Aš nesakau, kad tai neįprastas reiškinys. Ir tokius bilietus tikrai galima įsigyti toli gražu ir ne prieš mėnesį, o kur kas vėliau. Su LG aš net nenoriu lyginti, nes nėra ką lyginti. O kad dauguma bilietus perka prieš išvykimą kasose, tai čia nepagrįstas teiginys. O jei ir taip, tada AL1 pats prieštarauji sau, nes kaip jau minėjau, traukinys buvo beveik pilnas ir tai nebuvo kažkokia proga ar šventė.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Aš ne sau prieštarauju, aš rašau, ką skaičiau lenkų internetinėje spaudoje.
Patys PKP teigia, kad pagrindinis bilietų įsigijimas vyksta kasose, nors internetinė prekyba bilietais auga.
http://www.intercity.pl/pl/site/o-na...-internet.html
Nereikia manyti, kad lenkai milijonieriai ir jiems daugiau nei dvigubai didesnė kaina dėl šiek tiek trumpesnės kelionės (tik apie 20 min., 2.30 val su Pendolino, 2.50 val paprastu daugiau nei dvigubai pigesniu TLK) yra tai, dėl ko reikia džiūgauti. Užtat PolskiBus tarp Varšuvos ir Krokuvos veža tik už 12+1 zlotų, jei perkama iš anksto ir 25+1 zl., jei kelios dienos iki ar tą pačia dieną, kai važiuojama. Taip, kelionė beveik 5 valandos, bet ir kainų skirtumas lyginant su geležinkeliu daugiau nei 10 kartų. Ir apsimoka, autobusai naujausi.
Aišku, bendrai paėmus Lenkijos geležinkelių keleivių pervežimus lyginti su LG nesinori. Nors Lenkijoje irgi įvyko milžiniškas geležinkelių smukimas ir vis dar vyksta. Daugybė geležinkelio linijų buvo uždaryta, net ir su elektrifikacija. Daugybė veikia be keleivinio susisiekimo, nors jis ten buvo.
Bet mes nukrypome nuo temos.Paskutinis taisė Al1; 2015.03.21, 08:35.
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąIš ties kam tada reikalinga RB-2 jei dabar neišnaudojamos galimybės keleivių pervežimui į Rygą . Gal bent rytinę ir vakarinę pesas galėjo išstenėt, tiesa latviai tokių neturi...
Gal būt apie tai rašinėti geriau ne forume, o tiesiai tokioms tarnyboms?
Ir dar ... apie Lenkiją rašinėkime ne šioje temoje (prirašinėta jau nemažai), o temoje "Geležinkeliai Lenkijoje"...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAr labai daug žmonių planuoja keliones tarp Vilniaus ir Kauno mėnesiui į priekį? Lenkijos atveju Varšuva ir Krokuva tinkama analogija. Dauguma perka kasose ir prieš išvykimą.
Dabar neplanuoja, nes nėra jokios prasmės į Vilnius-Kaunas pirkti internetu nieko nesutaupant.
Comment
-
Parašė Gator Rodyti pranešimąTraukiniai iš Kauno į Balstogę pradės kursuoti kitais metais
Lenkijos portalas teigia, kad maršruto trasa drieksis per Balstogę, Sokolką, Augustovą, Suvalkus iki Kauno. Kelionė gali trukti apie 4 valandas, o bilietas į vieną pusę kainuos apie 10-11 eurų.
Skaityti daugiau: http://kaunas.kasvyksta.lt/2015/10/2...#ixzz3pmMpJxT2
Comment
-
Parašė Salvijus Rodyti pranešimąĮ Rygą matyt sudėtingiau susitarti...Neskubėk ir nespėsi.
Comment
-
Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimąKad berods RB2 Lietuvoje dar nepradėta , o ir man šio traukinio reikėjo liepos mėnesį...
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimą
Comment
-
Dabartinėmis sąlygomis traukinys būtų paprasčiausiai nerentabilus. Autobusai išvyksta beveik kas valandą (yra lansktumas). Ekspresiniai autobusai nuveža greičiau nei per 4 valandas (3val. 45min.). Iš Vilniaus apie 20 išvykimų per dieną sudėjus visus vežėjus, iš Šiaulių - apie 10. Na ok, vienintelė blogybė kad iš Šiaulių kol kas mikrobai važinėja.
1-2 kartus per dieną kursuojantis traukinys vargu ar turės kokios reikšmės. Ir bus brangesnis greičiausiai. O koks papildomas komfortas gali būti traukinyje? Miegamosios vietos? Spėju, 4 valandų kelionei tokių nelabai kam ir reikia.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąRentabilumas ir paklausa ne tas pats. Paklausa būtų rytiniam ir vakariniam reisams, maždaug 7.00 ir 22.00 val. iš Vilniaus.
Tarp 6.30 ir 7.30 ir taip beveik vienu metu į Rygą išvažiuoja net trys autobusai.
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąOro uosto uždarymo laikotarpiu traukinys galėtų atsirasti ir įsisukti.
Privalumai?
Į Klaipėdą buvo 2 traukiniai, dabar 4. Nors autobusai be lanksto važiuoja. Traukinys duoda kitą komfortą nei autobusas. Ir kitą patikimumą. Kamščių nebūna, pūgos netrukdo.
O kokio didesnio komforto reikia nei gali pasiūlyti nauji autobusai su patogiomis sėdynėmis, nemokamu vandeniu, nemokamais karštaisiais gėrimais, Wi-FI, WC ir pramoginiais monitoriais? Juk kalba eina apie 4 val. kelionę, kur miegamųjų vietų tikrai nereikia.
Parašė Perfect Rodyti pranešimąVilnius-Ryga ekspresas nevažiuoja trumpiau 4 val. nebent vėlai vakare ar naktį.
Dienos metu traukiniai turi visas galimybes konkuruoti su autobusais. Ypač jeigu jie nuvažiuotų greičiau nei per 4 val. O tam yra visos galimybės.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2017.03.08, 11:08.
Comment
-
Gerai, tada vakarinis apie 18 val. Komfortas - 740ML lygio. Apie kitus traukinius nėra ko ir kalbėti. Į oro uostą tikrai ne visiems reikia. Lietuvoje traukinys vežtų ir iki Šiaulių ar iš Šiaulių (į Vilnių), taigi, dalis keleivių būtų vietiniai. Jokia RB nereikalinga, geležinkelis yra ir jis pilnai konkurencingas technine prasme su autobusais (kelionės trukme ir komfortu), tereikia tik normalaus organizavimo.Paskutinis taisė Al1; 2017.03.08, 11:11.
Comment
Comment