Parašė Silber418
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Paskutinis taisė KUBILISTANAS; 2023.12.16, 00:06.
- 2 patinka
-
Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
ne....ryga KArtaIS GERESNE NEI VILNIUS....RYGA METROPOLIS O VILNIUS KOLXOZNIKU ROJONELIO NUSMURGEs CENTRIUKAS KUR NET KLUBO paSISOKT NER.....SOKIU KLUBO NER...DEJA....ELEMEnTAraUS.....tai reik pripaZINT ..o ka ne taip ????????? jeI NE REIK Argumentu......
- 14 patinka
Comment
-
Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
ne....ryga KArtaIS GERESNE NEI VILNIUS....RYGA METROPOLIS O VILNIUS KOLXOZNIKU ROJONELIO NUSMURGEs CENTRIUKAS KUR NET KLUBO paSISOKT NER.....SOKIU KLUBO NER...DEJA....ELEMEnTAraUS.....tai reik pripaZINT ..o ka ne taip ????????? jeI NE REIK Argumentu......
Comment
-
Parašė KUBILISTANAS Rodyti pranešimą
ner tiek keleiviu....del 5 juk neleisi traUKINIO....MUSU RYSIAI silpni , net su minsku su blokaDA taMPRESNI NEI SU BRAliukaIS.....NEr KA I ryga vežt......ner sraUTO.....
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Kad į Minską nuo 2020 kovo nėra keleivinių traukinių.
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimąpaskaičiau latvių komentarus jų naujienų portaluose - nelabai jie laimingi, kad į Vilnių važiuos vakare ir reikės be reikalo mokėt už naktį viešbutyje + grįžt galės tik "poryt" anksti ryte, kas dar prideda papildomą naktį.. gali būt kad iš Rygos nebus kam važiuot.
Reikia leist ir iš Rygos 6:30 traukinį kas dieną..
Žodžiu, Latviams tikriausiai labiau reikia LDZ pastumdyt kad kažką darytų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Na gana akivaizdžiai LTG organizuojama kelionė orientuota visų pirma į Lietuvos klientus. Maršrutas į Varšuvą/Krokuvą eina patogesniais laikais (nors ir ilgokais) nes vyksta bendradarbiavimas tarp vežėjų. O čia šiuo atveju bendradarbiavimas atrodo gana minimaliai iš Latvių pusės. Lietuvos susisiekimo ministerijai irgi tikriausiai ne per didžiausias noras subsidijuoti reisus pagrinde skirtus Latvijai, o šansai kad LTG galėtų subsidijų papildomiems reisams gauti iš Latvijos greičiausiai minimalūs.
Žodžiu, Latviams tikriausiai labiau reikia LDZ pastumdyt kad kažką darytų.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
SSC latviai netgi džiaugiasi tuo, kad LTG traukinys neveš vietinių keleivių tarp Rygos ir Jelgavos „neiškanibalizuodamas“ LDZ traukinių. Apgailėtinas požiūris. Aš pats ne kartą važiavęs lenkų traukiniu tarp dviejų stočių Lietuvoje.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Jo, šitas gana šokiruoja. Ant kiek reikia būti daužtiems, kad iš tokios perspektyvos žiūrėtų į geležinkelių transportą. Šiaip laisvai galėtų vaikščioti traukinys Vilnius-Ryga-Tartu-Talinas, bet turiu nuojautą, kad būtent dėl latvių kolosalaus apsišikimo ir idiotiško požiūrio to nėra ir nebus artimiausiu metu.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Nikas Rodyti pranešimą
Gal tik pakeisčiau "kad būtent dėl visų Baltijos šalių kolosalaus apsišikimo ir idiotiško požiūrio to nėra ir nebus artimiausiu metu." Kad toks maršrutas būtų, nelabai ką ir tereikėjo daryt, kai infra jau buvo nuo sovietmečio. Dar prieš dvidešimt metų galima buvo atnaujinti riedmenis ir tiesiog prižiūrėti jau turimą infrą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimąTurint omeny, kad latviai turi AirBaltic, kuriam traukiniai sukuria konkurenciją, dar klausimas, kas čia labiau apsišikę - jie, ar lietuviai su estais.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Latvijos, kaip ir bet kurios kitos šalies, interesas turėtų būti pasiekiamumas. Tiek skrydžiais, tiek geležinkeliais, tiek keliais. Tie dalykai niekada nėra ir negali "konkuruoti" žiūrint iš valstybės (ne vienos kompanijos, industrijos ar vieno regiono, bet būtent visos valstybės) perspektyvos. Bandant trukdyti kažkokiai vienai transporto rūšiai tam, kad tai nesukeltų menamos "konkurencijos" kitai, ir taip aukoti šalies pasiekiamumą, yra kažkas, kas galbūt būtų įprasta kokiame Jemene ar Balngladeše, bet ne Europoje. Dėl to ir keista, kad latviai užsiima 3rd world šiknos skylės lygio išsidirbinėjimais.
Kaip matome, beje, vos Lietuvai parodžius minimalią iniciatyvą, reisas atsirado, nes būnant ES tokių dalykų lengvai nepablokuosi. Tad tą buvo galima padaryti gerokai anksčiau.
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Yra trys šalys tame pačiame Europos kampe. Viena iš jų turi avialiniją, kurią bando visais būdais išlaikyti, dėl to nesirūpina geležinkelių transportu tarp minėtų šalių. Kitos dvi tiesiog nesirūpina geležinkelių transportu tarp minėtų šalių. Kuri/kurios iš šių trijų šalių yra labiausiai apsišikusi/apsišikusios?
Kaip matome, beje, vos Lietuvai parodžius minimalią iniciatyvą, reisas atsirado, nes būnant ES tokių dalykų lengvai nepablokuosi. Tad tą buvo galima padaryti gerokai anksčiau.
O avialinija dabar jau išsilaiko gana gerai ir pati. Vilnius-Ryga traukinys dabartinėje savo formoje nei pro kur nekelia konkurencijos AirBaltic. Kas kels šiokią tokią konkurenciją, tai nebent Rail Baltica, kai keliavimas lėktuvu tarp Rygos ir Vilniaus/Talino ir net Varšuvos taps kur kas mažiau viable, nei dabar. Tai jei latviai bijo konkurencijos AirBaltic dabar, įdomu, ką bandys daryti artėjant RB paleidimui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Dėl galėjimo gerokai anksčiau irgi klaustukas, nes reikalai pajudėjo, panašu, tik Latvijoje pasikeitus valdžiai ir prisisukus rusiškų krovinių kraneliui, kas turėjo atlaisvinti nemažai infrastruktūros capacity.
O avialinija dabar jau išsilaiko gana gerai ir pati. Vilnius-Ryga traukinys dabartinėje savo formoje nei pro kur nekelia konkurencijos AirBaltic. Kas kels šiokią tokią konkurenciją, tai nebent Rail Baltica, kai keliavimas lėktuvu tarp Rygos ir Vilniaus/Talino ir net Varšuvos taps kur kas mažiau viable, nei dabar. Tai jei latviai bijo konkurencijos AirBaltic dabar, įdomu, ką bandys daryti artėjant RB paleidimui.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė VLR Rodyti pranešimą
Pasikeitė ir Lietuvoje valdžia ir LTG vadovybė. Reikia nepamiršti ir lietuviškų bėgių ardymo ir panašių europietiškų ir tikrai ne šiknos skylės lygio iniciatyvų, už ką Lietuvai ES smarkiai vožė per snapą. Kiek žinau latviai į panašų mėšlą įsivėlę nebuvo. Apskritai tai lodėl keleivinis traukinys turėtų kenkti rusiškiems kroviniams Latvijoje? Nematau tam racionalių priežasčių. O lėktuvų pelningumui kenkia bet kokia alternatyva, tiek automobiliai, tiek autobusai, tiek traukiniai.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė acetonas Rodyti pranešimą
Klaipėda-Šiauliai-Ryga ir Mažeikiai-Ryga traukinių maršrutai niekaip nekenktų AirBaltic pelningumui. Tokie maršrutai padėtų padidinti Rygos oro uosto keleivių srautus. Tačiau, nukentėtu Kauno ir Vilniaus oro uostai.
Parašė VLR Rodyti pranešimąTurint omeny, kad latviai turi AirBaltic, kuriam traukiniai sukuria konkurenciją, dar klausimas, kas čia labiau apsišikę - jie, ar lietuviai su estais.
Dar viena apsišikimo istorija: latviai ir estai prieš gerą dešimtmetį patys nuardė tarp Skultės ir Pernu ėjusią geležinkelio liniją, tiesiausiai jungusią Rygą ir Taliną.Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.12.16, 11:48.
Comment
-
Kuriat kažkokias konspiracijas, kai beveik visas keleivinis geležinkelis nuostolingas. Nuostolingas bus ir šitas tarp Vilniaus ir Rygos. Kodėl kompanija, kurios valstybė nedotuoja tokiam maršrutui, turėtų jį išlaikyti? Tuo tarpu vyriausybės pvz., turi kitų prioritetų, pvz., pirkti nesuderinamas gynybos sistemas. O čia apie geležinkelius šnekat...
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Geriau Šiaurės Lietuva geriau pasiekiama per RIX, negu blogiau per VNO/KUN.
Dar viena apsišikimo istorija: latviai ir estai prieš gerą dešimtmetį patys nuardė tarp Skultės ir Pernu ėjusią geležinkelio liniją, tiesiausiai jungusią Rygą ir Taliną.
- 1 patinka
Comment
Comment