Parašė taccido
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Parašė dtb Rodyti pranešimą
Jei visos (6) Pesos važiuojančios (ne remonte), tada pilnai pakanka visiems maršrutams tenkinti. Klaipėdos poreikis įprastomis dienomis yra 4 vnt. 730ML.
Kiek teko matyti, Mockava derinama su Klaipėda - pvz. atvyksta 12:09 val. iš Klaipėdos, 12:30-17:34 važiuoja Mockavoje ir 18:35 vėl išvyksta į Klaipėdą, tai esant poreikiui dar galima sutaupyti vieną pesą.
Be to, dėl vykdomos elektrifikacijos dalis traukinių dienos metu sutrumpinta iki Šiaulių, o neretai leidžiami klasiniai vagonai, tempiami lokomotyvo - dabar jie važiuoja dažniau
- 2 patinka
Comment
-
Parašė rmss Rodyti pranešimą
Pabandykit nusipirkt bilietą Vilnius - Klaipėda rytojui ir pamatysit, kad poreikis yra didesnis.
Comment
-
Savaitgalį esant arti 100 proc. užpildymui, darbo dienomis Vilnius-Ryga užpildymas kritęs gana dramatiškai iki ~40-50 proc. Kas įdomu, teko pastebėti nemažai verslo klientų, važiuojančių dirbti į Rygą ir kelionės laiką skiriančių darbui kompiuteriu.
Kol šaltuoju sezonu turizmas apmiręs, LTG puiki proga pagalvoti apie dinaminę kainodarą ir kainos mažinimą, kaip daro autobusų kompanijos.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąSavaitgalį esant arti 100 proc. užpildymui, darbo dienomis Vilnius-Ryga užpildymas kritęs gana dramatiškai iki ~40-50 proc. Kas įdomu, teko pastebėti nemažai verslo klientų, važiuojančių dirbti į Rygą ir kelionės laiką skiriančių darbui kompiuteriu.
Kol šaltuoju sezonu turizmas apmiręs, LTG puiki proga pagalvoti apie dinaminę kainodarą ir kainos mažinimą, kaip daro autobusų kompanijos.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė dtb Rodyti pranešimąSavaitgalį esant arti 100 proc. užpildymui, darbo dienomis Vilnius-Ryga užpildymas kritęs gana dramatiškai iki ~40-50 proc. Kas įdomu, teko pastebėti nemažai verslo klientų, važiuojančių dirbti į Rygą ir kelionės laiką skiriančių darbui kompiuteriu.
Kol šaltuoju sezonu turizmas apmiręs, LTG puiki proga pagalvoti apie dinaminę kainodarą ir kainos mažinimą, kaip daro autobusų kompanijos.
- 2 patinka
Comment
-
40-50proc uzpildymas darbo dienomis sausi yra puikus rezultatas. Kas yra vazineje panasiais traukiniais vakaru europoje tokiu laiku, tai pasakys, kad retai toks uzimtumas buna. Tik salyse su prastai isvystytu gelezinkelio tinklu bilietus reikia savaite pries, nes kitaip nebelieka (kaip kokioje Gruzijoje)
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąPuiki proga panaikinti šitą maršrutą.Lietuva visiems.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ignaloidas Rodyti pranešimąKviečiu surasti kitą traukinį Lietuvoje kur užimtumo minimumas yra 40% prieš siūlant visaip jį kaitalioti. Kiek teko girdėti, LTG Link tai žiauriai džiaugiasi dabartiniu užimtumu.
- 1 patinka
Comment
-
Vieno ruso-latvio kelionės apžvalga Ryga-Vilnius maršrutu, kurioje trumpai užsimena ir apie LV naujųjų traukinių issues: https://youtu.be/QyU0kYi5uks?si=7fWxNAuIFIVFUAui
- 1 patinka
Comment
-
Parašė USA Rodyti pranešimąVieno ruso-latvio kelionės apžvalga Ryga-Vilnius maršrutu, kurioje trumpai užsimena ir apie LV naujųjų traukinių issues: https://youtu.be/QyU0kYi5uks?si=7fWxNAuIFIVFUAui
- 1 patinka
Comment
-
Parašė USA Rodyti pranešimąVieno ruso-latvio kelionės apžvalga Ryga-Vilnius maršrutu, kurioje trumpai užsimena ir apie LV naujųjų traukinių issues: https://youtu.be/QyU0kYi5uks?si=7fWxNAuIFIVFUAui
Comment
-
LNK / Delfi.lt 2024.01.31
Pirmasis traukinio maršruto Vilnius–Ryga mėnuo – sėkmingas, tačiau keleivių jau ima mažėti
Praėjo jau mėnuo laiko nuo tada, kai buvo pristatytas tarptautinis traukinio maršrutas Vilnius-Ryga. „Lietuvos geležinkeliai“ jau turi pirmo mėnesio rezultatus, o savo įžvalgomis dalijasi ir profsąjunga – traukinys kursuoja, bet ar po šventinio maratono beliko kam važinėti, ar reisas netaps nuostolingas?
https://www.delfi.lt/verslas/transpo...azeti-95737491
Comment
-
Pasipiktinimas dėl į Rygą tiesiogiai švilpiančio ir Kėdainiuose, Kaune bei dar keliuose miestuose nestojančio traukinio jau pasiekė ir Seimą – Lietuvos geležinkelių atstovams Seimo Ekonomikos komitete jau teko aiškintis dėl savo sprendimų. Lietuvos geležinkelių pozicija švelnėja – dabar jau neatmetama, kad maršrutas gali būti persvarstomas iš naujo.
Comment
-
Parašė Julius.ste Rodyti pranešimą
Pasipiktinimas dėl į Rygą tiesiogiai švilpiančio ir Kėdainiuose, Kaune bei dar keliuose miestuose nestojančio traukinio jau pasiekė ir Seimą – Lietuvos geležinkelių atstovams Seimo Ekonomikos komitete jau teko aiškintis dėl savo sprendimų. Lietuvos geležinkelių pozicija švelnėja – dabar jau neatmetama, kad maršrutas gali būti persvarstomas iš naujo.
- 8 patinka
Comment
Comment