dekui, Sovijau, uz naujienas. Jos nera tokios labai dziugios, kaip kad isivaizdavau vos tik pamates, jog atgijo si tema. pagalvojau: "na, gal pagaliau.. bet kur tau..". Na o latviai galetu galbut irgi kazka sugalvoti iki Meitenes. Jei suklysiu, pataisykit, taciau "elektrickos" vaziuodavo iki Jelgavos, po to is akumuliatoriu dariededavo dar ir iki Meitenes. Ar as kazka maisau?
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Maršrutas Vilnius-Ryga
Collapse
X
-
Parašė statyba Rodyti pranešimądekui, Sovijau, uz naujienas. Jos nera tokios labai dziugios, kaip kad isivaizdavau vos tik pamates, jog atgijo si tema. pagalvojau: "na, gal pagaliau.. bet kur tau..". Na o latviai galetu galbut irgi kazka sugalvoti iki Meitenes. Jei suklysiu, pataisykit, taciau "elektrickos" vaziuodavo iki Jelgavos, po to is akumuliatoriu dariededavo dar ir iki Meitenes. Ar as kazka maisau?
Pagaliau jei jau tokios problemos maršrute Vilnius-Ryga galėtų leisti savo traukinį latvių "PV" ir mūsų "LG". Persėdimo stotis galėtų būti Joniškyje arba Meitenėje. Realiausias variantas Joniškis - ten bent stotis renovuota, yra 2 viešbučiai ir t.t., kur galėtų nakvoti mašinistai, o Meitenėje - viskas apleista (reikės kada nors įkelti nuotrauką) ir nieko nėra. Latviai galėtų aptarnauti savo ruožą Meitene-Jelgava, kuriame keleivinių traukinių nebėra, bet anksčiau šis maršrutas buvo labai populiarus. Dyzelinis traukinys Ryga-Meitene arba Jelgava-Meitene 1992 m. kursavo 2-3 kartus į dieną. Man teko irgi juo važiuot.
Nieko čia blogo, kad tektų persėsti - visa Europa taip važinėjasi. Kojos pasimankštintų.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.07, 15:07.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTaip, 1975-1976 m. grafikuose tokie traukiniai buvo buvo, vėliau nuo berods 1980 m. paleido dyzelinį...Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŽinai, problema gan kvaila - sako reikia sertifikatų - nei jų reikia, nei ką, užtektų klasinį (kupinį) traukinį paleisti ir visos bėdos. Maršrutu Vilnius - Daugpilis - Rezekne važiuoja lietuvos lokomotyvai ir vagonai? Važiuoja. M62 važiuoja ? Važiuoja. Vadinasi noro nėra.
Minėti latvių kolegos minėjo, kad iš Rėzėknės latviai mieliau renkasi LG traukinį dėl kainos, nes į Peterburgą su LG kupiniu vagonu pigiau nei su latvių plackartu.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąPasikartosiu, kad bent tarptautiniams autobusams yra uždrausti pervežimai vienoje šalyje. Tarkim jei važiuoja latvių "Nordekos" Ryga-Kaunas jis negali vežti keleivio įlipusio Radviliškyje ir norinčio važiuoti į Kauną. Panašiai yra ir su Šiauliai-Ryga - "Busturas" negali vežti keleivių įlipusių Jelgavoje į Rygą. Įmanomas vežimas tik keleiviui kertan sieną - tarkim Jelgava-Šiauliai, Ryga-Joniškis ir t.t.
Tai galioja nuo 2008 m. ir yra abiejų valstybių Susisiekimo minsiterijų susitarimo reikalas.
Comment
-
Parašė dariukstris kartus perskaityt teko, kol supratau... vienu zodziu, vezejas savo salies teritorijoj gali stoti ant kiekvieno kampo, o kirtas siena tegali tik isleidineti keleivius? iki sienos - paprastas,uz sienos - ekspresas?
Rezultatas - seniau autobusas Latvijos dalyje iš Rygos į Meitenę ir atvirkščiai būdavo sausakimšas, o dabar važiuoja vos 3-6 keleiviai. Dėl šios priežasties ir buvo panaikinti autobusai Ryga-Kaunas, nes sumažėjo keleivių srautai.
Apie tokią keleivių vežimo tvarką informacija yra didesnėse autobusų stotyse.Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.07, 16:27.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKokia marke tos elektrickos su akumais? Tokia dar vazinejo marsrutu Ryga-Limbaži.Paskutinis taisė x21; 2009.08.07, 17:59.
Comment
-
Parašė Mørtã Rodyti pranešimąKokia marke tos elektrickos su akumais? Tokia dar vazinejo marsrutu Ryga-Limbaži.
Comment
-
Gal šiek tiek ne į temą bus.
Kaip praneša Latvijos Susisiekimo ministerija Rygos aeoruostas šių metų liepos mėn. pasiekė rekordą pervežė 432216 keleivių - t. y. 10,6 proc. daugiau nei pernai liepos mėn. Per 7 mėn. skrido 2252063 keleiviai, o t. y. 9,9 proc. daugiau nei pernai per 7 mėn. Šie skaičiai kai visur europoje pastebimas kritimas išties įspūdingi.
Manau, tokie Rygos aerouosto skaičiai byloja, kad traukinys (Vilnius)-Šiauliai-Ryga tampa vis aktualesnis, nes ar vargu Vilniaus aerouostas ar beatsigaus po Žiemelių aferos. O dabar keleiviai į Rygą skuba sausakimšais Klaipėda-Šiauliai-Ryga autobusais (dėl Vilniaus ir Kauno krypties duomenų neturiu).
Šaltinis: http://www.sam.gov.lv/?cat=8&art_id=1544
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTai nesakiau, kad tai oficiali informacija - sklando tokia neoficiali nuomonė. Kalbu ne apie keleivių tesies kertant vidines sienas ir sertifikatus.
Diskusija pakrypo ne į tą pusę. Tikriausiai nesupratot apie ką kalba eina.
Pasikartosiu, kad bent tarptautiniams autobusams yra uždrausti pervežimai vienoje šalyje. Tarkim jei važiuoja latvių "Nordekos" Ryga-Kaunas jis negali vežti keleivio įlipusio Radviliškyje ir norinčio važiuoti į Kauną. Panašiai yra ir su Šiauliai-Ryga - "Busturas" negali vežti keleivių įlipusių jelgavoje į Rygą. Įmanomas vežimas tik keleiviui kertan sieną - tarkim Jelgava-Šiauliai, Ryga-Joniškis ir t.t.
Tai galioja nuo 2008 m. ir yra abiejų valstybių Susisiekimo minsiterijų susitarimo reikalas.
Comment
-
Parašė aesde Rodyti pranešimątodėl, kad jie bus veiklą ES šalyje vykdantis vežėjas ir jam reikės sertifikuotis, licencijuotis ir dar visokių velnių prisidaryti. dėl vieno traukinio baltarusiams neverta.
o pagal ES teisę, vežėjas sertifikuotas vienoje šalyje, gali dirbti kitoje, jam tereikia išsiimti sertifikatą susijusį su konkrečia infrastruktūra. todėl latviams pakanka išsiimti tą sertifikato dalį geležinkelio inspekcijoje.
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąTai nesakiau, kad tai oficiali informacija - sklando tokia neoficiali nuomonė. Kalbu ne apie keleivių tesies kertant vidines sienas ir sertifikatus.
Diskusija pakrypo ne į tą pusę. Tikriausiai nesupratot apie ką kalba eina.
Pasikartosiu, kad bent tarptautiniams autobusams yra uždrausti pervežimai vienoje šalyje. Tarkim jei važiuoja latvių "Nordekos" Ryga-Kaunas jis negali vežti keleivio įlipusio Radviliškyje ir norinčio važiuoti į Kauną. Panašiai yra ir su Šiauliai-Ryga - "Busturas" negali vežti keleivių įlipusių jelgavoje į Rygą. Įmanomas vežimas tik keleiviui kertan sieną - tarkim Jelgava-Šiauliai, Ryga-Joniškis ir t.t.
Tai galioja nuo 2008 m. ir yra abiejų valstybių Susisiekimo minsiterijų susitarimo reikalas.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPernai vaziavau is Kybartu i Vilniu ukrainieciu traukiniu Kaliningradas-Charkovas. Nera jokiu draudimu.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKiek kainavo?
Comment
-
Vadinasi tarpusavyje vežti draudžia tik Baltijos sesės.
Beje, ir Lenkijos naktiniu autobusu/ traukiniu Vilnius-Varšuva keleivių ruože Vilnius-Kaunas (pvz. iš Vilniaus į Kauną ir atvirkščiai) neveža, bet tarp Belystoko ir Varšuvos veža (nes vežėjas PKP ir tai Lenkijos teritorija).Paskutinis taisė Salvijus; 2009.08.12, 18:26.
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąVadinasi tarpusavyje vežti draudžia tik Baltijos sesės.
Beje, ir Lenkijos naktiniu autobusu/ traukiniu Vilnius-Varšuva keleivių ruože Vilnius-Kaunas neveža, bet tarp Belystoko ir Varšuvos veža.
Intrigėlės ir kivirčai verda aukštesniame lygyje.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąBaltarusiai turi tureto toko sertifikata (jei jo reikia), nes juk yra ju traukinys Mogiliovas - Vilnius. Nebent kiekvienas marsrutas atskirai sertifikuojamas, kuo as abejoju.Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai
Comment
-
Parašė Sovijus Rodyti pranešimąVadinasi tarpusavyje vežti draudžia tik Baltijos sesės.
Beje, ir Lenkijos naktiniu autobusu/ traukiniu Vilnius-Varšuva keleivių ruože Vilnius-Kaunas (pvz. iš Vilniaus į Kauną ir atvirkščiai) neveža, bet tarp Belystoko ir Varšuvos veža (nes vežėjas PKP ir tai Lenkijos teritorija).
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąGal del kitu priezasciu. Paskutinis autobusas i Kauna 21.20. Todel norinciu vaziuoti i Kauna butu, ypac vasara. Ir vaziuojantiems i Lenkija butu problemu isigyti bilietu.kaip?
Comment
Comment