Parašė Lettered
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu tai ir už traukinius visi lygiai taip pats suimeta. Kur problema?
- 1 patinka
Comment
-
Ir ten, ir ten visi susimeta. LAKD gyvena iš biudžeto lygiai taip pat.
Šių metų LAKD biudžetas siekia 627 mln. Eur, Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšos turėtų sudaryti mažiau nei pusę šios sumos – 364 mln. Eur, iš valstybės biudžeto direkcija planuoja gauti dar 134 mln. Eur karinio mobilumo projektams, po 44 mln. Eur – iš ES fondų ir pagal Europos infrastruktūros tinklų priemones (CEF), 13 mln. Eur – iš kitų šaltinių.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 13:56.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Jokios, tik taip ir reiktų sakyti, kad traukinius subsidijuoja visi, o auto, autobusai patys užsimoka už infrastruktūrą.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad neužsimoka, nes juos irgi subsidijuoja visi, nepriklausomai nuo to, ar naudojasi keliais, ar ne.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Bet keliais naudojasi daug daugiau žmonių, nes susisiekimas geležinkeliu toks, koks yra dabar, nekonkurencingas. Tokie reisai, kaip dabartinis į Rygą, yra mažai kažkokios papildomos vertės atnešantys, ir nėra čia kuo džiūgauti vien dėl to, kad va traukinys.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Kuo jis mažai vertės atnešantis? Kokiais skaičiais vadovaudamasis taip teigi? Jei traukinio užpildymas yra didelis, o jis toks yra ir, beveik neabejotinai, bus toliau, tai bus vienas nedaugelio reisų, kuris faktiškai neš "pelną" vien iš bilietų pardavimo.
Comment
-
Į automobilių kelius metam daug pinigų, kuriuos būtų galima investuoti į traukinio bėgius, tada skundžiamės kad prastas susisiekimas traukiniais (ir traukiniai vežioja orą), nes normalūs žmonės vairuoja mašiną (o kaip dėl tų, kurie nenori/negali vairuoti?), bet automobilio pasaka pasibaigia, kai įsirėmi į kamščius, kuriems išspręsti reiktų mesti dar daugiau pinigų (o kamščiai atsirastų prie kito butelio kaklelio), ir pasaka be galo. Tai kaip mes turėsime gerus geležinkelius, jei ten elementariai ne tie prioritetai yra. Pastatysim Rail Balticą tada, kai žmonės pradės geležinkeliu važinėti?
Net nesvarbu, kad traukinys sutaupo žymiai daugiau emisijų (apie ką čia net forume dauguma nepagalvoja), suteikia susisiekimo galimybę žmonėms, kurie ją nelabai turėjo, leidžia tuo pat metu dirbti ir keliauti kas didina žmonių produktyvumą ir t.t.
- 7 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimąIr ten, ir ten visi susimeta. LAKD gyvena iš biudžeto lygiai taip pat.
Šių metų LAKD biudžetas siekia 627 mln. Eur, Kelių priežiūros ir plėtros programos (KPPP) lėšos turėtų sudaryti mažiau nei pusę šios sumos – 364 mln. Eur, iš valstybės biudžeto direkcija planuoja gauti dar 134 mln. Eur karinio mobilumo projektams, po 44 mln. Eur – iš ES fondų ir pagal Europos infrastruktūros tinklų priemones (CEF), 13 mln. Eur – iš kitų šaltinių.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Taip, dabar didelis. Jei po metų su tokia pačia kainų politika užpildymas liks toks pats, pripažinsiu, kad buvau neteisus. Dabar mano prognozės pesimistinės.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Zefyras Rodyti pranešimąĮ automobilių kelius metam daug pinigų, kuriuos būtų galima investuoti į traukinio bėgius, tada skundžiamės kad prastas susisiekimas traukiniais (ir traukiniai vežioja orą), nes normalūs žmonės vairuoja mašiną (o kaip dėl tų, kurie nenori/negali vairuoti?), bet automobilio pasaka pasibaigia, kai įsirėmi į kamščius, kuriems išspręsti reiktų mesti dar daugiau pinigų (o kamščiai atsirastų prie kito butelio kaklelio), ir pasaka be galo. Tai kaip mes turėsime gerus geležinkelius, jei ten elementariai ne tie prioritetai yra. Pastatysim Rail Balticą tada, kai žmonės pradės geležinkeliu važinėti?
Net nesvarbu, kad traukinys sutaupo žymiai daugiau emisijų (apie ką čia net forume dauguma nepagalvoja), suteikia susisiekimo galimybę žmonėms, kurie ją nelabai turėjo, leidžia tuo pat metu dirbti ir keliauti kas didina žmonių produktyvumą ir t.t.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
24 Eur už kelionę į Rygą traukiniu yra visiškas bargain, šiaip jau. Tai biškį keista, kad pagrindine problema laikai "kainų politiką".
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Lygint reikia su alternatyvomis, o ne tai, kad jums "bargain".
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
O kiek PVM, akcizų, kelių mokesčių sumoka kelių transportas? Negu mažiau nei šitos išlaidos?
Programos finansavimo šaltiniai yra:
1) dalis akcizo pajamų, gautų už realizuotą benziną, dyzelinius degalus ir energetinius produktus, kurie pagaminti iš biologinės kilmės medžiagų ar su jų priedais ir skirti naudoti kaip variklių degalai;
2) dalis akcizo pajamų, gautų už realizuotas suskystintas dujas, skirtas automobiliams;
3) mokestis už Lietuvos Respublikoje įregistruotas krovinines transporto priemones;
4) kelių naudotojo mokestis;
5) mokestis už naudojimąsi keliais važiuojant didžiagabaritėmis ir (ar) sunkiasvorėmis transporto priemonėmis ar jų junginiais;
6) mokestis už eismo ribojimą;
7) fizinių, juridinių asmenų, kitų organizacijų, jų padalinių ir užsienio valstybių tikslinės lėšos;
8) lėšos iš sumokėtų ar išieškotų baudų už nustatyto greičio viršijimą, užfiksuotą stacionariąja Kelių eismo taisyklių pažeidimų fiksavimo įranga, įrengta valstybinės reikšmės keliuose.
Programai finansuoti skiriama 65 procentai akcizo pajamų, gautų už realizuotą benziną, dyzelinius degalus, suskystintas dujas, skirtas automobiliams, ir energetinius produktus, kurie pagaminti iš biologinės kilmės medžiagų ar su jų priedais ir skirti naudoti kaip variklių degalai.
KPPP 2024 metais numatyta tiek pat, kiek ir šiemet – 543 mln. eurų, iš bankų solidarumo mokesčio keliams kitąmet atiteks dar 130,5 mln. eurų (šiemet – 148,4 mln. eurų, įskaitant skolintas lėšas), dar 41,8 mln. eurų yra ES finansavimas (81,6 mln. eurų).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu tai ir Vilnius-Klaipėda gali ten su kažkokiu besikratančiu mikroautobusu rast pigiau, bet traukiniai visvien važiuoja pilni. Ne visi tokius pasirinkimus daro skaičiuodami centus.
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Žemiau skurdo ribos gyvena kas 5 lietuvis
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu tai ir Vilnius-Klaipėda gali ten su kažkokiu besikratančiu mikroautobusu rast pigiau, bet traukiniai visvien važiuoja pilni. Ne visi tokius pasirinkimus daro skaičiuodami centus.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Nu taigi tiek, kiek aš sakiau ir rodo, ta "statistika". Tiesą sakant, kai kuriais laikais rodo gerokai daugiau - 5,5 valandas - automobiliu. Čia net nesustojant pailsėti ar išgerti kavos.
- 1 patinka
Comment
Comment