Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Atleidzia is darbo.

    Comment


      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      Kas paprastai tokiais atvejais gresia mašinistui? Atleidžia iš darbo, pažemina pareigose, duoda privalomų nemokamų atostogų, skiria papeikimą, skiria baudą, ar dar kaip nors baudžia?
      Gali dar būti toks dalykas, kad pažemins pareiguose, ir jam dar reikės atlyginti nuostolį... Vienu žodžiu dirbs už kapeikas ...

      Comment


        Nuostolį atlygins nebent pardavęs butą... O iš atlyginimo atskaičiuojant turbūt visą gyvenimą atidirbinės.

        Comment


          Tai įstatymiškai berods gali atskaičiuoti tris vidutines algas, o visa kita nurašoma į įmonės nuostolius. Kažkada buvo straipsnis apie analogišką situaciją Delfi teisės rubrikoje.
          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

          Comment


            Parašė jawa Rodyti pranešimą
            Taigi, maždaug jau susidaro vazdas kaip viskas buvo... Pagrindiniame kelyje išleidžiamasis degė žalias. DR1A važiavo 21 keliu, mašinistas pakėlė galvą, pamatė kad žalia šviesa degė, nors degė ne jam, pradėjo įsibėgėt kad pabandyt stabdžius... Pradėjo įsibėgėt, žiūrėjo į greitmačio juostą, kad įsitikinti jog pasiektas greitis 50 ... Štai ir dėl to jis taip sulindo ant tos žolės, nes jeigu pagal; viska, ten per iešmu greitis 25 km/h, o jis galvojo kad važiuoja pagrindiniu.
            O kuri šviesa degė lokomotyviniame šviesofore? Ir kodėl nesuveikė EPK, jeigu važiuojant į draudžiamąjį greitis buvo apie 50 km/h?

            Comment


              Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
              O kuri šviesa degė lokomotyviniame šviesofore? Ir kodėl nesuveikė EPK, jeigu važiuojant į draudžiamąjį greitis buvo apie 50 km/h?
              Turbut degė baltas... Ant balto 60 km/h atrodo galima ....

              Comment


                Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                O kuri šviesa degė lokomotyviniame šviesofore? Ir kodėl nesuveikė EPK, jeigu važiuojant į draudžiamąjį greitis buvo apie 50 km/h?
                Dege baltas lokomotyvinis, nes ten nekoduotas kelias. Ant balto lokomotyvinio gali vaziuot ir 120km/h. Jej butu KLUB-U sistema tai tada max.60km/h.

                Comment


                  Parašė jawa Rodyti pranešimą
                  Taigi, maždaug jau susidaro vazdas kaip viskas buvo... Pagrindiniame kelyje išleidžiamasis degė žalias. DR1A važiavo 21 keliu, mašinistas pakėlė galvą, pamatė kad žalia šviesa degė, nors degė ne jam, pradėjo įsibėgėt kad pabandyt stabdžius... Pradėjo įsibėgėt, žiūrėjo į greitmačio juostą, kad įsitikinti jog pasiektas greitis 50 ... Štai ir dėl to jis taip sulindo ant tos žolės, nes jeigu pagal; viska, ten per iešmu greitis 25 km/h, o jis galvojo kad važiuoja pagrindiniu ...

                  ...
                  Dar vaikystėje didelėse stotyse žiūrėdavau į raudonų ir mėlynų švieselių margumynus, kuriuose kartais pasimaišydavo žalias, geltonas (du geltoni) arba baltas. Ir ne kartą pamastydavau, kaip mašinistai susigaudo ir iš toli įžiūri, kurio kelio šviesofore užsidegė leidžiamasis signalas, ar važiuoti kartais nepradės ne tas traukinys, kuriam leidžiama. Abejonės nelabai išsisklaidė dabar, kai puikiausiai įsisavinau įvairias geležinkelyje galiojančias instrukcijas. Iš sovietinės Geležinkelių signalizacijos instrukcijos prisimenu punktą, reikalaujantį, kad šviesoforas turi būti įrengtas taip, kad jo signalus nebūtų galima priimti iš kitu keliu važiuojančio traukinio... Ar kažkas parašyta daabr Lietuvoje galiojančiose taisyklėse, nežinau...
                  Matyt, problema išliko... DR1A mašinistą šiuo atveju labai kaltinti nebūčiau linkęs. Liaudiškai tariant, neklysta tik nieko nedarantys... Nors mašinistas per radijo ryšio priemonę galėjo stoties budėtojo pasiklausti, kam dega tas žalias signalas - jam ar ne.
                  (Praeityje daug kartų pastebėjau, kad taip mašinistai pasitikslindavo didelėse Rytų Sibiro geležinkelio stotyse, budėtojai taip pat vis pranešdavo apie pakeliui šviesoforuose įjungtus signalus; beje - tame Rusijos krašte beveik visur galiojo nerašyta taisyklė "dešimt kartų klausk, bet nepadaryk negerai").

                  Kažkaip jaučiu, kad tada žalias signalas kitame kelyje užsidegė išvažiuoti keleiviniam traukiniui Nr.311 Charkovas-Kaliningradas (iš Vilniaus išv. 1:15h), įkandin jo būtų važiavęs dyzelinis, kuriam iš Kauno 4:26h būtų tekę važiuoti į Marijampolę (ankstesnėje mano žinutėje pateiktą spėjimą kol kas nepaneigė niekas, o kad tada iš Kauno į Marijampolę ir 7:48h į Kybartus išvažiavo tik vienvagonis AR2, mačiau pats; ir aišku, kad tokį mažos keleivių talpos traukinį išleido ne iš gero...

                  Comment


                    Privažiuojamieji keliai nuo Draugystės gel. stoties Klaipėdoje link uosto.

                    Bėgio tvirtinimas prie medinio pabėgio


                    Prie gelžbetoninio


                    Žymėjimas ant gelžbetoninio pabėgio
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Bėgio tvirtinimas prie medinio pabėgio
                      Atvaizdas
                      Vossloh KS tipo bėgio sąvarža. Tik įdomu tas, kad pagal viską lyg šito tipo sąvaržoj tarpiklio po padėklu lyg ir nebūna

                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Prie gelžbetoninio
                      Atvaizdas
                      Vossloh W14 tipo bėgio sąvarža.
                      Paskutinis taisė ead; 2011.10.31, 11:28.

                      Comment


                        Kaip veikia gelezinkelio pervazos? Jos automatiskai gauna signala ir pasikelia (nes jei rankiniu budu tai kelejas gali uzmigti ar dar blogiau). Ar yra, kad kelia kelejas, bet dar irengta kazkokia saugos sistema kelejui nepakelus automatiskai pasikelia?
                        Ka reiskia kai pervazos operatorius iskelia kazkokia lazdele? Kad viskas gerai?

                        Comment


                          Įdomiai klausimus formuluoji, lyg didžiausia problema būtų, kad užtvaras laiku PASIKELTU, o ne nusileistu O šiap tai pravažiuoja vieną fiksatorių- nusileidžia, pravažiuoja kitą- pakyla. Bet egzistuoja sistema, kur pervaža užsidaro automatiškai, o atidaro pervažininkas, tad tada jau reikia melstis, kad "kelėjas" neužmigtu

                          Comment


                            Parašė Gator Rodyti pranešimą
                            Ka reiskia kai pervazos operatorius iskelia kazkokia lazdele? Kad viskas gerai?
                            Tai yra pervažos budėtojas. Su geltona susukta vėliavėle (dienos metu, o naktį žibintu) sutinka kiekvieną traukinį, o tai rodo lokomotyvo brigadai, kad pervaža uždaryta, o traukinys važiuoja normaliai, be sutrikimų.

                            Comment


                              Gal kartais iš čia esančių turi kompiuterinį variantą arba žinotų, iš kur galima gauti "Įmonių statybos taisykles ST 1005384.1-1996 “1 520 mm vėžės pločio geležinkelio linijos, kai keleivinių traukinių važiavimo greitis iki 160 km/h”?

                              Comment


                                Parašė robertas Rodyti pranešimą
                                Tai yra pervažos budėtojas. Su geltona susukta vėliavėle (dienos metu, o naktį žibintu) sutinka kiekvieną traukinį, o tai rodo lokomotyvo brigadai, kad pervaža uždaryta, o traukinys važiuoja normaliai, be sutrikimų.
                                O kas buna jei masinistas nemato budetojo su ta veliavele? Na tarkim budetojas uzmigo. Traukinys stabdo?

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  O kas buna jei masinistas nemato budetojo su ta veliavele? Na tarkim budetojas uzmigo. Traukinys stabdo?
                                  Kadangi pervaza uzsidaro automatiskai , tai masinistas signalizuodamas
                                  dazniausiai budetoja pazadina
                                  Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                  Comment


                                    Dar budėtojas pasižiūri ar ant paskutinio vagono yra sąstato pabaigos ženklas (raudonas skritulys). Jei jo nėra, tai praneša stoties budėtojui, į kurią važiuoja traukinys. Kažkur čia forume buvo aiškinta kodėl reikalingas signalizavimas.

                                    Comment


                                      LG eismo įvykių suvestinė 2011 m.

                                      http://www.vgi.lt/Pub/default.aspx?P...mo_ivykiai2011

                                      Comment


                                        Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                        LG eismo įvykių suvestinė 2011 m.

                                        http://www.vgi.lt/Pub/default.aspx?P...mo_ivykiai2011
                                        Kas trečias įvykis - mirtinai traumuotas žmogus.

                                        Comment


                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                          O kas buna jei masinistas nemato budetojo su ta veliavele? Na tarkim budetojas uzmigo. Traukinys stabdo?
                                          Nėra jokio tikslo traukinį stabdyti. O kokie tolimesni veiksmai, atvirai kalbant, instrukcijose kaip ir nenumatyta, nes pervažininko funkcija yra vienintelė: jei atsiranda kliūtis ant pervažos – įjungti draudžiantį šviesoforo signalą; yra vietų, kur šviesoforai statomi iš abiejų pervažos pusių (atitvaros vadinasi, berods). Dar gali būti funkcija – atidaryti pervažą automobiliams traukiniui pravažiavus.
                                          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X