Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė udrius Rodyti pranešimą
    baikit jūs juokus su tuo maršrutu, tegul pirma riedmenis sertifikuojasi - negi LG TEP70 varys iki rygos su kupe klasės vagonais (nes tik toks tegali važiuoti), o latviai aplamai neturi nei vieno riedmens įvažiuoti į LT teritoriją.
    Niekas apie lokomotyvą ir vagonus nekalba. Jei leis, tai tik PESAs, DR1A ar RA2. Latviai iš viso pasirinkimo neturi - tik kolaboracija su PV ir jų DR1A paleidimas.

    Comment


      tai kad LG savo M62K jau 5 metus negali sertifikuoti, o čia apie pesas šneki ...

      Comment


        Tai kad seniai sertifikuoti ir Latvijon važinėja. Pesas sertifikuos, DR1A nereikia, o RA2 gal net nanenaudos tokiam maršrutui.

        Comment


          Ne , tikrai nesertifikuoti, net ir Dr1a nesertifikuotas.Patikėk žinau tikrinau. Iki rygos gali važiuoti tik Tep70 ir viskas

          Comment


            paciam i Jelgava su M62K teko vaziuoti .
            Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

            Comment


              Nuotraukos internete yra. DR1A nereikia sertifikuoti, nes jie gaminti dar tarybiniais laikais, o tokius pačius turi Latvija.

              Comment


                Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
                paciam i Jelgava su M62K teko vaziuoti .
                IKi Jelgavos, bet ne toliau. Dr1a - buvo krūva modernizacijų, tad šansų jokių. Patikėkite manim, dėl ko labai sunku paleisti čarterius Ryga - Šiauliai

                Comment


                  Tai gal galima Ryga-Meitene, Meitene-Šiauliai?

                  Comment


                    Persėdimai patrauklumą labai sumažina. Ypač trumpame atstume.

                    Parašė udrius Rodyti pranešimą
                    IKi Jelgavos, bet ne toliau. Dr1a - buvo krūva modernizacijų, tad šansų jokių. Patikėkite manim, dėl ko labai sunku paleisti čarterius Ryga - Šiauliai
                    Visa tai išsprendžiama. O kad biurokratai nenori, tai niekam ne paslaptis.

                    Comment


                      Parašė agnette Rodyti pranešimą
                      Tai gal galima Ryga-Meitene, Meitene-Šiauliai?
                      Nigalima, ta pati biurokratija

                      Comment


                        Parašė udrius Rodyti pranešimą
                        Nigalima, ta pati biurokratija
                        Musu, ar ju?

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          IKi Jelgavos, bet ne toliau. Dr1a - buvo krūva modernizacijų, tad šansų jokių. Patikėkite manim, dėl ko labai sunku paleisti čarterius Ryga - Šiauliai
                          Ir darė tas modernizacijas patys latviai, pas kurios važinėja pagal tą patį projektą modernizuoti DRai.

                          Comment


                            Klausimas: kodėl tie patys PV traukiniai DR1A važiuoja į Valgą - jau Estijos teritorijoje. Čia kažkaip išsprendė problemą. Tai ir čia kaip nors išspręs - padarys panaudos sutartį su LDZ ir viskas, o gal paprasčiau tokią teisę suteikdi PV.

                            Comment


                              Reikalas ne teisėje, o piniguose. Iš Lietuvos pusės, aišku, visos maršruto išlaidos kris ant LG, o ne valstybės pečių. Iš Latvijos pusės yra problema - PV išgyvena tik iš dotacijų ir parduotų bilietų. LDz gabena krovinius, bet keleivinių riedmenų neturi. Kas apmokės išlaidas Latvijoje? Aišku, kad valstybė, nes LDz tikrai nedotuos keleivių pervežimo.

                              Comment


                                Na tai beliks išduoti licenziją PV.
                                Dramatizuojamas tas reikalas lygioj vietoj.

                                Comment


                                  Piniguose reikalas. LG ir LDz gali susitarti dėl infrastruktūros abipusių užskaitymų ir nemokėti. O PV tai turės mokėti LDz. Arba turi įsikišti Latvijos valdžia. Iš Lietuvos pusės viską sprendžia LG be jokio rimtesnio valdžios įsikišimo.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2014.02.09, 00:31.

                                  Comment


                                    O kai pastatys RBII, biurokratines problemos issispres savaime?

                                    Comment


                                      Jei pastatys. Taip, nes tai bendras projektas. Ir jei bus biurokratinės kliūtys, jis tiesiog nefunkcionuos. Dabar kiekvienas geležinkelis iš esmės gali būti visiškai savarankiškas, nes maitina tai srautai rytų-vakarų kryptimi. O RailBalticą maitintų tik srautai šiaurės - pietų kryptimis, einantys per visas šalis projekto dalyves.

                                      Comment


                                        O kieno traukiniai bus? Irgi bendri? O pats gelezinkelis? Irgi bendras?

                                        Comment


                                          Iki to dar labai toli. Tačiau tikėtina, kad būtų įsteigta bendra kompanija, kaip būtų dalinamasi akcijomis, ir kam jos priklausytų, valstybei ar šalių geležinkeliams - neaišku. O gal iš viso kokį privatininką gali pakviesti, kuris melžtų valstybės biudžetą...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X