Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Kažkodėl abejoju, kad jie nors karta į mėnesį važinėja maršrutu Vilnius - Klaipėda.
    Tai žinoma, nes VT reikia statyti 5% važinėjančių nepriklausomai nuo kainos visuomenės daliai, dar geriau - dotuoti skrydį Vilnius - Dubajus. Socialism for the rich and capitalism for the poor - Wikipedia
    Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 15:45.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Jeigu važiuoji ta pačia kryptimi kaip kamščiai būtent kamščių metu. Rankiojant vyšnias būtų galima įmest straipsnių apie traukinių vėlavimą po n valandų.
      Tik tos "vyšnios" nutinka kiekvieną dieną, du kartus per dieną abiejuose kelionės galuose. Esu kartą užtaikęs ant vakarinių kamščių Rygoje. Ačiū, daugiau nereikia.

      Comment


        Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą

        Iš Rygos su traukiniu?
        Taip.
        Kažkur netoli Jelgava.

        Comment


          Parašė ifl Rodyti pranešimą

          Žemiau skurdo ribos gyvena kas 5 lietuvis
          Nu ir kas?

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Nu ir kas?
            Na ir tas, kad valstybinė kompanija turi dirbti ne elito burbulo pasivažinėjimams Orient Express'u, o visuomenei didinant kelionių prieinamumą.

            Comment


              Parašė ifl Rodyti pranešimą

              Tai žinoma, nes VT reikia statyti 5% važinėjančių nepriklausomai nuo kainos visuomenės daliai, dar geriau - dotuoti skrydį Vilnius - Dubajus. Socialism for the rich and capitalism for the poor - Wikipedia
              Dauguma kelių yra tiesiami su mintimi, kad jais važinės automobiliai, o autobusai jais dažniausiai yra paleidžiami tik varnelės uždėjimui ir siūlo nenaudotiną dažnį. Automobilio išlaikymas kainuoja itin daug ir juo naudotis negali daugybė gyventojų (jaunesnių nei 18, neturtingesnių, fiziškai neįgalių, senesnių). Dėl to transporte būtent kelių finansavimas yra labiausiai didinantis nelygybę ir teikiantis pirmenybę turtingesnei populiacijos daliai. Neatsitiktinai ir didžiausias prieštaravimas investicijoms į viešąjį transportą girdimas iš automarozų. ‘Su automobiliu galiu greičiau’ - tau gerai, tavo šeimoje visi gali leisti nusipirkti po automobilį.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Tik tos "vyšnios" nutinka kiekvieną dieną, du kartus per dieną abiejuose kelionės galuose. Esu kartą užtaikęs ant vakarinių kamščių Rygoje. Ačiū, daugiau nereikia.
                Jei nesunku prisiderinti prie traukinio kartą per dieną - nesunku ir kelionės laiką paderinti išvengiant kamščių.

                Comment


                  Parašė VLR Rodyti pranešimą

                  Dauguma kelių yra tiesiami su mintimi, kad jais važinės automobiliai, o autobusai jais dažniausiai yra paleidžiami tik varnelės uždėjimui ir siūlo nenaudotiną dažnį. Automobilio išlaikymas kainuoja itin daug ir juo naudotis negali daugybė gyventojų (jaunesnių nei 18, neturtingesnių, fiziškai neįgalių, senesnių). Dėl to transporte būtent kelių finansavimas yra labiausiai didinantis nelygybę ir teikiantis pirmenybę turtingesnei populiacijos daliai. Neatsitiktinai ir didžiausias prieštaravimas investicijoms į viešąjį transportą girdimas iš automarozų. ‘Su automobiliu galiu greičiau’ - tau gerai, tavo šeimoje visi gali leisti nusipirkti po automobilį.
                  Privačių vėžėjų (o ne kažkokių varnelių) autobusai šiuo maršrutu veža pigiau arba net žymiai pigiau. Daugiasmenė šeima be automobilio norinti aplankyti Rygą susiras sau bilietą už 7 eurus, kai traukiniofilas "aš turtingas ir man px" skries už 24, aiškindamas kaip čia gerai viskas. Šiuo atveju traukiniofilas niekuo nesiskiria nuo automarozo - abiems atvejais negalinti keliauti visuomenės grupė negalės ir toliau. Tobulas VT. Daugiau subsidijų keliams ir traukiniams neužtikrinant įperkamumo!
                  Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 16:03.

                  Comment


                    Parašė VLR Rodyti pranešimą

                    Dauguma kelių yra tiesiami su mintimi, kad jais važinės automobiliai, o autobusai jais dažniausiai yra paleidžiami tik varnelės uždėjimui ir siūlo nenaudotiną dažnį. Automobilio išlaikymas kainuoja itin daug ir juo naudotis negali daugybė gyventojų (jaunesnių nei 18, neturtingesnių, fiziškai neįgalių, senesnių). Dėl to transporte būtent kelių finansavimas yra labiausiai didinantis nelygybę ir teikiantis pirmenybę turtingesnei populiacijos daliai. Neatsitiktinai ir didžiausias prieštaravimas investicijoms į viešąjį transportą girdimas iš automarozų. ‘Su automobiliu galiu greičiau’ - tau gerai, tavo šeimoje visi gali leisti nusipirkti po automobilį.
                    Tai kodėl kokie olandai tiek investuoja į kelių infrastruktūrą? Ar ne dėl to, kad galėtų į darbą atvažiuoti ne tik turtingi Amsterdamo gyventojai, bet ir skurdesni iš periferijų?
                    Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.30, 16:03.
                    Flickr

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                      Privačių vėžėjų (o ne kažkokių varnelių) autobusai šiuo maršrutu veža pigiau arba net žymiai pigiau. Daugiasmenė šeima be automobilio norinti aplankyti Rygą susiras sau bilietą už 7 eurus, kai traukiniofilas "aš turtingas ir man px" skries už 24, aiškindamas kaip čia gerai viskas.
                      John irgi visai kitaip kalbėtų, jei turėtų kokius 3 vaikus, net su savo geru vilnietišku atlyginimu. Dabar patogu šaipytis iš vargšų, kurie žiūri į kainas.
                      Flickr

                      Comment


                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                        John irgi visai kitaip kalbėtų, jei turėtų kokius 3 vaikus, net su savo geru vilnietišku atlyginimu. Dabar patogu šaipytis iš vargšų, kurie žiūri į kainas.
                        Nereikia turėti 3 vaikų, tam, kad mokėti įvertinti tautiečių perkamąją galią ir nustatyti kokiai visuomenės grupei tokios paslaugos taikomos. Bet paprasčiau, aišku, sėdėti burbule ir komentuoti.

                        Comment


                          Parašė ifl Rodyti pranešimą

                          Privačių vėžėjų (o ne kažkokių varnelių) autobusai šiuo maršrutu veža pigiau arba net žymiai pigiau. Daugiasmenė šeima be automobilio norinti aplankyti Rygą susiras sau bilietą už 7 eurus, kai traukiniofilas "aš turtingas ir man px" skries už 24, aiškindamas kaip čia gerai viskas. Šiuo atveju traukiniofilas niekuo nesiskiria nuo automarozo - abiems atvejais negalinti keliauti visuomenės grupė negalės ir toliau.
                          Autobusų kaina priklauso nuo tiesioginių ir netiesioginių subsidijų (kaip investicijos į kelius, kurios nėra įskaičiuotos į autobuso bilieto kainą). Lygiai nuo to paties priklauso ir traukinio bilieto kaina, kuri bus tokia, kokios mes užsinorėsime susidėlioję biudžeto prioritetus. Man yra tekę važinėtis Vokietijoje didelius atstumus pirmyn atgal be jokio didelio tikslo, kai bilietas į bet kur iš bet kur kainavo 9 Eur mėnesiui, t.y. buvo de facto nemokamas. 24 eurai nėra kažkokia iš dangaus nuleista aksioma, šis maršrutas yra prikeltas iš numirusiųjų ir kol kas tik bandomasis.

                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                          Tai kodėl kokie olandai tiek investuoja į kelių infrastruktūrą? Ar ne dėl to, kad galėtų į darbą atvažiuoti ne turtingi tik Amsterdamo gyventojai, bet ir skurdesni iš periferijų?
                          Olandija yra ‘Blue Banana’ dalis su neįtikėtinais krovinių srautais, ypač į ir iš didžiausią Europoje Roterdamo uostą. Europos užkampyje tokios taisyklės negalioja. Ir, bet kokiu atveju, Olandai irgi daro klaidas.

                          Comment


                            Parašė John Rodyti pranešimą

                            Tik tos "vyšnios" nutinka kiekvieną dieną, du kartus per dieną abiejuose kelionės galuose. Esu kartą užtaikęs ant vakarinių kamščių Rygoje. Ačiū, daugiau nereikia.
                            Tai reikia lyginti, kad važiuoji panašiu metu kaip traukinys, o ne lyginti su didžiausių kamščių laiku pasirinktu.

                            Comment


                              Parašė VLR Rodyti pranešimą

                              Autobusų kaina priklauso nuo tiesioginių ir netiesioginių subsidijų (kaip investicijos į kelius, kurios nėra įskaičiuotos į autobuso bilieto kainą). Lygiai nuo to paties priklauso ir traukinio bilieto kaina, kuri bus tokia, kokios mes užsinorėsime susidėlioję biudžeto prioritetus. Man yra tekę važinėtis Vokietijoje didelius atstumus pirmyn atgal be jokio didelio tikslo, kai bilietas į bet kur iš bet kur kainavo 9 Eur mėnesiui, t.y. buvo de facto nemokamas. 24 eurai nėra kažkokia iš dangaus nuleista aksioma, šis maršrutas yra prikeltas iš numirusiųjų ir kol kas tik bandomasis.
                              Tai kur nors vienas pavyzdinis maršrutas Lietuvoje nukonkuravęs prieinamumu automobilį?

                              Comment


                                Parašė VLR Rodyti pranešimą
                                Olandija yra ‘Blue Banana’ dalis su neįtikėtinais krovinių srautais, ypač į ir iš didžiausią Europoje Roterdamo uostą. Europos užkampyje tokios taisyklės negalioja. Ir, bet kokiu atveju, Olandai irgi daro klaidas.
                                Kelių ir parkingų ten daug ne tik į uostą, bet ir pačio Amsterdamo viduryje. Šiaip ir Vilniuje tie keliai į provinciją turtingiausiems žmonėms visai neaktualu (apart A1 autostrados ir dar poros kelių į Druskininkus ar Birštoną).
                                Flickr

                                Comment


                                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                  Nereikia turėti 3 vaikų, tam, kad mokėti įvertinti tautiečių perkamąją galią ir nustatyti kokiai visuomenės grupei tokios paslaugos taikomos. Bet paprasčiau, aišku, sėdėti burbule ir komentuoti.
                                  Tai pagal jus ir užsienio valstybiniai geležinkelio vežėjai turėtų atsisakyti pirmos klasės, verslo klasės, savo Premium Lounge geležinkelio stotyse, negauti pajamų iš mokių klientų ir traukinio restorano, nes ne visi gali įpirkti? Juk kuo didesnis paslaugų spektras, tuo geriau: turtuoliai perka premium bilietus ir produktus, o tais pinigais galima padengti pigesnius bilietus.
                                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Tai kur nors vienas pavyzdinis maršrutas Lietuvoje nukonkuravęs prieinamumu automobilį?
                                    Lietuva jau daugybę metų yra smarkiai apleidusi viešąjį transportą, tiek tarpmiestinį, tiek miestų. Dėl to pagal dabartinius rezultatus spręsti apie traukinių potencialų konkurencingumą apskritai būtų neprotinga. Vietoje to, reiktų žiūrėti į geriausius pavyzdžius Europoje ir bandyti mokytis iš jų.

                                    Comment


                                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                      Na ir tas, kad valstybinė kompanija turi dirbti ne elito burbulo pasivažinėjimams Orient Express'u, o visuomenei didinant kelionių prieinamumą.
                                      Tai ir nedirba elito burbului. Susigalvojai kažkokią nesąmonę ir darai iš tos nesąmonės atitinkamai absurdiškas išvadas. Kodėl?

                                      Comment


                                        Parašė VLR Rodyti pranešimą

                                        Lietuva jau daugybę metų yra smarkiai apleidusi viešąjį transportą, tiek tarpmiestinį, tiek miestų. Dėl to pagal dabartinius rezultatus spręsti apie traukinių potencialų konkurencingumą apskritai būtų neprotinga. Vietoje to, reiktų žiūrėti į geriausius pavyzdžius Europoje ir bandyti mokytis iš jų.
                                        Traukinių konkurencingumas su dabartine įmone vargiai įmanomas.

                                        Comment


                                          Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                          Tai pagal jus ir užsienio valstybiniai geležinkelio vežėjai turėtų atsisakyti pirmos klasės, verslo klasės, savo Premium Lounge geležinkelio stotyse, negauti pajamų iš mokių klientų ir traukinio restorano, nes ne visi gali įpirkti? Juk kuo didesnis paslaugų spektras, tuo geriau: turtuoliai perka premium bilietus ir produktus, o tais pinigais galima padengti pigesnius bilietus.
                                          Valstybiniai geležinkelio vežėjai neturi atsisakyti pirmų, verslo klasių ir pnš, bet turi užtikrinti kelionių konkurencingumą masiniame transporte lyginant su lėktuvais, autobusais ir automobiliais. Beje, Metropolitan uždarė.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X