Parašė Obi-Wan Kenobi
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
- 11 patinka
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimąIr dar su lipnia juosta priklijavo reiso kryptis...Visiska runkeliu saika.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Blemba as LYGIAI ta pati galvojau. Taip keista matyti musu salies politikus PRinasi prie kazkokio traukinio reiso kuris seniau egzistavo. Cia nieko naujo nepadare o jau visi sypsosi kaip savo vaika pamate pirma karta myztanti i tuoleta be pagalbos. Cia paprastas dyzelinis traukinys, kurio vidutinis greitis turbut net 100km/h nesieke, ir jau spejo ant sitos fotosesijos turbut daugiau saibu isleisti negu kiek kainvavo atkurti sita sena reisa. Ir dar su lipnia juosta priklijavo reiso kryptis...Visiska runkeliu saika.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Blemba as LYGIAI ta pati galvojau. Taip keista matyti musu salies politikus PRinasi prie kazkokio traukinio reiso kuris seniau egzistavo. Cia nieko naujo nepadare o jau visi sypsosi kaip savo vaika pamate pirma karta myztanti i tuoleta be pagalbos. Cia paprastas dyzelinis traukinys, kurio vidutinis greitis turbut net 100km/h nesieke, ir jau spejo ant sitos fotosesijos turbut daugiau saibu isleisti negu kiek kainvavo atkurti sita sena reisa. Ir dar su lipnia juosta priklijavo reiso kryptis...Visiska runkeliu saika.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
Ne su lipnia juosta - su medvaržčiais, kapitaliai
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Teisingas pastebėjimas. Kai LTG traukiniai nuolat vėluoja ir genda, tvarkaraščių "derinimas" kaip ir netenka prasmės.
Beje, kažkas gerai pastebėjo, kad Pesoms 730M nebeveikia LED švieslentės. Vietoj taisymo, LTG tiesiog užkiša už lango paprastą lentelę su maršruto pavadinimu. Taip žostkai buvo tik sovietmečiu. Nors tada dar nebūdavo elektroninių traukinių švieslenčių. Kaip galima taip nusigyventi?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Na, to traukinio ne šiaip sau 20 metų nebuvo, galėjo ir tiek pat dar nebūti. Traukinį paleisti tai ne sėsti į auto ir nuvažiuoti kada ir kur panorėjai, visuomenė gali tik įsivaizduoti (bet įsivaizduoja klaidingai) kiek kelio reikia nueiti ir resursų išleisti norint paleisti traukinį tarp dviejų valstybių, o tai dar sunkiau, kai suinteresuota tik viena pusė, o kita rodo paslėptą pasipriešinimą. Šis projektas ne šiaip sau užtruko keletą metų ir tik lietuvių užsispyrimo dėka išvydo dienos šviesą, bet detalės, žinoma, ne viešos.
Kažkas kėlė hipotezę, kad jiems neva blogai, kad į RIX hubą ne lėktuvu, o traukiniu atvažkuos kažkas. Bet nelabai patogus traukinys tam, tai atmetu.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Praskleiskit tą mistikos šydą kodėl latviai priešinasi traukiniui?
Kažkas kėlė hipotezę, kad jiems neva blogai, kad į RIX hubą ne lėktuvu, o traukiniu atvažkuos kažkas. Bet nelabai patogus traukinys tam, tai atmetu.
Comment
-
O gal čia įtakos turi dar užsilikęs sovietizmas. Žinant, kad Ryga buvo viso pabaltijo geležinkelių centras, o Vilnius tik vienas iš skyrių iš kurio buvo reorganizuota LG kurioje valdyboje didelią dalį sudarė rusakalbiai turintys gilų ilgesį sovietmečiui. Nežinau kokia ten dabar Latvijos geležinkeliuose situacija valdyboje, bet koks stiprus sovietizmo centras buvo ta valdyba galima numanyti, tuo labiau, kad geležinkelis sovietmečiu buvo artimai priskiriamas kariniams objektams. Kažkaip traukiniui Ryga-Maskva iš jų priešiškumo nebuvo, o noras parodyti štai kaip be sovietijos neliko tolimojo susisiekimo traukiniais yra.
- 6 patinka
Comment
-
Musk’o dvi raketos susprogo. Mūsų traukinys ne tik pasiekė Rygą, bet ir sėkmingai grįžo atgal. Manau turim pagrindo teigti, kad technologijų srityje niekuom nenusileidžiame JAV. O latviai tai iš viso sprogsta iš pavydo.Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2023.12.28, 13:45.
- 14 patinka
Comment
-
Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
Blemba as LYGIAI ta pati galvojau. Taip keista matyti musu salies politikus PRinasi prie kazkokio traukinio reiso kuris seniau egzistavo. Cia nieko naujo nepadare o jau visi sypsosi kaip savo vaika pamate pirma karta myztanti i tuoleta be pagalbos. Cia paprastas dyzelinis traukinys, kurio vidutinis greitis turbut net 100km/h nesieke, ir jau spejo ant sitos fotosesijos turbut daugiau saibu isleisti negu kiek kainvavo atkurti sita sena reisa. Ir dar su lipnia juosta priklijavo reiso kryptis...Visiska runkeliu saika.
Iki Varšuvos važiuoti traukiniu man jau per toli, o iki pajūrio važiuoju atostogoms, tai su mažais vaikais traukiniu nepatogu, per daug daiktų vežtis reikia. O į Rygą reikia dažnokai ir važiuojant traukiniu, kuriame bus galima tas važiavimo valandas dirbti ar šiaip ramiai žiūrėti į kompiuterį bus labai rimtas pagerėjimas mano gyvenime.
Tai nė kiek nepergyvenu dėl tų fanfarų atidaryme, nes pagal poveikį gyvenimui, tai čia labai svarbus pagerėjimas.
- 12 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Na, to traukinio ne šiaip sau 20 metų nebuvo, galėjo ir tiek pat dar nebūti. Traukinį paleisti tai ne sėsti į auto ir nuvažiuoti kada ir kur panorėjai, visuomenė gali tik įsivaizduoti (bet įsivaizduoja klaidingai) kiek kelio reikia nueiti ir resursų išleisti norint paleisti traukinį tarp dviejų valstybių, o tai dar sunkiau, kai suinteresuota tik viena pusė, o kita rodo paslėptą pasipriešinimą. Šis projektas ne šiaip sau užtruko keletą metų ir tik lietuvių užsispyrimo dėka išvydo dienos šviesą, bet detalės, žinoma, ne viešos.
The standardization across Europe on 4’8 3/4” gauge only occurred once networks started to link up, and during this process there have been a number of instances when a gauge was altered to match that of a neighbor. In 1886, the 18,500-km 5’ network of the Southern States was altered to 4’9” in just 36 hours with much of the rolling stock converted at the same time. Similarly, in 1915 following the capture of Poland, German railway engineers altered 6,000 km of 5’ gauge over to the European standard in a matter of months.
Barbarosa prasidėjo birželio 22 dieną, o rugpjūčio 8 dienai 16,148 km buvo jau sukonvertuota į standartinę vėžę.
Iš The Influence of Railways on Military Operations in the Russo-German War 1941–1945: The Journal of Slavic Military Studies: Vol 30, No 2 (tandfonline.com)
Tą patį matome su karu Ukrainoje. Kiek daug kelio reikia nueiti ir kavos resursų išleisti diskutuojant ir nieko nepadarant. Po 20 metų išgirsime, kad prasidėjo gamyba ir keliamos šampano taurės už puikų pavėluotą darbą.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.28, 14:09.
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Ne tik švieslentės, bet visa informacinė sistema neveikia. Kai bebrai vykdė 730ML traukinių pirkimą, nesurašė normalių salygų, tai gauti traukiniai su nekokybiška informacine sistema, kuri užlūžo visuose traukiniuose. Norint sutvarkyti reikia skirti ženklią sumą su 5, gal net 6 nuliais, todėl ir einama primityviu keliu. Bet taip, vaizdas tikrai nekoks...
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Gal tiesiog galima naują sudėti?
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąO gal čia įtakos turi dar užsilikęs sovietizmas. Žinant, kad Ryga buvo viso pabaltijo geležinkelių centras, o Vilnius tik vienas iš skyrių iš kurio buvo reorganizuota LG kurioje valdyboje didelią dalį sudarė rusakalbiai turintys gilų ilgesį sovietmečiui..
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Nenustebins, jog negalima, nes tikriausiai šį (kaip ir daugelį kitų verslų) Kinija dabar ignoruoja/boikotuoja.
Kiek mačiau, LTG Pesose yra lenkiška R&G technika.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Ar tikrai negalima nupirkti ir įdėti pačios primityviausios švieslentės, kurias parduoda tokios technikos parduotuvėse?
Kiek mačiau, LTG Pesose yra lenkiška R&G technika.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kaip supratau, ne vien švieslentė neveikia, bet visa sistema, tai iš naujos švieslentės jokios naudos, jeigu į ją vis vien joks signalas iš valdymo bloko neateina.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O su valdymo blokais problema? Jų negamina?
Comment
Comment