Kaip supratau, ne vien švieslentė neveikia, bet visa sistema, tai iš naujos švieslentės jokios naudos, jeigu į ją vis vien joks signalas iš valdymo bloko neateina.
Gaila, kad senuose traukiniuose neturėjome mechaninių „švieslenčių“. Galėtum įmontuot į pesą ir tarnautų dar 100 metų Žr. nuo 2:42 min.:
Nežinau, kas konkrečiai gamina (greičiau design'ina) šiuo atveju, bet bendru atveju EU chip'ų gamina labai mažai, o ir surinkimas/integracija vyksta ne EU:
O negalima tokios baisinės bėdos atveju įtaisyti primityvią rankomis įvestą tekstą rodančią švieslentę, kokias, pvz, turi kebabinės?
Nežinau, kas konkrečiai gamina (greičiau design'ina) šiuo atveju, bet bendru atveju EU chip'ų gamina labai mažai, o ir surinkimas/integracija vyksta ne EU:
Visiškai irrelevant, nes traukinių LEDų ir kontrolerių surinkimas, integracija ir priežiūra vyksta Europoje. Pesoms, konkrečiai Bydgoszcz. Nors susitaisyti su atsiųstomis dalimis turbūt ir vietoje mokėtų.
Good stuff. Vien šitie Man in Seat 61 postai ir jo blogas sugeneruos nemažai keleivių šitam maršrutui ateinančiais metais. Dar reiktų išgirsti Jon Worth nuomonę. Šiaip jis žadėjo apsilankyti Lietuvoje praėjusią vasarą, bet pažado neištesėjo. Dabar lyg žada apsilankyti 2024.
Parašykit tam Seat 61, kad negalima taip pozityviai aprašyti, reikia rašyti, kad nėra ko džiaugtis, nes tik atkurtas kas buvo ir taip pat, kad reikia užstumti, nes ne 500km h.
To traukinio nebuvimas 20 metų buvo dar didesnė runkelistano apraiška.
Pasiskaičius forumą ir pranešimus spaudoje apie po 20 metų atkurtą maršrutą susidaro įspūdis, kad kol iki pandemijos keliaudavau savaitgaliais važiuodavusiu Vilnius–Ryga–Vilnius su UR, tai tas maršrutas visiškai neegzistavo ir liko ištrintas iš istorijos...
Aš pažiūrėčiau į tai biški kitaip. Traukinio tikslas – sujungti 2 sostines ir tilpti į laiko rėmus, t.y. ne ilgiau nei užtrunka kelione autobusu, kad neprarast patrauklumo. Šiuo atveju LTG puslapyje yra perspėjimas, kad traukinys iš Klaipėdos gali ~10min vėluoti dėl elektrifikacijos darbų tame ruože (jau nekalbant apie 8val vėlavimus ). Tai scenarijus paprastas: keleivis nusiperka jungtinį bilietą iš Klaipėdos į Rygą ir jo traukinys vėluoja atvykti į Šiaulius. Rygos traukinys privalės jo laukt. Ar tai pridės patrauklumo šiam maršrutui, ir kiti keleiviai bus tuo patenkinti? Nemanau.
Taip, sutinku, kad tikrai atsiras papildomų keleivių į šitą maršrutą iš vakarų Lietuvos, bet bent jau šiuo momentu, t.y. maršruto gyvavimo pradžioje, tokios rizikos gali per „brangiai“ kainuoti. Jeigu ir bus pakeitimai, tai jie tikrai bus ateityje.
Arba turėti sutartį su autobusiniu (ar net mikro) vežėju, kad įvykus didesniam vėlavimui organizuoti nuvežimą. LTG ramiai turi gyvo laiko informaciją apie visų maršrutų vėlavimus ir gali koordinuoti reikalingus veiksmus. Gal tai galiausiai dar ir padėtų pravalyti per kažkurį laiką ir organizacijos požiūrį į organizuotumą, nes per kone metus taip nesužiūrėti tvarkaraščių savo "magnus opus" maršruto atkūrimui tiesiog reiškia netvarką.
Kaip gal nedasakė Zefyras ir ejs-ejs, tuomet galima maršrutus derinti atgaliniu principu, tai yra ankstinti Klaipėda–Šiauliai maršrutą, jeigu nenori keisti šio paramentrų.
bato_usai, kas tas „iki pandemijos keliaudavau savaitgaliais važiuodavusiu Vilnius–Ryga–Vilnius su UR“?
Nuo 2018-ųjų rugsėjo iki 2020-ųjų kovo – korononaviruso pandemijos pradžios – Vilnių ir Rygą jungė tarp Kyjivo ir Latvijos sostinės kursavęs Ukrainos geležinkelių traukinys.
Pasiskaičius forumą ir pranešimus spaudoje apie po 20 metų atkurtą maršrutą susidaro įspūdis, kad kol iki pandemijos keliaudavau savaitgaliais važiuodavusiu Vilnius–Ryga–Vilnius su UR, tai tas maršrutas visiškai neegzistavo ir liko ištrintas iš istorijos...
Jei domina apie tą traukinį paskaitinėt daugiau, tai keywordai googlinti yra "поезд четырех столиц". Kokie paprasti buvo laikai, ukrainiečių traukinys važiavo kiaurai Baltarusiją...
Comment