Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė tugrikas Rodyti pranešimą
    Kažkaip man biški nelogiška tokia automatika. Jeigu šviesoforo valdymo esmė yra tik bėgių "užtrumpinimas", tai bet kuris žmogus žinodamas ar atspėdamas, kurioje vietoje yra el. grandinė, toje vietoje skersai bėgių užmetęs kokį nors metalinį daiktą galėtų perjungti šviesoforą ir taip pridaryti problemų
    Bet turi ir pliusų. Jei tokiame kelio ruože trūksta bėgis, automatika tai suvokia kaip esantį traukinį tame ruože ir leidžiamus signalus perjungia į draudžiančius.
    Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

    Comment


      Berods buvo JAV atvejis 1993 metais, kada sistema nesuveike. Ir ivyko didele katastrofa. Keleivinis traukinys nuleke nuo kelio sugriove tilta ir pats ikrito i upe. Viena begis buvo trukes, taciau dege zalias signalas. Hmm taigi kaip supratau, isleidziamieji sviesaforai nebutinai turi buti stoties vizualineje teritorijoje?

      Bet man visvien nelabai aisku su tuo sviesoforu. Gelezinkeliu signalizacijos taisyklese, nemaciau kad isleidziamasis sviesoforas turetu 5 signalus juotini ziburi ir dar kelrode. Tada tureciau suprasti taip:
      Raudonas, zalias, du geltoni ir baltas sudaro sita sviesaforo?

      Comment


        Sistema nesuveikė, nes bėgis netrūko, o buvo išlinkęs, dėl to, kad laivas atsitrenkė į tiltą ir jis pasistūmė

        Tokių šviesoforų yra. Taip, šį šviesoforą sudaro tavo išvardinti signalai

        Comment


          Parašė iChiaz Rodyti pranešimą
          Berods buvo JAV atvejis 1993 metais, kada sistema nesuveike. Ir ivyko didele katastrofa. Keleivinis traukinys nuleke nuo kelio sugriove tilta ir pats ikrito i upe. Viena begis buvo trukes, taciau dege zalias signalas.

          Yra ir tokių signalizavimo sistemų, kur signalizavimo pagrindas nėra bėgių grandžių užimtumo/laisvumo kontrolė.
          Hmm taigi kaip supratau, isleidziamieji sviesaforai nebutinai turi buti stoties vizualineje teritorijoje?

          Taip, nebūtinai. Gi gali būti ir raižyta vietovė, kur stotį pastatyti įmanoma tik kreivėje.
          Bet man visvien nelabai aisku su tuo sviesoforu. Gelezinkeliu signalizacijos taisyklese, nemaciau kad isleidziamasis sviesoforas turetu 5 signalus juotini ziburi ir dar kelrode. Tada tureciau suprasti taip:
          Raudonas, zalias, du geltoni ir baltas sudaro sita sviesaforo?
          Čia jau tiksliau sužinosi tik pas elektromechaniką, aptarnaujantį tą šviesoforą, stoties budėtoją, stoties viršininką ar lokomotyvo depo atsakingą darbuotoją, kuris turi žinoti to šviesoforo signalizavimo reikšmes.
          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

          Comment


            Penktadienį Uosto tarybai buvo pristatyta studija "Pietinės Klaipėdos uosto dalies krovos kompanijų ir AB "Lietuvos geležinkeliai" "Draugystės" stoties sąveikos technologijos parengimas". Tarybos nariai informuoti, kad daug laiko gaištama dėl technologinių dalykų, pavyzdžiui, dėl paties traukinio tikrinimo, kai žmogus turi apeiti 1 km ilgio sąstatą. Siūloma peržiūrėti technologijų taisykles ir jas keisti.

            Pastebėta, kad traukinys ilgai važiuoja dėl per ilgo 60 vagonų sąstato. Rekomenduojama krovinius vežti trumpesniais 42 vagonų sąstatais. Dar viena problema - uosto krovos kompanijos neturi kur laikyti vagonų savo nuomojamose teritorijose, todėl pradeda užkimšti jungiamuosius kelius. Pastebėta, kad sandėliavimas ant ratų - pats brangiausias principas.
            http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...-darza-704990/
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Sistemos "protingos". Ir tokį signalą atmeta.
              Nėra jos tokios protingos ir neatmeta. Užtrumpinai du bėgius, reiškias ten yra kliūtis, reiškia ten negalima važiuot. O kas seka po to jau kitas klausimas.

              O dėžutės žymimos geltonais žymekliais tam kad vasarą pjaunant žolę(su traktoriu ar su drezina) nebūtų užkliudytos dežės. Žiema taip pat praverčia, nes valant sniegą su technika taip pat galima užkliudyti dėžes.

              O paprasti darbininkai mob tel nenaudoja, nes tarnybinių neturi, iš savo asmeninės sąskaitos nepriskambinėsi, o ir budėtojas būtų per daug užsiėmęs, jeigu tektu kilnoti tel. ragelį. Per garsiakalbinį ryšį pašauki budėtoją, jo darbo vietoje girdisi šaukimas. Turi laiko ir galimybę - atsako, neturi - ignoruoja prašymą(su sąlyga kad jis nelabai svarbus).
              Paskutinis taisė FeO; 2012.03.20, 11:47.

              Comment


                Dar yra tokie terminai, kaip "klaidingas užimtumas" ir "klaidingas laisvumas". Pirmasis labai apsunkina darbą, nes reikia ieškoti priežasties, o antrasis - ypatingai pavojingas eismo saugumui. Stengiamasi įvairiomis priemonėmis jo išvengti. Viena "klaidingo laisvumo" priežasčių yra surūdiję bėgių paviršiai.

                Comment


                  Ar pražiopsojau kažkur, gal ne, bet manau tema tinkama. Eismo valdymo centro darbo organizavimas. Norėtusi išgirsti kažko įdomaus. Dėkui

                  Comment


                    Parašė Robertino Rodyti pranešimą
                    Ar pražiopsojau kažkur, gal ne, bet manau tema tinkama. Eismo valdymo centro darbo organizavimas. Norėtusi išgirsti kažko įdomaus. Dėkui
                    Nieko tu nepražiopsojai, tiesiog dėstytojai (aš taip manau ) klausima sunkų parinko . Pasidomėk technine literatūra, kuri dažniausia rusų kalba. Per TV neseniai keletą laidų apie eismo valdymo centrą rodė.

                    Comment


                      Nezinau kur patalpint, ir dedu nuoroda i mokomaji filma apie TEP70 cia

                      Comment


                        ребята, помогите пожалуйста. сразу извиняюсь, если я пишу не в ту тему. нужна информация по системам обслуживания тепловозов серии чмэ3ме(мм) в литве, а именно: виды текущего обслуживания и ремонта (тор), время нахождения в тор, стоимость и надежность в сравнении с локомотивами до модернизации). так же нужна информация к новой системе тор локомотивов в ес (в ес предполагается с 2013 или с 2014 года для всех видов локомотивов выполнять всего 5 видов тор). интересует любая информацию на эту тему...
                        Paskutinis taisė Denis039; 2012.11.14, 22:18.

                        Comment


                          помогите, сойдет любая информация и на литовском языке... вопрос жизни и смерти))
                          Paskutinis taisė Denis039; 2012.11.15, 12:57.

                          Comment


                            у меня есть некоторая информация на литовском и английском

                            Comment


                              Artimiausioje perspektyvoje, gal jau net šiemet, kai kuriuose Lietuvos geležinkelio ruožuose, taip pat ir link Klaipėdos, realus keleivinių traukinių greitis turėtų būti iki 140 kilometrų per valandą. Tokiu greičiu galės važiuoti nauji dvivagoniai traukinukai, kuriuos „Lietuvos geležinkeliai“ planuoja įsigyti šiemet.
                              http://klaipeda.diena.lt/naujienos/m...#ixzz2KitPr0u2
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Gal jūs kas turėtumėte kokių pasiūlymų studentui baigiamajam darbui? Ką šiuometiniu laiku būtų galima kažką modernizuoti, patobulinti ar kažką sukurti kas būtų naudinga? Bučiau dėkingas uz idėjas ir už įvardintas problemas su kuo susiduriama remonte eksplotacijoje ir panašiai.

                                Comment


                                  Laba diena forumieciai.
                                  Ieskau zmoniu kurie dirba gamyboje, gelezinkeliu tiesimo srityje. Kadangi pats nesenai pradejau dirbti prie gelezinkeliu projektavimo, man yra idomi ir gamybine puse. Todel man idomu su kokiomis problemomis susiduriama tiesimo metu (apie ka projektuotojai tikriausiai nepagalvoja) taip pat turiu tam tikru klausimu, i kuriuos man siuo metu nelabai kas sugeba atsakyti.

                                  Comment


                                    Kokie turėtų būti atstumai su vienodu nuolydžiu geležinkelio trasoje (išilginis profilis)? Sąlygos: III kategorija, tarpstotis, rekonstrukcija, "noriu šokinėt" tarp 2-8 promilių. Galbūt dar ir šaltinį galėtumėt atskleisti? O praktikoje, ar labai jaučiasi nuolydžių skirtumai vykstant eismui? Mano sprendžiamas klausimas: ar pusantro kilometro ruožą daryt su pastoviu 5 promilių nuolydžiu ar beveik atkartoti buvusios trasos nuolydį kas 300-400m keičiant nuolydžius ir taip sutaupant žemės darbų.

                                    Comment


                                      Parašė Apeivis Rodyti pranešimą
                                      Kokie turėtų būti atstumai su vienodu nuolydžiu geležinkelio trasoje (išilginis profilis)? Sąlygos: III kategorija, tarpstotis, rekonstrukcija, "noriu šokinėt" tarp 2-8 promilių. Galbūt dar ir šaltinį galėtumėt atskleisti? O praktikoje, ar labai jaučiasi nuolydžių skirtumai vykstant eismui? Mano sprendžiamas klausimas: ar pusantro kilometro ruožą daryt su pastoviu 5 promilių nuolydžiu ar beveik atkartoti buvusios trasos nuolydį kas 300-400m keičiant nuolydžius ir taip sutaupant žemės darbų.
                                      Nuolydžių žingsniai turėtų būti kuo ilgesni, bet praktiškai rekonstruojant trasos išilginiame didelių kažkokių pakeitimų nedaro. Palygina, padidina ten tuos žingsniu, kur įmanoma ir tiek, nes kitu atveju žemės darbų kiekiai išaugtų milžiniškai, o tas remiasi į pinigus. Nebent ten nuolydis jau koks artimas 12 promilių, tai tada jau būna ir didesnių pertvarkymų išilginiame

                                      Comment


                                        Pagal naują keleivinių traukinių tvarkaraštį (kuris įsigalios 2013.05.26) iš Kauno 17:10h išv. "lėtasis" elektrinis traukinys į Vilnių. Iš Palemono jo išvykimo laikas - 17:22h.
                                        Pagal tą patį tvarkaaraštį iš Kybartų 16:05h išvyks RŽD greitasis tarukinys "Gintaras". Į Vilnių jis atvyks 18:35h. Palemone šis traukinys nestoja, kada šią stotį turėtų pravažiuoti, nežinau - tvarkaraščių "siūlai" šiemet (ir pernai) - komercinė paslaptis...
                                        Belieka forume klausti už mane geresnių žinovų: ar spės "Gintaras" Palemoną pravažiuoti iki 17:20h, kad nevėluodamas galėtų kelionė į Vilnių tęsti "lėtasis" elektrinis traukinys (pagal tvarkaraštį turėtų būti "senukas" ER9M, nors ką gali žinoti, kiek ir kada tokius vaduos dviaukščiai?). Klausiu todė, kad realių RŽD traukinio važiavimo laiką iš Palemono į Vilnių esu pastebėjęs kažkur 1:10-1:15h

                                        Comment


                                          Sveiki, kolegos gal netyčia turit ir norit pasdalint K/078 elektroninį variantą? Ar kokių taikmenų standartą? Reikia kuo daugiau info rengiant technologinį, nes labai nemėgstu filosofuot. O gal kas esat daręs kokiam projektui (viršutinės kelio konstrukcijos ardymas, tiesimas ir pan.), galėtume pasimainyt info Kam ten reikėjo patarimų iš gamybos, tiesimo galit brūkštelt, gal kuom pagelbėsiu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X