Parašė Vilnietizz
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Na taip, po RailBaltica atidarymo Kaunas taps tikrai svarbiu persėdimo tašku.
Be to, juk ir šiaip keista, kad antras pagal dydį Lietuvos miestas turi kur kas prastesnį susisiekimą su Rygą nei Šiauliai, Klaipėda ar net Panevėžys. Už +/- prieinamą kainą yra tik vienintelis Kautros reisas per dieną. Likusiais reisais važiuoja pravažiuojantys Ecolines autobusai. Ecolines, siekdama atgrasyti jiems nepalankius keleivius, kurie važiuoja trumpais atstumais, kainas maršrutu Ryga-Kaunas yra užkėlę iki kosminių aukštumų, kad keleiviai neužimtų kitų keleivių, važiuojančių į Vakarų Europą, vietų.
Comment
-
Kalbama, kad maršruto atidarymas nukeltas iki 2015 m. kai bus įvestas euras patogus atsiskaitymams (taip pat ir konduktoriams).
O dėl srautų Latvija sureguliuos ruože Elėja–Ryga pakoreguodama autobusus ir nuo Jelgavos elektrinius traukinius. Kažkada ruože Meitene–Ryga buvo net 3 dyzeliukai.Paskutinis taisė Salvijus; 2014.11.30, 15:06.
Comment
-
Parašė Garbanius Rodyti pranešimąNeturi, nes paprasciausiai nera tam poreikio.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKodėl nėra? Klaipėdos ir Šiaulių susisiekimas kur kas geresnis.. Kaune gyventojų daugiau. Be to, atstumas tarp Kauno ir Rygos nėra didelis - tik 260 km. (Palyginimui - tarp Vilniaus ir Rygos 290 km)
Comment
-
Na dėl Šiaulių ir Panevėžio sutinku - jiems Ryga yra arti, be to, pro šiuos miestus autobusai tik pravažiuoja, dėl to ir stoja. Bet jau Klaipėda.. klaipėdiečiams iki Rygos tiek pat, kiek iki Vilniaus.
Beje, iš Vilniaus į Rygą dar ir lėktuvai skraido. Iš Kauno ir jų nėra.
Visgi, mano nuomone, traukinių maršrutas pasiteisintų ten, kur nėra išvystytas susisiekimas autobusais.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąKoks atstumas geležinkeliu nuo Kauno (arba nuo Šiaulių) iki Rygos?
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNa, 3 valandų trukmė labai optimistiškai skamba. Nežinau, kokia geležinkelio būklė įvairiose atkarpose tarp Kauno ir Rygos, ar pritaikyti keliai tokiam greitam eismui. Be to, tikrai bus tarpinių sustojimų- Šiauliai, Jelgava, gal dar Jonava, Kėdainiai.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąSu pora tarpinių sustojimų tarp Rygos ir Kauno realistiška pasiekti vidutinį 95-100km/h greitį. Kelio būklė, kaiup suprantu, yra gera ir maksimalus 120km/h greitis turėtų būti leidžiamas beveik visame ruože. Ar klystu?
Traukinys-ekspresas Vilnius-Klaipėda iš Vilniaus į Šiaulius be sustojimų nuvažiuoja per 2:04h, "dyzeliukas" Vilnius-Šiauliai iš Vilniaus į Jonavą be sustojimų važiuoja 1:05h, tai važiavimui be sustojimų iš Jonavos į Šiaulius galima skirti lygiai valandą. Iš Kauno į Jonavą automotrišė Kaunas-Šiauliai be sustojimų nuvažiuoja per 45 minutes, tai kelionė greitojo Kaunas-Šiauliai (158 km) truktų 1:45 val.
Iš Šiaulių į Rygą yra 135 km, tai tokiam atstumui, jei tikrai jis tinkamas važiuoti 120km/h greičiu, pagal Vilniaus-Klaipėdos traukinį ekspresą realu skirti 1:15h. Tada kelionei iš Kauno į Rygą trijų valandų gal ir pakaktų. Nors, manau, traukinys Kaunas-Ryga Jonavoje, Kėdainiuose, Šiauliuose, Joniškyje, Jelgavoje stoti turėtų, o sustojimai kelionės laiką pailgina...
Comment
-
Na čia ir šiaip galima iš akies primesti, kad ~300km atstumu, su kokiais 2-3 tarpiniais sustojimais, ir maksimaliu 120km/h greičiu, galima vidutiniškai važiuoti apie 100km/h. Aišku, toks grafikas būtų gana intensyvus ir reiktų riedmenų su gera akseleracija, bet, iš principo, 3 valandos tarp Kauno ir Rygos net su dabartine infrastruktūra yra realistiškas laikas.Paskutinis taisė John; 2014.12.01, 13:59.
Comment
-
Pagaliau gavau Keleiviu Vezimo Direkcijos atsakyma (parasiau elektronini laiska jau antra karta - pas mus Vokietijoje sakoma "atkaklumas padeda" ). Gaila dar nedaug naujienu:
Informuojame, jog sprendimas dėl susisiekimo su Ryga dar nėra priimtas. Siekiant pritraukti kuo daugiau keleivių analizuojami ir papildomi variantai - svarstoma prie maršruto prijungti Vilniaus ir Minsko miestus. Priėmus sprendimus oficiali informacija bus paskelbta www.litrail.lt svetainėje.
Comment
Comment