Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Arba Vilniaus - Ryga galėtų prasukti pro Palemoną?
    Negalėtų. Apie tai jau ne kartą kalbėjom ir nelabai yra prasmės iš naujo kalbėti. Tldr, kentėtų patogumas ir kelionės laikas. Tiesiog visiškai not viable.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą

      Negalėtų. Apie tai jau ne kartą kalbėjom ir nelabai yra prasmės iš naujo kalbėti. Tldr, kentėtų patogumas ir kelionės laikas. Tiesiog visiškai not viable.
      Įdomu, kiek ilgėtų laikas, jei užsuktų ne į centrinę stotį, o tik palemono? Matant, kiek mažai pvz. autobusų važiuoja iš Kauno lyginant su Vilniumi, tai turbūt ir keleivių potencialas yra labai mažas iš Kauno.
      Flickr

      Comment


        Parašė Lettered Rodyti pranešimą

        Įdomu, kiek ilgėtų laikas, jei užsuktų ne į centrinę stotį, o tik palemono? Matant, kiek mažai pvz. autobusų važiuoja iš Kauno lyginant su Vilniumi, tai turbūt ir keleivių potencialas yra labai mažas iš Kauno.
        O kam sukti į Palemoną? Kas iš jo važiuotų? Kaune?
        Ir kodėl manai, kad tarp 300K dydžio, antrojo šalies miesto ir kaimyninės šalies sosnės už 300km yra "mažas keleivių potencialas"?

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          O kam sukti į Palemoną? Kas iš jo važiuotų? Kaune?
          Ir kodėl manai, kad tarp 300K dydžio, antrojo šalies miesto ir kaimyninės šalies sosnės už 300km yra "mažas keleivių potencialas"?
          Matau, kad autobusų labai mažai važiuoja, o skrydžių apskritai nėra lyginant su Vilniuje. Verslas skaičiuoti moka, kai būtų potencialas, tai ir dabar skraidytų ir autobusų daugiau važiuotų.
          Flickr

          Comment


            Parašė Lettered Rodyti pranešimą

            Matau, kad autobusų labai mažai važiuoja, o skrydžių apskritai nėra lyginant su Vilniuje. Verslas skaičiuoti moka, kai būtų potencialas, tai ir dabar skraidytų ir autobusų daugiau važiuotų.
            Nepamirškim, kad toks maršrutas servintų ne tik Kaunas-Ryga, bet ir Kaunas-Jonava/Kėdainiai/Šiauliai, Šiauliai-Ryga, Kaunas-Joniškis ir t.t. Paklausa yra.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Nepamirškim, kad toks maršrutas servintų ne tik Kaunas-Ryga, bet ir Kaunas-Jonava/Kėdainiai/Šiauliai, Šiauliai-Ryga, Kaunas-Joniškis ir t.t. Paklausa yra.
              Paklausa yra kur? Duomenis, prašom, pateikite tos paklausos.

              Comment


                Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                Šiaip jau labai neblogai būtų jeigu ir Latvija šiuo maršrutu susidomėtų ir paleistų traukinį Ryga-Vilnius. tada būtų ne tik rytinis, bet ir popietinis traukinys iš Vilniaus į Rygą.
                Mažai realu, nes kaip suprantu nelabai latviai turi riedmenų, kuriuos galėtų panaudoti tokiam traukiniui. O pirkti 1520 mm vėžei turbūt niekas neplanuoja ir riedmenys bus perkami tik eksploatavimui RB 1435 mm vėže.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Nepamirškim, kad toks maršrutas servintų ne tik Kaunas-Ryga, bet ir Kaunas-Jonava/Kėdainiai/Šiauliai, Šiauliai-Ryga, Kaunas-Joniškis ir t.t. Paklausa yra.
                  O Latviai neplanuoja paleisti traukinio iki to pačio Kauno ar Balstogės?
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                    O Latviai neplanuoja paleisti traukinio iki to pačio Kauno ar Balstogės?
                    Latviai, panašu, išvis su kosTmosu ir kitomis dimensijomis bendrauja, tai sunku žinoti, kokie jų planai.

                    Comment


                      Parašė sleader Rodyti pranešimą

                      Mažai realu, nes kaip suprantu nelabai latviai turi riedmenų, kuriuos galėtų panaudoti tokiam traukiniui. O pirkti 1520 mm vėžei turbūt niekas neplanuoja ir riedmenys bus perkami tik eksploatavimui RB 1435 mm vėže.
                      Bet gi į Daugpilį, Gulbenę, Zilupę jie neplanuoja atsisakyti traukinių. Į Liepoją nors ir kartą per savaitę bet irgi važiuoja. Tai vis tiek riedmenis 1520 mm vėžiai jiems teks pirkti. Be to RB Latvijos vidaus susisiekimui iš viso jokios įtakos beveik nedaro, o likusio geležinkelio jie taip greitai į europinę vėžę neperves, nors planai yra. Tai jie greičiau kaip tik pirks 1520 mm vėžei riedmenis vidaus maršrutams nei RB. Juo labiau, kad šiuolaikiniai traukiniai dažniausiai netraukiami lokomotyvų, nemanau, kad prie sienų bus persėdimai iš lenkiško traukinio į Lietuvišką, po to į latvišką ir galiausiai į estišką, turbūt važiuos tas pats Lenkijai priklausantis traukinys iki pat Talino.

                      Comment


                        Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                        Bet gi į Daugpilį, Gulbenę, Zilupę jie neplanuoja atsisakyti traukinių. Į Liepoją nors ir kartą per savaitę bet irgi važiuoja. Tai vis tiek riedmenis 1520 mm vėžiai jiems teks pirkti. Be to RB Latvijos vidaus susisiekimui iš viso jokios įtakos beveik nedaro, o likusio geležinkelio jie taip greitai į europinę vėžę neperves, nors planai yra. Tai jie greičiau kaip tik pirks 1520 mm vėžei riedmenis vidaus maršrutams nei RB. Juo labiau, kad šiuolaikiniai traukiniai dažniausiai netraukiami lokomotyvų, nemanau, kad prie sienų bus persėdimai iš lenkiško traukinio į Lietuvišką, po to į latvišką ir galiausiai į estišką, turbūt važiuos tas pats Lenkijai priklausantis traukinys iki pat Talino.
                        Į Liepoją kasdien važiuoja.

                        Comment


                          Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą

                          Bet gi į Daugpilį, Gulbenę, Zilupę jie neplanuoja atsisakyti traukinių. Į Liepoją nors ir kartą per savaitę bet irgi važiuoja. Tai vis tiek riedmenis 1520 mm vėžiai jiems teks pirkti. Be to RB Latvijos vidaus susisiekimui iš viso jokios įtakos beveik nedaro, o likusio geležinkelio jie taip greitai į europinę vėžę neperves, nors planai yra. Tai jie greičiau kaip tik pirks 1520 mm vėžei riedmenis vidaus maršrutams nei RB. Juo labiau, kad šiuolaikiniai traukiniai dažniausiai netraukiami lokomotyvų, nemanau, kad prie sienų bus persėdimai iš lenkiško traukinio į Lietuvišką, po to į latvišką ir galiausiai į estišką, turbūt važiuos tas pats Lenkijai priklausantis traukinys iki pat Talino.
                          Ką jie planuoja ir kaip organizuos susisiekimą, tai nelabai net galiu įsivaizduoti. Tiesiog, dabar maršruto aptarnavimui jie galėtų paleisti nebent RVR gamybos senukus DR1A (atsiprašau jei klystu dėl modelio), kas tokiam intercity tipo traukiniui turbūt nebaisiai tiktų.
                          Net jeigu kažką ir pirktų ar planuotų, tai būtų ne vieniems metams į priekį, o planuoti tarptautinio reiso ant 1520 mm vežės atidarymą už keletos metų, kai RB jau turėtų būti ant nosies - mažai logikos. Taigi atsižvelgiant į esamą situaciją, panašu jog iš latvių pusės judesio šio maršruto aptarnavime nelabai bus.

                          Comment


                            Maršrutu Vilnius–Ryga per du mėnesius nupirkta 14 tūkst. bilietų

                            Praėjusių metų pabaigoje maršrutu Vilnius–Ryga pradėjęs kursuoti traukinys ir toliau viršija lūkesčius. Per mažiau kaip du mėnesius keleiviai jau spėjo įsigyti 14 tūkst. bilietų. Absoliuti dauguma šio maršruto keleivių (77 proc.) renkasi tarptautines keliones tarp didžiųjų Lietuvos ir Latvijos miestų. Ypač savaitgaliais bilietai išgraibstomi dar kelios dienos iki reiso, o bilietai šiam ilgajam savaitgaliui – iš Vilniaus išvykstant vasario 16 d. ir grįžtant 18 d. – jau išpirkti.
                            https://madeinvilnius.lt/transportas...tukst-bilietu/

                            Comment


                              Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
                              Šiaip jau labai neblogai būtų jeigu ir Latvija šiuo maršrutu susidomėtų ir paleistų traukinį Ryga-Vilnius. tada būtų ne tik rytinis, bet ir popietinis traukinys iš Vilniaus į Rygą.
                              Manau, neatmetamas variantas būtų tas, kad LTG Link 2026 m. paleidus naujus Štadlerius aptarnauti reisus Vilnius-Šiauliai-Klaipėda (ir atvirkščiai), atsilaisvinusios Pesos 730ML būtų perkeltos aptarnauti rytinius reisus Ryga-Vilnius ir popietinius Vilnius-Ryga.

                              Comment


                                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                Net jeigu kažką ir pirktų ar planuotų, tai būtų ne vieniems metams į priekį, o planuoti tarptautinio reiso ant 1520 mm vežės atidarymą už keletos metų, kai RB jau turėtų būti ant nosies - mažai logikos.
                                Pirkti planuoja jau gana seniai, iš pradžių dyzelinius, vėliau jau ir baterinius traukinius, bet istorija vystosi labai panašiai kaip su elektriniais traukiniais - buvo paskelbtas konkursas, bet neįvyko, dabar sako kad jau tik paskelbti liko naują konkursą, bet jau pusė metų kaip nepaskelbė - žodžiu, iki RB tikrai nebus kam važiuoti.

                                Comment


                                  Parašė Creatium Rodyti pranešimą
                                  Maršrutu Vilnius–Ryga per du mėnesius nupirkta 14 tūkst. bilietų
                                  Greitu paskaičiavimu iš puslapyje pateiktų skaičių - vienas reisas vidutiniškai kažkur 3 tukst. eurų parduoda (tik iš tarptautinių).

                                  Comment


                                    Vėliau patalpinsiu GPX grafiką su traukinio greičiu ir šiek tiek video, bet kol kas tenka konstatuoti, kad reikalai labai prasti su traukinio greičiu.

                                    Vilnius-Kaišiadorys beveik visur velkasi 85-100km/h. Tik vienoje vietoje ir tik trumpam viršijo 110km/h. Prieš Jonavą velkasi 60km/h, o už Jonavos išvis sulėtina iki 40km/h. Įdomu, kokios priežastys? Infrastruktūros būklė tokia bloga, kad reikia lėtinti traukinius iki tokių apgailėtinų greičių?

                                    118-120km/h kiek stabiliau kai kuriose atkarpose važiuoja tik nuo Kėdainių. Daug kur bėgių būklė akivaizdžiai prasta, traukinys visaip bilda ir juda, ko nebūna ten, kur bėgiai yra geros būklės.

                                    Šiauliai-Joniškis, kaip jau žinom, velkasi maks. 80km/h, nors realiai labiau 73-75km/h.
                                    LT/LV siena - Jelgava. Kaip suprantu, čia latviai suinvestavo savo "RB1" pinigus. Iškart nuo sienos, Latvijos pusėje, bėgiai pasidaro lygūs kaip šilkiniai. Skirtumas gana ekstremalus. Taip pat, Latvijoje yra by far ilgiausia atkarpa, kur traukinys važiuoja stabiliu 120km/h greičiu be kas kelias minutes būnančių sulėtėjimų ir panašių nesąmonių. Latviai, kad ir kiek apsišikę, sugebėjo kažką padaryti teisingai.

                                    Jelgava-Ryga daugiau greičio variacijos, bet bėgių būklė geresnė, nei bet kokiame ruože Lietuvoje.

                                    Na bet mes užtat pasistatėme niekam nereikalingą ir nenaudojamą RB1 už 360 milijonų. O po to pezam, kad "nėra lėšų" niekam kitam. No shit.

                                    Comment


                                      Parašė TIME Rodyti pranešimą
                                      ne visi turi tuos automobilius plius negali vien lyginti kaina uz degalus vs traukinio bilietas. Kainuoja pats automobilis, jo parkavimas (ypac brangu mieste,kur negyveni, siuo atveju Rygoje), draudimai, remontai etc. Cia vien is asmenines perskektyvos, jau neklapat apie neigiamas pasekmes visuomenei, nepaliekant alternatyvos automobiliui
                                      Šiaip tai reikia Kaunas-Ryga. Tai, kad tokio tiesioginio traukinio nėra, yra visiškas nesusipratimas.
                                      Automobilius Lietuvoje turi beveik visi (o tie kurie neturi į Rygą greičiausiai vis tiek nevažiuoja), automobilį parkuotis Rygoje nesudėtinga, kelionė iš Kauno į Rygą nelekiant trunka 2,5 valandos.
                                      Traukinys, bent kol kas, niekaip neįsipaišo.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        kelionė iš Kauno į Rygą nelekiant trunka 2,5 valandos.
                                        Stipriai reikia nelėkti, kad 260 km nuvažiuoti per 2,5 valandos ir užtrukti kelyje net valandą trumpiau nei rodo navigacijos.

                                        O šiaip tai reikia įvertinti, kad su traukinys čia konkuruoja ne su automobiliu, o autobusais ar kt. viešojo transporto keliavimo būdais. Net jei tas traukinys nuvežtų ir per 2 ar 2,5 val (t.y. valanda greičiau nei įmanoma kelionės trukmė automobilių), vis vien būtų N argumentų, kodėl kelionę automobiliu rinktis geriau. Dažnu atveju ne kelionės greitis, tokiose neilgose kelionėse, yra pagrindinis faktorius.

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą



                                          Automobilius Lietuvoje turi beveik visi (o tie kurie neturi į Rygą greičiausiai vis tiek nevažiuoja), automobilį parkuotis Rygoje nesudėtinga, kelionė iš Kauno į Rygą nelekiant trunka 2,5 valandos.
                                          Traukinys, bent kol kas, niekaip neįsipaišo.
                                          Niekada neturėjau automobilio ir važinėju ne tik į Rygą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X