Bent jau 12-28 dienai dar kažkiek bilietų buvo likę.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąLTG padarę traukiniui ir latvišką puslapį, bet neatradau, iš kur veda nuorodos į jį: https://ltglink.lt/en/vilnius-riga-lv
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąKažin ką veiks traukinys Rygoje tarp 10:43 ir 15:28 ?
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia geras klausimas. Tuo pačiu, kodėl iš Vilniaus išvažuiuoja taip anksti, o ne kokią 8 ar 9? Grįžti spėtų tokiu pačiu laiku.
O tarpas tai gal kad tuo pačiu galėtų grįžti žmonės nuveikę porą valandų reikalų.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia geras klausimas. Tuo pačiu, kodėl iš Vilniaus išvažuiuoja taip anksti, o ne kokią 8 ar 9? Grįžti spėtų tokiu pačiu laiku.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Čia geras klausimas. Tuo pačiu, kodėl iš Vilniaus išvažuiuoja taip anksti, o ne kokią 8 ar 9? Grįžti spėtų tokiu pačiu laiku.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Jei reisą vykdytų Ryanrail, tai tas pats traukinys per dieną padarytų 2 reisus Vilnius-Ryga.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Pradedant 5 ryto iš Vilniaus ir baigiant kokią 00:00 Vilniuje. bet taip, būtų efektyvu.
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimąAnaiptol. Geležinkelio stotys nėra velniškai užgrūsti oro uostai, kur Ryanair konkurencingai gali gauti tik ankstyvaus ryto ar vėlaus vakaro slotus.
Jeigu planuojame grįžti į Vilnių vidurnaktį, pirmas reisas turi startuoti 5:30, atvyktų į Rygą 9:45, išvyktų 10:15, atvyktų į Vilnių 14:30, išvyktų 15:00, atvyktų į Rygą 19:15, išvyktų 19:45 ir grįžtų į Vilnių 00:00.
Bet 30 minučių stovis susitvarkyti ir pasiruošti naujam reisui manau yra gana nerealistiškas 3 kartus iš eilės, nes 30 minučių užtrūktų tik patys paprasčiausi apsitvarkymai, o tokie reikalai kaip tualetų išvalymas ir pan pareikalautų daugiau laiko.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Na čia labiau riedmenų skaičiaus klausimas. Kelionės trukmė 4 val ~15 min, manau galinėse stotelėse kaip minimum 30min reikėtų pastovėt, tad pirmyn-atgal tam pačiam traukiniui 2 kartus per dieną suvažinėt prireiktų 18 valandų 30 minučių.
Jeigu planuojame grįžti į Vilnių vidurnaktį, pirmas reisas turi startuoti 5:30, atvyktų į Rygą 9:45, išvyktų 10:15, atvyktų į Vilnių 14:30, išvyktų 15:00, atvyktų į Rygą 19:15, išvyktų 19:45 ir grįžtų į Vilnių 00:00.
Bet 30 minučių stovis susitvarkyti ir pasiruošti naujam reisui manau yra gana nerealistiškas 3 kartus iš eilės, nes 30 minučių užtrūktų tik patys paprasčiausi apsitvarkymai, o tokie reikalai kaip tualetų išvalymas ir pan pareikalautų daugiau laiko.
Real life scenarijus, atmetus geležinkelietiškas XX a. vidurio keleivių aptarnavimo koncepcijas:
Jeigu planuojame grįžti į Vilnių prieš vidurnaktį, pirmas reisas turi startuoti taktiniu tvarkaraščiu 6:00, atvyktų į Rygą 10:15, išvyktų 10:30, atvyktų į Vilnių 14:45, išvyktų 15:00, atvyktų į Rygą 19:15, išvyktų 19:30 ir grįžtų į Vilnių 23:45.
Paleidus iš Rygos latvišką traukinį 2 kartus dienoj jau būtų 4 reisai per dieną, jau kažkokia rimtesnė susisiekimo geležinkeliu pradžia.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 7 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Pradedant 5 ryto iš Vilniaus ir baigiant kokią 00:00 Vilniuje. bet taip, būtų efektyvu.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Juokauji? Jei reikia, tualetus valyti galima ir važiuojančiame traukinyje. Paaiškėtų, kad ir tų riedmenų ne taip jau trūksta, jei turimi nestovėtų patvoriuose, o važiuotų.
Real life scenarijus, atmetus geležinkelietiškas XX a. vidurio keleivių aptarnavimo koncepcijas:
Jeigu planuojame grįžti į Vilnių prieš vidurnaktį, pirmas reisas turi startuoti taktiniu tvarkaraščiu 6:00, atvyktų į Rygą 10:15, išvyktų 10:30, atvyktų į Vilnių 14:45, išvyktų 15:00, atvyktų į Rygą 19:15, išvyktų 19:30 ir grįžtų į Vilnių 23:45.
Paleidus iš Rygos latvišką traukinį 2 kartus dienoj jau būtų 4 reisai per dieną, jau kažkokia rimtesnė susisiekimo geležinkeliu pradžia.
15 minučių sustojimui irgi mažas laikas. Vien išlaipinimas ir vagonų perėjimas užtruks kokias 5 minutes, sakyčiau bent 15min susitvarkyti, ir 5 minutes tvarkingam įlaipinimui. Susideda iškarto 25 minutės.
Ryanair'o tvarkaraštis šiaip visai nebloga iliustracija - suplanuoti stovėjimai buvo 25, 50, 35, 190, ir 25 minutės. Vietų skaičius A320 lėktuvo ganėtinai panašus į Pesa 730M. Ir vis dėl to, ilgesnių sustojimų reikia.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Gal todėl, kad spėtų daugiau žmonių į skrydžius, kurių kelionės į Rygą tikslas yra RIX?
Nuo 12:30 yra Malaga, Praha, Bilundas, Helsinikis, Dublinas ir Waršava.. ne kažkas ypatingo, ko nebūtų iš Vilniaus ar Kauno. 13:50 yra skrydis į Vilnių - galima spėt
Traukinys yra grynai turistinis / verslo tiem, kam Ryga yra galutinis taškas, nu arba pradinis, kas pvz. lanko Baltijos šalis ir tarkim atskrenda į Rygą, o vėliau varo į Vilnių ir iš jo išskrenda.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąSeptiniai tankai traukinyje riboto dydžio, ir tikrai nėra pakankamai dideli keturiems maršrutams. Ištuštinti reikia grįžtį į depą, tai minimum 30 ekstra minučių.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 8 patinka
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
nemenau, kad kas rinksis traukinį, kad spėt į RIX skrydžius, kiek pažiūrėjau nėra tiesioginio traukinio nuo Rygos stoties iki RIX, reikia naudot autobusą, kuris yra už 10min ėjimo ir ta kelionė trūktų dar 40 min. Sumoj gaunasi apie 5 val iki RIX ir geriausiu atveju RIX būsi 11:30, tavo skrydis turi būt minimum 12:30.
Nuo 12:30 yra Malaga, Praha, Bilundas, Helsinikis, Dublinas ir Waršava.. ne kažkas ypatingo, ko nebūtų iš Vilniaus ar Kauno. 13:50 yra skrydis į Vilnių - galima spėt
Traukinys yra grynai turistinis / verslo tiem, kam Ryga yra galutinis taškas, nu arba pradinis, kas pvz. lanko Baltijos šalis ir tarkim atskrenda į Rygą, o vėliau varo į Vilnių ir iš jo išskrenda.Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.20, 11:24.
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
Ir dėl šitų geležinkeliečiams neįveikiamų tarpgalaktinės reikšmės problemų, traukinys turi stovėti patvoryje 6 valandas?
Mano akimis, tai 6:30 išvykimas yra pats tas - nei žiauriai anksti, nei pernelyg vėlai, jeigu nori nuvykęs į Rygą ten nuveikti kažką tą pačią dieną (verslo, darbo reikalais). Juo labiau ir rytiniai skrydžiai kyla panašiu metu tarp 6 ir 7 valandos ryto, taigi laikas verslo kelionėms visiškai įprastas.
Savaitgaliais išvykimas 5:30 būtų visiškai nepatrauklus. Kai tuo tarpu sekantis išvykimas 15:00 jau vėlgi nei verslo kelionėn vykstančiam asmeniui visiškai neaktualus, nei laisvalaikiu keliaujančiam asmeniui nėra patogus dėl vėlyvo atvykimo.
Vienintelis pliusas iš keturių reisų per dieną su vienu riedmeniu, būtų vėliausias vakarinis išvykimas iš Rygos, kuris grįžtant į Vilnių tarp 23:30 ir 00:00 tikrai susilauktų populiarumo.
- 1 patinka
Comment
Comment