Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bent jau 12-28 dienai dar kažkiek bilietų buvo likę.

    Comment


      tai tikėtina, kad pirmuoju reisu nemažai bus "grietinėlės", todėl sunku spręsti apie realų pardavimą pirmai dienai

      Comment


        Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
        LTG padarę traukiniui ir latvišką puslapį, bet neatradau, iš kur veda nuorodos į jį: https://ltglink.lt/en/vilnius-riga-lv
        Čia:

        Comment


          Kažin ką veiks traukinys Rygoje tarp 10:43 ir 15:28 ?
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            Parašė Tomas Rodyti pranešimą
            Kažin ką veiks traukinys Rygoje tarp 10:43 ir 15:28 ?
            Čia geras klausimas. Tuo pačiu, kodėl iš Vilniaus išvažuiuoja taip anksti, o ne kokią 8 ar 9? Grįžti spėtų tokiu pačiu laiku.

            Comment


              Nieko neveiks, stovės depe ir lauks išvykimo popiet.
              Ko gero, vėlesnio išvykimo neišėjo padaryti dėl intensyvaus Rygos stoties užimtumo, ypač vakarinio piko metu, keliai praktiškai visi užimti… nors planuotas vėlesnis išvykimas.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą

                Čia geras klausimas. Tuo pačiu, kodėl iš Vilniaus išvažuiuoja taip anksti, o ne kokią 8 ar 9? Grįžti spėtų tokiu pačiu laiku.
                Todėl, kad Rygoje atsidurtų ryte ir dar spėtų kažką nuveikti.
                O tarpas tai gal kad tuo pačiu galėtų grįžti žmonės nuveikę porą valandų reikalų.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Čia geras klausimas. Tuo pačiu, kodėl iš Vilniaus išvažuiuoja taip anksti, o ne kokią 8 ar 9? Grįžti spėtų tokiu pačiu laiku.
                  Gal todėl, kad spėtų daugiau žmonių į skrydžius, kurių kelionės į Rygą tikslas yra RIX?
                  Flickr

                  Comment


                    Parašė John Rodyti pranešimą

                    Čia geras klausimas. Tuo pačiu, kodėl iš Vilniaus išvažuiuoja taip anksti, o ne kokią 8 ar 9? Grįžti spėtų tokiu pačiu laiku.
                    Jei reisą vykdytų Ryanrail, tai tas pats traukinys per dieną padarytų 2 reisus Vilnius-Ryga.
                    It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                    Comment


                      Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                      Jei reisą vykdytų Ryanrail, tai tas pats traukinys per dieną padarytų 2 reisus Vilnius-Ryga.
                      Pradedant 5 ryto iš Vilniaus ir baigiant kokią 00:00 Vilniuje. bet taip, būtų efektyvu.

                      Comment


                        Parašė dtb Rodyti pranešimą

                        Pradedant 5 ryto iš Vilniaus ir baigiant kokią 00:00 Vilniuje. bet taip, būtų efektyvu.
                        Anaiptol. Geležinkelio stotys nėra velniškai užgrūsti oro uostai, kur Ryanair konkurencingai gali gauti tik ankstyvaus ryto ar vėlaus vakaro slotus.

                        Comment


                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą
                          Anaiptol. Geležinkelio stotys nėra velniškai užgrūsti oro uostai, kur Ryanair konkurencingai gali gauti tik ankstyvaus ryto ar vėlaus vakaro slotus.
                          Na čia labiau riedmenų skaičiaus klausimas. Kelionės trukmė 4 val ~15 min, manau galinėse stotelėse kaip minimum 30min reikėtų pastovėt, tad pirmyn-atgal tam pačiam traukiniui 2 kartus per dieną suvažinėt prireiktų 18 valandų 30 minučių.

                          Jeigu planuojame grįžti į Vilnių vidurnaktį, pirmas reisas turi startuoti 5:30, atvyktų į Rygą 9:45, išvyktų 10:15, atvyktų į Vilnių 14:30, išvyktų 15:00, atvyktų į Rygą 19:15, išvyktų 19:45 ir grįžtų į Vilnių 00:00.

                          Bet 30 minučių stovis susitvarkyti ir pasiruošti naujam reisui manau yra gana nerealistiškas 3 kartus iš eilės, nes 30 minučių užtrūktų tik patys paprasčiausi apsitvarkymai, o tokie reikalai kaip tualetų išvalymas ir pan pareikalautų daugiau laiko.

                          Comment


                            Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą

                            Na čia labiau riedmenų skaičiaus klausimas. Kelionės trukmė 4 val ~15 min, manau galinėse stotelėse kaip minimum 30min reikėtų pastovėt, tad pirmyn-atgal tam pačiam traukiniui 2 kartus per dieną suvažinėt prireiktų 18 valandų 30 minučių.

                            Jeigu planuojame grįžti į Vilnių vidurnaktį, pirmas reisas turi startuoti 5:30, atvyktų į Rygą 9:45, išvyktų 10:15, atvyktų į Vilnių 14:30, išvyktų 15:00, atvyktų į Rygą 19:15, išvyktų 19:45 ir grįžtų į Vilnių 00:00.

                            Bet 30 minučių stovis susitvarkyti ir pasiruošti naujam reisui manau yra gana nerealistiškas 3 kartus iš eilės, nes 30 minučių užtrūktų tik patys paprasčiausi apsitvarkymai, o tokie reikalai kaip tualetų išvalymas ir pan pareikalautų daugiau laiko.
                            Juokauji? Jei reikia, tualetus valyti galima ir važiuojančiame traukinyje. Paaiškėtų, kad ir tų riedmenų ne taip jau trūksta, jei turimi nestovėtų patvoriuose, o važiuotų.

                            Real life scenarijus, atmetus geležinkelietiškas XX a. vidurio keleivių aptarnavimo koncepcijas:
                            Jeigu planuojame grįžti į Vilnių prieš vidurnaktį, pirmas reisas turi startuoti taktiniu tvarkaraščiu 6:00, atvyktų į Rygą 10:15, išvyktų 10:30, atvyktų į Vilnių 14:45, išvyktų 15:00, atvyktų į Rygą 19:15, išvyktų 19:30 ir grįžtų į Vilnių 23:45.

                            Paleidus iš Rygos latvišką traukinį 2 kartus dienoj jau būtų 4 reisai per dieną, jau kažkokia rimtesnė susisiekimo geležinkeliu pradžia.
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              Parašė dtb Rodyti pranešimą

                              Pradedant 5 ryto iš Vilniaus ir baigiant kokią 00:00 Vilniuje. bet taip, būtų efektyvu.
                              Tipinio Ryanair lėktuvo/įgulos pamaina panašiai ir atrodo.

                              Click image for larger version

Name:	Untitled.jpg
Views:	523
Size:	67,7 kB
ID:	2098066
                              Flickr

                              Comment


                                Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                Juokauji? Jei reikia, tualetus valyti galima ir važiuojančiame traukinyje. Paaiškėtų, kad ir tų riedmenų ne taip jau trūksta, jei turimi nestovėtų patvoriuose, o važiuotų.

                                Real life scenarijus, atmetus geležinkelietiškas XX a. vidurio keleivių aptarnavimo koncepcijas:
                                Jeigu planuojame grįžti į Vilnių prieš vidurnaktį, pirmas reisas turi startuoti taktiniu tvarkaraščiu 6:00, atvyktų į Rygą 10:15, išvyktų 10:30, atvyktų į Vilnių 14:45, išvyktų 15:00, atvyktų į Rygą 19:15, išvyktų 19:30 ir grįžtų į Vilnių 23:45.

                                Paleidus iš Rygos latvišką traukinį 2 kartus dienoj jau būtų 4 reisai per dieną, jau kažkokia rimtesnė susisiekimo geležinkeliu pradžia.
                                Septiniai tankai traukinyje riboto dydžio, ir tikrai nėra pakankamai dideli keturiems maršrutams. Ištuštinti reikia grįžtį į depą, tai minimum 30 ekstra minučių.

                                15 minučių sustojimui irgi mažas laikas. Vien išlaipinimas ir vagonų perėjimas užtruks kokias 5 minutes, sakyčiau bent 15min susitvarkyti, ir 5 minutes tvarkingam įlaipinimui. Susideda iškarto 25 minutės.

                                Ryanair'o tvarkaraštis šiaip visai nebloga iliustracija - suplanuoti stovėjimai buvo 25, 50, 35, 190, ir 25 minutės. Vietų skaičius A320 lėktuvo ganėtinai panašus į Pesa 730M. Ir vis dėl to, ilgesnių sustojimų reikia.

                                Comment


                                  Visiškai jokio skirtumo ar grįžtų: 23.30, ar 00:00. Nieko tos kelios minutės nekeičia.

                                  Comment


                                    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                                    Gal todėl, kad spėtų daugiau žmonių į skrydžius, kurių kelionės į Rygą tikslas yra RIX?
                                    nemenau, kad kas rinksis traukinį, kad spėt į RIX skrydžius, kiek pažiūrėjau nėra tiesioginio traukinio nuo Rygos stoties iki RIX, reikia naudot autobusą, kuris yra už 10min ėjimo ir ta kelionė trūktų dar 40 min. Sumoj gaunasi apie 5 val iki RIX ir geriausiu atveju RIX būsi 11:30, tavo skrydis turi būt minimum 12:30.

                                    Nuo 12:30 yra Malaga, Praha, Bilundas, Helsinikis, Dublinas ir Waršava.. ne kažkas ypatingo, ko nebūtų iš Vilniaus ar Kauno. 13:50 yra skrydis į Vilnių - galima spėt

                                    Traukinys yra grynai turistinis / verslo tiem, kam Ryga yra galutinis taškas, nu arba pradinis, kas pvz. lanko Baltijos šalis ir tarkim atskrenda į Rygą, o vėliau varo į Vilnių ir iš jo išskrenda.

                                    Comment


                                      Parašė ignaloidas Rodyti pranešimą
                                      Septiniai tankai traukinyje riboto dydžio, ir tikrai nėra pakankamai dideli keturiems maršrutams. Ištuštinti reikia grįžtį į depą, tai minimum 30 ekstra minučių.
                                      Ir dėl šitų geležinkeliečiams neįveikiamų tarpgalaktinės reikšmės problemų, traukinys turi stovėti patvoryje 6 valandas?
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė xvoss Rodyti pranešimą

                                        nemenau, kad kas rinksis traukinį, kad spėt į RIX skrydžius, kiek pažiūrėjau nėra tiesioginio traukinio nuo Rygos stoties iki RIX, reikia naudot autobusą, kuris yra už 10min ėjimo ir ta kelionė trūktų dar 40 min. Sumoj gaunasi apie 5 val iki RIX ir geriausiu atveju RIX būsi 11:30, tavo skrydis turi būt minimum 12:30.

                                        Nuo 12:30 yra Malaga, Praha, Bilundas, Helsinikis, Dublinas ir Waršava.. ne kažkas ypatingo, ko nebūtų iš Vilniaus ar Kauno. 13:50 yra skrydis į Vilnių - galima spėt

                                        Traukinys yra grynai turistinis / verslo tiem, kam Ryga yra galutinis taškas, nu arba pradinis, kas pvz. lanko Baltijos šalis ir tarkim atskrenda į Rygą, o vėliau varo į Vilnių ir iš jo išskrenda.
                                        Reiškia reikia traukinių daugiau ir pats pirmas galbūt turėtų išvažiuoti dar anksčiau, kokią 4 val. ryto. Nes šiaip RIX ilgalaikio stovėjimo parkinge šimtai automobilių lietuviškais numeriais, reiškia poreikis kelionių į RIX yra nemažas. Pačiam sesenai teko važiuoti į RIX iš Vlniaus su auto būtent tik dėl skrydžio.
                                        Paskutinis taisė Lettered; 2023.12.20, 10:24.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Tomas Rodyti pranešimą

                                          Ir dėl šitų geležinkeliečiams neįveikiamų tarpgalaktinės reikšmės problemų, traukinys turi stovėti patvoryje 6 valandas?
                                          Kas važiuotų tuo traukiniu, jei jis iš Vilniaus išvyktų 5:30? Jau dabar John ne pirmą kartą skundžiasi, kad dabartinis išvykimas 6:30 yra pernelyg ankstyvas.
                                          Mano akimis, tai 6:30 išvykimas yra pats tas - nei žiauriai anksti, nei pernelyg vėlai, jeigu nori nuvykęs į Rygą ten nuveikti kažką tą pačią dieną (verslo, darbo reikalais). Juo labiau ir rytiniai skrydžiai kyla panašiu metu tarp 6 ir 7 valandos ryto, taigi laikas verslo kelionėms visiškai įprastas.
                                          Savaitgaliais išvykimas 5:30 būtų visiškai nepatrauklus. Kai tuo tarpu sekantis išvykimas 15:00 jau vėlgi nei verslo kelionėn vykstančiam asmeniui visiškai neaktualus, nei laisvalaikiu keliaujančiam asmeniui nėra patogus dėl vėlyvo atvykimo.
                                          Vienintelis pliusas iš keturių reisų per dieną su vienu riedmeniu, būtų vėliausias vakarinis išvykimas iš Rygos, kuris grįžtant į Vilnių tarp 23:30 ir 00:00 tikrai susilauktų populiarumo.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X