Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nuo kada susisiekimo greitis skaičiuojamas vidutiniu greičiu, o ne bendru kelionės laiku?
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąMan įdomiau kodėl pasak jo traukinys turėtų būti bent dvigubai greitesnis, kad būtų patrauklus. Kodėl pusantro karto greitesnis traukinys nebutu patrauklus
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pagrindinė priežastis matyt ta, kad nelabai supranta, apie ką kalba, ir tiesiog susigalvoja bele kokius išgalvotus kriterijus, kurie tokią klaidingą išankstinę nuomonę pateisintų ir legitimizuotų.
Ir taip, norėčiau važiuoti autobusu, kurio kelionės vidutinis greitis 100 km/h.
Comment
-
Net jeigu autobuso ir traukinio kelionės laikas yra identiškas, vis tiek rinkčiaus traukinį, nes traukinys visada yra patogesnis. Net Lux Express autobusai nėra geriau už eilinį traukinį. Traukinyje tiek vietos kojom daugiau, tiek pajudėt gali, tiek pats važiavimas malonesnis - be jokių staigių stabdymų, stovėjimų kamščiuose ir pan. Vienintelis panašiu greičiu važiuojančio autobuso privalumas prieš traukinius yra tarpinės stotelės: tas pats Lux Express turi stotelę prie Panoramos ir tai lyginant su traukiniu gali duoti nemažą privalumą iš Konstitucijos pr. ofisų: vietoj to kad piko metu su taksi ar VT per kamščius bandyti pasiekti stotį, gali pėsčiom nueiti iki Panoramos (tarp kitko kolega latvis per komandiruotes iš biuro K29 visada taip ir važiuodavo namo į Rygą). Šituo atveju autobusas gauna iki 30 min privalumą prieš traukinį.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąKad traukinys komfortiškiau už autobusą, tai faktas. Klausimas, kad norės dalintis išlaidom, kadangi traukinio reisas keliskart brangesnis už autobuso.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Koks vidutinis autobuso greitis ir koks vidutinis ilgų distancijų tarpmiestinio traukinio greitis?
Edit. Paieškojau info. Greičiausiai Lux Express autobusas veža per 4 valandas. Vidutinis greitis 75km/h. Dienos metu 4val. 15min. arba 70km/h.
Vidutinis traukinio greitis Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Šiauliai apie 100km/h, kai nėra daug sustojimų. Šiek tiek skirtingi lygiai.
Rygos prieigos neprognozuojamos. Gali būt užsikišę, gali - ne. Panevėžys - Ryga atkarpoje autobuso faktinis laikas kasmet tik palėtėja. Kažką padės Bauskės aplinkkelis, bet nežinia kiek jo laukti.
Traukinys Vilnius-Ryga jei be persėdimo turi potencialą.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
Nenuvertink svetimu tarakonų. Tai tavo tarakonams jų pozicija gali būti nesuprantama.
Ir taip, norėčiau važiuoti autobusu, kurio kelionės vidutinis greitis 100 km/h.
O jei rimtai, tai važiavimas autobusu yra maždaug tas pats, kas valgyti maistą iš šiukšliadėžių. Problema čia ne tik su mažu vidutiniu greičiu ar prastu komfortu, bet elementaria žmogaus savigarba ir orumu.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąO jei rimtai, tai važiavimas autobusu yra maždaug tas pats, kas valgyti maistą iš šiukšliadėžių.
Dar atkreipčiau dėmesį į tualetą. Autobuso tualete nei atsistoti, nei apsisukti normaliai neįmanoma. Ypač malonu tūnoti toj kamūrkėj arba leistis į ją laiptais, kai autobusas staigiai stabdo, suka arba važiuoja mažo skersmens žiedu Taip pat nulis galimybių sunkiau judančiam pensininkui/neįgaliajam... O štai traukinyje būna keli tualetai, kai kurie platūs ir pritaikyti neįgaliesiems. Taip kad net jei tualetas neblizga, sąlygos palyginti su autobusu vis tiek yra karališkos.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Būtent.
Rygos prieigos neprognozuojamos. Gali būt užsikišę, gali - ne. Panevėžys - Ryga atkarpoje autobuso faktinis laikas kasmet tik palėtėja. Kažką padės Bauskės aplinkkelis, bet nežinia kiek jo laukti.
Traukinys Vilnius-Ryga jei be persėdimo turi potencialą.
Comment
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąTraukiniai bus pilni, tik jei greitis bus didesnis už 200 km/val (dvigubai greiteni uz auto transportą)
Comment
-
Parašė utomnes Rodyti pranešimąTraukiniai bus pilni, tik jei greitis bus didesnis už 200 km/val (dvigubai greiteni uz auto transportą)
Beje, auto transportas tikrai nevažiuoja vidutiniu 100km/h greičiu. Kažkur arčiau 70-80km/h.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąBeje, auto transportas tikrai nevažiuoja vidutiniu 100km/h greičiu. Kažkur arčiau 70-80km/h.
Comment
-
Gerai nuteikiančios žinios. Laikykime špygas, kad Baužio tikėjimas vien tik tikėjimu nepasibaigs, bet bus matyt.
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...niaus-ir-rygos
Iš Lietuvos – daugiau krypčių keliauti: svarstoma sugrąžinti traukinio reisus tarp Vilniaus ir Rygos
„Vilnius–Ryga lėktuvu per 4 valandas. Kai kalbu apie kelionės trukmę, kalbu apie visą kelionę – nuo miesto senamiesčio iki kito miesto senamiesčio. Mano šios dienos tikslas – sujungti kaimynines sostines traukiniu, kelionės trukmė būtų tos pačios 4 valandos.
Tik jos būtų su ženkliai mažesniu kiekiu CO2 emisijos, patogesnės keliaujantiems ir tikrai pigesnės. Ar pavyks mums tai padaryti iki 2024 metų? Labai tuo tikiu“, – savo socialinio tinklo „LinkedIn“ paskyroje parašė bendrovės „LTG Link“ vadovas Linas Baužys.
Kad diskusijos dėl naujos keleivinio maršruto traukiniais krypties iš tiesų vyksta, LRT.lt patvirtino ir „Lietuvos geležinkelių“ komunikacijos partnerė Kotryna Dzikaraitė.
„Šiuo metu keleivių vežimo bendrovė „LTG Link“ ir Latvijos keleivių vežėjas „Pasažieru vilciens“ vykdo konsultacijas dėl galimybės atnaujinti susisiekimą tarp Lietuvos ir Latvijos sostinių. Praėjusią savaitę bendrovių vadovai Rygoje susitiko aptarti galimų sprendimų, maršrutų ir kitų su šiuo projektu susijusių klausimų. Kai tik bus daugiau konkrečios informacijos ir priimtų sprendimų, ja mielai pasidalinsime“, – portalui sakė K. Dzikaraitė.
- 7 patinka
Comment
-
Iš kur riedmenų paims? Tokiam maršrutui tinkamų Pesų 730 vien Vilnius - Klaipėda maršrute (kai važiuoja) nepakanka, na nebent latviai duos.
O ir šita citata iš anksčiau nenuteikia teigiamai:
Žiūrime, kokie yra patys geriausi būdai. Bet kokiu atveju tai turėtų būti elektrinis ar hibridinis traukinys, valdomas autonominiu būdu, kad nebūtų ten mašinisto. Žiūrime geriausius maršrutus, ar tai būtų nuo Kretingos, ar nuo Klaipėdos, ar kad žmogus važiuodamas iš Vilniaus visai neišlipdamas pasiektų Palangą
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimąIš kur riedmenų paims? Tokiam maršrutui tinkamų Pesų 730 vien Vilnius - Klaipėda maršrute (kai važiuoja) nepakanka, na nebent latviai duos.
O ir šita citata iš anksčiau nenuteikia teigiamai:
- 2 patinka
Comment
Comment