kaip čia gerai viskas. Šiuo atveju traukiniofilas niekuo nesiskiria nuo automarozo - abiems atvejais negalinti keliauti visuomenės grupė negalės ir toliau.
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Tai kodėl kokie olandai tiek investuoja į kelių infrastruktūrą? Ar ne dėl to, kad galėtų į darbą atvažiuoti ne turtingi tik Amsterdamo gyventojai, bet ir skurdesni iš periferijų?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tik tos "vyšnios" nutinka kiekvieną dieną, du kartus per dieną abiejuose kelionės galuose. Esu kartą užtaikęs ant vakarinių kamščių Rygoje. Ačiū, daugiau nereikia.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Autobusų kaina priklauso nuo tiesioginių ir netiesioginių subsidijų (kaip investicijos į kelius, kurios nėra įskaičiuotos į autobuso bilieto kainą). Lygiai nuo to paties priklauso ir traukinio bilieto kaina, kuri bus tokia, kokios mes užsinorėsime susidėlioję biudžeto prioritetus. Man yra tekę važinėtis Vokietijoje didelius atstumus pirmyn atgal be jokio didelio tikslo, kai bilietas į bet kur iš bet kur kainavo 9 Eur mėnesiui, t.y. buvo de facto nemokamas. 24 eurai nėra kažkokia iš dangaus nuleista aksioma, šis maršrutas yra prikeltas iš numirusiųjų ir kol kas tik bandomasis.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąOlandija yra ‘Blue Banana’ dalis su neįtikėtinais krovinių srautais, ypač į ir iš didžiausią Europoje Roterdamo uostą. Europos užkampyje tokios taisyklės negalioja. Ir, bet kokiu atveju, Olandai irgi daro klaidas.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nereikia turėti 3 vaikų, tam, kad mokėti įvertinti tautiečių perkamąją galią ir nustatyti kokiai visuomenės grupei tokios paslaugos taikomos. Bet paprasčiau, aišku, sėdėti burbule ir komentuoti.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 7 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Tai kur nors vienas pavyzdinis maršrutas Lietuvoje nukonkuravęs prieinamumu automobilį?
- 5 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Na ir tas, kad valstybinė kompanija turi dirbti ne elito burbulo pasivažinėjimams Orient Express'u, o visuomenei didinant kelionių prieinamumą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Lietuva jau daugybę metų yra smarkiai apleidusi viešąjį transportą, tiek tarpmiestinį, tiek miestų. Dėl to pagal dabartinius rezultatus spręsti apie traukinių potencialų konkurencingumą apskritai būtų neprotinga. Vietoje to, reiktų žiūrėti į geriausius pavyzdžius Europoje ir bandyti mokytis iš jų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Tai pagal jus ir užsienio valstybiniai geležinkelio vežėjai turėtų atsisakyti pirmos klasės, verslo klasės, savo Premium Lounge geležinkelio stotyse, negauti pajamų iš mokių klientų ir traukinio restorano, nes ne visi gali įpirkti? Juk kuo didesnis paslaugų spektras, tuo geriau: turtuoliai perka premium bilietus ir produktus, o tais pinigais galima padengti pigesnius bilietus.
Comment
Comment