Parašė Visdarlietus
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Rinkimai artėja, tai seimas, tarsi neturėtų ką veikti, ims svarstyti kur traukiniui sustoti, o kur - ne Šiaip jeigu galvoti, kad traukinys turi sustoti Kaune, nors pro jį net nevažiuoja, tai reikia iškart imt planą MAXIMUM ir svarstyti, kad traukinys turėtų prasukti pro Klaipėda. Sėdai į traukinį 6:30 ryte VIlniuje, užsuki į Kauną, tada prasuki pro Klaipėda ir kokią 23:30 jau būni Rygoje. Puiki ekskursija.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Teoriškai būtų galima suderinti su kokiu Kaunas - Šiauliai traukiniu persėdimui.
Comment
-
Parašė xvoss Rodyti pranešimą
galėtų ir Vilnius - Trakai patogų persėdimą pridėt.. gal kam būtų įdomu.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Teoriškai būtų galima suderinti su kokiu Kaunas - Šiauliai traukiniu persėdimui.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąIš Kauno ir šiaip įmanoma į Rygos traukinį persėsti Kaišiadoryse. Išvykstant iš esmės tokiu pat metu kaip ir iš Vilniaus.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ir kelionės trukmės prasme iš Kauno tada traukinys gauna į vienus vartus. Teisingas būdas persėst būtų suderinamas su iš Kauno Šiaulių kryptimi važiuojančiu traukiniu.
Jeigu taip žiūrėti, tai maršrutą apskritai galima naikinti, nes su automobiliu jis vis vien nepakonkuruos. Net jei nuvežtų per 3 val., tie, kurie dėl įvairių aplinkybių pasirinktų automobilį, vis vien rinktųsi automobilį, jiems tas pusvalandis ar net valanda nedarytų įtakos. Bet ne su kelione automobiliu reikia lyginti.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimą
Gauna į vienus vartus nuo ko? Automobiliu kelionės trukmė ar važiuoti iš Vilniaus, ar važiuoti iš Kauno yra praktiškai visiškai analogiška - 3 val. 30 min (+/- 10 min). Tai kuom jau tokia siaubinga ta trukmė traukiniu, jei išvykti tektų ir iš Vilniaus, ir iš Kauno 6:30?
Jeigu taip žiūrėti, tai maršrutą apskritai galima naikinti, nes su automobiliu jis vis vien nepakonkuruos. Net jei nuvežtų per 3 val., tie, kurie dėl įvairių aplinkybių pasirinktų automobilį, vis vien rinktųsi automobilį, jiems tas pusvalandis ar net valanda nedarytų įtakos. Bet ne su kelione automobiliu reikia lyginti.
Comment
-
ne visi turi tuos automobilius plius negali vien lyginti kaina uz degalus vs traukinio bilietas. Kainuoja pats automobilis, jo parkavimas (ypac brangu mieste,kur negyveni, siuo atveju Rygoje), draudimai, remontai etc. Cia vien is asmenines perskektyvos, jau neklapat apie neigiamas pasekmes visuomenei, nepaliekant alternatyvos automobiliui
Comment
-
Ne visi nori tais automobiliais keliauti, ypač jeigu tikslas paturistauti Rygoje. Gal aš iš kitos planetos, bet 3,5h prie vairo man neatrodo baisiai mažai. O čia atsisėdi sau į traukinį, stebi vaizdus ir atvyksti į patį Rygos centrą negalvodamas apie visokius automobilio parkavimus. Vienintelė (tiesa, gana nemaža) problema yra ankstyvas traukinio išvykimas iš Lietuvos, bet čia jau aptarta tema.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai ir lyginam ne su automobiliu, o autobusu. Derinant Kaunas - Šiauliai traukinį (kuris berods yra populiarus maršrutas?) kauniečiai sutaupytų ar ne 45 minutes? Tada žiūrėk gal net ir automobilį perspjautų?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Kuo toliau tuo labiau stebiuosi ką priima dirbti žurnalistais. Kaip jie įsivaizduoja sustojimą Kaune, kai tas traukinys net nevažiuoja pro Kauną? Dar tegul pasipiktina, kad Klaipėdoje, Panevėžyje ir Marijampolėje nestoja.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Visdarlietus Rodyti pranešimą
Kuo toliau tuo labiau stebiuosi ką priima dirbti žurnalistais. Kaip jie įsivaizduoja sustojimą Kaune, kai tas traukinys net nevažiuoja pro Kauną? Dar tegul pasipiktina, kad Klaipėdoje, Panevėžyje ir Marijampolėje nestoja.
Tereikia paleisti dar vieną Pesą Kaunas - Jonava ir prijungti ją prie Vilnius - Ryga Jonavoje. Pliusai - dar vienas tiesioginis Kaunas - Šiauliai, Jonavos keleiviai, tiesioginis Kaunas - Ryga. Minusai - maždaug 7 Min pailgėjęs kelionės laikas.
Lietuvoje šiaip labai trūksta kombinuotų sąstatų praktikos. Visi Vilnius - Klaipėda reisai galėtų būti ir Vilnius - Ryga reisai, kur važiuotų 2-3 sukabintos Pesos ar vagonai skirtingomis kryptimis. Taip pat visi Klaipėda - Vilnius reisai galėtų būti Klaipėda - Ryga reisai. Tuomet vienu laiku iš visų 3 krypčių traukiniai galėtų būti perkombinuojami Šiauliuose ir vykti toliau į Vilnių/Kauną, Rygą ir Klaipėdą.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Petr Rodyti pranešimą
Na, tiesa, čia nėra labai jau nusišnekėta. Niekas ir neteigia, kad pro Kauną važiuoja. Tuo norima pasakyti, kad Kaunas neturi tiesioginio susisiekimo su Ryga, o ir niekas nenori važinėti ratais pro Kaišiadorius.
Tereikia paleisti dar vieną Pesą Kaunas - Jonava ir prijungti ją prie Vilnius - Ryga Jonavoje. Pliusai - dar vienas tiesioginis Kaunas - Šiauliai, Jonavos keleiviai, tiesioginis Kaunas - Ryga. Minusai - maždaug 7 Min pailgėjęs kelionės laikas.
Lietuvoje šiaip labai trūksta kombinuotų sąstatų praktikos. Visi Vilnius - Klaipėda reisai galėtų būti ir Vilnius - Ryga reisai, kur važiuotų 2-3 sukabintos Pesos ar vagonai skirtingomis kryptimis. Taip pat visi Klaipėda - Vilnius reisai galėtų būti Klaipėda - Ryga reisai. Tuomet vienu laiku iš visų 3 krypčių traukiniai galėtų būti perkombinuojami Šiauliuose ir vykti toliau į Vilnių/Kauną, Rygą ir Klaipėdą.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąŠiaip tai reikia Kaunas-Ryga. Tai, kad tokio tiesioginio traukinio nėra, yra visiškas nesusipratimas.
- 2 patinka
Comment
Comment