Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Ryga

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Maršrutas Šiauliai - Ryga šiuo metu nebus.

    Aptardamos keleivių vežimo maršrutu Šiauliai-Ryga galimybes šalys bendrai sutarė, kad šiuo metu tokio maršruto organizavimas būtų nekonkurencingas ir ekonomiškai neefektyvus. „Lietuvos geležinkeliai" pasiūlė į šį klausimą žvelgti plačiau – svarstyti maršruto Minskas-Vilnius-Šiauliai-Ryga galimybes. Vidutiniškai tarp Vilniaus ir Minsko kas mėnesį pervežama apie 25 tūkst. keleivių, dalis kurių potencialiai galėtų būti suinteresuoti vykti ir Latvijos kryptimi, jei tokia galimybė atsirastų. Maršrutas Minskas-Vilnius-Šiauliai-Ryga galėtų pakeisti šiuo metu egzistuojantį Latvijos maršrutą Ryga-Daugpilis-Minskas. Šiuo klausimu deramasi ir su Baltarusijos geležinkeliais. Taip pat sutarta išnagrinėti technines ir ekonomines galimybes vežti keleivius maršrutu Vilnius-Daugpilis.

    Susitikimo metu šalys sutarė ir toliau keistis informacija bei bendradarbiauti skatinant keleivių ir krovinių vežimo apimčių augimą tarp abiejų valstybių.
    Nuo gegužės 31 keleivių vežimo iš viso nebebus, gal tada lengviau didinti keleivių vežimo apimčių...

    Manau, kad iš Daugpilio tikrai butų daugiau keleivių lyginant su traukiniu kuris tik važiuoja į Turmantą. Bet tai aišku nes Daugpilis gana didelis miestas.

    Comment


      Ar žinote, kiek kainuoja nuvažiuoti traukiniu į Daugpilį iš Vilniaus? Pigiausiais bilietas plackate viršutinėje lentynoje 33 eurai su centais, apačioje 35,60 Eur. Kupė 4 vietų - 49,54 Eur. Kupė 2 vietų - 70,88 Eur.
      O Iš Visagino į Daugpilį ta pačia seka (nuo plackarto apatinių vietų) 27,83, 39,25, 56,66 Eur.
      Jei traukinys kainuotų 15 Eurų (Vilnius - Daugpilis) ir būtų suderintas su latvių traukiniu į S. Peterburgą, keleivių bent PESAI 620M būtų. Dar vienas privalumas - traukinio į Peterbugą stovėjimo Daugpilyje laiko sutrumpinimas iki 15 min. To pakaktų šilumvežiui pervažiuoti į kitą sąstato pusę.
      Dabar latvių traukinys stovi 1 val 3 min. į abi puses, mūsų - 28 min į Vilnių ir 41 min į S. Peterburgą.
      Paskutinis taisė Al1; 2015.03.18, 19:09.

      Comment


        Laukinis kapitalizmas pats save griauna iš vidaus.
        kk3

        Comment


          Parašė Haski Rodyti pranešimą
          Laukinis kapitalizmas pats save griauna iš vidaus.
          Tai, kad čia ne kapitalizmas, o biurokratijos, nekompetencijos ir asmeninių ambicijų mišrainė.

          Comment


            Parašė Haski Rodyti pranešimą
            Laukinis kapitalizmas pats save griauna iš vidaus.
            Parašė Perfect Rodyti pranešimą
            Tai, kad čia ne kapitalizmas, o biurokratijos, nekompetencijos ir asmeninių ambicijų mišrainė.
            Kas ten bebūtų, įdomiausia, kas tokioje mišrainėje laukia būsimos "Rail Baltica-II" ???

            Comment


              Parašė Perfect Rodyti pranešimą
              Tai, kad čia ne kapitalizmas, o biurokratijos, nekompetencijos ir asmeninių ambicijų mišrainė.
              Būtų naudinga - būtų ir traukinys. Tiesiog ekonomika.

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                Būtų naudinga - būtų ir traukinys. Tiesiog ekonomika.
                Kokia ekonomika buvo, kai uždarė Klaipėdos regiono dyzelius? Važiavo pilni.
                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                Comment


                  Pilni, bet nuostolingi... Nuostolių mažinimas - juk apie tai bliauna visokie pseudoliberalai ir laukinio kapitalizmo apologetai. Laisva rinka viską sureguliuos. Kas neneša pelno, turi būti panaikinta, privatizuota, uždaryta...
                  Nenoras atidaryti maršrutą į Rygą rodo dar vieną dalyką - kad jokia RB2 nereikalinga. Kadangi ji būtų tik keleivinė, tai kas gi ja važiuos, jei netgi dabar traukinys būtų pagal kelionės laiką konkurencingas autobusui, o jo vis tiek nėra. Nuostolinga. O tai RB2 nebus šimtus kartų nuostolingesnė? Ar visi masiškai persės į RB2 traukinius? Ne. O gal bilieto kainas bus galima padidinti? Ne. Lenkijos pavyzdys su Pendolino rodo, kad gaunasi šnipštas. Kainos vos ne dvigubai didesnės, atiduoti geriausi laikai, kelionės laikas nežymiai trumpesnis. Žmonės nevažiuoja. Ir tai šalyje, kurs geležinkelis užima didesnę rinkos dalį vidaus pervežimuose. Lenkijoje jau spjaudomasi. Arba teks mažinti kainas, arba laukti, kol baigsis kokios nors linijos rekonstrukcija, kur Pendolino greitis duotų žymius privalumus prieš paprastus traukinius.
                  Paskutinis taisė Al1; 2015.03.20, 08:23.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Pilni, bet nuostolingi... (...)
                    Užtai "nenuostolingas" tuščias (na gal su 5 keleiviais) ankstyvas dviaukštis elektrinis traukinys, kuris iš Vilniaus išvyksta 4:47h, nuo kovo 29 d. išvyks 4:32h. Ir iš Kauno į Vilnių su tiek pat keleivių išvažiuojantis 4:56h

                    Comment


                      Prieš kelis metus tai lygtai buvo aiškinama tuo, kad nenori Kaune nakvoti palikti dviaukščių traukinių. Nors tiek iki dviaukščių atsiradimo taip elektriniai važiavo. O dabar, kai jau tik kartais į Kauną atvažiuoja ER9M ir dviaukščiai Kaune nakvoja, kuo paaiškins šį lėšų švaistymą vežiojant orą. Tas vienas rytinis elektrinis galėjo "išelbėti" tuos porą PESOS reisų iki Stasylų.

                      Comment


                        Su Pendolino Lenkijoje keliavau pats. Galiu paskyti tiek - 49 zlotai už kelionę iš Varšuvos į Krokuvą per 2 h 30 min (ateityje laikas tik trumpės) tokios klasės traukiniu tikrai nėra didelė kaina, juo labiau turint omeny, kad šis traukinys jau dabar minėtą atstumą įveikia greičiau nei automobilis ir lėktuvas. jau net nelyginant mūsų traukinių ir kainų. O dėl keleivių skaičiaus - traukinys tiek pirmyn, tiek atgal buvo užpildytas beveik pilnai. Beje, atgal važiuojant, traukinys važiavo iki Gdynios, tai Varšuvoje išlipus keleiviams, ten pat jų vietos bent jau mano vagone visos buvo užpildytos.

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Pilni, bet nuostolingi... Nuostolių mažinimas - juk apie tai bliauna visokie pseudoliberalai ir laukinio kapitalizmo apologetai. Laisva rinka viską sureguliuos. Kas neneša pelno, turi būti panaikinta, privatizuota, uždaryta...
                          Nenoras atidaryti maršrutą į Rygą rodo dar vieną dalyką - kad jokia RB2 nereikalinga. Kadangi ji būtų tik keleivinė, tai kas gi ja važiuos, jei netgi dabar traukinys būtų pagal kelionės laiką konkurencingas autobusui, o jo vis tiek nėra. Nuostolinga. O tai RB2 nebus šimtus kartų nuostolingesnė? Ar visi masiškai persės į RB2 traukinius? Ne. O gal bilieto kainas bus galima padidinti? Ne. Lenkijos pavyzdys su Pendolino rodo, kad gaunasi šnipštas. Kainos vos ne dvigubai didesnės, atiduoti geriausi laikai, kelionės laikas nežymiai trumpesnis. Žmonės nevažiuoja. Ir tai šalyje, kurs geležinkelis užima didesnę rinkos dalį vidaus pervežimuose. Lenkijoje jau spjaudomasi. Arba teks mažinti kainas, arba laukti, kol baigsis kokios nors linijos rekonstrukcija, kur Pendolino greitis duotų žymius privalumus prieš paprastus traukinius.
                          Iš ties kam tada reikalinga RB-2 jei dabar neišnaudojamos galimybės keleivių pervežimui į Rygą. Gal bent rytinę ir vakarinę pesas galėjo išstenėt, tiesa latviai tokių neturi...

                          Comment


                            Parašė RAW Rodyti pranešimą
                            Su Pendolino Lenkijoje keliavau pats. Galiu paskyti tiek - 49 zlotai už kelionę iš Varšuvos į Krokuvą per 2 h 30 min (ateityje laikas tik trumpės) tokios klasės traukiniu tikrai nėra didelė kaina, juo labiau turint omeny, kad šis traukinys jau dabar minėtą atstumą įveikia greičiau nei automobilis ir lėktuvas. jau net nelyginant mūsų traukinių ir kainų. O dėl keleivių skaičiaus - traukinys tiek pirmyn, tiek atgal buvo užpildytas beveik pilnai. Beje, atgal važiuojant, traukinys važiavo iki Gdynios, tai Varšuvoje išlipus keleiviams, ten pat jų vietos bent jau mano vagone visos buvo užpildytos.
                            Kaina buvo akcijinė, todėl ir pilnas buvo. Paprastu traukiniu iki Krokuvos ~55 zl. 2 klase. Pendolino - 135 zl. 2 klase. Kelionė trumpėsnė tik 20 min.

                            Comment


                              Kaina tikrai neakcijinė ir tokia pat kaip paprastų intercity traukinių. Be to, į šią kainą įeina ir nemokamas gėrimas pasirinktinai. Žinau, kad tai smulkmena, bet vis tiek malonu. Ko tikrai galėtų pasimokyti LG.
                              Paskutinis taisė RAW; 2015.03.20, 17:24.

                              Comment


                                Kaina akcijinė ar traukinio paleidimo proga kokios nuolaidos pradžioje visiems buvo. Internete kainos yra nurodytos. Jos tokios, kokias parašiau 1 zloto tikslumu.

                                Comment


                                  Aš bilietus pirkau ne tą pačią dieną, o kainos kiekvienam EIP (nežiūrėjau, gal ir EIC) traukiniui didėja tokia tvarka: 30 procentų nuolaida už pirmus bilietus, 20 už antrą jų partiją ir 10 už trečią (čia nekalbu apie tokias nuolaidas kaip pensininkams, studentams ar pan., už tai nuolaidos yra atskiros). Tik ką buvau rozklad-pkp.pl puslapy ir mačiau tas pačias 49 zl. bilietų kainas. Važiavau maždaug prieš mėnesį, taip sutinku, kad kainos gali būti vėliau pakeltos arba panaikintos jų nuolaidos, bet nuo to, kaip sakant, niekas neapsaugotas. Toliau nematau prasmės ginčytis.

                                  Comment


                                    Nu nežinau, ką rozklad-pkp.pl rodo, niekur tokios kainos neradau. Standartinė kaina 135 zl. į absoliučiai visus Pendolino traukinius į Krokuvą 2 klase.

                                    Comment


                                      Ką tik parinktas pavyzdys
                                      Attached Files

                                      Comment


                                        Parašė RAW Rodyti pranešimą
                                        Ką tik parinktas pavyzdys
                                        Tai yra įprastas reiškinys - perkant iš anksto dalis vietų parduodama pigiau. Bet ir LG duoda 20% nuolaidą, jeigu perki prieš 3 dienas.
                                        Paskutinis taisė Aleksio; 2015.03.20, 21:35.

                                        Comment


                                          Ar labai daug žmonių planuoja keliones tarp Vilniaus ir Kauno mėnesiui į priekį? Lenkijos atveju Varšuva ir Krokuva tinkama analogija. Dauguma perka kasose ir prieš išvykimą.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X