Plius, reikia galvot ir apie dabartinius 16-20 metu jaunuolius ir apie ateities. Dauguma is ju renkasi ar mesti tevu tukstancius ar juos taupyti i tuos automobilius. Su kiekvienu alternatyviu salygu pagerinimu, didesne dalis is ju nepasirimks pirkti tu automobiliu arba naudoti juos uzmiescio kelionems, o ne kelionems is vieno didmiescio i kita (iprociu formavimas)
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Gal kiek vėlokai, bet norėčiau grįžti prie diskusijos apie Kauną. Kažkas sakė, kad neva autobusų Kaunas-Ryga mažai, tad ir paklausa nedidelė. Greitai patikrinau autobusų tvarkaraštį: Flixbus kursuoja 4 kartus, Luxexpress 1, Eurolines 1 (plius vienas, jeigu priskaičiuotumėm autobusą su užsukimu į Vilnių.) Man neatrodo itin mažai, o kur dar, kaip vienas forumo dalyvis minėjo, pakelės miestai, į kuriuos irgi būtų paklausa. Kaune studijuoja daug studentų, kurie dažnai turizmo tikslais keliauja į aplinkinių šalių sostines, yra daug neblogai apmokamų darbo vietų, tad esu tikras, kad keleivių traukiniui atsirastų. Plius Kaunas neturi lėktuvo į Rygą, tad dalis žmonių keliautų ir į Rygos oro uostą ir tai būtų nebloga alternatyva maršrutui Kaunas-Vilnius-Vilniaus oro uostas-Ryga. Šalyse, kur geležinkeliai išsivystę geriau, netgi atsirastų traukinys Marijampolė-Kaunas-Ryga, arba bent jau patogiai suderinti persėdimai su Kalvarijos ir Marijampolės maršrutais.Paskutinis taisė eigh; 2024.02.20, 12:16.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimąGal kiek vėlokai, bet norėčiau grįžti prie diskusijos apie Kauną. Kažkas sakė, kad neva autobusų Kaunas-Ryga mažai, tad ir paklausa nedidelė. Greitai patikrinau autobusų tvarkaraštį: Flixbus kursuoja 4 kartus, Luxexpress 1, Eurolines 1 (plius vienas, jeigu priskaičiuotumėm autobusą su užsukimu į Vilnių.) Man neatrodo itin mažai, o kur dar, kaip vienas forumo dalyvis minėjo, pakelės miestai, į kuriuos irgi būtų paklausa. Kaune studijuoja daug studentų, kurie dažnai turizmo tikslais keliauja į aplinkinių šalių sostines, yra daug neblogai apmokamų darbo vietų, tad esu tikras, kad keleivių traukiniui atsirastų. Plius Kaunas neturi lėktuvo į Rygą, tad dalis žmonių keliautų ir į Rygos oro uostą ir tai būtų nebloga alternatyva maršrutui Kaunas-Vilnius-Vilniaus oro uostas-Ryga. Šalyse, kur geležinkeliai išsivystę geriau, netgi atsirastų traukinys Marijampolė-Kaunas-Ryga, arba bent jau patogiai suderinti persėdimai su Kalvarijos ir Marijampolės maršrutais.
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
Pakelės miestams yra (nepakankamai išvystytas) maršrutas Kaunas-Šiauliai, jeigu būtų maršrutas Kaunas-Ryga, tai manau tik Šiauliuose ir gal Joniškyje testotų - nėr čia ko tarptautiniams traukiniams, tarptautiniai autobusai kokiuose tai Kėdainuose irgi nestoja (nors maršrutas tai pro ten važiuoja). Paklausa manau yra, bet klausimas ar pajėgumai šį maršrutą paleisti yra - riedmenų dėja kiek trūksta, iš latvių pusės irgi entuziazmo gerus laikus užtikrinti irgi daug nesimato. Realistiškai riedmenų problema išsispręstų po poros metų su naujais traukiniais, tai gal kokiais 2027 porą metų iki RB ir važinės.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė eigh Rodyti pranešimą
Suprantu dėl riedmenų trūkumo. Tik pakomentuojant teiginį apie pakelės miestus: skirtumas tarp autobusų ir traukinių tas, kad autobusai važiuoja aplinkkeliais ir norėdami sustoti mieste, turi į jį užsukti. Tuo metu traukinys ar taip ar taip per stotį važiuoja. Suprantu, kad tarptautiniai maršrutai negali stoti kiekviename kaime, bet šis traukinys juk ne greitasis, o ir šiaip važiuodamas per stotį turbūt velkasi, tai galėtų Kėdainiuose ar Jonavoje ir sustoti. Penkios minutės turbūt prisidėtų?
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...nebus-95922395
Comment
-
Parašė PredatorGTR Rodyti pranešimą
Antra – Lietuvoje netrūksta tarpmiestinių maršrutų, todėl keleiviai, kurie nori nukeliauti į Rygą, gali...
- 8 patinka
Comment
-
Laikas pamatyti Vilnius-Ryga-Vilnius iš John priekabios perspektyvos
Kelionė buvo Vasario 17 d. (pirmyn) ir 18 d. (atgal). Surašysiu papunkčiui, bet tai nereiškia prioriteto tvarkos ar kažko panašaus. Tiesiog visi iš eilės pastebėjimai, kas buvo gerai, blogai ar šiaip verta paminėjimo.- Išvažiavimas iš Vilniaus 6.30 val. yra per anksti. Norint važiuoti šituo maršrutu negyvenant visiškai šalia stoties, reikia keltis apie 5 ryto, kas, deja, yra problema net man, visada teikiančiam preferenciją bėginiam transportui.
- Išvažiavimas Vilniuje iš 1 kelio, traukinio palydovai pasitinka keleivius ant perono, bendrauja labai maloniai, aiškiai gerai apmokyti ir išmano savo darbą, top marks už tai LTG Link!
- Traukinys (Pesa 730M), šiaip, visai patogus ir tinkamas ilgesnėms kelionėms. Kėdės pirmoje klasėje gana patogios, atsilenkia, daug vietos kojoms, nors norėtųsi šiek tiek daugiau pločio.
- Traukinyje neveikia jokia skaitmeninė keleivių informavimo sistema t.y. tiek išorinės LED švieslentės, tiek viduje esantys displėjai, tiek jokios automatizuotos garsinės pranešimų sistemos.
- Traukinio palydovai labai mandagūs, paslaugūs ir šiaip malonūs. Jau minėjau tai, bet verta paminėti dar kartą, nes akivaizdu, kad LTG Link suprantą gero aptarnavimo svarbą, ir nusipelno už tai pagyrimo.
- Nors 1 klasė yra "tylos zona" visada atsiranda to nesuprantančių/nežinančių keleivių. Pasireiškia labai liūdnas ir, deja, labai didelei daliai lietuvių būdingas, ir tikriausiai iš Rytinių kaimyninių šalių perimtas, pomėgis žiūrėti video ar klausytis muziką per telefono garsiakalbį, o ne su ausinėmis. Taip pat neišjungti visokių savo telefono garsų, kurie visos kelionės metu kokius 500 kartų aplinkiniams keleiviams leidžia žinoti, kad kažkam atėjo nauja žinutė į FB Messengerį. Traukinio palydovai šitą problemą ignoruoja, bet skundas ta tema jau parašytas ir, tikėkimės, tai bus kažkaip sprendžiama.
- 1 klasėje už dyką duoda kavos/arbatos, šokoladinį brownie ir 0.5L buteliuką vandens. Not great, not terrible. Papildomai galima nusipirkti sumuštinių ir kitų užkandžių, nors jų kokybė gana abejotina (Mantinga). Labai norėtųsi kažkokių geresnių ir prabangesnių, hand-made užkandžių.
- Traukinys daugelyje ruožų važiuoja žymiai (10-20km/h) mažesniu greičiu, nei leidžiamas linijos greitis (bent jau pagal OpenRailwayMap). Neaišku, ar tai dėl kažkokių vykdomų darbų, ar ekstremalaus tvarkaraščio padding'o, prastos infrastruktūros būklės, ar dar ko nors.
- Tiek į Rygą, tiek į Vilnių, traukinys atvyko laiku ar net 1-2 minutėmis anksčiau laiko. Vėl kyla klausimas, ar nenaudojamas agresyvus tvarkaraščio padding'as?
- Šiauliai-Joniškis-LT/LV siena traukinys velkasi ~75km/h. Net geležinkeliais nesidomintys keleiviai pastebi, kad vos kirtus LT/LV sieną, Latvijos pusėje bėgiai tampa žymiai lygesni ir atvirkščiai.
- LT/LV siena - Jelgava atkarpoje bėgiai lygūs kaip šilkas, bet traukinys visvien nevažiuoja daugiau 120km/h. Kaip suprantu, ta atkarpa buvo latvių "RB1". Realiai matyt irgi ištaškyti pinigai, tik tiek, kad dabar Vilnius-Ryga maršruto keleiviai gali važiuoti lygesniais bėgiais
- Wi-Fi traukinyje veikia, bet, kaip ir kituose maršrutuose, veikia labai sporadiškai ir priklausomai nuo mobile coverage t.y. realistiškai tik ties didesnėmis gyvenvietėmis. LTG lyg žadėjo pradėti naudoti Starlink internetą, tai būtų labai laukiamas dalykas.
- Rygos geležinkelio stotis atrodo tokia biškiuką pavargusi, nors greta yra prilipdytas prekybos centras ir šiaip yra judesio.
- Vilniaus stotis viduje po sutvarkymo atrodo gana įspūdingai. Gaila, kad prieigos atrodo kaip po karo.
- Tiek Vilnius-Ryga, tiek Ryga-Vilnius užpildymas buvo 100%.
Šiap, bendras įspūdis, neskaitant problemų, neblogas. Maršrutas yra labai svarbus, reikalingas, ir labai gerai, kad jis atsirado. Norėtųsi didesnio greičio, šiek tiek patogesnio traukinio ir geresnio maisto onboard.
Greičio grafikas Vilnius-Ryga. Pabandykit kuo greičiau iš akies atrasti Šiauliai-Joniškis-LT/LV siena atkarpą, turėtų būti gana lengva
Ir Ryga-Vilnius
Ir video. Vilnius-Ryga
Ryga-Vilnius
Taip atrodo nemokamas maistukas/gėrimai, įskaičiuoti į pirmos klasės bilieto kainą
Pesa 730M Vilniaus stotyje, pirmame kelyje, prieš išvažiuojant į Rygą
Pesa 730M Rygos stotyje, pirmame kelyje, po atvažiavimo iš Vilniaus
LTG Link Pesa 730M Rygoje, prieš išvažiuojant į Vilnių
Vilniaus stoties pagrindinio įėjimo erdvė. Atrodo gražiai, didingai, bet visvien nelabai aiški šitos tuščios ir aukštos erdvės paskirtis. Caras tikrai geriau susigaudė apie pastatų proporcijas ir estetiką, nei Stalinas
Vilniaus stotyje, po labai daugelio metų, atidengti carinės stoties mūro fragmentai. Būtų buvę labai faina, jeigu stalininė architektūra būtų aplenkusi Vilniaus stotį. Būtų kur kas gražesnė ir įspūdingesnė
Paskutinis taisė John; 2024.03.03, 21:58.
- 25 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąLaikas pamatyti Vilnius-Ryga-Vilnius iš John priekabios perspektyvos
Neparašei, kiek keleivių.
Pažiūrėsim, ar ilgai gyvuos.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Neparašei, kiek keleivių.
Pažiūrėsim, ar ilgai gyvuos.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Vilniaus stoties pagrindinio įėjimo erdvė. Atrodo gražiai, didingai, bet visvien nelabai aiški šitos tuščios ir aukštos erdvės paskirtis.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Rusijoje stotys vadinasi вокзал t.y. вокальный зал. Pavadinimas kilo nuo to, kad pirmieji traukinių reisai nelabai turėjo tvarkaraščio. Kad prabangi publika laukdama traukinio nenuobodžiautų stotyse grodavo orkestras. Įtariu ši erdvė dėl akustikos.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė 1G2G Rodyti pranešimą
Nereiškia to - tai pačių rusų legenda. Rusiškas žodis kilęs nuo angliško Vauxhall: https://londonist.com/2015/10/vokzal
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Legenda nelegenda, bet kad prie caro stotyse grojo orkestrai faktas.
- 1 patinka
Comment
-
LRT 2024.03.02
Rajonų politikai nepatenkinti dėl Vilnius–Ryga traukinio maršruto
Atrodo, kad jis paleistas tik dėl sostinės gyventojų
Traukinio maršruto Vilnius–Ryga paleidimas buvo tikra šventė ne tik sostinei, bet ir keliems miestams, kuriuose traukinys stoja. Tačiau miestų, kuriuose sustoti nenumatyta, merai piktinasi, kad ir jų gyventojai negali pasiekti Latvijos sostinės. Keleivius traukiniais vežančios bendrovės atstovas sako, kad papildomi sustojimai prailgintų kelionės laiką, tačiau neatmeta – klausimas gali būti svarstomas.
Traukinys Vilnius–Ryga per Radviliškį prašvilpia nestojęs. Sustoja tik Kaišiadoryse, Šiauliuose, Joniškyje.
Radviliškio meras sako, radviliškiečiai diskriminuojami ir susisiekimo ministerijos prašo peržiūrėti tvarkaraštį. „Kai buvo organizuojamas šitas reisas, deja, niekas neatsiklausė, ar būtų regimybė, kad šitas traukinys stotų Radviliškyje. Be abejo, jeigu toks traukinys nestoja traukinių sostinėje, tai labai liūdna mums“, – sako rajono meras Kazimieras Račkauskis.
Kėdainių, kuriuose traukinys taip pat nestoja, meras teigia, susidaro įspūdis, kad maršrutas paleistas tik dėl sostinės gyventojų, nes tik iš kelių miestų galima pasiekti Rygą. (....)
Pavydžiai į šiauliečius ar joniškiečius žiūri ir Jonavos gyventojai, teigia meras Mindaugas Sinkevičius. Pasak jo, jonaviečiai norėtų nevažiuoti kažkur į Kaišiadoris, o turėti galimybę įsėsti į traukinį savo mieste. (...)
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...ines-gyventoju
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimąGal tiesiog stočių statybos standartas paimtas iš caro laikų. Ar carinė stotis tikrai neturėjo tokios patalpis?
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLRT 2024.03.02
Rajonų politikai nepatenkinti dėl Vilnius–Ryga traukinio maršruto
Atrodo, kad jis paleistas tik dėl sostinės gyventojų
- 16 patinka
Comment
-
„LTG LINK“ VADOVĖ: NEKEIČIANT KELIONĖS TRUKMĖS TRAUKINYS Į RYGĄ GALĖTŲ STOTI DAUGIAU MIESTŲ
https://kauno.diena.lt/naujienos/ver...oogle_vignette
Comment
-
Prasidėjo pageidavimų koncertas.
Tuomet reikia paleisti iš Vilniaus du traukinius:
Vieną, kuris stoja daugiau stotelių, užsuka į Kauną, palaukia keleivių iš Klaipėdos ir kelionėje užtrunka tiek pat laiko kaip dabar
Ir antro - kuris mintų kiek galima greičiau į Rygą nebent stodamas Šiauliuose.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLRT 2024.03.02
Rajonų politikai nepatenkinti dėl Vilnius–Ryga traukinio maršruto
Atrodo, kad jis paleistas tik dėl sostinės gyventojų
- 1 patinka
Comment
Comment