Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Obi-Wan Kenobi Rodyti pranešimą
    Pabūsiu truputį bjauriu. Tai bent pasiekimas, tai bent technologijų proveržis. Galima pagalvot, kad atidarėm kokią metro liniją ar TGV Vilnius-Ryga. Aš supraščiau jei tai būtų XX a. pradžios Indija, o ne XXI a. Lietuva.
    Palyginimui, Meksika, kuri yra beveik failed state ir kurios GDP per cap dvigubai mažesnis nei LT, gruodžio 15 d. atidarė Train Maya. Ilgis 1500 km, operating speed 160 km/val., projekto kaina 20 mlrd USD.
    Viskas gerai su mūsų linija, bet kai pamatau tuos išsišiepusius veidus ir visą tą pompastiką, na, įspūdis maždaug “aborigenams įvedė elektrą”.
    Blemba as LYGIAI ta pati galvojau. Taip keista matyti musu salies politikus PRinasi prie kazkokio traukinio reiso kuris seniau egzistavo. Cia nieko naujo nepadare o jau visi sypsosi kaip savo vaika pamate pirma karta myztanti i tuoleta be pagalbos. Cia paprastas dyzelinis traukinys, kurio vidutinis greitis turbut net 100km/h nesieke, ir jau spejo ant sitos fotosesijos turbut daugiau saibu isleisti negu kiek kainvavo atkurti sita sena reisa. Ir dar su lipnia juosta priklijavo reiso kryptis...Visiska runkeliu saika.

    Comment


      Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą
      Ir dar su lipnia juosta priklijavo reiso kryptis...Visiska runkeliu saika.
      Ne su lipnia juosta - su medvaržčiais, kapitaliai

      Comment


        Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

        Blemba as LYGIAI ta pati galvojau. Taip keista matyti musu salies politikus PRinasi prie kazkokio traukinio reiso kuris seniau egzistavo. Cia nieko naujo nepadare o jau visi sypsosi kaip savo vaika pamate pirma karta myztanti i tuoleta be pagalbos. Cia paprastas dyzelinis traukinys, kurio vidutinis greitis turbut net 100km/h nesieke, ir jau spejo ant sitos fotosesijos turbut daugiau saibu isleisti negu kiek kainvavo atkurti sita sena reisa. Ir dar su lipnia juosta priklijavo reiso kryptis...Visiska runkeliu saika.
        To traukinio nebuvimas 20 metų buvo dar didesnė runkelistano apraiška.

        Comment


          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

          Blemba as LYGIAI ta pati galvojau. Taip keista matyti musu salies politikus PRinasi prie kazkokio traukinio reiso kuris seniau egzistavo. Cia nieko naujo nepadare o jau visi sypsosi kaip savo vaika pamate pirma karta myztanti i tuoleta be pagalbos. Cia paprastas dyzelinis traukinys, kurio vidutinis greitis turbut net 100km/h nesieke, ir jau spejo ant sitos fotosesijos turbut daugiau saibu isleisti negu kiek kainvavo atkurti sita sena reisa. Ir dar su lipnia juosta priklijavo reiso kryptis...Visiska runkeliu saika.
          Na, to traukinio ne šiaip sau 20 metų nebuvo, galėjo ir tiek pat dar nebūti. Traukinį paleisti tai ne sėsti į auto ir nuvažiuoti kada ir kur panorėjai, visuomenė gali tik įsivaizduoti (bet įsivaizduoja klaidingai) kiek kelio reikia nueiti ir resursų išleisti norint paleisti traukinį tarp dviejų valstybių, o tai dar sunkiau, kai suinteresuota tik viena pusė, o kita rodo paslėptą pasipriešinimą. Šis projektas ne šiaip sau užtruko keletą metų ir tik lietuvių užsispyrimo dėka išvydo dienos šviesą, bet detalės, žinoma, ne viešos.

          Comment


            Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą

            Ne su lipnia juosta - su medvaržčiais, kapitaliai
            O iš kur service economy bus galimybė led'ų lentą suremontuot? Tuoj Kinija užpuls Taivaną, ir ne tik, kad led'ų nebus, bet ir patys traukiniai nebevažiuos. Bus galima konkes paleist, bet ir arklių tam irgi nebėra turbūt.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Teisingas pastebėjimas. Kai LTG traukiniai nuolat vėluoja ir genda, tvarkaraščių "derinimas" kaip ir netenka prasmės.

              Beje, kažkas gerai pastebėjo, kad Pesoms 730M nebeveikia LED švieslentės. Vietoj taisymo, LTG tiesiog užkiša už lango paprastą lentelę su maršruto pavadinimu. Taip žostkai buvo tik sovietmečiu. Nors tada dar nebūdavo elektroninių traukinių švieslenčių. Kaip galima taip nusigyventi?

              Ne tik švieslentės, bet visa informacinė sistema neveikia. Kai bebrai vykdė 730ML traukinių pirkimą, nesurašė normalių salygų, tai gauti traukiniai su nekokybiška informacine sistema, kuri užlūžo visuose traukiniuose. Norint sutvarkyti reikia skirti ženklią sumą su 5, gal net 6 nuliais, todėl ir einama primityviu keliu. Bet taip, vaizdas tikrai nekoks...

              Comment


                Parašė dtb Rodyti pranešimą

                Na, to traukinio ne šiaip sau 20 metų nebuvo, galėjo ir tiek pat dar nebūti. Traukinį paleisti tai ne sėsti į auto ir nuvažiuoti kada ir kur panorėjai, visuomenė gali tik įsivaizduoti (bet įsivaizduoja klaidingai) kiek kelio reikia nueiti ir resursų išleisti norint paleisti traukinį tarp dviejų valstybių, o tai dar sunkiau, kai suinteresuota tik viena pusė, o kita rodo paslėptą pasipriešinimą. Šis projektas ne šiaip sau užtruko keletą metų ir tik lietuvių užsispyrimo dėka išvydo dienos šviesą, bet detalės, žinoma, ne viešos.
                Praskleiskit tą mistikos šydą kodėl latviai priešinasi traukiniui?
                Kažkas kėlė hipotezę, kad jiems neva blogai, kad į RIX hubą ne lėktuvu, o traukiniu atvažkuos kažkas. Bet nelabai patogus traukinys tam, tai atmetu.

                Comment


                  Parašė Gator Rodyti pranešimą

                  Praskleiskit tą mistikos šydą kodėl latviai priešinasi traukiniui?
                  Kažkas kėlė hipotezę, kad jiems neva blogai, kad į RIX hubą ne lėktuvu, o traukiniu atvažkuos kažkas. Bet nelabai patogus traukinys tam, tai atmetu.
                  Turbūt tik jiems patiems žinomos, nes viešai apie tai neskelbia, bet matosi iš veiksmų. Galima tik spėlioti, ko gero daugiausiai vis dar įtakos turi istorija su Renge, nenoras įsileisti modernų traukinį (komentaruose FB jau matėsi latvių pašiepimai valdžiai, kad veža senienomis, o štai lietuviai kokius traukinius turi ir dar sugeba suorganizuoti į užsienį).

                  Comment


                    O gal čia įtakos turi dar užsilikęs sovietizmas. Žinant, kad Ryga buvo viso pabaltijo geležinkelių centras, o Vilnius tik vienas iš skyrių iš kurio buvo reorganizuota LG kurioje valdyboje didelią dalį sudarė rusakalbiai turintys gilų ilgesį sovietmečiui. Nežinau kokia ten dabar Latvijos geležinkeliuose situacija valdyboje, bet koks stiprus sovietizmo centras buvo ta valdyba galima numanyti, tuo labiau, kad geležinkelis sovietmečiu buvo artimai priskiriamas kariniams objektams. Kažkaip traukiniui Ryga-Maskva iš jų priešiškumo nebuvo, o noras parodyti štai kaip be sovietijos neliko tolimojo susisiekimo traukiniais yra.

                    Comment


                      Musk’o dvi raketos susprogo. Mūsų traukinys ne tik pasiekė Rygą, bet ir sėkmingai grįžo atgal. Manau turim pagrindo teigti, kad technologijų srityje niekuom nenusileidžiame JAV. O latviai tai iš viso sprogsta iš pavydo.
                      Paskutinis taisė Obi-Wan Kenobi; 2023.12.28, 13:45.

                      Comment


                        Kostmosas! Laukime daugiau reisų.

                        Comment


                          Parašė MindesAcc Rodyti pranešimą

                          Blemba as LYGIAI ta pati galvojau. Taip keista matyti musu salies politikus PRinasi prie kazkokio traukinio reiso kuris seniau egzistavo. Cia nieko naujo nepadare o jau visi sypsosi kaip savo vaika pamate pirma karta myztanti i tuoleta be pagalbos. Cia paprastas dyzelinis traukinys, kurio vidutinis greitis turbut net 100km/h nesieke, ir jau spejo ant sitos fotosesijos turbut daugiau saibu isleisti negu kiek kainvavo atkurti sita sena reisa. Ir dar su lipnia juosta priklijavo reiso kryptis...Visiska runkeliu saika.
                          O aš pagalvojau priešingai, tai yra vienas iš TOP 3 dalykų, kuris nutiko Lietuvos geležinkelių istorijoje per nepriklausomybę. Taip, atrodo smulkmena, jokių investicijų. Bet tai yra būtent tai, ko man asmeniškai labiausiai reikėjo ir trūko.

                          Iki Varšuvos važiuoti traukiniu man jau per toli, o iki pajūrio važiuoju atostogoms, tai su mažais vaikais traukiniu nepatogu, per daug daiktų vežtis reikia. O į Rygą reikia dažnokai ir važiuojant traukiniu, kuriame bus galima tas važiavimo valandas dirbti ar šiaip ramiai žiūrėti į kompiuterį bus labai rimtas pagerėjimas mano gyvenime.

                          Tai nė kiek nepergyvenu dėl tų fanfarų atidaryme, nes pagal poveikį gyvenimui, tai čia labai svarbus pagerėjimas.

                          Comment


                            Parašė dtb Rodyti pranešimą

                            Na, to traukinio ne šiaip sau 20 metų nebuvo, galėjo ir tiek pat dar nebūti. Traukinį paleisti tai ne sėsti į auto ir nuvažiuoti kada ir kur panorėjai, visuomenė gali tik įsivaizduoti (bet įsivaizduoja klaidingai) kiek kelio reikia nueiti ir resursų išleisti norint paleisti traukinį tarp dviejų valstybių, o tai dar sunkiau, kai suinteresuota tik viena pusė, o kita rodo paslėptą pasipriešinimą. Šis projektas ne šiaip sau užtruko keletą metų ir tik lietuvių užsispyrimo dėka išvydo dienos šviesą, bet detalės, žinoma, ne viešos.
                            Bet protinga visuomenės dalis gali palyginti dabartinį biurokratinį neefektyvumą ir jo įvairius pateisinimus su ankstesniais laikais:

                            The standardization across Europe on 4’8 3/4” gauge only occurred once networks started to link up, and during this process there have been a number of instances when a gauge was altered to match that of a neighbor. In 1886, the 18,500-km 5’ network of the Southern States was altered to 4’9” in just 36 hours with much of the rolling stock converted at the same time. Similarly, in 1915 following the capture of Poland, German railway engineers altered 6,000 km of 5’ gauge over to the European standard in a matter of months.

                            Barbarosa prasidėjo birželio 22 dieną, o rugpjūčio 8 dienai 16,148 km buvo jau sukonvertuota į standartinę vėžę.

                            The Influence of Railways on Military Operations in the Russo-German War 1941–1945: The Journal of Slavic Military Studies: Vol 30, No 2 (tandfonline.com)


                            Tą patį matome su karu Ukrainoje. Kiek daug kelio reikia nueiti ir kavos resursų išleisti diskutuojant ir nieko nepadarant. Po 20 metų išgirsime, kad prasidėjo gamyba ir keliamos šampano taurės už puikų pavėluotą darbą.
                            Paskutinis taisė ifl; 2023.12.28, 14:09.

                            Comment


                              Parašė dtb Rodyti pranešimą

                              Ne tik švieslentės, bet visa informacinė sistema neveikia. Kai bebrai vykdė 730ML traukinių pirkimą, nesurašė normalių salygų, tai gauti traukiniai su nekokybiška informacine sistema, kuri užlūžo visuose traukiniuose. Norint sutvarkyti reikia skirti ženklią sumą su 5, gal net 6 nuliais, todėl ir einama primityviu keliu. Bet taip, vaizdas tikrai nekoks...
                              Gal tiesiog galima naują sudėti?

                              Comment


                                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                Gal tiesiog galima naują sudėti?
                                Nenustebins, jog negalima, nes tikriausiai šį (kaip ir daugelį kitų verslų) Kinija dabar ignoruoja/boikotuoja.

                                Comment


                                  Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                                  O gal čia įtakos turi dar užsilikęs sovietizmas. Žinant, kad Ryga buvo viso pabaltijo geležinkelių centras, o Vilnius tik vienas iš skyrių iš kurio buvo reorganizuota LG kurioje valdyboje didelią dalį sudarė rusakalbiai turintys gilų ilgesį sovietmečiui..
                                  Šiaip visai įdomu buvo skaityti interviu su interesuotomis organizacijomis daryta darant Rail Baltica studijas, iš Latvių visai tokia retorika ėjo. Nuo 384 psl. interviu sudėti https://www.railbaltica.org/wp-conte...nal-Report.pdf

                                  Comment


                                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                    Nenustebins, jog negalima, nes tikriausiai šį (kaip ir daugelį kitų verslų) Kinija dabar ignoruoja/boikotuoja.
                                    Ar tikrai negalima nupirkti ir įdėti pačios primityviausios švieslentės, kurias parduoda tokios technikos parduotuvėse?

                                    Kiek mačiau, LTG Pesose yra lenkiška R&G technika.

                                    Comment


                                      Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                                      Ar tikrai negalima nupirkti ir įdėti pačios primityviausios švieslentės, kurias parduoda tokios technikos parduotuvėse?

                                      Kiek mačiau, LTG Pesose yra lenkiška R&G technika.
                                      Kaip supratau, ne vien švieslentė neveikia, bet visa sistema, tai iš naujos švieslentės jokios naudos, jeigu į ją vis vien joks signalas iš valdymo bloko neateina.

                                      Comment


                                        Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                        Kaip supratau, ne vien švieslentė neveikia, bet visa sistema, tai iš naujos švieslentės jokios naudos, jeigu į ją vis vien joks signalas iš valdymo bloko neateina.
                                        O su valdymo blokais problema? Jų negamina?

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          O su valdymo blokais problema? Jų negamina?
                                          Nežinau, kas konkrečiai gamina (greičiau design'ina) šiuo atveju, bet bendru atveju EU chip'ų gamina labai mažai, o ir surinkimas/integracija vyksta ne EU:

                                          Click image for larger version

Name:	assembly.png
Views:	802
Size:	54,0 kB
ID:	2099739

                                          Comment

                                          Working...
                                          X