Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Aš nesakau, kad tai neįprastas reiškinys. Ir tokius bilietus tikrai galima įsigyti toli gražu ir ne prieš mėnesį, o kur kas vėliau. Su LG aš net nenoriu lyginti, nes nėra ką lyginti. O kad dauguma bilietus perka prieš išvykimą kasose, tai čia nepagrįstas teiginys. O jei ir taip, tada AL1 pats prieštarauji sau, nes kaip jau minėjau, traukinys buvo beveik pilnas ir tai nebuvo kažkokia proga ar šventė.

    Comment


      Aš ne sau prieštarauju, aš rašau, ką skaičiau lenkų internetinėje spaudoje.
      Patys PKP teigia, kad pagrindinis bilietų įsigijimas vyksta kasose, nors internetinė prekyba bilietais auga.
      http://www.intercity.pl/pl/site/o-na...-internet.html

      Nereikia manyti, kad lenkai milijonieriai ir jiems daugiau nei dvigubai didesnė kaina dėl šiek tiek trumpesnės kelionės (tik apie 20 min., 2.30 val su Pendolino, 2.50 val paprastu daugiau nei dvigubai pigesniu TLK) yra tai, dėl ko reikia džiūgauti. Užtat PolskiBus tarp Varšuvos ir Krokuvos veža tik už 12+1 zlotų, jei perkama iš anksto ir 25+1 zl., jei kelios dienos iki ar tą pačia dieną, kai važiuojama. Taip, kelionė beveik 5 valandos, bet ir kainų skirtumas lyginant su geležinkeliu daugiau nei 10 kartų. Ir apsimoka, autobusai naujausi.
      Aišku, bendrai paėmus Lenkijos geležinkelių keleivių pervežimus lyginti su LG nesinori. Nors Lenkijoje irgi įvyko milžiniškas geležinkelių smukimas ir vis dar vyksta. Daugybė geležinkelio linijų buvo uždaryta, net ir su elektrifikacija. Daugybė veikia be keleivinio susisiekimo, nors jis ten buvo.
      Bet mes nukrypome nuo temos.
      Paskutinis taisė Al1; 2015.03.21, 08:35.

      Comment


        Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
        Iš ties kam tada reikalinga RB-2 jei dabar neišnaudojamos galimybės keleivių pervežimui į Rygą . Gal bent rytinę ir vakarinę pesas galėjo išstenėt, tiesa latviai tokių neturi...
        Kam reikalinga "Rail Baltica-2", jau galėtų pasidomėti STT, generalinė prokuratūra ir dar kai kas. Ne vien "svaiginančiais" greičiais, iš Kauno į Taliną tariamai nuvažiuojant per 4 valandas... Kur kas įdomiau būtų pamatyti "plaunamus" nuo Naujųjų metų Lietuvoje dar neišpurvintus eurus... Tada aiškiau bus, kodėl nėra keleivinio traukinio iš Vilniaus į Rygą, Daugpilį...
        Gal būt apie tai rašinėti geriau ne forume, o tiesiai tokioms tarnyboms?
        Ir dar ... apie Lenkiją rašinėkime ne šioje temoje (prirašinėta jau nemažai), o temoje "Geležinkeliai Lenkijoje"...

        Comment


          Nieko jokios tarnybos nedarys. RB2 žada kelis milijardus. Argi tai blogai? Blogai bus, kai jų nepasidalins kai kas, kas prieis prie projekto. Tada tarnybos ir bus užsiundytos. O kol kas viskas pagal planą.

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Ar labai daug žmonių planuoja keliones tarp Vilniaus ir Kauno mėnesiui į priekį? Lenkijos atveju Varšuva ir Krokuva tinkama analogija. Dauguma perka kasose ir prieš išvykimą.
            Dar ir kaip planuotų jei reiktų rinktis tarp 135 pinigų ir 49 pinigų

            Dabar neplanuoja, nes nėra jokios prasmės į Vilnius-Kaunas pirkti internetu nieko nesutaupant.

            Comment


              Neplanuotų, nes tokios artimos kelionės dažnai neplanuojamos iš anksto. Lenkijos masteliais Krokuva arčiau Varšuvos nei Kaunas Vilniaus. Galiausiai neaišku, kiek bilietų už mažesnę kainą siūloma.

              Comment


                Parašė Gator Rodyti pranešimą
                Traukiniai iš Kauno į Balstogę pradės kursuoti kitais metais

                Lenkijos portalas teigia, kad maršruto trasa drieksis per Balstogę, Sokolką, Augustovą, Suvalkus iki Kauno. Kelionė gali trukti apie 4 valandas, o bilietas į vieną pusę kainuos apie 10-11 eurų.

                Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/10/2...#ixzz3pmMpJxT2
                Į Rygą matyt sudėtingiau susitarti...

                Comment


                  Parašė Salvijus Rodyti pranešimą
                  Į Rygą matyt sudėtingiau susitarti...
                  Kad berods RB2 Lietuvoje dar nepradėta , o ir man šio traukinio reikėjo liepos mėnesį...
                  Neskubėk ir nespėsi.

                  Comment


                    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
                    Kad berods RB2 Lietuvoje dar nepradėta , o ir man šio traukinio reikėjo liepos mėnesį...
                    O prie ko čia RB-2? Juk bėgiai yra.

                    Comment


                      Paskutinis traukinys Ryga - Vilnius, Rygos stotis, 2004 01 14.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Paskutinis traukinys Ryga - Vilnius, Rygos stotis, 2004 01 14.

                        Youtube video
                        gal dar atgims šis maršrutas atėjus naujai valdžiai keleivių susisiekime...

                        Comment


                          Kažin ar jam yra poreikis apart geležinkelių entuziastų.
                          You might surprise yourself.

                          Miestai.net FB

                          Comment


                            Jei būtų kelionės laikas ir kaina kaip autobuso, tai būtų poreikis. Tik gešefto nebūtų, todėl ir nebus. Laukite mistinės RB2...

                            Comment


                              Dabartinėmis sąlygomis traukinys būtų paprasčiausiai nerentabilus. Autobusai išvyksta beveik kas valandą (yra lansktumas). Ekspresiniai autobusai nuveža greičiau nei per 4 valandas (3val. 45min.). Iš Vilniaus apie 20 išvykimų per dieną sudėjus visus vežėjus, iš Šiaulių - apie 10. Na ok, vienintelė blogybė kad iš Šiaulių kol kas mikrobai važinėja.

                              1-2 kartus per dieną kursuojantis traukinys vargu ar turės kokios reikšmės. Ir bus brangesnis greičiausiai. O koks papildomas komfortas gali būti traukinyje? Miegamosios vietos? Spėju, 4 valandų kelionei tokių nelabai kam ir reikia.
                              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                              Marsrutai.lt tinklaraštis!
                              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                              Comment


                                Rentabilumas ir paklausa ne tas pats. Paklausa būtų rytiniam ir vakariniam reisams, maždaug 7.00 ir 22.00 val. iš Vilniaus.

                                Comment


                                  Oro uosto uždarymo laikotarpiu traukinys galėtų atsirasti ir įsisukti.

                                  Privalumai?
                                  Į Klaipėdą buvo 2 traukiniai, dabar 4. Nors autobusai be lanksto važiuoja. Traukinys duoda kitą komfortą nei autobusas. Ir kitą patikimumą. Kamščių nebūna, pūgos netrukdo.

                                  Comment


                                    Vilnius-Ryga ekspresas nevažiuoja trumpiau 4 val. nebent vėlai vakare ar naktį.

                                    Dienos metu traukiniai turi visas galimybes konkuruoti su autobusais. Ypač jeigu jie nuvažiuotų greičiau nei per 4 val. O tam yra visos galimybės.

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Rentabilumas ir paklausa ne tas pats. Paklausa būtų rytiniam ir vakariniam reisams, maždaug 7.00 ir 22.00 val. iš Vilniaus.
                                      Išvažiuoti 22 val. ir gūdžią naktį atvykti į Rygą? Nemanau, kad toks variantas kažką sudomintų. Ar ištempti grafiką taip, kad važiuotų visą naktį ir Rygoje būtų ryte? Irgi nemanau, kad būtų įdomu, o ir Šiaulius pravažiuotų naktį, kai ten niekas neliptų. Daugumai būtų paprasčiau įlipti į rytinį autobusą ir Rygoje būti apie 11 val. Rytiniai autobusai dargi pro Rygos oro uostą prasuka, iš Šiaulių išvykstantys autobusai irgi užsuka į RIX, traukiniai tam neturės galimybės.

                                      Tarp 6.30 ir 7.30 ir taip beveik vienu metu į Rygą išvažiuoja net trys autobusai.

                                      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
                                      Oro uosto uždarymo laikotarpiu traukinys galėtų atsirasti ir įsisukti.

                                      Privalumai?
                                      Į Klaipėdą buvo 2 traukiniai, dabar 4. Nors autobusai be lanksto važiuoja. Traukinys duoda kitą komfortą nei autobusas. Ir kitą patikimumą. Kamščių nebūna, pūgos netrukdo.
                                      Į Klaipėdą traukinys pagal kelionės laiką nėra lėtesnis nei autobusas. Be to, manau, kad keleiviai važiuojantys visą maršrutą iš Vilniaus į Klaipėdą, sudaro ne daugiau nei pusę visų traukinio keleivių. Daug žmonių įlipa ir išlipa Kėdainiuose, Jonavoje, Šiauliuose, Telšiuose. Sakyčiau, tarpiniai sustojimai generuoja bemaž pusę visų traukinio keleivių srautų.

                                      O kokio didesnio komforto reikia nei gali pasiūlyti nauji autobusai su patogiomis sėdynėmis, nemokamu vandeniu, nemokamais karštaisiais gėrimais, Wi-FI, WC ir pramoginiais monitoriais? Juk kalba eina apie 4 val. kelionę, kur miegamųjų vietų tikrai nereikia.

                                      Parašė Perfect Rodyti pranešimą
                                      Vilnius-Ryga ekspresas nevažiuoja trumpiau 4 val. nebent vėlai vakare ar naktį.

                                      Dienos metu traukiniai turi visas galimybes konkuruoti su autobusais. Ypač jeigu jie nuvažiuotų greičiau nei per 4 val. O tam yra visos galimybės.
                                      Ar tikrai esamais bėgiais per Šiaulius ir Jelgavą nuvažiuotų greičiau nei per 4 val.?
                                      Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.03.08, 11:08.
                                      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
                                      Marsrutai.lt tinklaraštis!
                                      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

                                      Comment


                                        Gerai, tada vakarinis apie 18 val. Komfortas - 740ML lygio. Apie kitus traukinius nėra ko ir kalbėti. Į oro uostą tikrai ne visiems reikia. Lietuvoje traukinys vežtų ir iki Šiaulių ar iš Šiaulių (į Vilnių), taigi, dalis keleivių būtų vietiniai. Jokia RB nereikalinga, geležinkelis yra ir jis pilnai konkurencingas technine prasme su autobusais (kelionės trukme ir komfortu), tereikia tik normalaus organizavimo.
                                        Paskutinis taisė Al1; 2017.03.08, 11:11.

                                        Comment


                                          O ar savikainos prasme traukinys konkurencingas lyginant su autobusais? Man atrodo, kad greičiausiai net lėktuvo kaštai mažesni gaunasi - LG sutaupytų išsinuomavę lėktuvą vietoje to, kad tą traukinį leistų.
                                          kaip?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X