Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Tomas Rodyti pranešimą
    Nevažiavau niekad į Rygą autobusu. Automobiliu nuo Kauno ~3h grubiai (neviršijant greičio). Automobilį galima parkuoti nemokamai Dauguvos krantinėj (Krasta iela berods).

    Traukiniu - važiuot "visą dieną", arba per naktį (aišku pirmą ir paskutinį kartą taip važiavau ~1990m.). Kaip suprantu padėtis iki šiol ne geresnė. Planuojant skristi iš Rygos lėktuvu - traukinys tikrai ne variantas. Tuo labiau, kad ilgalaikis parkingas RIXe nėra katastrofiškai brangus (žymiai pigiau nei Vilniuje).
    Žinote, traukiniuose važiuojančiuose iš Vilniaus į Maskvą ir Sankt-Peterburgą niekada netrūksta keleivių. Ir šią transporto rūšį renkasi ne vien taupantys, bet ir turtingi verslininkai. Važiuodamas naktį gerai išsimiegi, restorane pavakarieniauji ir rytą (išsimiegojęs) atvykęs gali tvarkyti savo reikalus ir kt.

    Šiuo metu, kai nėra muitinių ir jeigu traukinys neužsuktų į Kauną, važiavimo trukmė traukiniu taip pat galėtų būti tik apie 3 val.

    Comment


      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
      Žinote, traukiniuose važiuojančiuose iš Vilniaus į Maskvą ir Sankt-Peterburgą niekada netrūksta keleivių. Ir šią transporto rūšį renkasi ne vien taupantys, bet ir turtingi verslininkai. Važiuodamas naktį gerai išsimiegi, restorane pavakarieniauji ir rytą (išsimiegojęs) atvykęs gali tvarkyti savo reikalus ir kt.

      Šiuo metu, kai nėra muitinių ir jeigu traukinys neužsuktų į Kauną, važiavimo trukmė traukiniu taip pat galėtų būti tik apie 3 val.
      Patogumas važiuoti traukiniu žymiai didesnis. Tačiau reikalingos didelės investicijos, kad būtų galima pasiekti didesnį greitį. Šioje srityje gerokai atsiliekame nuo kaimynų lenkų, tačiau lenkiame latvius ir estus.
      Į Klaipėdą traukinys turėtų atvykti mažiausiai per 3,5 val., o Šiaulius per 2 val.
      Vienu metu valstybė "metė" nemažas lėšas autobusų parkų atnaujinimui, tačiau gerokai buvo užleisti keleiviniai traukiniai. Atsilikmas pradėtas gerinti tik nuo pernai įsigijus naujų riedmenų. Kita bėda - bėgiai. Aišku nemažai padaryta, tačiau kaip buvo rašyta ansktesniuose Forumo dalyvių parnešimuose dar daug ko reikia.
      Kardinalių pasikeitimų inovacijų prasme, tikriausiai, teks gerokai palaukti...
      Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.05, 13:12.

      Comment


        Parašė kaskas Rodyti pranešimą
        O kokios tos akcijinės kainos?
        Anksčiau būdavo, kad vasarą traukiniu iki 26 m. važiuodavai už pusę kainos, norinčių tikrai daug atsirasdavo
        "I killed the Bank" - Andrew Jackson

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Žinote, traukiniuose važiuojančiuose iš Vilniaus į Maskvą ir Sankt-Peterburgą niekada netrūksta keleivių. Ir šią transporto rūšį renkasi ne vien taupantys, bet ir turtingi verslininkai. Važiuodamas naktį gerai išsimiegi, restorane pavakarieniauji ir rytą (išsimiegojęs) atvykęs gali tvarkyti savo reikalus ir kt.
          Palyginimui: Vilnius - Ryga ~300km, Vilnius - Maskva ~900km, Vilnius - Peterburgas ~800km. Ar dar norisi į Rygą važiuot per naktį?

          Jau kažkada rašiau, kad ~250km atstumą Vokietijoje vietinio susisiekimo traukiniais su dviem persėdimais ir ~10 tarpinių sustojimų įveikiau per tas pačias 3h ...
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Palyginimui: Vilnius - Ryga ~300km, Vilnius - Maskva ~900km, Vilnius - Peterburgas ~800km. Ar dar norisi į Rygą važiuot per naktį?
            Jau esu anksčiau rašęs, kad Vilnius-Ryga galėtų būti bent iš dalies greitasis: Vilnius - Kaišiadorys - Šiauliai - Jelgava - Ryga. Sustojimas Kaišiadoryse reikalingas tik tam, kad kauniečiai galėtų atvažiavę "električka" persėsti ir tęsti kelionę. Galbūt dar logiška stoti Lentvaryje, ten galėtų prisijungti vietiniai bei keliaujantieji iš Grigiškių, Varėnos, Rūdiškių, Matuizų, abiejų Trakų.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              Parašė Wycka Rodyti pranešimą
              Jau esu anksčiau rašęs, kad Vilnius-Ryga galėtų būti bent iš dalies greitasis: Vilnius - Kaišiadorys - Šiauliai - Jelgava - Ryga. Sustojimas Kaišiadoryse reikalingas tik tam, kad kauniečiai galėtų atvažiavę "električka" persėsti ir tęsti kelionę. Galbūt dar logiška stoti Lentvaryje, ten galėtų prisijungti vietiniai bei keliaujantieji iš Grigiškių, Varėnos, Rūdiškių, Matuizų, abiejų Trakų.
              Man tinka
              It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

              Comment


                Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                Jau esu anksčiau rašęs, kad Vilnius-Ryga galėtų būti bent iš dalies greitasis: Vilnius - Kaišiadorys - Šiauliai - Jelgava - Ryga. Sustojimas Kaišiadoryse reikalingas tik tam, kad kauniečiai galėtų atvažiavę "električka" persėsti ir tęsti kelionę. Galbūt dar logiška stoti Lentvaryje, ten galėtų prisijungti vietiniai bei keliaujantieji iš Grigiškių, Varėnos, Rūdiškių, Matuizų, abiejų Trakų.
                Laibai geras toks variantas, manau perspektyvus.
                Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                Comment


                  Kiek anksti rytą traukinys į Rygą bevažiuotų, vis tiek kažkam jis bus vėlyvas (kažkam lėktuvas iš Rygos oro uosto kažkur išskrenda anksti, ir norisi į jį spėti). Kažkam anksti iš Vilniaus išvykstantis traukinys bus labai ankstyvas, nes išvyks tuo metu, kai dar nedirba miesto viešasis transportas, o "dušmanai" tuo metu lupikauja...
                  Visi šitie sunkumai atkristų (tą akivaizdžiai mačiau ir jaučiau), kai trauykinys Vilnius-Ryga būtų naktinis. Tada nė kiek nesvarbu, kiek pakeliui jis stoja (nors pernelyg dažnai stovinėti neturėtų), kiek stovi didesnėse stotyse (Kaune, Šiauliuose), nes naktį skubėti nėra kur - tegul iš Vilniaus išvažiuoja ~24h., Rygą pasiekia ~6h, ir viskas būt OK. O kam 6-7h Rygoje anksti, nė bėda: rytinis gyvenimas Rygoje būna gana turiningas, bent turgus stoties pašonėje - tai ne Vilniaus "komjaunimo" arba Kaune.

                  Comment


                    Jau yra traukiniai 6:37 Vilnius-Minskas ir 18:48 Minskas-Vilnius. Gal norinčiųjų iš Minsko į Rygą būtų. Jei vietoj tų traukinių važiuotų traukiniai 23:30 Ryga-6:30 Vilnius-10:30 Minskas ir 19:00 Minskas-23:00 Vilnius-6:00 Ryga, tvarkaraštis tiktų ne tik norintiems per naktį iš Lietuvos į Latviją, bet ir važiuojantiems tarp Rygos ir Minsko. Toks traukinys, aišku, lėtas, bet papildomų reisų tarp Vilniaus ir Minsko nereikėtų ir važiavimo laikai visose sostinėsė būtų patogūs keleiviams.

                    Comment


                      Abejoju ar kas vaziuos per Baltarusija, juk reikes pirktis viza, tai kam visokie tokie nepatogumai..?
                      Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

                      Comment


                        Niekam nereikėtų keliauti per Baltarusiją, bet baltarusams į Latviją per Lietuvą maršrutu Minskas-Vilnius-Šiauliai-Jelgava-Ryga. Manau, kad važiavimas per Lietuvą baltarusams nebekelia nepatogumų dėl Schengeno sutarties.

                        Comment


                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                          Palyginimui: Vilnius - Ryga ~300km, Vilnius - Maskva ~900km, Vilnius - Peterburgas ~800km. Ar dar norisi į Rygą važiuot per naktį?

                          Jau kažkada rašiau, kad ~250km atstumą Vokietijoje vietinio susisiekimo traukiniais su dviem persėdimais ir ~10 tarpinių sustojimų įveikiau per tas pačias 3h ...
                          Na, is Vilniaus iki Siauliu yra 212 km. Traukinys vaziuoja apie 2 val. 35 min. Vidutinis greitis 82 km/h. Atskiruose ruozuose spaudzia iki 120 km/h. Taciau del 4 tarpiniu sustojimu uztrunka apie 8-10 min vien sustojimui. O dar stabdymas ir isibegejimas suryja nemazai laiko. Del vienkeliu ruozu tarp Kaisiadoriu ir Radviliskio daznai tenka suletinti greiti ir issimusti is grafiko bent 5-10 min. Didelio rezervo greiciau nuvaziuoti is Vilniaus i Siaulius nera. Nebent naikinant tarpinius sustojimus - bet del ju butu prarandama nemazai vietiniu keleiviu. Geriausiu atveju greiciau kaio per dvi valandas ir 10 min, manau, nuvaziuoti nepavyktu.
                          Nuo Siauliu iki Rygos yra 150 + kelis kilometrai. Tikrai nera 160. Taciau koks maksimalus leistinas greitis yra nuo Siauliu iki sienos sus Latvija ir Latvijoje as nezinau. Vargu ar jis sieka 120 km/h.
                          Atstumas gelezinkeliu tarp Vilniaus ir Rygos yra apie 10 km trumpesnis nei tarp Vilniaus ir Klaipedos. Net, jei Latvijoje greitis butu tik iki 100 km/h, traukiniu nuvykti butu galima daugiausiai per 5 val., dar sustojant Joniskyje ir Jelgavoje.

                          Comment


                            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                            Na, is Vilniaus iki Siauliu yra 212 km. Traukinys vaziuoja apie 2 val. 35 min. Vidutinis greitis 82 km/h. Atskiruose ruozuose spaudzia iki 120 km/h. Taciau del 4 tarpiniu sustojimu uztrunka apie 8-10 min vien sustojimui. O dar stabdymas ir isibegejimas suryja nemazai laiko. Del vienkeliu ruozu tarp Kaisiadoriu ir Radviliskio daznai tenka suletinti greiti ir issimusti is grafiko bent 5-10 min. Didelio rezervo greiciau nuvaziuoti is Vilniaus i Siaulius nera. Nebent naikinant tarpinius sustojimus - bet del ju butu prarandama nemazai vietiniu keleiviu. Geriausiu atveju greiciau kaio per dvi valandas ir 10 min, manau, nuvaziuoti nepavyktu.
                            Nuo Siauliu iki Rygos yra 150 + kelis kilometrai. Tikrai nera 160. Taciau koks maksimalus leistinas greitis yra nuo Siauliu iki sienos sus Latvija ir Latvijoje as nezinau. Vargu ar jis sieka 120 km/h.
                            Atstumas gelezinkeliu tarp Vilniaus ir Rygos yra apie 10 km trumpesnis nei tarp Vilniaus ir Klaipedos. Net, jei Latvijoje greitis butu tik iki 100 km/h, traukiniu nuvykti butu galima daugiausiai per 5 val., dar sustojant Joniskyje ir Jelgavoje.
                            Iš Joniškio iki Šiaulių yra 44 km, o iki Rygos 89 - išviso iš Šiaulių iki Rygos 133 km, bet ne 150, o iš Vilniaus į Rygą gaunasi 345 - taigi 30 km arčiau nei iki Klaipėdos. Iki sienos greitis pagerintas - bent krovininiai plešia kaip reikalas. Taigi iš Vilniaus iki Rygos greičiau nei per 5 val. manau yra įmanoma.
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.04.06, 19:52. Priežastis: suklydau

                            Comment


                              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                              Iš Joniškio iki Šiaulių yra 44 km, o iki Rygos 89 - išviso iš Šiaulių iki Rygos 133 km, bet ne 150, o iš Vilniaus į Rygą gaunasi 345 - taigi 30 km toliau nei iki Klaipėdos. Iki sienos greitis pagerintas - bent krovininiai plešia kaip reikalas. Taigi iš Vilniaus iki Rygos greičiau nei per 5 val. manau yra įmanoma.
                              Traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą gaunasi per 370 km.

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                ..Atstumas gelezinkeliu tarp Vilniaus ir Rygos yra apie 10 km trumpesnis nei tarp Vilniaus ir Klaipedos. Net, jei Latvijoje greitis butu tik iki 100 km/h, traukiniu nuvykti butu galima daugiausiai per 5 val., dar sustojant Joniskyje ir Jelgavoje.
                                "Žuvėdra" (Чайка) taip ir važiuodavo, Vilnius-Šiauliai - 3 val., Šiauliai-Ryga - 2 val.

                                Comment


                                  Parašė Bensons Rodyti pranešimą
                                  "Žuvėdra" (Чайка) taip ir važiuodavo, Vilnius-Šiauliai - 3 val., Šiauliai-Ryga - 2 val.
                                  Pirmasis traukinys apskritai, kuriuo teko važiuot į Ryga ir buvo Talino "Чайка". Gana patogus laikas. Atsimenu tiems laikams buvo labai modernus traukinys. Įdomu, kas iš šio sąstato liko? Gal supjaustė į metalo laužą?

                                  Comment


                                    Jos grafikas buvo maždaug toks: Minskas - 07:00, Vilnius - 10:00, Šiauliai - 13:00, Ryga - 15:00, Tartu - 17:00, Talinas - 19:00.

                                    Comment


                                      Parašė Bensons Rodyti pranešimą
                                      Jos grafikas buvo maždaug toks: Minskas - 07:00, Vilnius - 10:00, Šiauliai - 13:00, Ryga - 15:00, Tartu - 17:00, Talinas - 19:00.
                                      Kažkas netvarkoje yra su laikais. Nejaugi 264 km atstumą iš Rygos į Tartu įveikdavo tik per 2 val. - vadinasi lėkė kokiu 140-150 km/h, nes dar stodavo Cėsyse, Valmieroje ir Valgoje.

                                      Comment


                                        Aš parašiau - maždaug. Tiksliau neturiu duomenų.

                                        Comment


                                          1988-aisiais traukinys Minskas-Talinas važiavo: Minskas 6:20 - Vilnius 9:49/10:04 - Šiauliai 13:29/13:37 - Ryga 15:30/15:57 - Valga 18:35/18:41 - Tartu 20:13/20:21 - Talinas 23:24 (Keleivinių traukinių tvarkaraštis 1988-1989, trumpasis. Leidykla "Transport", Maskva 1988)

                                          Comment

                                          Working...
                                          X