Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
    Tu turbūt esmės aviacijoje nesupranti. Juk tais lėktuvais į pačią Rygą beveik niekas neskrenda, o skrenda tranzitu toliau...
    Esu įsitikinęs kad bent 1/4 skrendančiųjų iš Vilniaus į Rygą kelionės tikslas yra pati Ryga arba vietovės ~50 km aplink Rygą. Mano tėvai praėjusiąją vasarą keliskart buvo Jūrmaloje, nes (taip jie teigė) ten kainos maždaug 25-30 proc. mažesnės nei Palangoje. Manau, kad pasiūlius konkurencingą kainą (ji galėtų būti apie 50Lt Vilnius-Ryga) poilsiautojų ir turistų gerokai padaugėtų (aš ir pats su žmona važiuočiau). Nematau didelės problemos, jei toks traukinys važiuotų tik vasarą. Tai galėtų būti ir greitasis traukinys, pakeliui stojantis tik Šiauliuose.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #62
      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Esu įsitikinęs kad bent 1/4 skrendančiųjų iš Vilniaus į Rygą kelionės tikslas yra pati Ryga arba vietovės ~50 km aplink Rygą. Mano tėvai praėjusiąją vasarą keliskart buvo Jūrmaloje, nes (taip jie teigė) ten kainos maždaug 25-30 proc. mažesnės nei Palangoje. Manau, kad pasiūlius konkurencingą kainą (ji galėtų būti apie 50Lt Vilnius-Ryga) poilsiautojų ir turistų gerokai padaugėtų (aš ir pats su žmona važiuočiau). Nematau didelės problemos, jei toks traukinys važiuotų tik vasarą. Tai galėtų būti ir greitasis traukinys, pakeliui stojantis tik Šiauliuose.
      Pamastykim tada kitaip. Kiek procentų tikimybės duotum, jei nebūtų per Rygą tranzito, kad lėktuvai iš vis skristų maršrutu Vilnius-Ryga?
      Aš tai neduočiau nei 5%, tiesiog tokia ekonominė realybė dabar yra.

      Comment


        #63
        Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
        Pamastykim tada kitaip. Kiek procentų tikimybės duotum, jei nebūtų per Rygą tranzito, kad lėktuvai iš vis skristų maršrutu Vilnius-Ryga?
        Aš tai neduočiau nei 5%, tiesiog tokia ekonominė realybė dabar yra.
        Gal ir taip, o gal ir ne. Juk tranzitas vyksta ne tik per Rygą, o ir per Varšuvą, Stokholmą, kiek rečiau per Helsinkį. Tie, kas skrendą į JAV ar Kanadą, renkasi tranzitui Londoną arba Amsterdamą. Tačiau nepaisant to (kažkokia nuojauta) iš Vilniaus (ir visos Lietuvos) keleiviai daugiausia skrenda į Londoną ir Rygą.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #64
          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Žinai, aš ankščiau dirbau traukinyje Nr. 221/222, kuris prieš keletą metų važinėjo tarp Vilniaus ir Rygos kiekvieną dieną. Ir maždaug nuo spalio iki gegužės mėnesio, kiekvieną reisą užtekdavo tik dvejų rankų pirštų suskaičiuoti keleivius.
          Matyt traukinys dėl to ir buvo tuščias, kad važiavo tik "kiekvieną dieną", o ne kiekvieną valandą.
          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

          Comment


            #65
            Nu ka jau, 15 min per didelis laiko tarpas., nesutilps keleiviai :d reikia daznumo kaip metro, kad vaziuotu kas 3 min
            Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

            Comment


              #66
              Parašė kaskas Rodyti pranešimą
              Nu ka jau, 15 min per didelis laiko tarpas., nesutilps keleiviai :d reikia daznumo kaip metro, kad vaziuotu kas 3 min
              Kažkodėl atrodo, kad jei traukinys važiuotu ne kartą į dieną, o kas valanda, ar kas 30 min. Jis į kiekvieną reisą surinktu daugiau keleivių nei tas vienintelis per dieną.

              Comment


                #67
                Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                Matyt traukinys dėl to ir buvo tuščias, kad važiavo tik "kiekvieną dieną", o ne kiekvieną valandą.
                Siūlyčiau nueiti į Vilniaus autobusų stotį ir pasidomėti, kiek vidutiniškai keleivių vyksta autobusu į Rygą. Garantuoju, kad keleivių srautas ir maršrutų skaičius per parą tikrai nenustebins.

                Comment


                  #68
                  Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                  Nu ka jau, 15 min per didelis laiko tarpas., nesutilps keleiviai :d reikia daznumo kaip metro, kad vaziuotu kas 3 min
                  O manai kas 3 min uzteks ? Vargiai..

                  Comment


                    #69
                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                    Siūlyčiau nueiti į Vilniaus autobusų stotį ir pasidomėti, kiek vidutiniškai keleivių vyksta autobusu į Rygą. Garantuoju, kad keleivių srautas ir maršrutų skaičius per parą tikrai nenustebins.
                    Na pasidomėjau ką siūlo http://www.autobusubilietai.lt Iš Vilniaus jie info nepateikia, o iš Kauno į Rygą kasdien išvyksta vien tik Kautros du autobusai: 8.30 ir 13.05
                    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                    Comment


                      #70
                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                      Na pasidomėjau ką siūlo http://www.autobusubilietai.lt Iš Vilniaus jie info nepateikia, o iš Kauno į Rygą kasdien išvyksta vien tik Kautros du autobusai: 8.30 ir 13.05
                      Iš Vilniaus išvyksta 7.00; 10.00; 13.00; 16.00 ir 23.50. Šiuo metu jie visi vyksta pustusčiai, nors bielietų kainos iki Rygos nuo 42 Lt.

                      Comment


                        #71
                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                        Iš Vilniaus išvyksta 7.00; 10.00; 13.00; 16.00 ir 23.50. Šiuo metu jie visi vyksta pustusčiai, nors bielietų kainos iki Rygos nuo 42 Lt.
                        Tikrai nežinau kaip yra dabar, bet man teko važiuoti Vilniaus - Talino autobusu (išvažiavo apie 23h) iki Panevėžio. Kadangi važiavau sąlyginai netoli, todėl mane įlaipino vieną paskutiniųjų. Nugirdau prieš pat išvažiuojant vairuotojų tarpusavio pašnekesį, kad dar liko dvi laisvos vietos. Beje, autobusas buvo dviaukštis (tikriausiai ir dabar toks yra).
                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                        Comment


                          #72
                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                          Tikrai nežinau kaip yra dabar, bet man teko važiuoti Vilniaus - Talino autobusu (išvažiavo apie 23h) iki Panevėžio. Kadangi važiavau sąlyginai netoli, todėl mane įlaipino vieną paskutiniųjų. Nugirdau prieš pat išvažiuojant vairuotojų tarpusavio pašnekesį, kad dar liko dvi laisvos vietos. Beje, autobusas buvo dviaukštis (tikriausiai ir dabar toks yra).
                          Ko gero važiavai vasarą.

                          Comment


                            #73
                            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                            Ko gero važiavai vasarą.
                            Tai tas traukinys stodavo ir stotų ne tik Vilniuje, bet ir Kaišiadoryse, Kaune, Jonavoje, Kėdainiuose, Šiauliuose, Joniškyje - yra ir vidinis judėjimas vienos valstybės viduje.
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.31, 00:30.

                            Comment


                              #74
                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                              Ko gero važiavai vasarą.
                              Na taip - važiavau rugpjūčio gale, o ką? Traukiniai vasarą nevažiuoja?
                              I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                              Comment


                                #75
                                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                Tai tas traukinys stodavo ir stotų ne tik Vilniuje, bet ir Kaišiadoryse, Kaune, Jonavoje, Kėdainiuose, Šiauliuose, Joniškyje - yra ir vidinis judėjimas vienos valstybės viduje.
                                Ir del stodinejimo "ant kiekvieno" kampo kelione iki galinio tasko butu pakankamai ilga, del ko turbut butu vaziuojantiems is Vilniaus i Ryga didelis minusas (tuo labiau per Kauna, per kuri vaziuojant reikia papildomai sugaisti apie valanda).

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                  Na taip - važiavau rugpjūčio gale, o ką? Traukiniai vasarą nevažiuoja?
                                  Tada dar nebuvo krizes (nemazai zmoniu nenori pripazinti krizes itakos, taciau ji neigiamos itakos jau dave labai daug, ir duos dar daugiau), be to vasara keleiviu visada buna daugiau.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                    Tada dar nebuvo krizes (nemazai zmoniu nenori pripazinti krizes itakos, taciau ji neigiamos itakos jau dave labai daug, ir duos dar daugiau), be to vasara keleiviu visada buna daugiau.
                                    Tuomet reikia išgyventi krizę. Tačiau per krizę nemažai galima ir nuveikti - tas kas sunkiau ne krizės metu - išlieka juk stipriausi.
                                    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.03.31, 15:25.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                                      Tuomet reikia išgyventi krizę, Tačiau per krizę nemažai galima ir nuveikti - tas kas sunkiau ne krizės metu - išlieka juk stipriausi.
                                      Tikrai galima, bet tikrai ne leidziant kas valanda traukinius i Ryga
                                      Kita vertus idomu, ka siulytum butent daryti krizes metu, kas nepareikalautu papildomu lesu (beje ir esamas reikia labai taupyti).

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                        Tikrai galima, bet tikrai ne leidziant kas valanda traukinius i Ryga
                                        Kita vertus idomu, ka siulytum butent daryti krizes metu, kas nepareikalautu papildomu lesu (beje ir esamas reikia labai taupyti).
                                        Mažint kainas tol, kol traukiniai bus sausakimši. 300 parduotų bilietų po 5 litus maršrute Vilnius-Kaunas yra pusantro karto daugiau pajamų negu vežant 50 keleivių po 20 litų.
                                        Pageidaujamas kainų didinimas tik toliau mažins pajamas, nes keleivių mažės dar labiau.

                                        Kainų diferenciacija aišku padėtų dar labiau, bet ten jau investicijos į informacines sistemas (nors aišku atsipirktų).
                                        kaip?

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė alm Rodyti pranešimą
                                          Mažint kainas tol, kol traukiniai bus sausakimši. 300 parduotų bilietų po 5 litus maršrute Vilnius-Kaunas yra pusantro karto daugiau pajamų negu vežant 50 keleivių po 20 litų.
                                          Pageidaujamas kainų didinimas tik toliau mažins pajamas, nes keleivių mažės dar labiau.

                                          Kainų diferenciacija aišku padėtų dar labiau, bet ten jau investicijos į informacines sistemas (nors aišku atsipirktų).
                                          Ir kad paskui autobusu parkai parasytu skunda konkurencijos tarnybai uz dempingavima?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X