Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Kadangi kalbant apie geležinkelius, reikia tureti galvoje minimum 10 metų perspektyvą, turiu pasiūlymą LG:
    1. Keliai kurie nepalaiko 100 km/val greičio turi būti demontuojami (arba rekonstruojami)
    2. Keleivinius traukinius, kurių greitis mažesnis nei 200 km/val reiktų kuo greičiau parduoti (žinoma, jei dar kas nors juos pirktų).
    Aš mielai rinkčiausi traukinį, jei jo greitis būtų bent 160 km/val, bet ateityje bijau, kad to jau nepakaks.

    Comment


      O kam demontuot nerekonstruojant? Iki 100km geriau nei 0 km.

      Comment


        Parašė utomnes Rodyti pranešimą
        Kadangi kalbant apie geležinkelius, reikia tureti galvoje minimum 10 metų perspektyvą, turiu pasiūlymą LG.
        Pasiūlymas gali būti vienas: pirkti atsargines dalis ne per viešuosius pirkimus.

        Comment


          Parašė Romas Rodyti pranešimą
          Kažkaip forume nenusilaukė dėmesio PiaRinis "expresinio" traukinio reisas Talinas-Tartu-Ryga-Vilnius-Kaunas, kuris iki Vilniaus važiavo apie 10 valandų.
          Pažadėta, kad tokia kelionė kada nors truks 4 valandas, tik terminai kol kas skendi miglose

          LR SM 2021 09 21
          Baltijos šalių sostines sujungė specialiojo Europos geležinkelių metus žyminčio traukinio maršrutas
          https://sumin.lrv.lt/lt/naujienos/ba...inio-marsrutas
          Šio traukinio "spektaklis" vyksta pastoviai kas 3-5 metus. Noras pasirodyti, jokių normalių veiksmų link susisiekimo maršruto nėra.

          Comment


            Infrastruktūra yra. Na gal kažkur reikia pagerinimų ar remonto, kad visur būtų 120km/h. Tai kas trukdo paleisti tokį traukinį vietoj kažko neegzistuojančio "reklamavimo"? Bent Vilnius-Ryga drąsiai galėtų būti kad ir nuo naujų metų.

            Comment


              Parašė John Rodyti pranešimą
              Infrastruktūra yra. Na gal kažkur reikia pagerinimų ar remonto, kad visur būtų 120km/h. Tai kas trukdo paleisti tokį traukinį vietoj kažko neegzistuojančio "reklamavimo"
              Latvija trukdo.

              Comment


                Parašė John Rodyti pranešimą
                Infrastruktūra yra. Na gal kažkur reikia pagerinimų ar remonto, kad visur būtų 120km/h. Tai kas trukdo paleisti tokį traukinį vietoj kažko neegzistuojančio "reklamavimo"? Bent Vilnius-Ryga drąsiai galėtų būti kad ir nuo naujų metų.
                Būtent, bėgiai yra ir gan tiesūs, bet per 30 metų nesugebėjo paprasto traukinio paleist, nes "nėra poreikio", bet kai atsirado galimybė įsisavint ES pinigus tiesiant RB II, "poreikis" staigiai atsirado.
                Flickr

                Comment


                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą

                  Būtent, bėgiai yra ir gan tiesūs, bet per 30 metų nesugebėjo paprasto traukinio paleist, nes "nėra poreikio", bet kai atsirado galimybė įsisavint ES pinigus tiesiant RB II, "poreikis" staigiai atsirado.
                  Būtent šita dalis labiausiai neramina. Vilnius-Ryga su nebaisiai didelėmis investicijomis galėtų gana greitai nuvežti į Rygą ir būtų konkurencingas transportas greičio prasme prieš automobilį. Jeigu paklausa apskritai keliauti tarp Vilniaus ir Rygos yra (manau tikrai yra), tai net dabartinė infrastruktūra su dabartiniais traukiniais galėtų teikti pakankamai gerą servisą. Su kokiu pusmilijardžiu investicijų (dvikeliai+elektrifikacija+bėgių pagerinimas) traukiniai galėtų didelėje dalyje ruožo važiuoti apie 140km/h ir kelionė Vilnius-Ryga trukti apie 3 valandas. RB sutrumpintų kelionę kiek? Pusvalandžiu ar 40 minučių?

                  Comment


                    Kodėl yra manoma, kad ta paklausa yra? Aš pats kurį laika reguliariai važinėdavau Vilnius-Ryga ir jei neperki bilieto prieš daug laiko anksčiau, netgi vienam gaudavosi pigiau važiuoti nei nei autobusu.

                    Comment


                      Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
                      Kodėl yra manoma, kad ta paklausa yra? .
                      Todėl, kad tokiu atstumu tarp ES šalyse esančių stambių populiacijos centrų keliavimo paklausa yra iš principo prigimtinė t.y. kitaip negali būti.

                      Aš pats kurį laika reguliariai važinėdavau Vilnius-Ryga ir jei neperki bilieto prieš daug laiko anksčiau, netgi vienam gaudavosi pigiau važiuoti nei nei autobusu
                      Nelabai supratau šito. Važiuoti pigiau kuo, nei autobusu?

                      Comment


                        Parašė John Rodyti pranešimą

                        Būtent šita dalis labiausiai neramina. Vilnius-Ryga su nebaisiai didelėmis investicijomis galėtų gana greitai nuvežti į Rygą ir būtų konkurencingas transportas greičio prasme prieš automobilį. Jeigu paklausa apskritai keliauti tarp Vilniaus ir Rygos yra (manau tikrai yra), tai net dabartinė infrastruktūra su dabartiniais traukiniais galėtų teikti pakankamai gerą servisą. Su kokiu pusmilijardžiu investicijų (dvikeliai+elektrifikacija+bėgių pagerinimas) traukiniai galėtų didelėje dalyje ruožo važiuoti apie 140km/h ir kelionė Vilnius-Ryga trukti apie 3 valandas. RB sutrumpintų kelionę kiek? Pusvalandžiu ar 40 minučių?
                        Vokietija, arba Europos Sąjunga, mato, kad su skrydžiais, ypač iki 3 val., teks kažką daryti (neekologiška). Visas sostines prijungia 1435 linija. 6:40 oro uoste galima pakeisti traukiniu 22:50, o ryte atvyksti į paskirties tašką. Dalyvauji susitikimuose ir pan.

                        Jiems reikia N3 Helsinkis-Berlynas. Ir niekas nežais su skirtinga vėže. Europa mato poreikį, Europa apmoka - kokios problemos? Matykite patogumą ir didesnį paveikslą. Čia tas pats, kas Vilnius-Trakai linija įsivestų 3kV DC el. srovę, nes pigiau.

                        Idėjos aprašytos čia:
                        https://www.miestai.net/forumas/foru...50#post1912950

                        Comment


                          Parašė John Rodyti pranešimą

                          Nelabai supratau šito. Važiuoti pigiau kuo, nei autobusu?
                          Automobiliu.

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą

                            Automobiliu.
                            Pagal tokią logiką apskritai neturėtų egzistuoti traukiniai, nes eiti pėsčiam, joti arkliu ar važiuoti mašina... pigiau

                            Comment


                              Parašė John Rodyti pranešimą

                              Pagal tokią logiką apskritai neturėtų egzistuoti traukiniai, nes eiti pėsčiam, joti arkliu ar važiuoti mašina... pigiau
                              Bet nėra normalu, kad viešu transportu važiuoti brangiau nei privačiu automobiliu.
                              Paskutinis taisė Gator; 2021.09.25, 14:04.

                              Comment


                                Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                Bet nėra normalu, kad viešu transportu važiuoti pigiau nei privačiu automobiliu.
                                Tiksliau atvirkščiai

                                Comment


                                  Parašė Petr Rodyti pranešimą
                                  Šio traukinio "spektaklis" vyksta pastoviai kas 3-5 metus. Noras pasirodyti, jokių normalių veiksmų link susisiekimo maršruto nėra.
                                  Apie traukinių maršrutą Vilnius-Ryga-(Talinas) vengiama konkrečiai kalbėti - iš karto užsimenama, kad reikės su kaimynais tartis dėl nuostolingo maršruto dotavimo

                                  Lietuvos geležinkeliai artimiausiu metu neteks apie 30% krovinių srauto, bus rimtų reikalų - pailgės investicijų Klaipėdos kryptimi atsiperkamumas, kai kuriuos projektus teks atidėti, teks atleisti LG (LTG) darbuotojus, mažiau bus lėšų ir keleivių pervežimų dotavimui.

                                  Tokios kelionės 10 valandų trukmės "ekspresiniu" traukiniu tėra pigus PiaRas dėmesiui nukreipti nuo LG (LTG) problemų.

                                  Comment


                                    Parašė John Rodyti pranešimą

                                    Būtent šita dalis labiausiai neramina. Vilnius-Ryga su nebaisiai didelėmis investicijomis galėtų gana greitai nuvežti į Rygą ir būtų konkurencingas transportas greičio prasme prieš automobilį. Jeigu paklausa apskritai keliauti tarp Vilniaus ir Rygos yra (manau tikrai yra), tai net dabartinė infrastruktūra su dabartiniais traukiniais galėtų teikti pakankamai gerą servisą. Su kokiu pusmilijardžiu investicijų (dvikeliai+elektrifikacija+bėgių pagerinimas) traukiniai galėtų didelėje dalyje ruožo važiuoti apie 140km/h ir kelionė Vilnius-Ryga trukti apie 3 valandas. RB sutrumpintų kelionę kiek? Pusvalandžiu ar 40 minučių?
                                    Iki coronos berods apie 5 autobusas kasdien važiuodavo į Rygą, plius dar krūva automobilių važiuoja ir lėktuvai taip pat po 5 skraidydavo kasdien. Tai poreikis yra, nėra tik noro. Tik aišku traukinių paleidimas ant esamų bėgių būtų nuobodus ir ne toks sexy projektas, politikai negalėtų pasipuikuoti kirpdami juosteles kaip RB2 atveju ir aišku nepavyktų tiek milijardų įsisavinti.
                                    Paskutinis taisė Lettered; 2021.09.25, 12:17.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      o tas Vilnius - Ryga ne per Kauna eis?

                                      Comment


                                        Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                                        Pasiūlymas gali būti vienas: pirkti atsargines dalis ne per viešuosius pirkimus.
                                        mažai patepa?

                                        Comment


                                          Parašė liutass Rodyti pranešimą
                                          o tas Vilnius - Ryga ne per Kauna eis?
                                          Šį kart tik per miestus, bet variantą važiuoti per regionus apsvarstys.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X