Cia ne toli, cia visu pirma reikia spresti, nes kai milijardus pakluos i bala bus velu...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKlaipėda - Šiauliai - Ryga maršrutu važinėja Ollex mikrobai, išskyrus vieną reisą per dieną, kurį aptarnauja Klaipėdos AP. Apie mikrobus aš ir rašiau - paleidus autobusus vietoj jų, vietų būtų 2-2,5 karto daugiau.
Be nuo 2014 m. sausio atidarytas naujas maršrutas Šiauliai-Ryga (16 vietų) 7:00 ir Klaipėdos AP planuoja atidaryti dar vieną maršrutą ryte.
Tai ar paleidžia naujus maršrutus dėl mažo keleivių srauto.
Šie faktai byloja - atvirkščiai. ir traukinio atidarymas pilnai patenkintų keleivių poreikius.Paskutinis taisė Salvijus; 2014.03.13, 09:53.
Comment
-
Dalis keleivių iš Klaipėdos. Tai traukinį reikėtų derinti su traukiniais Klaipėda - Vilnius ir Vilnius - Klaipėda. Deja, bet taip suderinti būtų sunku, o dėl vieno iš jų vėlavimo, vėluotų ir traukinys į Rygą. Galiausiai traukinio privalumų nebeliktų. Ką reiškia 30 keleivių traukiniu? Nieko. Visus tuos keleivius, kurie per dieną vyksta į Rygą, būtų galima pervežti viena PESA. Bet žmonės važiuoja skirtingu dienos metu - vieni ryte, kiti per pietus ar pavakaryje. Geležinkeliai gi gali pasiūlyti geriausiu atveju tik vieną reisą per dieną. Deja, didžiausias potencialas yra tik derintis prie keleivių iš Vilniaus.
Comment
-
realiai reisas i Ryga konkurencingas butu tik siais atvejais:
1.) atvykimo greitis;
2.) BE JOKIU PERSEDIMU;
3.) patogumai traukinyje, kaip: WI-FI internetas, poilsio zona (galbut), kavine - restoranas;
4.) konkurencinga kaina
atsiprasau, bet su vienvagone PESA tikrai butu keleiviu atbaidymas - teko pernai atidarant marsruta Vilnius-MInskas "netiketai" pakliut i vienvagone PESA - gyvenime daugiau traukiniu i Minska nebevaziavau...
visais kitais atvejais bus oro veziojimas
Comment
-
Parašė statyba Rodyti pranešimąrealiai reisas i Ryga konkurencingas butu tik siais atvejais:
1.) atvykimo greitis;
2.) BE JOKIU PERSEDIMU;
3.) patogumai traukinyje, kaip: WI-FI internetas, poilsio zona (galbut), kavine - restoranas;
4.) konkurencinga kaina
atsiprasau, bet su vienvagone PESA tikrai butu keleiviu atbaidymas - teko pernai atidarant marsruta Vilnius-MInskas "netiketai" pakliut i vienvagone PESA - gyvenime daugiau traukiniu i Minska nebevaziavau...
visais kitais atvejais bus oro veziojimas
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąDabar vienvagonės jau nebevažinėja.
Comment
-
Kelionės traukiniu į Latviją privalumas - prasti kaimyninės šalies keliai. Kelionė nuo LT/LV sienos iki Jelgavos per duobes ir lopus itin įgrista, dėl to autobusas nespėja į grafiką ir vėluoja apie 20 min.
Tokiu būdu 89 km atstumas įveikiamas per 2:10 val. Kai traukiniu apie 1:20 val.Paskutinis taisė Salvijus; 2014.03.14, 08:06.
Comment
-
Dauguma žmonių planuoja savo kelionę. Palyginimui į Klaipėdą tik 3 traukiniai, bet šie perveža daugiau keleivių nei autobusai kartu sudėjus.
Be to iš Šiaulių Rygos kryptimi autobusais per pietus keleivių srautai mažiausi. Daugiausia ryte.
Be to planuojami 2 traukiniai - ryte ir vakare. Daugiau kaži ar reikia.Paskutinis taisė Salvijus; 2014.03.14, 07:58.
Comment
-
Kol neišbandyta - to nesužinom.
Jei info-tablo ir internetiniuose tvarkaraščiuose bus informacija su nuorodomis nuvažiuoti iš taško A į B su persėdimu - keleiviai rinksis.
Be to latviai pasiliko didesnės teises reguliuoti maršrutus - nebesuteiks leidimo įvažiuoti į oro uostą ir viskas savaime susireguliuos.
Vasarą kontingentas pasipildo turistais, kurie mieliau rinktusi traukinį nei autobusą.
Valga-Ryga ir Talinas-Valga daugiau skirti vietiniam susisiekimui, o ne tarptautiniam, nes 8 val. važiuoti iš Rygos į Taliną šiais laikais...
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąValga-Ryga ir Talinas-Valga daugiau skirti vietiniam susisiekimui, o ne tarptautiniam, nes 8 val. važiuoti iš Rygos į Taliną šiais laikais...
Tikslas traukinys Vilnius - Ryga tikrai butu daug geriau, bet gaila LG ir LDZ nemato, kad tai buvo gana patrauklus... nors vaziuoja daug autobusu.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąKol neišbandyta - to nesužinom.
Jei info-tablo ir internetiniuose tvarkaraščiuose bus informacija su nuorodomis nuvažiuoti iš taško A į B su persėdimu - keleiviai rinksis.
Be to latviai pasiliko didesnės teises reguliuoti maršrutus - nebesuteiks leidimo įvažiuoti į oro uostą ir viskas savaime susireguliuos.
Vasarą kontingentas pasipildo turistais, kurie mieliau rinktusi traukinį nei autobusą.
Valga-Ryga ir Talinas-Valga daugiau skirti vietiniam susisiekimui, o ne tarptautiniam, nes 8 val. važiuoti iš Rygos į Taliną šiais laikais...
Comment
-
Gal kazkas turi naujas informacijas del marsruto "Siauliai - Ryga"? Nes LG puslapyje parasyta, kad darbo grupe viska isanalizuos iki 2014 rugsejo 1os...
Comment
-
Kaži, ar toks maršrutas nebūtų nuostolingas? Iš Klaipėdos į Rygą, sudėjus visus vežėjus, autobusai važiuoja 8 kartus per dieną, iš Šiaulių į Rygą- net 11 kartų(įskaitant ir naktinius reisus). Ir kainos tikrai nesikandžioja. Aš jau net nekalbu apie galimybę pritraukti keleivių iš Vilniaus- kai autobusai iš Vilniaus į Rygą važiuoja 4 val., traukiniu per Šiaulius važiuodamas keleivis užtruks mažiausiai 6 val. Be to, iš Vilniaus į Rygą autobusai išvyksta 18 kartų per dieną, dėl didelės konkurencijos pastoviai skelbiamos akcijos, kurių metų biletus galima nusipirkti vos už 20-25 Lt (tiek pat kainuoja į Kauną nuvažiuoti). Be to, pagrindiniai vežėjai- Lux Express ir Ecolines- paslaugų teikime tikrai yra pasitempę, keleivius veža naujais autobusais su krūva papildomo "serviso". Ir prie viso to nepasakyčiau, kad kryptis Vilnius-Ryga yra labai apkrauta.
Vienintelė kryptis, kurioje traukinio maršrutas pasiteisintų- tai Kaunas-Ryga. Laikinosios sostinės susisiekimas autobusais su Ryga tikrai yra labai silpnas- tik 3 reisai per dieną (kai kuriom savaitės dienom 4), be to, kaina kur kas didesnė (vos ne dvigubai) negu važiuojant iš Vilniaus, nors atstumas labai panašus. Tad, manau porą kartų per dieną važiuojantis traukinys Kaunas-Šiauliai-Ryga tikrai pasiteisintų. Galbūt ir Kėdainiuose bei Jonavoje galėtų stoti. Bet kelionės trukmė turi būti tikrai nedidelė, ir kaina prieinama, kad keleiviams apsimokėtų juo važinėti.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąKaži, ar toks maršrutas nebūtų nuostolingas? Iš Klaipėdos į Rygą, sudėjus visus vežėjus, autobusai važiuoja 8 kartus per dieną, iš Šiaulių į Rygą- net 11 kartų(įskaitant ir naktinius reisus). Ir kainos tikrai nesikandžioja. Aš jau net nekalbu apie galimybę pritraukti keleivių iš Vilniaus- kai autobusai iš Vilniaus į Rygą važiuoja 4 val., traukiniu per Šiaulius važiuodamas keleivis užtruks mažiausiai 6 val. Be to, iš Vilniaus į Rygą autobusai išvyksta 18 kartų per dieną, dėl didelės konkurencijos pastoviai skelbiamos akcijos, kurių metų biletus galima nusipirkti vos už 20-25 Lt (tiek pat kainuoja į Kauną nuvažiuoti). Be to, pagrindiniai vežėjai- Lux Express ir Ecolines- paslaugų teikime tikrai yra pasitempę, keleivius veža naujais autobusais su krūva papildomo "serviso". Ir prie viso to nepasakyčiau, kad kryptis Vilnius-Ryga yra labai apkrauta.
Vienintelė kryptis, kurioje traukinio maršrutas pasiteisintų- tai Kaunas-Ryga. Laikinosios sostinės susisiekimas autobusais su Ryga tikrai yra labai silpnas- tik 3 reisai per dieną (kai kuriom savaitės dienom 4), be to, kaina kur kas didesnė (vos ne dvigubai) negu važiuojant iš Vilniaus, nors atstumas labai panašus. Tad, manau porą kartų per dieną važiuojantis traukinys Kaunas-Šiauliai-Ryga tikrai pasiteisintų. Galbūt ir Kėdainiuose bei Jonavoje galėtų stoti. Bet kelionės trukmė turi būti tikrai nedidelė, ir kaina prieinama, kad keleiviams apsimokėtų juo važinėti.
Palikus atkarpoje tik Jonavos, Kėdainių ir Radviliškio sustojimus - kelionė sutrumpėtų iki 2val. - 8min. (Vertinant pagal Vilnius-Klaipėda laikus).
Kiek laiko užimtų kelionė nuo Šiaulių iki Rygos nėra kaip paspekuliuoti..Paskutinis taisė disident; 2014.11.28, 17:51.
Comment
Comment