Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Šį kart tik per miestus, bet variantą važiuoti per regionus apsvarstys.
    IMHO, galėtų būti du: VNL - Kaunas - ŠiaulĘ - Jalgava - Riga ir Vln - Ignalina - Daugpilis - Riga.
    Aš pravažiuočiau palei Daugava, kelionės paįvairinimui.

    Comment


      Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

      IMHO, galėtų būti du: VNL - Kaunas - ŠiaulĘ - Jalgava - Riga ir Vln - Ignalina - Daugpilis - Riga.
      Aš pravažiuočiau palei Daugava, kelionės paįvairinimui.
      Antras variantas geriausiu atveju gautųsi 5h kelio. Dabar greičiausias Daugpilis-Riga nuvažiuoja per 2 h 38 min. Gal ir visai neblogai būtų.
      Tik žinant latvių norus, kad net Daugpilio maršrutas jiems nereikalingas, panašu, kad to nebus.

      Comment


        Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
        mažai patepa?
        1. Detalė yra nuperkama per "viešosius pirkimus" po 1 metų.
        2. Detalė yra nuperkama per "apklausą" per 1 dieną.

        Comment


          Parašė liutass Rodyti pranešimą
          o tas Vilnius - Ryga ne per Kauna eis?
          Rail Baltica per Kauną (ir Panevėžį), o per dabartinę infrastruktūrą ne, nes nusukimas link Šiaulių/Rygos ties Kaišiadorimis.

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            1. Detalė yra nuperkama per "viešosius pirkimus" po 1 metų.
            2. Detalė yra nuperkama per "apklausą" per 1 dieną.
            Kai man reikia nupirkti kažką iki 3k €, tai užtrunka vieną dieną. Iki 150k € - mėnesį.
            Taip kad problema yra ne VP, bet žmonės, sėdintys ne savo vietoje.

            Comment


              Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

              Antras variantas geriausiu atveju gautųsi 5h kelio. Dabar greičiausias Daugpilis-Riga nuvažiuoja per 2 h 38 min. Gal ir visai neblogai būtų.
              Tik žinant latvių norus, kad net Daugpilio maršrutas jiems nereikalingas, panašu, kad to nebus.
              Pirmas variantas (grubiai) Vln - Kaunas, su galvos pakeitimu apie 1:00, Kaunas - Šiauliai apie 2:00, Šiauliai - Jelgava - Riga apie 1:30 - 2:00. Skirtumas nedidelis.

              Comment


                Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
                Kai man reikia nupirkti kažką iki 3k €, tai užtrunka vieną dieną. Iki 150k € - mėnesį.
                Taip kad problema yra ne VP, bet žmonės, sėdintys ne savo vietoje.
                Vadai nesikeitė, bet tiekimas pablogėjo. Todėl aš ir nevažinėju traukiniais.

                Comment


                  Parašė John Rodyti pranešimą

                  Rail Baltica per Kauną (ir Panevėžį), o per dabartinę infrastruktūrą ne, nes nusukimas link Šiaulių/Rygos ties Kaišiadorimis.
                  tai jei cia jau esama infrastruktura, tai ko jie cia PRinasi, jei tai egszistuoja jau n metu?

                  Comment


                    Parašė liutass Rodyti pranešimą

                    tai jei cia jau esama infrastruktura, tai ko jie cia PRinasi, jei tai egszistuoja jau n metu?
                    Nereiktų maišyti veiksmu ir PRo.

                    Comment


                      Sveiki, ar kas žino, kokia kelio būklė yra šiuo metu tarp Šiaulių ir Rygos ar bent Jelgavos? Jei pagal oficialius tvarkaraščius Vilnius-Šiauliai per 2:18 val įveikimas, tai lieka ~120 km iki Rygos. Į 4 valandas įsispraudus maršrutas būtų gana konkurencingas, nors idealu aišku neviršyti 3:30.

                      Comment


                        O iš kur tokiam maršrutui būtų paimti traukiniai? Latviai niekaip nesugeba nusipirkt naujų traukinių savo populiariausiems maršrutams, LTG gal galėtų kažką suorganizuoti, bet kažin ar latviai norėtų ir turėtų kaip prisidėti. Klausimas ar latviai apskritai nori tokio maršruto, o ne tik PR kalba, jog būtų gerai, nes iki šiol bet kokie bandymai būdavo numarinami Latvijos biurokratų. Stebuklas jog iki Daugpilio važiavo traukinys. Dabar tik RB suteikia vilties, bet tik dėl europinių pinigų, kurių latviai nori nemažiau už mus. Aš tik nesuprantu ar jie čia taip saugo skrydžių paklausą, ar išsigando, jog latviai pradės važinėti į Šiaulius dirbti, kurie jau vidutiniu atlyginimu konkuruoja su Ryga

                        Comment


                          Latviai nenori maršrutų. Užkelia infros mokesčius iki kosmoso. Daugpilio maršrute buvo 330€ už vieną reisą LV teritorijoje, po to dar didino ir ženkliai. Tai jei ir suorganizuosim traukinį, jis tiesiog niekaip neatsipirks.

                          Be to, kadangi pas juos šikna su riedmenim, jie nenori įsileidinėt mūsų naujų riedmenų (turbūt, kad patys neatrodytų prasčiau prieš litofcus), tai į Daugpilį derindavo tik DR1a. Į Rygą, turbūt norėtų klasikos su TEP70, gaaal išimtinai su Siemensu.

                          Comment


                            Parašė Ignalina Rodyti pranešimą
                            Latviai nenori maršrutų. Užkelia infros mokesčius iki kosmoso. Daugpilio maršrute buvo 330€ už vieną reisą LV teritorijoje, po to dar didino ir ženkliai. Tai jei ir suorganizuosim traukinį, jis tiesiog niekaip neatsipirks.

                            Be to, kadangi pas juos šikna su riedmenim, jie nenori įsileidinėt mūsų naujų riedmenų (turbūt, kad patys neatrodytų prasčiau prieš litofcus), tai į Daugpilį derindavo tik DR1a. Į Rygą, turbūt norėtų klasikos su TEP70, gaaal išimtinai su Siemensu.
                            O nėra taip, kad koks dakazas ateina iš šeimininko, tokie ir sprendimai? Ar latviai apskritai ką nors patys sprendžia dėl savo geležinkelių?

                            Comment


                              Ar tikrai tokiam traukiniui galima taikyti infros mokestį? Jelgavoj arba Joniške turi įlipti "Pasažieru Vilciens" personalas ir jis jau būtų kaip ir latviškas. Pelnas dalinimas priklausant nuo keleivių pravažiuotų km tos šalies teritorijoje. Bent aš taip tai įsivaizdavau. Kitas dalykas yra RŽD traukinys važiuojantis per LT (ir ten nestojantis) - tada mokestis už infrą normalu. O taip tai gaunasi kaip privačiom autobusų firmom. Maniau, kad geležinkelyje turėtų būti kitaip. Normaliai turėtų būti riedmenys 50/50, bet jei LV nieko nenori leistį, tai dar turėtų dalinai mokėti už šio maršruto riedmenų priežiūrą.

                              O kaip dėl Lenkijos traukinio buvo, ten gi iki pat sienos LG personalas važiavo, ne lenkiškas? Vargu ar tokiu atveju lenkai mokėjo už infrastruktūrą.

                              Comment


                                Parašė John Rodyti pranešimą

                                O nėra taip, kad koks dakazas ateina iš šeimininko, tokie ir sprendimai? Ar latviai apskritai ką nors patys sprendžia dėl savo geležinkelių?
                                Šeimininko?

                                Comment


                                  O kaip buvo Vilnius-Minskas maršrute? Vienas sąstatas LG, kitas Baltarausijos?

                                  Dėl trukmės - buvo ukrainiečių traukinys prieš covid. Šiauliai - Ryga 2:17. Vilnius - Šiauliai 2:15. Faktiškai 4:35 įmanoma.
                                  Autobusas labai dažnai pakliūna į kamščius Rygoje (ir jie kasmet nemažėja).

                                  Comment


                                    Dėl trukmės - buvo ukrainiečių traukinys prieš covid. Šiauliai - Ryga 2:17. Vilnius - Šiauliai 2:15. Faktiškai 4:35 įmanoma.
                                    Įmanoma ir gerokai mažiau. Traukinys vien 20 min. stovėdavo Jelgavoje, lokomotyvo keitimui.

                                    Comment


                                      Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                      Ar tikrai tokiam traukiniui galima taikyti infros mokestį? Jelgavoj arba Joniške turi įlipti "Pasažieru Vilciens" personalas ir jis jau būtų kaip ir latviškas. Pelnas dalinimas priklausant nuo keleivių pravažiuotų km tos šalies teritorijoje. Bent aš taip tai įsivaizdavau. Kitas dalykas yra RŽD traukinys važiuojantis per LT (ir ten nestojantis) - tada mokestis už infrą normalu. O taip tai gaunasi kaip privačiom autobusų firmom. Maniau, kad geležinkelyje turėtų būti kitaip. Normaliai turėtų būti riedmenys 50/50, bet jei LV nieko nenori leistį, tai dar turėtų dalinai mokėti už šio maršruto riedmenų priežiūrą.
                                      Visa tai teoriškai galėtų būti, jei latviai būtų suinteresuoti traukiniu. Dabar jiems jis visiškai nereikalingas, todėl, jei ir būtų maršrutas, tai jį aptarnautų pilnai LTG ir mokėtų infros mokestį (dar ir gerokai pakeltą, nes nėra čia ko važinėt pas mus). Pagal kalbas, Daugpilis nebebus atnaujinamas, tai apie Rygą irgi galim pamiršt iki RB.

                                      Comment


                                        Man atrodo, kad renkantis transporto rūšį svarbiausia greitis. Autobusų greitis 100 km/val, jei norim, kad dauguma važiuotų traukiniais jų gretis turėtų būti bent dvigubai didesnis, greitis yra garantas klientų patrauklumui.

                                        Comment


                                          Parašė utomnes Rodyti pranešimą
                                          Man atrodo, kad renkantis transporto rūšį svarbiausia greitis. Autobusų greitis 100 km/val, jei norim, kad dauguma važiuotų traukiniais jų gretis turėtų būti bent dvigubai didesnis, greitis yra garantas klientų patrauklumui.
                                          Koks vidutinis autobuso greitis ir koks vidutinis ilgų distancijų tarpmiestinio traukinio greitis?

                                          Edit. Paieškojau info. Greičiausiai Lux Express autobusas veža per 4 valandas. Vidutinis greitis 75km/h. Dienos metu 4val. 15min. arba 70km/h.
                                          Vidutinis traukinio greitis Vilnius-Kaunas ar Vilnius-Šiauliai apie 100km/h, kai nėra daug sustojimų. Šiek tiek skirtingi lygiai.
                                          Paskutinis taisė John; 2021.09.28, 08:53.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X