Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai kad negreičiau nei autobusu, nei automobiliu.
    Kas nors važiuoja su automobiliu nuo geležinkelio stoties iki Rygos stoties? Reiktų vertinti visą kelionės trukmę.
    Flickr

    Comment


      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
      Kas nors važiuoja su automobiliu nuo geležinkelio stoties iki Rygos stoties? Reiktų vertinti visą kelionės trukmę.
      Vilniuje dauguma gyvena toje pusėje, kur A2 arba lengvai pasiekiamas per Vakarinį.
      Iki gel.stoties nusigrūsti reikia kokių 30min 2G nuo kokių Pašilaičių.
      Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
      Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo

      Comment


        Alytiškio Tomo reportažas apie traukinį. Video autorius keliavo pirmuoju reisu nuo Kaišiadorių iki Rygos.
         
        ПТН ПНХ
        «Русский военный корабль, иди нахуй!»

        Comment


          Parašė Lettered Rodyti pranešimą

          Kas nors važiuoja su automobiliu nuo geležinkelio stoties iki Rygos stoties? Reiktų vertinti visą kelionės trukmę.
          Taip, bet daug kas važiuoja į Rygos (arba, priešinga kryptimi, į Vilniaus) centrą, kur ir yra geležinkelio stotys.
          ПТН ПНХ
          «Русский военный корабль, иди нахуй!»

          Comment


            Parašė John Rodyti pranešimą

            Tai kad negreičiau nei autobusu, nei automobiliu.
            Faktai prieš akis:
            Automobiliu: 3,5h; autobusu: 3h 50min - 5h; traukiniu: 4h 10min.

            Comment


              Visiškas minimumas turėtų būti 3 valandos, o siekiamybė turėtų būti 2-2,5h. Dabartinė 4h trukmė kvepia maršruto uždarymu dėl per mažo keleivių srauto.

              Comment


                Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                Visiškas minimumas turėtų būti 3 valandos, o siekiamybė turėtų būti 2-2,5h. Dabartinė 4h trukmė kvepia maršruto uždarymu dėl per mažo keleivių srauto.
                Ar tos 20 minučių yra lemiama sąlyga nevažiuoti traukiniu?

                Comment


                  Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                  Ar tos 20 minučių yra lemiama sąlyga nevažiuoti traukiniu?
                  Ne 20min, o 2 valandom. Nuvažiavimas 2x greičiau atpirktų VT naudojimą abiejuose galuose jei kelionės pradžia/pabaiga nėra prie stoties.

                  Comment


                    Parašė ifl Rodyti pranešimą

                    Faktai prieš akis:
                    Automobiliu: 3,5h; autobusu: 3h 50min - 5h; traukiniu: 4h 10min.
                    Ch**aktai, o ne faktai. Per jokias 3,5h automobiliu nenuvažiuosi, nebent minsi gazą iki dugno visą kelią, nebus jokių kelio darbų ir eismo ribojimų, ir abiejuose galuose neužtaikysi ant piko meto, bei niekur nesustosi atsigerti kavos ar į tualetą. Tikimybė, kad taip nutiks yra labai nedidelė. Realybėje mašina važiuosi maždaug tas pačias 4 val. 15 min. arba ilgiau.

                    Comment


                      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                      Ne 20min, o 2 valandom. Nuvažiavimas 2x greičiau atpirktų VT naudojimą abiejuose galuose jei kelionės pradžia/pabaiga nėra prie stoties.
                      Aš apie tai, kad jei kursuoja daug autobusų, kodėl traukinys, vienareikšmiškai stipriai lenkiantis juos komfortu, ir esantis tik 10 min ilgiau važiuojantis už patį greičiausią autobusą, turėtų apskritai nevažinėti?

                      Comment


                        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                        Aš apie tai, kad jei kursuoja daug autobusų, kodėl traukinys, vienareikšmiškai stipriai lenkiantis juos komfortu, ir esantis tik 10 min ilgiau važiuojantis už patį greičiausią autobusą, turėtų apskritai nevažinėti?
                        Autobusams dotacijos rodos nėra, traukiniui yra. Kodėl visi mokesčių mokėtojai turi dengti kelių šiknų komfortą?

                        Suprasčiau jei tai būtų fundamentaliai kitas lygis pakeliantis Vilniaus ir Rygos susisiekimą į kitą lygį. Bet dabar visi draugiškai susimetam piaro straipsnių dekoracijoms.

                        Comment


                          Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimą
                          Visiškas minimumas turėtų būti 3 valandos, o siekiamybė turėtų būti 2-2,5h. Dabartinė 4h trukmė kvepia maršruto uždarymu dėl per mažo keleivių srauto.
                          Per dabartinį maršrutą ir su dabartine infrastruktūra realistiškai trumpiausias kelionės laikas galėtų būti 3,5 valandos, su sąlyga, kad Šiauliai-LT/LV siena greitis būtų padidintas iki 120km/h ir kitose atkarpose, kurios pritaikytos 120km/h, nesivilktų 80-100km/h, kaip yra dabar. Tai, be abejo, būtų labai geras ir konkurencingas kelionės laikas, kuris būtų gerokai trumpesnis, nei automobiliu ar autobusu. Žinoma, būtų galima sutrumpinti ir iki 3 valandų, jeigu linijos greitis būtų pakeltas iki 140km/h ar net 160km/h tiesesnėse atkarpose, kas civilizuotose šalyse kaip ir būtų savaime suprantamas dalykas, bet pas mus yra "kosTmosas", "Vasiukai" ir "nesąmonė", tai bijau, kad to nebus.

                          Comment


                            Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                            Autobusams dotacijos rodos nėra, traukiniui yra. Kodėl visi mokesčių mokėtojai turi dengti kelių šiknų komfortą?

                            Suprasčiau jei tai būtų fundamentaliai kitas lygis pakeliantis Vilniaus ir Rygos susisiekimą į kitą lygį. Bet dabar visi draugiškai susimetam piaro straipsnių dekoracijoms.
                            O kas kiekvienais metais susimeta po milijardą keliams ir jų priežiūrai? Bene autobusų kompanijos?

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Ch**aktai, o ne faktai. Per jokias 3,5h automobiliu nenuvažiuosi, nebent minsi gazą iki dugno visą kelią, nebus jokių kelio darbų ir eismo ribojimų, ir abiejuose galuose neužtaikysi ant piko meto, bei niekur nesustosi atsigerti kavos ar į tualetą. Tikimybė, kad taip nutiks yra labai nedidelė. Realybėje mašina važiuosi maždaug tas pačias 4 val. 15 min. arba ilgiau.
                              Realioje realybėje, o ne traukiniofilų fantazijose 90% laiko taip ir bus (automobiliu nuvažiuosiu greičiau), jei ne su dar didesne tikimybe.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                Per dabartinį maršrutą ir su dabartine infrastruktūra realistiškai trumpiausias kelionės laikas galėtų būti 3,5 valandos, su sąlyga, kad Šiauliai-LT/LV siena greitis būtų padidintas iki 120km/h ir kitose atkarpose, kurios pritaikytos 120km/h, nesivilktų 80-100km/h, kaip yra dabar. Tai, be abejo, būtų labai geras ir konkurencingas kelionės laikas, kuris būtų gerokai trumpesnis, nei automobiliu ar autobusu. Žinoma, būtų galima sutrumpinti ir iki 3 valandų, jeigu linijos greitis būtų pakeltas iki 140km/h ar net 160km/h tiesesnėse atkarpose, kas civilizuotose šalyse kaip ir būtų savaime suprantamas dalykas, bet pas mus yra "kosTmosas", "Vasiukai" ir "nesąmonė", tai bijau, kad to nebus.
                                Būtų labai geras ir konkurencingas laikas, bet LG už tokias investicijas paskaičiuotų kelionės kainą 100 eurų. Esant 3h ir 24 eurų kelionei išvis nebereiktų autobusų ir automobilis apsimokėtų tik vežant visą šeimą.
                                Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 12:39.

                                Comment


                                  Parašė John Rodyti pranešimą

                                  Ch**aktai, o ne faktai. Per jokias 3,5h automobiliu nenuvažiuosi, nebent minsi gazą iki dugno visą kelią, nebus jokių kelio darbų ir eismo ribojimų, ir abiejuose galuose neužtaikysi ant piko meto, bei niekur nesustosi atsigerti kavos ar į tualetą. Tikimybė, kad taip nutiks yra labai nedidelė. Realybėje mašina važiuosi maždaug tas pačias 4 val. 15 min. arba ilgiau.

                                  Nesuprantu to noro save diskredituoti, jei faktai yra labai nesunkiai patikrinami ir jie paremti statistika, o ne tikėjimu.
                                  Mėgaukitės nemokamu analizės įrankiu: https://www.google.com/maps/dir/viln...0900?entry=ttu

                                  Comment


                                    Parašė KEdas Rodyti pranešimą


                                    Nesuprantu to noro save diskredituoti, jei faktai yra labai nesunkiai patikrinami ir jie paremti statistika, o ne tikėjimu.
                                    Mėgaukitės nemokamu analizės įrankiu: https://www.google.com/maps/dir/viln...0900?entry=ttu
                                    Nu taigi tiek, kiek aš sakiau ir rodo, ta "statistika". Tiesą sakant, kai kuriais laikais rodo gerokai daugiau - 5,5 valandas - automobiliu. Čia net nesustojant pailsėti ar išgerti kavos.

                                    Comment


                                      Reiktų dar nepamiršti ir mastelio ekonomikos. Vienas traukinys gali talpinti tiek žmonių, kiek ir koks 20 ar daugiau autobusų su praktiškai ta pačia infrastruktūra (ir dvidešimt ar daugiau kartų mažesnėmis išlaidoms vairuotojams). Sutvarkyti infrastruktūrą vienam traukiniui gali atrodyti brangu, bet srautų didinimas tuose ruožuose tampa itin paprastas.

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą

                                        O kas kiekvienais metais susimeta po milijardą keliams ir jų priežiūrai? Bene autobusų kompanijos?
                                        Autobusai, automobiliai, fūros per akcizus, pvm ir kelių mokesčius. Traukinių keleivius anksčiau dotuodavo krovinių vežimas, bet dabar užsiraukė šitas šaltinis.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.30, 12:57.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                          Autobusams dotacijos rodos nėra, traukiniui yra. Kodėl visi mokesčių mokėtojai turi dengti kelių šiknų komfortą?

                                          Suprasčiau jei tai būtų fundamentaliai kitas lygis pakeliantis Vilniaus ir Rygos susisiekimą į kitą lygį. Bet dabar visi draugiškai susimetam piaro straipsnių dekoracijoms.
                                          Jei čia apie Rygos maršrutą, tai dotacija važiavimui Latvijos teritorijoje nėra skiriama.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X