Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kaune žinoma, kad nestos. Lygiai kaip ir Vilnius-Šiauliai/Klaipėda nevažiuoja pro Kauną. Jonavoje ir Kėdainiuose, aišku, galėtų ir stoti, jei bus paklausa.Paskutinis taisė Atpildas; 2023.11.10, 16:48.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar rentabilūs bus atskiri maršrutai Kaunas - Ryga ir Vilnius - Ryga?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąLygiai kaip ir Vilnius-Šiauliai/Klaipėda nevažiuoja pro Kauną.
Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Važiuot per kauna užtruktu valanda ilgiau, tai ar logiška praignoruoti 2 pagal dydi Lietuvos miestą iš kurio surinktum ne ką mažiau keleiviu nei iš Vilniaus? O dar nestoti jonavoje/kėdainiuose, bet stoti kaimuose irgi nesuprantama. Jeigu gyveni vidurio Lietuvoje ir nori šiuo maršrutu nuvažiuoti į Ryga tai turi su mašina vilktis iki Vilniaus arba Šiaulių. Rimtai? Tuomet patogiau važiuot su automobiliu iki pat rygos nei 100km iki Vilniaus ar Šiaulių, ten kažkur priparkuoti mašina ir sėst į traukini. Nestoti nei vienam vidurio Lietuvos mieste nesuprantamas sprendimas, tuo labiau pro jonavos/kėdainiu sotis nori nenori turėsi pravažiuotPaskutinis taisė ifl; 2023.11.10, 17:30.
- 2 patinka
Comment
-
Bendrovė į savo komandą jau yra pritraukusi naujų mašinistų, kurie laisvai kalbės latviškai ir turės teisę valdyti traukinius kaimyninėje šalyje. Latvijos teritorijoje klientais besirūpinančių ir latviškai kalbančių kelionių palydovų atranka tęsiama.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Kas yra blogiausias visų laikų Lietuvos geležinkelių sprendimas.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Ar rentabilūs bus atskiri maršrutai Kaunas - Ryga ir Vilnius - Ryga?
Comment
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Važiuot per kauna užtruktu valanda ilgiau, tai ar logiška praignoruoti 2 pagal dydi Lietuvos miestą
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Absoliučiai logioška. Tiesiog kelionės trukmė taptų pernelyg ilga. Kur kas logiškiau būtų leisti atskirą maršrutą iš Kauno. Tiesą sakant, visiškas absurdas, kad tokio maršruto nėra. Kaip, beje, ir dažnesnio reisų skaičiaus tarp Kauno ir Šiaulių. Bet važiuoti iš Vilniaus į Rygą/Klaipėdą/Šiaulius per Kauną būtų nesąmonė ir tai niekada nebus daroma esama infrastruktūra.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Visiška sąmonė, jeigu nebūtų idiotiškai nutiestos geležinkelio vėžės taip, kad važiuojant į Kauną turi daryti lankstą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą<...> nes Lietuva yra bene vienintelė šalis visoje ES, kur traukinių greičiai neperkopia 120km/h, ir kur 80km/h laikomas priimtinu greičiu.
Tačiau atviras klausimas, ar pateikiami duomenys yra patikimi, nes, pvz., ruože Darbėnai-Skuodas rodomas 15-25 km/h greitis, nors faktiškai ten vietomis net bėgių nėra.
Ar yra info, kokia bus kelionės trukmė iš Vilniaus į Rygą? Prieš kelis metus kursavęs ukrainiečių traukinys maršrutą įveikdavo per kiek daugiau nei 4 val. 30 min., bet pakeliui turėdavo mažiau sustojimų.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Absoliučiai logioška. Tiesiog kelionės trukmė taptų pernelyg ilga. Kur kas logiškiau būtų leisti atskirą maršrutą iš Kauno. Tiesą sakant, visiškas absurdas, kad tokio maršruto nėra. Kaip, beje, ir dažnesnio reisų skaičiaus tarp Kauno ir Šiaulių. Bet važiuoti iš Vilniaus į Rygą/Klaipėdą/Šiaulius per Kauną būtų nesąmonė ir tai niekada nebus daroma esama infrastruktūra.Paskutinis taisė Atpildas; 2023.11.10, 20:27.
Comment
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
O gal yra kokie nenaudojami logiški bėgiai Kaunas - Panevėžys ir gal būtu įmanoma paleisti Kaunas - Panevėžys - Ryga? Nežinau ar yra bėgiai tarp Kauno ir Panevėžio ir Panevėžio - Rygos ar kokio LAtvijos miesto iš Panevežio kuris važiuotu į Ryga, o dar prijungti kokius Kėdainius ar Jonava, juose yra yra pakankamai liaudies. Vis dar pykstu, kad Vilnius - Ryga nestos Jonavoje ir Kėdainiuose, kai pro tas stotis pravažiuos..
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąTame pačiame openrailwaymap.org žemėlapyje parodyta, kad Lentvario-Vievio tarpstotyje maksimalus greitis 130 km/h.
Tačiau atviras klausimas, ar pateikiami duomenys yra patikimi, nes, pvz., ruože Darbėnai-Skuodas rodomas 15-25 km/h greitis, nors faktiškai ten vietomis net bėgių nėra.
Ar yra info, kokia bus kelionės trukmė iš Vilniaus į Rygą? Prieš kelis metus kursavęs ukrainiečių traukinys maršrutą įveikdavo per kiek daugiau nei 4 val. 30 min., bet pakeliui turėdavo mažiau sustojimų.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Žinoma. Kaip yra rentabilūs lėktuvų, autobusų maršrutai ir privačių automobilių srautai. Problema čia nebent būtų nepakankamas capacity paklausos tenkinimui, nes akivaizdu, kad papildomi nauji riedmenys iki Gruodžio 27d. iš dangaus nenukris.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
airBaltic neskraido į Kauną (nors skraido net į Palangą), tai spėju tokio traukinio Ryga - Kaunas nebus apskritai. Reiks kauniečiams iki Šiaulių važiuoti persėdimui.
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimąLabai lengvai išsprendžiamas Kauno prijungimas. Paleisti Pesą arba vagoną iš Kauno į Jonavą ir jį prijungti prie traukinio Vilnius - Ryga Jonavoje. Sprendimas pigiau grybo. Tokia praktika daugelyje šalių naudojama.
Tas pats ir su Klaipėda
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimą
Kažin ar su lersėdimu daug kas rinktųsi vietoj tiesioginio autobuso
- 5 patinka
Comment
-
Parašė Atpildas Rodyti pranešimą
Kad traukinys Vilnius - Ryga nestos nei Jonavoje nei Kėdainiuose nors pravažiuos abiejų miestų stotis
Comment
Comment