Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Nukrypstant nuo temos, bet įdomu kaip šiti argumentai apie komfortą, savijautą ir t.t. ir viso to vertę sueitų kalbant apie miestų VT. Visgi sėdėt kamštyje su X5 daugiau komforto nei važiuot prisigrūdusiam trūlike su, sakykim, įvairiais visuomenės sluoksniais ir dar šalt ir šlapt stotelėj. Ir dar būna besistebinčių kai liaudis noriai moka už parkingą vardan kasdienio komforto, savijautos ir t.t.
    Be jokios abejonės. Dabartinės būklės miesto VT Vilniuje (ar bet kuriame kitame meiste Lietuvoje) dažnai yra tiesiog žeminantis žmogaus orumą ir netinkamas 21 amžiaus civilizuotai Europai.

    Comment


      Parašė John Rodyti pranešimą
      Be jokios abejonės. Dabartinės būklės miesto VT Vilniuje (ar bet kuriame kitame meiste Lietuvoje) dažnai yra tiesiog žeminantis žmogaus orumą ir netinkamas 21 amžiaus civilizuotai Europai.
      Kad ir kokybiškas miesto VT vistiek nebūna toks komfortiškas kaip nuosavo odinio BNB salonas. Fundamentaliai bet koks metro yra kaip valgyt iš šiukšlių dėžės palyginus su masažuojančiom ventiliuojamom sėdynėm ir gera garso aparatūra.

      Comment


        Parašė USA Rodyti pranešimą
        Sorry, truputi ne į temą, bet rimtai- išsiblaivykit visi varantys ant visko ir amžinai esantys viskuo nepatenkinti. Wtf kas jums yra? Forumas virsta kažkokių verksnių išsiliejimo vieta, kam čia to reikia?
        Sakysit laisvai galima reikšti nuomonę ir t.t.? Man rodos - prie teisių visuomet turim ir pareigas - jei kažkas negerai/netinka= puiki proga pasiūlyti kažką konstruktyvaus, o ne vemti savo blevyzgas belen kur..
        Nuolat bliaudami tampam panašūs į nusigėrusius ir amžinai nelaimingus kaimynus iš rytų ir tiesiog programuojam savo aplinką tapti tokiais nelaimingais ir nepatenkintais. Ar ir savo vaikais bei artimaisiais esat tokie nepatenkinti ir nuolat priekaištaujantys? Verta susimąstyti.
        LInksmų ir sėkmingų naujųjų bei greitėjančių traukinių reisų visiems tikriems gerbėjams!
        Dėl verkimo ir nieko nedarymo. Kaip tik šiuo metu skaičiuoju kaip Vilnius-Ryga traukinio greitį padidinti iki 500 km/h. Po Naujų turėsime skaičiavimus ir imsimės darbų.

        Comment


          Parašė Zefyras Rodyti pranešimą

          Papildomai dirbt valandą kad leistų sau nusipirkti bilietą (kalbame apie vidurinės klasės žmogų)? Gal greičiau, vienos valandos kelionė traukiniu ir tuo pat metu dirbant ne tik kad padengia tą vieną valandą keliavimo autobusu pinigų prasme, bet taipogi ir tą pačią valandą laiko sutaupo, o jei keliaujama ilgiau, tai netgi išlošiama dar daugiau vien dėl skirtingo komforto lygio.
          Nekalbėk tik apie savo burbulą, kuris dirba traukinyje.
          Pats važiuoju traukiniais ir matau, kad dirba max 5% jei tiek.
          Na net jei ginčysies, kad tarkim 10%, vis tiek absoliuti dauguma nedirba traukinyje, o ant bilieto uždirba dirbdami darbo vietoje.
          Tad jam bus ar 3 valandas dirbt ant autobuso bilieto, ar 4 valandas dirbt ant traukinio bilieto, pagal tą pavyzdį.

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            O kai važiuoja sausakimši traukiniai tiek Vilnius-Kaunas, tiek Vilnius-Klaipėda, ten panašūs visi į snobus, kuriems 6 Eur nesvarbu? Dar kartą, ne visų žmonių vienintelis kriterijus, pagal kurį jie daro savo gyvenimo pasirinkimus, yra keli centai ar keli Eurai. Man asmeniškai 6 Eurai yra labai dideli pinigai, tačiau jų sutaupymas man nėra svarbiausias kriterijsu darant kai kuriuos pasirinkimus. Tiesiog kai kurie žmonės labai vertina ne tik pačius 6 Eurus, bet ir savo komfortą, emocinę savijautą ir kitus dalykus, kuriuos jie įvertina kur kas didesne suma, nei 6 Eurai. Aš, pavyzdžiui, visų tų dalykų kombinaciją vertinu maždaug 40-50 Eur kelionei iš Vilniaus į Klaipėdą t.y. tam, kad rinkčiausi važiuoti autobusu, o ne traukiniu iš Vilniaus į Klaipėdą, autobuso bilietas turėtų būti pigesnis už traukinio bilietą maždaug 40-50 Eurų. Žinoma, tai nereiškia, kad nėra tokių, kurie tai vertina kur kas brangiau arba kur kas pigiau. Tu, kaip suprantu, savo komfortą, savijautą ir kitus su asmeniniu gerbūviu susijusius dalykus vertini 0?
            Vilnius Kaunas bilietai yra pigesni nei autobuso.
            Nebūtų jokio užpikdymo jei būtų net 6 eur brangesni.
            Aš nesakiau, kad snobas, kuriam 6eur nesvarbu (bet turbūt snobas). Aš sakiau kad snobas jei 6 eur (čia buvo mano klausimas kokią sumą centais vadini) centais vadini.

            Aš pvz traukinio komfortą vertinu max 15 minučių savo darbo. Ta prasme sutikčiau dirbti darbe max 15min papildomai už traukinio bilietą vs autobuso bilietą.
            Jei sakytų, kad dirbk 1 valandą daugiau, kad uždirbt ant traukinio bilieto, garantuotai sakyčiau geriau dirbu valanda mažiau ir važiuoju autobusu.

            Aš nežinau kiek tu uždirbi, bet 50 eurų yra vidutinis dienos atlyginimas, tai 99% vidutinį atlygimimą uždirbančių pasiūstų mane labai toli jei bandyčiau įtikinti kaip protinga yra dirbti visą darbo dieną papildomai vien ant to, kad ne autobusu, o traukiniu galėtų į kitą niestą nuvažiuot.
            Sakau daugumą būtų labai sunku įtikinti ir 1 val. papildonai ant to dirbti.
            Paskutinis taisė Gator; 2023.12.30, 22:08.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą

              Be jokios abejonės. Dabartinės būklės miesto VT Vilniuje (ar bet kuriame kitame meiste Lietuvoje) dažnai yra tiesiog žeminantis žmogaus orumą ir netinkamas 21 amžiaus civilizuotai Europai.
              Jei Vilniaus VT yra žeminantis, tai LG valdomi traukiniai yra sukeliantys PTSD. Ne tai, kad nėra progreso nuo Sovietų Sąjungos laikų, bet dar ir regresas, kurio kosmetiniu palopymu čia kai kas džiūgauja.
              Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 22:20.

              Comment


                Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                Kad ir kokybiškas miesto VT vistiek nebūna toks komfortiškas kaip nuosavo odinio BNB salonas. Fundamentaliai bet koks metro yra kaip valgyt iš šiukšlių dėžės palyginus su masažuojančiom ventiliuojamom sėdynėm ir gera garso aparatūra.
                Tol, kol nereikia sėdėt kamšty 3h su krūva tokių pačių ventiliuojamom sėdynėm. Jei esi su bent kiek proto ir vertini savo laiką, šauni į metro.

                Comment


                  Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                  Kad ir kokybiškas miesto VT vistiek nebūna toks komfortiškas kaip nuosavo odinio BNB salonas. Fundamentaliai bet koks metro yra kaip valgyt iš šiukšlių dėžės palyginus su masažuojančiom ventiliuojamom sėdynėm ir gera garso aparatūra.
                  Odinio salono taip, neperspjaus. Bet 2008 metų golfo salona tai laisvai galėtų. Nes maždaug būtent tokia technika užpildo gatves.

                  Šiaip tai reikėtų stipriai pajudinti postus, stipriai nuo temos nuklajota.

                  Comment


                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                    Kad ir kokybiškas miesto VT vistiek nebūna toks komfortiškas kaip nuosavo odinio BNB salonas. Fundamentaliai bet koks metro yra kaip valgyt iš šiukšlių dėžės palyginus su masažuojančiom ventiliuojamom sėdynėm ir gera garso aparatūra.
                    Daugumoje miestų, turinčių metro, rimtesnius atstumus (ypač piko metu) juo nuvažiuosi bent kelis kartus greičiau nei automobiliu. Be to, tai padarysi naršydamas, o ne vairuodamas (=dirbadamas).

                    Comment


                      Parašė ifl Rodyti pranešimą

                      Tol, kol nereikia sėdėt kamšty 3h su krūva tokių pačių ventiliuojamom sėdynėm. Jei esi su bent kiek proto ir vertini savo laiką, šauni į metro.
                      3 valandos per kamščius gali sutapti su pora valandų perpildytuose traukiniuose. Kas sveria svarstykles į BNB pusę. Nors turintys proto ir vertinantys savo laiką linkę susidėliot taip, kad didžiausių kamščių metu nereiktų rodytis nei metro, nei už vairo kamščių kryptimi.

                      Comment


                        Biškį grįžtant prie maršruto aktualių reikalų.
                        FB žmonės rašo, kad paskutinis reisas Ryga-Vilnius vėlavo, nes Latvijoje traukinys turėjo laukti ~10 minučių kol pravažiouos kažkoks prekinis traukinys. Bet kokia civilizuota praktika sako, kad keleiviniai traukiniai visada turi pirmenybę, bet, panašu, ne šiuo atveju. Latviai bando trukdyti?

                        Comment


                          Parašė VLR Rodyti pranešimą

                          Daugumoje miestų, turinčių metro, rimtesnius atstumus (ypač piko metu) juo nuvažiuosi bent kelis kartus greičiau nei automobiliu. Be to, tai padarysi naršydamas, o ne vairuodamas (=dirbadamas).
                          Daugumoje miestų turinčių metro piko metu telefone nepasėdėsi. Nebent prie linijos galo kur ir kamščių nebėra. Bet kokiu atveju kalba apie komforto iškėlimą nežiūrint į kitus parametrus. Didesniuose miestuose su metro vien dėl parkingo ir jo kainų metro gali laimėt į vienus vartus, nesvarbu kiek suspaustas važiuosi. Nu bet komfortas!

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Kad ir kokybiškas miesto VT vistiek nebūna toks komfortiškas kaip nuosavo odinio BNB salonas. Fundamentaliai bet koks metro yra kaip valgyt iš šiukšlių dėžės palyginus su masažuojančiom ventiliuojamom sėdynėm ir gera garso aparatūra.
                            Kai BNV pats išmoks automatiškai ir nemokamai vairuoti ir prisiparkuoti, bei visada atvažiuoti į kelionės tikslą daugmaž vienodu laiku, tada gal taip ir bus. O kol kas tai yra papildomas darbas ir nervų gadinimas ieškant parkofkės ir žaidžiant loteriją, ar pakeliui bus avarija, prailginsianti kelionę 30 minučių, ar nebus.

                            Comment


                              Parašė Gator Rodyti pranešimą
                              Ta prasme sutikčiau dirbti darbe max 15min papildomai už traukinio bilietą vs autobuso bilietą.
                              Nu va, nors tiek gerai, nes aš jau buvau bepradedąs galvoti, kad važiuotum autobusu, jei tas būtų 1 centu pigesnis

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                Aš pvz traukinio komfortą vertinu max 15 minučių savo darbo. Ta prasme sutikčiau dirbti darbe max 15min papildomai už traukinio bilietą vs autobuso bilietą.
                                Jei sakytų, kad dirbk 1 valandą daugiau, kad uždirbt ant traukinio bilieto, garantuotai sakyčiau geriau dirbu valanda mažiau ir važiuoju autobusu.

                                Aš nežinau kiek tu uždirbi, bet 50 eurų yra vidutinis dienos atlyginimas, tai 99% vidutinį atlygimimą uždirbančių pasiūstų mane labai toli jei bandyčiau įtikinti kaip protinga yra dirbti visą darbo dieną papildomai vien ant to, kad ne autobusu, o traukiniu galėtų į kitą niestą nuvažiuot.
                                Sakau daugumą būtų labai sunku įtikinti ir 1 val. papildonai ant to dirbti.
                                Šiaip tai labai priklauso nuo žmonių keliavimo reikalo ir būdo. Jei keliaujama darbui, tie keli eurai laisvai gali apsimokėti jei tai leis tuo metu kokybiškai dirbti. Jei keliaujama atostogoms, tai jau priklauso nuo žmogaus - ar jam rūpi tik galinis kėlionės taškas, ar jam visa kėlionė rūpi. Jeigu svarbus tik galutinis taškas, kaina greičiausiai nugalės. Bet jei žmogui svarbus visas kėlionės experience'as, ir keliavimas nėra priimamas kaip tuščias laikas judant nuo taško A iki taško B, tai tada komfortas ir kelionės pobūdis pradeda keisti kainos svarbą gerokai stipriau.

                                Man pavyzdžiui, keliavimas yra stipri atostogų dalis, ir neįsivaizduoju savęs keliaujant automobiliu ar autobusu atstumus ilgesnius kaip ~50km per atostogas - tiesiog nėra komforto, ir bendrai nesmagu kažkaip. Ir nors brangiau, vis dėl to atostogoms mielai rinkčiausi patogesnius kelionės būdus - ar traukinius, ar verslo klasę lėktuvuose, etc. Nes vis dėl to, atostogauju, nenoriu suspaustoje statinėje keliauti.

                                Comment


                                  Parašė ifl Rodyti pranešimą

                                  Jei Vilniaus VT yra žeminantis, tai LG valdomi traukiniai yra sukeliantys PTSD. Ne tai, kad nėra progreso nuo Sovietų Sąjungos laikų, bet dar ir regresas, kurio kosmetiniu palopymu čia kai kas džiūgauja.
                                  Iš asmeninės patirties galiu patvirtinti, kad taip nėra. Taip, LTG traukiniai nėra patys geriausi Europoje, bet kai kurie maršrutai, ypač ten, kur yra galimybė pirkti 1 klasę, yra visai neblogi tiek komfroto, tiek onboard serviso požiūriu. Aš tai dėčiau po civilizuoto transporto kategorija. Miestų VT, deja, tai niekur negalioja. Ne nebent kai kuriais atvejais, kai kurie G maršrutai Vilniuje. Bet tik iš labai didelės bėdos.

                                  Comment


                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Daugumoje miestų turinčių metro piko metu telefone nepasėdėsi. Nebent prie linijos galo kur ir kamščių nebėra. Bet kokiu atveju kalba apie komforto iškėlimą nežiūrint į kitus parametrus. Didesniuose miestuose su metro vien dėl parkingo ir jo kainų metro gali laimėt į vienus vartus, nesvarbu kiek suspaustas važiuosi. Nu bet komfortas!
                                    Stochholme su metro 15-20 min, su mašina 40+, jei ne daugiau. Vietų beveik visada rasdavau ir piko metu.

                                    Comment


                                      Parašė John Rodyti pranešimą

                                      Iš asmeninės patirties galiu patvirtinti, kad taip nėra. Taip, LTG traukiniai nėra patys geriausi Europoje, bet kai kurie maršrutai, ypač ten, kur yra galimybė pirkti 1 klasę, yra visai neblogi tiek komfroto, tiek onboard serviso požiūriu. Aš tai dėčiau po civilizuoto transporto kategorija. Miestų VT, deja, tai niekur negalioja. Ne nebent kai kuriais atvejais, kai kurie G maršrutai Vilniuje. Bet tik iš labai didelės bėdos.
                                      Vienodai man tas komfortas, kur greitis ir kaina? Komfortą aš mašinoje/namuose turiu. Beveik niekam nereikia traukinio su restoranu į Kauną, jei jis kainuoja 50 eurų ir veža tą pąčią visą valandą.
                                      Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 22:41.

                                      Comment


                                        Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                        Daugumoje miestų turinčių metro piko metu telefone nepasėdėsi. Nebent prie linijos galo kur ir kamščių nebėra. Bet kokiu atveju kalba apie komforto iškėlimą nežiūrint į kitus parametrus. Didesniuose miestuose su metro vien dėl parkingo ir jo kainų metro gali laimėt į vienus vartus, nesvarbu kiek suspaustas važiuosi. Nu bet komfortas!
                                        Manau, kad mažai kas rinktųsi traukinį jei autobusu būtų galima nuvažiuoti ten pat kokius tris ar keturis kartus greičiau. Tiesiog kelionės laikai yra per daug panašūs, kad apsimokėtų purtytis visą kelią nesaugiai lenkiant ir pavojingai manevruojant. Be to, visi sutinkam, kad šis traukinys yra per lėtas - norint važiuoti ne tik kitam komforto lygyje nei autobusas, bet ir greičiau, investicijų daug nereikės. O pastačius Rail Baltica ši kvaila diskusija bus užbaigta visam laikui.

                                        Beje, esu gyvenęs mieste su metro ir naršęs kas dieną pakeliui į darbą. Tai yra įmanoma praktiškai visuose miestuose (net jei ir stovint), išskyrus gal labai retas išimtis. Reikia daugiau pakeliauti ir mažiau žiūrėti video apie tas stotis Japonijoje, kur personalas per prievarta grūda žmones į traukinius.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Biškį grįžtant prie maršruto aktualių reikalų.
                                          FB žmonės rašo, kad paskutinis reisas Ryga-Vilnius vėlavo, nes Latvijoje traukinys turėjo laukti ~10 minučių kol pravažiouos kažkoks prekinis traukinys. Bet kokia civilizuota praktika sako, kad keleiviniai traukiniai visada turi pirmenybę, bet, panašu, ne šiuo atveju. Latviai bando trukdyti?
                                          Ketvirtadienį važiuojant link Rygos buvo kažkoks keistas pristabdymas ir sustojimas maždaug 10 minučių tarp Jelgavos ir Rygos irgi, man regis keleiviniam traukiniui praleisti, bet irgi gana keistai kažkaip, regis toje vietoj kur stovėjom buvo pakankamai trasų kad prasilenkti. Neaiškiai taip.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X