Parašė John
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąKas nors važiuoja su automobiliu nuo geležinkelio stoties iki Rygos stoties? Reiktų vertinti visą kelionės trukmę.
Iki gel.stoties nusigrūsti reikia kokių 30min 2G nuo kokių Pašilaičių.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Kas nors važiuoja su automobiliu nuo geležinkelio stoties iki Rygos stoties? Reiktų vertinti visą kelionės trukmę.ПТН ПНХ
«Русский военный корабль, иди нахуй!»
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Tai kad negreičiau nei autobusu, nei automobiliu.
Automobiliu: 3,5h; autobusu: 3h 50min - 5h; traukiniu: 4h 10min.
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąVisiškas minimumas turėtų būti 3 valandos, o siekiamybė turėtų būti 2-2,5h. Dabartinė 4h trukmė kvepia maršruto uždarymu dėl per mažo keleivių srauto.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Ar tos 20 minučių yra lemiama sąlyga nevažiuoti traukiniu?
- 2 patinka
Comment
-
Parašė ifl Rodyti pranešimą
Faktai prieš akis:
Automobiliu: 3,5h; autobusu: 3h 50min - 5h; traukiniu: 4h 10min.
- 8 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Ne 20min, o 2 valandom. Nuvažiavimas 2x greičiau atpirktų VT naudojimą abiejuose galuose jei kelionės pradžia/pabaiga nėra prie stoties.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
Aš apie tai, kad jei kursuoja daug autobusų, kodėl traukinys, vienareikšmiškai stipriai lenkiantis juos komfortu, ir esantis tik 10 min ilgiau važiuojantis už patį greičiausią autobusą, turėtų apskritai nevažinėti?
Suprasčiau jei tai būtų fundamentaliai kitas lygis pakeliantis Vilniaus ir Rygos susisiekimą į kitą lygį. Bet dabar visi draugiškai susimetam piaro straipsnių dekoracijoms.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Savitarnos kasa Rodyti pranešimąVisiškas minimumas turėtų būti 3 valandos, o siekiamybė turėtų būti 2-2,5h. Dabartinė 4h trukmė kvepia maršruto uždarymu dėl per mažo keleivių srauto.
- 10 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Autobusams dotacijos rodos nėra, traukiniui yra. Kodėl visi mokesčių mokėtojai turi dengti kelių šiknų komfortą?
Suprasčiau jei tai būtų fundamentaliai kitas lygis pakeliantis Vilniaus ir Rygos susisiekimą į kitą lygį. Bet dabar visi draugiškai susimetam piaro straipsnių dekoracijoms.
- 11 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ch**aktai, o ne faktai. Per jokias 3,5h automobiliu nenuvažiuosi, nebent minsi gazą iki dugno visą kelią, nebus jokių kelio darbų ir eismo ribojimų, ir abiejuose galuose neužtaikysi ant piko meto, bei niekur nesustosi atsigerti kavos ar į tualetą. Tikimybė, kad taip nutiks yra labai nedidelė. Realybėje mašina važiuosi maždaug tas pačias 4 val. 15 min. arba ilgiau.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Per dabartinį maršrutą ir su dabartine infrastruktūra realistiškai trumpiausias kelionės laikas galėtų būti 3,5 valandos, su sąlyga, kad Šiauliai-LT/LV siena greitis būtų padidintas iki 120km/h ir kitose atkarpose, kurios pritaikytos 120km/h, nesivilktų 80-100km/h, kaip yra dabar. Tai, be abejo, būtų labai geras ir konkurencingas kelionės laikas, kuris būtų gerokai trumpesnis, nei automobiliu ar autobusu. Žinoma, būtų galima sutrumpinti ir iki 3 valandų, jeigu linijos greitis būtų pakeltas iki 140km/h ar net 160km/h tiesesnėse atkarpose, kas civilizuotose šalyse kaip ir būtų savaime suprantamas dalykas, bet pas mus yra "kosTmosas", "Vasiukai" ir "nesąmonė", tai bijau, kad to nebus.Paskutinis taisė ifl; 2023.12.30, 12:39.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Ch**aktai, o ne faktai. Per jokias 3,5h automobiliu nenuvažiuosi, nebent minsi gazą iki dugno visą kelią, nebus jokių kelio darbų ir eismo ribojimų, ir abiejuose galuose neužtaikysi ant piko meto, bei niekur nesustosi atsigerti kavos ar į tualetą. Tikimybė, kad taip nutiks yra labai nedidelė. Realybėje mašina važiuosi maždaug tas pačias 4 val. 15 min. arba ilgiau.
Nesuprantu to noro save diskredituoti, jei faktai yra labai nesunkiai patikrinami ir jie paremti statistika, o ne tikėjimu.
Mėgaukitės nemokamu analizės įrankiu: https://www.google.com/maps/dir/viln...0900?entry=ttu
Comment
-
Parašė KEdas Rodyti pranešimą
Nesuprantu to noro save diskredituoti, jei faktai yra labai nesunkiai patikrinami ir jie paremti statistika, o ne tikėjimu.
Mėgaukitės nemokamu analizės įrankiu: https://www.google.com/maps/dir/viln...0900?entry=ttu
- 2 patinka
Comment
-
Reiktų dar nepamiršti ir mastelio ekonomikos. Vienas traukinys gali talpinti tiek žmonių, kiek ir koks 20 ar daugiau autobusų su praktiškai ta pačia infrastruktūra (ir dvidešimt ar daugiau kartų mažesnėmis išlaidoms vairuotojams). Sutvarkyti infrastruktūrą vienam traukiniui gali atrodyti brangu, bet srautų didinimas tuose ruožuose tampa itin paprastas.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
O kas kiekvienais metais susimeta po milijardą keliams ir jų priežiūrai? Bene autobusų kompanijos?Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.30, 12:57.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Autobusams dotacijos rodos nėra, traukiniui yra. Kodėl visi mokesčių mokėtojai turi dengti kelių šiknų komfortą?
Suprasčiau jei tai būtų fundamentaliai kitas lygis pakeliantis Vilniaus ir Rygos susisiekimą į kitą lygį. Bet dabar visi draugiškai susimetam piaro straipsnių dekoracijoms.
Comment
Comment