Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Traukinys skirtas labiau traukinių entuziastams, o ne verslui. Visi susitikimai vyksta dažniausiai ryte ir į juos skrendama lėktuvu. Manau net RB II nutiesus didžioji dalis verslo kelionių į Rygą, Taliną ir Varšuvą toliau liks tik lėktuvais.
    Lėktuvu reikia pridėti kaip minimum +2 val iki išvykimo, ir bent 45 min kol nusigausi iki reikiamos vietos, Nes taxing, sulaukt kol visi išlips, oro uosto autobusas, pasistumdyti atvykime, susirasti transportą ir kažkaip pravažiuoti rytinį kamštuką. Jei oro uostas toliau nuo miesto - dar linksmiau. Jei skrendi geresnėm avialinijom, tave išleis per rankovę ir sutaupysi kokias 15 min.

    Todėl suskaičiavus visą kelionės laiką, traukinys gali pasirodyti visai priimtina alternatyva lėktuvui. Jei bilieto kaina bus konkurencinga.

    Comment


      Parašė Atpildas Rodyti pranešimą

      Kadangi traukinys nevažiuos per kauna ir nestos Jonavoje, Kėdainiuose, tai galėtu iš ryto išvažiuot iš Vilniaus ir nelaukti Rygoje vakaro, o važiuot atgal tik ne į Vilnių, o į Kauna. Susirinkti norinčius važiuoti iš Kauno, Jonavos, Kėdainių grįžti atgal į Ryga. O iš Rygos atgal į Vilnių kur pasibaigtu darbo diena.
      Na per Kauną maršrutą Vilnius-Ryga būtų gainioti labai kvaila. Atskiras reisas, manau, būtų puiku, bet matyt yra priežasčių, kodėl tai bent kol kas neįmanoma. Smagu tik tai, kad bent kažkoks susisiekimas pagaliau atsiranda ir dar visai patogus (priešingai nei traukinys į Lenkiją.) Tikėkimės, kad tai tik pradžia ir nereikės laukti Rail Balticos, kad atsirastų bent pakenčiamas susisiekimas su Ryga, o kažkada ir Talinu.

      Comment


        Parašė liootas Rodyti pranešimą
        O neturėtų kursuoti du traukiniai? Ryga --> Vilnius ryte irgi reikia
        Na šiaip reiktų pradėti nuo to, kad tokie maršrutai turėtų būti atidaromi iškart taktiniu tvarkaraščiu. Idealiai kad 2 val. Na gal ir kas 4 val. pradžioje ok būtų. Reiškia na kaip min. 4 traukinių porų. Idealiai 2 Latvijos, 2 Lietuvos traukiniai.

        Jei reisas į vieną pusę trunka 4 val. 15 min.:

        Vilnius - Ryga 6:00 10:30 15:00 19:30

        Ryga - Vilnius 6:00 10:30 15:00 19:30


        Tokiam tvarkaraščiui reikia TIK 2 traukinių. Mašinistų tikrai daugiau reikėtų. 15 min stovėjimas galiniuose punktuose manau tikrai užtektina, nes geležinkelių infrastruktūra LT/LV nėra perkrauta.

        Comment


          Parašė eigh Rodyti pranešimą
          Na per Kauną maršrutą Vilnius-Ryga būtų gainioti labai kvaila. Atskiras reisas, manau, būtų puiku, bet matyt yra priežasčių, kodėl tai bent kol kas neįmanoma. Smagu tik tai, kad bent kažkoks susisiekimas pagaliau atsiranda ir dar visai patogus (priešingai nei traukinys į Lenkiją.) Tikėkimės, kad tai tik pradžia ir nereikės laukti Rail Balticos, kad atsirastų bent pakenčiamas susisiekimas su Ryga, o kažkada ir Talinu.
          Jei važiuotų priimtinu greičiu - kodėl ir ne. Gal ne į Kaunas Hbf, bet Palemonas. Suderinus tvarkaraščius taip, kad Palemone nereiktų laukti persėdimo į Kaunas Hbf.
          Kaišiadorys - Gaižiūnai per Palemoną yra 52 km, per Kauną - 71 km. Hipotetiniu neegzistuojančiu keliu be kabinos keitimo per Šančius - 74 km. Įrengus platformą kur nors ties L. Ivinskio g. - tie patys 74 km. Kaišiadorys - Gaižiūnai - 23 km
          Įskaičiavus +30 km, kabinos keitimą (5 min) ir papildomą laiką stabdant bei įsibėgėjant būtų galima sutilpti į +30 min jei per Palemoną ir +50 min jei per Kauną.
          Kodėl Vilnius- Šiauliai yra 2:15 val, o Vilnius - Ryga 4:15 val - jau kitas klausimas: +120 km ir +beveik 2 val. Jei Vilnius - Ryga būtų 3:30, tai Vilnius - Palemonas - Ryga per 4:00 būtų visai priimtina.

          Comment


            Parašė Petr Rodyti pranešimą
            Tokiam tvarkaraščiui reikia TIK 2 traukinių. Mašinistų tikrai daugiau reikėtų. 15 min stovėjimas galiniuose punktuose manau tikrai užtektina, nes geležinkelių infrastruktūra LT/LV nėra perkrauta.
            Duok bent 30 min aptarnavimui, valymui ir provizijai. Tiek paprastai skiriama lėktuvo paruošimui tarp skrydžių.

            Comment


              Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

              Duok bent 30 min aptarnavimui, valymui ir provizijai. Tiek paprastai skiriama lėktuvo paruošimui tarp skrydžių.
              Prašom, tuomet 6:00 10:45 15:30 20:15 iš abiejų miestų.

              Comment


                Traukiniu važiuojant galima ramiai ir kompu dirbti, svarbu rozečių įrengti. Laikas eina naudingiau, o ne oro uoste security ir t.t.
                Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
                Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

                Comment


                  Per kiek laiko tas traukinys nuvažiuos į Rygą?

                  Comment


                    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
                    Traukiniu važiuojant galima ramiai ir kompu dirbti, svarbu rozečių įrengti. Laikas eina naudingiau, o ne oro uoste security ir t.t.
                    Autobuse irgi galima dirbti.

                    Traukinio didžiausias privalumas - jokių kamščių. Bet paskutiniu metu visokių keistų nesklandumų - stulpai ant bėgių, gedimai ir pan. NėBĖra "traukinys - visada laiku" garantijos.

                    Comment


                      Parašė frefromwig Rodyti pranešimą
                      Rugsėjį rašyta apie tokius planuojamus laikus:

                      Tiesioginio traukinio iš Vilniaus į Rygą per Šiaulius maršruto trukmė planuojama 4 val. 15 min. Prognozuojama bilieto kaina 24 Eur. Planuojamas keleivių skaičius per metus – 78 tūkstančiai. Riedmenys pritaikyti žmonėms su specialiaisiais poreikiais. Svarstomas scenarijus, kad traukinys iš Vilniaus galėtų išvykti 6 val. 30 min., o iš Rygos – 16 val.
                      https://www.alfa.lt/mob/verslas/tran...u-gale/301402/
                      Neblogai, kelionės trukmė gali konkuruoti su autobusu.
                      Palyginimui Flixbus'o tvarkaraštis ir kainos keliems rytojaus reisams.

                      Comment


                        Vilnius - Varšuva 25€, Vilnius - Ryga 24€. Kaina nelabai proporcinga

                        Comment


                          Latvija bando sabotuoti traukinį? https://eng.lsm.lv/article/economy/t...links.a530616/


                          Comment


                            Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                            Latvija bando sabotuoti traukinį? https://eng.lsm.lv/article/economy/t...links.a530616/

                            Dabar jau daug jau nepadarys, pajėgumai nupirkti ir saugumo sertifikatai gauti, bent jau metus važiuoti turėtų. Čia iš šitos pusės gal labiau estus sabotuot bandys. Bet atrodo kad sabotuot iš pajėgumų gal ir buvo bandyta, latvių pajėgumai labai magiškai nukrenta 5x prie pasienio su Lietuva. Latviai tai žymi "coordinated amount of train paths, based on the possibilities of railways of neighbouring states" kad gal ale čia iš Lietuvos pusės problema, bet LTG Infra dokumentacijoj tai kažkaip skaičiai praktiškai tokie patys kaip tarp pirmos stoties už sienos ir pirmos didesnės stoties ar net didesni.

                            https://www.ldz.lv/sites/default/fil...NS-2023%29.pdf

                            https://doc.ltginfra.lt/lt/infrastru...ralaidumai.pdf

                            Comment


                              latviu triedimas nestebina. Is kitos puses, gal autobusu privatininkai uz kadro zyzia? Pvz ecolines yra Latvijos ruskiu kompanija. Jie turi visokiu imoniu CIS salyse, praktiskai ant ruskyno laikosi. Pardavimai gal krito, o cia paskuti kasni nori atimti?

                              Comment


                                Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                                Latvija bando sabotuoti traukinį? https://eng.lsm.lv/article/economy/t...links.a530616/

                                Savaitės senumo straipsnis. Matomai situacija pasikeitė. Skuodis Facebook'e komentavo asmeniškai, kad latviai nusileido ir sumažino infrastruktūros kaštus nuo ~7EUR/km keliais kartais, nes kitu atveju neapsimokėtų niekaip.

                                Comment


                                  Bet tai kame reikalas su latviais? Kokia motyvacija taip priešintis jiems patiems naudą nešančiam maršrutui? Straipsnyje jų argumentai skamba kaip girto žmogaus kliedesiai. Kas jiems negerai?

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą
                                    Bet tai kame reikalas su latviais? Kokia motyvacija taip priešintis jiems patiems naudą nešančiam maršrutui? Straipsnyje jų argumentai skamba kaip girto žmogaus kliedesiai. Kas jiems negerai?
                                    Tai, kad maršrutas važiuoja pelningu laiku ir pasiima jų vidinį pelningą srautą

                                    Comment


                                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                      Tai, kad maršrutas važiuoja pelningu laiku ir pasiima jų vidinį pelningą srautą
                                      Tarp ko? Jelgavos ir Rygos? Tai negi negalėjo sutarti, kad Jelgavoje tiesiog nestotų?

                                      Comment


                                        Vilnius - Daugpilis Latvijoje tik Daugpilyje ir testodavo, bet jis latviams irgi nereikalingas buvo - bandė numarinti su tais pačiais ~7€/km, tad vieno reiso kaina už infrastruktūrą gaudavosi ~330€.
                                        Daugpilio atveju tokį įkainį dar galima bandyti pateisinti, nes ruožas Latvijoje beveik nenaudojamas (nors ir tai kosminė kaina), tačiau kai tokią pat kainą norėjo plėšti ir už Rygos maršrutą, tai parodo LDZ "norą" turėti tarptautinį susisiekimą.

                                        Comment


                                          Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                                          Vilnius - Daugpilis Latvijoje tik Daugpilyje ir testodavo, bet jis latviams irgi nereikalingas buvo - bandė numarinti su tais pačiais ~7€/km, tad vieno reiso kaina už infrastruktūrą gaudavosi ~330€.
                                          Daugpilio atveju tokį įkainį dar galima bandyti pateisinti, nes ruožas Latvijoje beveik nenaudojamas (nors ir tai kosminė kaina), tačiau kai tokią pat kainą norėjo plėšti ir už Rygos maršrutą, tai parodo LDZ "norą" turėti tarptautinį susisiekimą.
                                          Įdomu, kiek ims už RB II naudojimą.
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X