Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Žodžiu, kaip supratau, traukinių grafikas sudarytas ne keleivių patogumui, bet kad tilptų į vieną pamainą. Čia panašiai, kai nori padaryti įspūdį damai, bet vietoj Bussels&Mussels pakvietį į dienos pietų į kinų restoraną "Krakmolo drakonai".

    Comment


      Parašė rmss Rodyti pranešimą

      Koks gali būti common sense nuimt traukinius Vilnius-Šiauliai-Klaipėda maršrutui kur jų ir taip neužtenka?
      Iš kur jie gaus traukinių, atskiras klausimas. Man irgi smalsu. Gal patvorinį Pesą remontuoja?

      Comment


        Parašė John Rodyti pranešimą

        Iš kur jie gaus traukinių, atskiras klausimas. Man irgi smalsu. Gal patvorinį Pesą remontuoja?
        Yra krūva atsilaisvinusių vagonų nuo maršrutų į Peterburgą ir į Maskvą. Ir tuos vagonus tikrai kvaila leisti visokiais vietiniais maršrutais (nes daug sustojimų). Tai kodėl ne Rygos maršrutui? Latvijas Expresis (ne LDZ) taip pat turi krūvą vagonų nuo Rusijos maršrutų.

        Comment


          Parašė John Rodyti pranešimą

          Iš kur jie gaus traukinių, atskiras klausimas. Man irgi smalsu. Gal patvorinį Pesą remontuoja?
          Planuojama dažniau leisti klasinius vagonus Klaipėdon vietoje Pesa 730ML.

          Comment


            Parašė Petr Rodyti pranešimą

            Yra krūva atsilaisvinusių vagonų nuo maršrutų į Peterburgą ir į Maskvą. Ir tuos vagonus tikrai kvaila leisti visokiais vietiniais maršrutais (nes daug sustojimų). Tai kodėl ne Rygos maršrutui? Latvijas Expresis (ne LDZ) taip pat turi krūvą vagonų nuo Rusijos maršrutų.
            Nėra krūvos, dalis parduota, kita dalis naudojama kelionėms į Klaipėdą savaitgaliais. Važiuojančių vagonų 12-15 vnt. likę, praktiškai visi naudojami kelionėms į Klaipėdą savaitgaliais, esant didžiausiam apkrovimui (2 sąstatai po 6-7 vagonus).

            Na ir turbūt reikia suprasti, kad paleidus klasinius vagonus, reklama ir susidomėjimas tikrai nebūtų toks, kaip paleidus modernią Pesą.

            Comment


              Tokie maršrutai privalo būti pilnai pritaikyti neįgaliesiems. Niekas klasikinių vagonų neleis čia, net visoje komunikacijoje pažymima, kad maršrutas pritaikytas neįgaliesiems.

              Comment


                Parašė dtb Rodyti pranešimą

                Nėra krūvos, dalis parduota, kita dalis naudojama kelionėms į Klaipėdą savaitgaliais. Važiuojančių vagonų 12-15 vnt. likę, praktiškai visi naudojami kelionėms į Klaipėdą savaitgaliais, esant didžiausiam apkrovimui (2 sąstatai po 6-7 vagonus).

                Na ir turbūt reikia suprasti, kad paleidus klasinius vagonus, reklama ir susidomėjimas tikrai nebūtų toks, kaip paleidus modernią Pesą.
                PESA 730ML tėra regioninio komforto traukinys. Aišku, jei vagone į kupę įkišti 6 keleivius, tai irgi šiaip sau komfortas. Bet vagonų sąstate galima ir daugiau sukabinti, beje net ir vagonas restoranas ten galėtų būti. Aišku aš nekalbu apie vagonus, kurių salonas tiesiog yra atviros sėdimos vietos - tai yra tas pats kaip ir PESA.

                Ne veltui pvz. ČD naudoja pagrinde būtent vagonus keleivių vežimui. Ir ne tik senus, yra daug ir naujų kupė tipo (sėdimi).

                LTG turimi kupė vagonai turi 36 vietas (su galimybe atsigulti). Viena PESA turi 150 vietas (be galimybės atsigulti). Tai viena PESA = 4 vagonai. Visos stotys maršrute gali tokius sąstatus priimti.

                Ir kaip jau ankščiau pastėbeta, Lietuvos stotys nėra pritaikytos neįgaliesiems. Vagonai turi +- tokį pat aukštį kaip ir PESOS, beliktų instaliuoti pandusus ir viskas. Bet, kaip minėta, platformų aukštis nėra pritaikytas.


                PS: Aš nežinau kiek LTG dar turi vagonų. Jei beliko tik sėdimi su atviru salonu, na tai tada taip, pasirinkimas turėtų būti PESA.

                Comment


                  4 valandų maršrute neverta svarstyti galimybės atsigulti. Jei ir paleistų kupinius vagonus, juose tikrai pardavinėtų bilietus išnaudojant 6-ias vietas.

                  Parašė Petr Rodyti pranešimą
                  Vagonai turi +- tokį pat aukštį kaip ir PESOS
                  Netiesa. Infrastruktūra prasta, bet Pesos jai tikrai labiau pritaikytos dėl aukščio:


                  Comment


                    LRT.lt 2023.11.18
                    Šiemet startuos traukinys Vilnius–Ryga: kiek laiko truks kelionė?
                    Planuojame, kad gruodžio pabaigoje startuosianti kelionė traukiniu Vilnius–Ryga truks apie 4 val. 15 min. “, – rašė ministras M.Skiodis.

                    https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...-truks-kelione

                    Comment


                      Dvi Latvijos stotys (Jelgava ir Ryga) ir dar Joniškis jau rodomas LTG Link svetainėje (bet dar nėra tvarkaraščių)

                      Čia yra nuoroda jei norite patikrinti kada bus tvarkaraštis: https://bilietas.ltglink.lt/journeys..._GROUP.ADULT,1

                      Comment


                        Parašė DodoGTA Rodyti pranešimą
                        Dvi Latvijos stotys (Jelgava ir Ryga) ir dar Joniškis jau rodomas LTG Link svetainėje (bet dar nėra tvarkaraščių)

                        Čia yra nuoroda jei norite patikrinti kada bus tvarkaraštis: https://bilietas.ltglink.lt/journeys..._GROUP.ADULT,1
                        O kur stodavo ukrainiečių traukinys? Vilniuje, Šiauliuose ir Rygoje, ar ir kur nors pakeliui? Kaip matau, Latvijoje praleidžiama Elejos stotis.
                        Paskutinis taisė Kitas Džiugas; 2023.11.21, 01:38.

                        Comment


                          Parašė Kitas Džiugas Rodyti pranešimą

                          O kur stodavo ukrainiečių traukinys? Vilniuje, Šiauliuose ir Rygoje, ar ir kur nors pakeliui? Kaip matau, Latvijoje praleidžiama Elejos stotis.
                          Kena - Vilnius - Šiauliai - Jelgava - Ryga.
                          https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak....azev=&rok=2019

                          Comment


                            Parašė felar Rodyti pranešimą

                            Kena - Vilnius - Šiauliai - Jelgava - Ryga.
                            https://www.vagonweb.cz/razeni/vlak....azev=&rok=2019
                            Įdomu kodėl dabar šis traukinys nevažiuoja. Dėl Baltarusijos? Nes į Kišiniovą UZ tai važiuoja.

                            Comment


                              Parašė Petr Rodyti pranešimą

                              Įdomu kodėl dabar šis traukinys nevažiuoja. Dėl Baltarusijos? Nes į Kišiniovą UZ tai važiuoja.
                              Su Baltarusija visi keliai užminuoti, neseniai gi buvo žaibas pataikęs į miną ir sprogo prie Slovečno.
                              O per Lenkiją du kartus reikės keisti vėžę, pusantro karto ilgesnė kelione nuo Kyjivo iki Vilniaus

                              Comment


                                https://www.facebook.com/LTGLink/pos...o2aG1a985ntCGl

                                Komentaruose rašo kad Gruodžio 10d. planuoja pradėti prekiauti bilietais Vilnius-Ryga
                                You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                                Comment


                                  Jau Gruodžio 11d., bet pardavime bilietų dar nėra. Darosi neramu, ar nebus kaip prieš kažkiek metų, kai jau ir laikai buvo paskelbti, bet maršrutas į Rygą taip ir ne startavo...

                                  Comment


                                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                    Jau Gruodžio 11d., bet pardavime bilietų dar nėra. Darosi neramu, ar nebus kaip prieš kažkiek metų, kai jau ir laikai buvo paskelbti, bet maršrutas į Rygą taip ir ne startavo...
                                    Gruodžio 11 -oji artėja link pabaigos. Kokios naujienos?

                                    Comment


                                      Latviai ne per seniausiai kažkokiame straipsnyje rašė, kad "politinio trukdymo" iš jų pusės nebus. Tai nenustebčiau, jeigu iškiltų kokių nors grynai "nepolitinių" problemų, kaip traukinių "sertifikavimas" ar kitokios grynai "techninės" priežastys, kodėl LTG nebūtų leista paleisti maršruto laiku. Arba bent jau tokiu būdu būtų bandoma viską pavėlinti ir taip sumažinti susidomėjimą maršrutu. Tas faktas, kad nei SuMinas, nei LTG daugiau išvis nieko apie maršruto paleidimą nerašė, irgi nėra geras ženklas.

                                      Comment


                                        Vien fanfaros, konfeti ir reklamos. Gaila.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą
                                          Latviai ne per seniausiai kažkokiame straipsnyje rašė, kad "politinio trukdymo" iš jų pusės nebus. Tai nenustebčiau, jeigu iškiltų kokių nors grynai "nepolitinių" problemų, kaip traukinių "sertifikavimas" ar kitokios grynai "techninės" priežastys, kodėl LTG nebūtų leista paleisti maršruto laiku. Arba bent jau tokiu būdu būtų bandoma viską pavėlinti ir taip sumažinti susidomėjimą maršrutu. Tas faktas, kad nei SuMinas, nei LTG daugiau išvis nieko apie maršruto paleidimą nerašė, irgi nėra geras ženklas.
                                          Kokia to prasmė?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X