Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 10.000 Rodyti pranešimą

    Hm, o kokia prasmė jiems sabotuoti šį maršrutą ?
    Suprasti sunku, bet manau tas faktas, kad jie yra latviai, yra kaip ir geras paaiškinimas. Latvių elgesyje dažnai nereikia ieškoti racionalumo ar logikos.

    Comment


      Parašė 10.000 Rodyti pranešimą
      Tai bet daugiau galimybių nuvažiuoti traukiniu iš Vilniaus į Rygą nėra nei tiesiai nei per aplinkui, tad situacijos nelabai palygintinos
      yra, per Daugpili

      Comment


        Parašė TIME Rodyti pranešimą

        yra, per Daugpili
        Pro ten lankas gaunasi didesnis.

        Click image for larger version

Name:	image_139134.gif
Views:	1255
Size:	41,8 kB
ID:	2098702

        Flickr

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Pro ten lankas gaunasi didesnis.
          Arba traukinys galėtu važiuoti ratu Vilnius - Šiauliai - Ryga - Daugpilis ir atv.

          Ir atstatyt liniją į Liepoją.

          Comment


            Įdomu tai, kad geru keleivių vežimo geležinkeliais organizavimu nepasižyminti Lietuva turi vizualiai tankiausią geležinkelio tinklą net su 4 mazgais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai), kai Latvijoje tik 2 (Riga ir Daugavpils), o Eestijoje vienintelis Tallinnas.

            Aišku pas mus labai trūksta Kretingos-Palangos, Marcinkonių-Druskininkų galiukų, nepakankamai išnaudojama Kauno-Jonavos-Šiaulių linija, pamiršta Utena (traukiniu iš Vilniaus galima nuvažiuoti į kažkokią šiknaskylę vadinamą Turmantu, o Utenon - ne), likviduota Rokiškio kryptis ...
            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

            Comment


              Parašė Tomas Rodyti pranešimą
              Įdomu tai, kad geru keleivių vežimo geležinkeliais organizavimu nepasižyminti Lietuva turi vizualiai tankiausią geležinkelio tinklą net su 4 mazgais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai), kai Latvijoje tik 2 (Riga ir Daugavpils), o Eestijoje vienintelis Tallinnas.
              Kas yra "mazgas"? Kaunas nieko nemazgina, labiau "mazgas" būtų Kaišiadorys, Gaižiūnai, Krustpils ir Valga, Tartu, Tapa.

              -

              Comment


                Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                Kas yra "mazgas"? Kaunas nieko nemazgina, labiau "mazgas" būtų Kaišiadorys, Gaižiūnai, Krustpils ir Valga, Tartu, Tapa.
                O man įdomu, kodėl mazgais nebuvo daromi didieji miestai?

                Comment


                  Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                  Nuo 12:30 ... Waršava.. .... . 13:50 yra skrydis į Vilnių - galima spėt
                  Važiuoti į Rygą kad skristi į Varšuvą tai panašiai kaip važiuoti į Rygą kad skristi į Vilnių,

                  -

                  Comment


                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                    O man įdomu, kodėl mazgais nebuvo daromi didieji miestai?
                    Nes cariniais laikais ne tam statyti geležinkeliai.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Nes cariniais laikais ne tam statyti geležinkeliai.
                      Na taip, bet jei nėra skirtumo kur (dideliam ar mažam), kas lėmė jog buvo pasirenkamas mažesnis (Kaišiadorys, Radviliškis...) .

                      Comment


                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                        Įdomu tai, kad geru keleivių vežimo geležinkeliais organizavimu nepasižyminti Lietuva turi vizualiai tankiausią geležinkelio tinklą net su 4 mazgais (Vilnius, Kaunas, Klaipėda, Šiauliai), kai Latvijoje tik 2 (Riga ir Daugavpils), o Eestijoje vienintelis Tallinnas.

                        Aišku pas mus labai trūksta Kretingos-Palangos, Marcinkonių-Druskininkų galiukų, nepakankamai išnaudojama Kauno-Jonavos-Šiaulių linija, pamiršta Utena (traukiniu iš Vilniaus galima nuvažiuoti į kažkokią šiknaskylę vadinamą Turmantu, o Utenon - ne), likviduota Rokiškio kryptis ...
                        Gyventojų tankis gelbėja.

                        Su mūsų gyventojų tankiu Latvijoje nebūtų negyvos linijos Ryga-Ventspilis ir Ryga-Liepoja.

                        Pats tinklas nėra ok. Labiausiai dėl geležinkelio išsidėstymo Kaišiadorys-Radviliškis, nėra jokių geležinkelių buv. Prūsijos pasienyje.

                        Idealus geležinkelio tinklas būtų žiedinis Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Vilnius, atšakos Minskas, Karaliaučius, ir Rail Baltica Varšuva-Ryga-Helsinkis.

                        Comment


                          Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                          Idealus geležinkelio tinklas būtų žiedinis Vilnius-Kaunas-Klaipėda-Šiauliai-Panevėžys-Vilnius, atšakos Minskas, Karaliaučius, ir Rail Baltica Varšuva-Ryga-Helsinkis.
                          Būtent. Toks žiedinis būtų idealus ir, tikiuosi, bus judama link jo nutiesiant Kaunas - Klaipėda ir Panevėžys - Vilnius jungtis kadanors.

                          Comment


                            Įdomus tvarkaraščio sprendimas, norintiems į Rygą traukiniu keliauti iš Klaipėdos: traukinys iš Šiaulių pajuda viena minute anksčiau, nei atvyksta traukinys Klaipėda - Vilnius. Keleiviai dar spės pamatyti, kaip traukinys išvažiuoja tiesiai iš po nosies...

                            Click image for larger version

Name:	ka.jpg
Views:	1634
Size:	91,9 kB
ID:	2099325

                            Comment


                              Nemanu, kad čia sprendimas, tiesiog sutapo. Jei būtų 15min vėliau net nebūtun pastebėjęs nieko

                              Comment


                                Parašė Gorgon Rodyti pranešimą
                                Įdomus tvarkaraščio sprendimas, norintiems į Rygą traukiniu keliauti iš Klaipėdos: traukinys iš Šiaulių pajuda viena minute anksčiau, nei atvyksta traukinys Klaipėda - Vilnius. Keleiviai dar spės pamatyti, kaip traukinys išvažiuoja tiesiai iš po nosies...
                                Gal LTG susiprotės?

                                Comment


                                  Parašė ifl Rodyti pranešimą
                                  O man įdomu, kodėl mazgais nebuvo daromi didieji miestai?
                                  Kaunas - pasienis su Vokietija: pusbroliai pusbroliais, bet karas lieka karu. Vilniuje trūko vietos, nors įkurdintas garvežių depas. Ir, kaip teisingai pastebėta, carinėje rusijoje SPB - Varšuvos geležinkelis planuotas ne kroviniams.
                                  Normaliam mazgui įrengti reikalinga didelė ir santykinai lygi aikštelė, kad būtų galima įrengti keliolikos 800 - 1200 m ilgio kelių parkus, jų jungtis, aptarnavimo kelius bei infrastruktūra. Jei apie mazgus, tai Lietuvoje yra 2 pagrindiniai mazgai: Vaidotai ir Radviliškis.Visa kita - didesnės ar mažesnės stotys.

                                  Comment


                                    Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                    Nemanu, kad čia sprendimas, tiesiog sutapo. Jei būtų 15min vėliau net nebūtun pastebėjęs nieko
                                    Suprantu, jog tai ne specialiai piktybiškai padaryta. Komentaras labiau apie tai, kaip tokia smulkmena nesužiūrėta. Su labai minimaliu kelių minučių pakoregavimu, atsirastų nauja LTG jungtis.

                                    Comment


                                      ELTA / BNS / Delfi / Lrytas / 15min
                                      Po beveik 20 metų išvyko pirmasis traukinys iš Vilniaus į Rygą







                                      https://www.diena.lt/naujienos/versl...-rygos-1154168
                                      https://www.lrytas.lt/auto/rinka/202...moniu-29760792
                                      https://www.delfi.lt/verslas/transpo...-ryga-95472271
                                      https://www.15min.lt/verslas/naujien...332852/9313408

                                      Comment


                                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą
                                        Kas yra "mazgas"? Kaunas nieko nemazgina, labiau "mazgas" būtų Kaišiadorys, Gaižiūnai, Krustpils ir Valga, Tartu, Tapa.
                                        Kalbu ne apie "mazgą" technine prasme (su depais ir kita civiliams neįdomia infrastruktūra), o kaip vietą, kurioje gali vykti keleivių surinkimas ar persėdimas. Taip vertinant Kaunas ir Šiauliai turi žymiai didesnį potencialą nei Krustpils, Valga ir Tapa kartu paėmus.
                                        It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                        Comment


                                          Keli mano pastebėjimai:
                                          - Nuo Šiaulių iki sienos tikrai yra 80 km/h greičio limitas (aš matavau su GPS)
                                          - LTG Link Wi-Fi ryšis veikia net Latvijos teritorijoje

                                          Comment

                                          Working...
                                          X