Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąNuvaziuok prie zeimiu pervazos ir pamatysi, kad po 2 sviesaforus yra, dar viena karta vaziuodamas maciau kad nelyginiam kely buvo uzdegta zalia sviesa, bet ne vienas buvau tai traukinio nelaukiau
Tačiau prieš pervažas stovi atitveriamieji šviesoforai, kurie jokio sąryšio su tarpstočio šviesoforais, naudojamais automatinės blokuotės ruožuose, neturi. Atitveriamieji šviesoforai paprastai signalizuoja raudonai, o pervažai "užsidarius", užgęsta ir nesignalizuoja jokia spalva. Kadangi žiburiai yra rombo formos skyde, šį užgesusį šviesoforą galima pravažiuoti. Tuo tarpu užgęsusius šviesoforus, turinčius pusapvalius ar apvalius skydus, pravažiuoti draudžiama.Paskutinis taisė SIMIS-S; 2011.02.11, 14:22.
Comment
-
Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimąPagyrimas už pastebėjimą - jei nebūtų nuolatinės dvipusės AB, nebūtų ir šių šviesoforų, stovinčių netaisyklingaja kryptimi.
Tačiau prieš pervažas stovi atitveriamieji šviesoforai, kurie jokio sąryšio su tarpstočio šviesoforais, naudojamais automatinės blokuotės ruožuose, neturi. Atitveriamieji šviesoforai paprastai signalizuoja raudonai, o pervažai "užsidarius", užgęsta ir nesignalizuoja jokia spalva. Kadangi žiburiai yra rombo formos skyde, šį užgesusį šviesoforą galima pravažiuoti. Tuo tarpu užgęsusius šviesoforus, turinčius pusapvalius ar apvalius skydus, pravažiuoti draudžiama.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąKaip jis galejo buti rombinis, kuris buna pries pervazas, jeigu as vaziuodamas per pervaza maciau spalva - ZALIA dege. Siaip ten buvo normalus ruozo sviesoforas nelyginiam keliui
Comment
-
Nežinau, neradau tinkamesnės temos Bėginio transporto skiltyje.
Tikriausiai iš čia diskutuojančių dauguma patys dirba LG ar su tai susijusose įmonėse, tad norėjau paklausti. Kaip žinia, visi, kurių darbas susijęs su su geležinkelių transporto eismu, VGI (Valstybinėjse geležinkelių inspekcijoje) turi išsilaikyti "Darbuotojų, kurių darbas susijęs su geležinkelių transporto eismu pažymėjimą", sunkus ten egzaminas būna, daug reikia įdėti pastangų pasiruošti jam? Kaip mačiau, būna 30 testinių klausimų, iš kurių reikia teisingai atsakyti 24. Gal kas susidūręs ir galėtų daugiau pakomentuoti?
Comment
-
Geležinkelių signalizacijos taisyklės
Tiems, kam aktualu:
http://www.infolex.lt/ta/144208
Nuo birželio 1 d. įsigaliojo nauja Geležinkelių signalizacijos taisyklių redakcija.
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimąNežinau, neradau tinkamesnės temos Bėginio transporto skiltyje.
Tikriausiai iš čia diskutuojančių dauguma patys dirba LG ar su tai susijusose įmonėse, tad norėjau paklausti. Kaip žinia, visi, kurių darbas susijęs su su geležinkelių transporto eismu, VGI (Valstybinėjse geležinkelių inspekcijoje) turi išsilaikyti "Darbuotojų, kurių darbas susijęs su geležinkelių transporto eismu pažymėjimą", sunkus ten egzaminas būna, daug reikia įdėti pastangų pasiruošti jam? Kaip mačiau, būna 30 testinių klausimų, iš kurių reikia teisingai atsakyti 24. Gal kas susidūręs ir galėtų daugiau pakomentuoti?
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimąTai ne jau nieks nedirba iš čia esančių šitoj srityje ir nelaikę šito egzamino?
Ner cia ko komentuot Egzas kaip egzas ir wiskas))
Comment
-
Parašė K a J o t Rodyti pranešimąNer cia ko komentuot Egzas kaip egzas ir wiskas))
O klausimai būna smulkmeniški, kiekvieną smulkmeną žinot reikia ar tiesiog bendri ir pasimokius normaliai, išlaikyt problemų nebūtų?
Comment
-
Parašė ead Rodyti pranešimąKiek girdėjau, daug kas neišlaiko iš pirmo karto, tiesa čia ar ne?
O klausimai būna smulkmeniški, kiekvieną smulkmeną žinot reikia ar tiesiog bendri ir pasimokius normaliai, išlaikyt problemų nebūtų?
Nu buna kas neislaiko,bet nedaug tokiu. O del klausimu tai viska reikia zinot pilnai su visom smulkmenom.
Comment
-
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąKolegos,jau seniai norejau paklausti Jusu,o kur "ilsisi" LG riedmenys..turi parkus kaip autobusai (depus) ar tiesiog gelez.stotyse? Juk vistiek masinistai keiciasi,ateina i darba/iseina tam tikrose savo "garazuose". Tai gi kur laikomi riedmenys,nes tokiu adresu kaip ir nezinau.
Depai atsako už tai, kad savalaikiai eismininkams paduotų „traukos priemonę“ traukti vagonų sąstatą – lokomotyvą (vagonų sąstatas tampa traukiniu, kai prie jo prikabinamas lokomotyvas ir traukiniui suteikiamas numeris; pagal traukinio numerį galima atskirti, ar jis yra keleivinis ar prekinis, ir t.t.).Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąGeležinkelis yra suskirstytas į teritorijas taip pat. Stotys turi išvystytus kelynus (daug bėgių), skirtus keleiviniams ir prekiniams traukiniams priimti (juos gali apžvelgti nuo keleivinio perono Vilniaus stotyje), lokomotyvams sukeisti, vagonams aptarnauti (pvz., pakeisti stabdžių kaladėles), vagonams perkabinti iš vieno traukinio sąstato į kitą. Yra ir specializuotos teritorijos: krovinių kiemai (kraunami kroviniai į vagonus ir iškraunami), vagonų depai (tipo, „autobusų parko“), lokomotyvų depai (tipo „troleibusų parko“); lokomotyvus turėtum pamatyti važiuodamas traukiniu iš Vilniaus į Kauną dešinėje pusėje važiavimo kryptimi gal už kokių 3 minučių pajudėjus traukiniui iš Vilniaus. Yra ir elektrinių traukinių depas (Naujoji Vilnia). Lokomotyvų depai dar yra Vaidotų, Kauno, Radviliškio, Klaipėdos ir Bugenių geležinkelio stotyse. Aišku, ne visi jie turi „depo“ statusą (yra tiesiog „padaliniai“ keleto „bazinių“ depų). Pasižvalgęs per maps.lt arba Google Earth, turėtum atpažinti tas teritorijas pegal charakteringus jų požymis – bent keletas „bėgių“ įlenda į cechą ir per kitą galą „išlenda“. Tie „bėgiai“ dažniausiai, tiek iš vienos pusės, tiek iš kitos, jungiasi prie pagrindinės stoties kelyno. Depuose yra viskas, kas būtina, kad lokomotyvai važiuotų: ekipiravimo dyzelinu, tepalais ir vandeniu įrenginiai, smėlinės, kuriose sijojamas ir džiovinamas smėlis, vėliau atiduodamas į lokomotyvus (paspaudus pedalą, pastarasis byra po aširačiais [ratais], kai pastarieji prasisuka tempiant traukinio sąstatą), šiokie tokie remonto įrenginiai, pvz., duobė, kad palįsti po lokomotyvo apačia, personalas lokomotyvams remontuoti, juos valdyti (brigados), jiems vadovaujantis administracinis personalas, laborantai ir juostų (savotiška „juodoji dėžė“) dešifruotojai – mato, kur viršijo greitį, kur blogai stabdė, kur raudoną signalą pravažiavo ir pan.
Depai atsako už tai, kad savalaikiai eismininkams paduotų „traukos priemonę“ traukti vagonų sąstatą – lokomotyvą (vagonų sąstatas tampa traukiniu, kai prie jo prikabinamas lokomotyvas ir traukiniui suteikiamas numeris; pagal traukinio numerį galima atskirti, ar jis yra keleivinis ar prekinis, ir t.t.).
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąDepai atsako už tai, kad savalaikiai eismininkams paduotų „traukos priemonę“.
Vietoje jo vartokime laiku arba nustatytu, reikiamu laiku
Parašė Buss fanas Rodyti pranešimąO kur pvz.keleiviniu vagonu depas?
Comment
-
Teisingai supratai. Keleivinių vagonų depas yra taip pat Vilniuje tik kairėje pusėje, važiuojant į Kauną. O dyzeliniai traukiniai ir ne tik tęsia savo kelionę dėl to, kad tai pačiai brigadai reikia padaryti kelis reisus, pvz: Vilnius-Kena, Kena-Vilnius, Vilnius-Turmantas, Turmantas-Vilnius, ir pan., ir tik tada traukinys grįžta į depą.
Comment
-
Parašė Mindaugas93 Rodyti pranešimąNežinau ar čia pataikiau rašyt bet parašysiu. Vakar Mažeikiuose mačiau du kranus ant bėgio(nežinau kaip jie vadinasi) kelis vagonų pilna skalda, dar kažkos buvo žirklinis semtuvas ir dar buvo keli tušti vagonai(greičiausiai bėgius vežė). Gal statys nauja atšaka Mažikiuose?
Comment
Comment