Gal kas galite paaiškinti, kas yra taisyklingas ir netaisyklingas kelias? Kaip juos atskirti? Kada ir kaip kiekvienu iš jų važiuojama? Jei galima plačiau ir aiškiau, nes aš nesu labai nusimanantis, bet labai įdomu pasidarė Dėkui.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąGal kas galite paaiškinti, kas yra taisyklingas ir netaisyklingas kelias? Kaip juos atskirti? Kada ir kaip kiekvienu iš jų važiuojama? Jei galima plačiau ir aiškiau, nes aš nesu labai nusimanantis, bet labai įdomu pasidarė Dėkui.
Comment
-
Parašė bosco Rodyti pranešimąAr gali dvikelyje prasilenkt du traukiniai, ne stotyje?
Parašė BastA-7 Rodyti pranešimąKai yra ruožas dvikelis, esant įprastom sąlygom visi traukiniai važiuoja taisyklinguoju keliu, tai yra dešineja puse, o netaisyklingas kelias kitaip tariant būtų prieš eismą (kairiąja puse). Kai būtina uždaryti vieną iš kelių pvz atliekant kokius remonto darbus ar kliūtis kokia, kad neizoliuoti vienos krypties traukinių jie yra leidžiami netaisyklinguoju keliu. Įvarios taisyklės nustato tokį važiavimą.Paskutinis taisė Vitas; 2011.02.04, 13:41.
Comment
-
Lietuvos geležinkeliuose - taip dešiniąja puse. Bet tai nėra bendra taisyklingojo kelio taisyklė. Man pačiam tekę važiuoti Maskvos-Kazanės geležinkeliu, tai ten Pamaskvėje taisyklingieji bėgiai yra kairieji. Nuo Maskvos iki kur, gerai nepastebėjau, neįsitikinau. Bet priešinga kryptimi važiuojančius traukinius matyti dešinėje pusėje buvo labai neįprasta.
O negalejo but , kad pvz vienu is triju keliu vaziavai?Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąLietuvos geležinkeliuose - taip dešiniąja puse. Bet tai nėra bendra taisyklingojo kelio taisyklė. Man pačiam tekę važiuoti Maskvos-Kazanės geležinkeliu, tai ten Pamaskvėje taisyklingieji bėgiai yra kairieji. Nuo Maskvos iki kur, gerai nepastebėjau, neįsitikinau. Bet priešinga kryptimi važiuojančius traukinius matyti dešinėje pusėje buvo labai neįprasta.
O negalejo but , kad pvz vienu is triju keliu vaziavai?
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTame ruože abejuose keliuose ko gero įrengta dvipusė automatinė blokuotė ir taisyklingų ar netaisyklingų kelių neegzistuoja.
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąTarp Maskvos ir Riazanės eismas vyksta kaire kelio puse...
O pas prancuzus ir dabar kaire puse traukiniai vaziuoja.Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTame ruože abejuose keliuose ko gero įrengta dvipusė automatinė blokuotė ir taisyklingų ar netaisyklingų kelių neegzistuoja. Pagal poreikį traukiniai abiems keliais gali važiuoti abejomis kryptimis. Tokia autoblokuotės sistema yra įrengta tarp Jelgavos ir Rygos. Tokiame ruože traukinukai gali palenktyniauti.
Comment
-
Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimąNereikia ir Latvijos - "palenktyniauti" galima ir Lietuvoje, nuo Kaisiadorių iki Radviliškio esančiuose dvikeliuose tarpstočiuose, kur kiekvienu keliu yra galimybė pagal signalus važiuoti ir lygine ir nelygine kryptimis.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąDvipusė automatinė blokuotė geležinkelio linijoje Kaišiadorys - Radviliškis įrengta tik vienkeliuose tarstočuose. Dvikeliuose - tik vienpusė. Neteisingu keliu pagal automatinės blokuotės signalus galima važiuoti tik išimtinais atvejais, kai gretimame kelyje vyksta remonto darbai ir t.t. Šiuo atveju traukinio mašinistas turi vadovautis tik lokomotyve įrengto šviesoforo parodymais, kiadangi kelio šviesoforų nėra.
Hmmm, kiek važinėju aplink Baisogalos GS, Gudžiūnų GS, tai tuose tarpstočiuose šviesoforų pilna
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąDvipusė automatinė blokuotė geležinkelio linijoje Kaišiadorys - Radviliškis įrengta tik vienkeliuose tarstočuose. Dvikeliuose - tik vienpusė. Neteisingu keliu pagal automatinės blokuotės signalus galima važiuoti tik išimtinais atvejais, kai gretimame kelyje vyksta remonto darbai ir t.t. Šiuo atveju traukinio mašinistas turi vadovautis tik lokomotyve įrengto šviesoforo parodymais, kiadangi kelio šviesoforų nėra.
Traukinių eismo tvarkdarys turi teisę bet kada paleisti traukinį netaisyklinguoju keliu, jei mato būtinybę taip organizuoti eismą. Dvipusės AB galimybėmis minėtame ruože naudojamasi ir dabar, ir sakyčiau neretai. Dažniausiai prekinis traukinys paleidžiamas netaisyklinguoju, o kelevinis jį aplenkia taisyklinguoju. Taip gaunamas geras efektas, nes nei vienas nesustoja.
Comment
-
Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimąDažniausiai prekinis traukinys paleidžiamas netaisyklinguoju, o kelevinis jį aplenkia taisyklinguoju. Taip gaunamas geras efektas, nes nei vienas nesustoja.
Comment
-
Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimąDeja, esi neteisus. Pabrėžiu - Kaišiadorys - Radviliškis ruože visuose dvikeliuose tarpstočiuose abu keliai turi dvipusę automatinę blokuotę. Netaisyklinguoju keliu, kaip paprastai būna, šviesoforų nėra, mašinistas važiuodamas netaisyklinguoju keliu vadovaujasi tik lokomotyvo šviesoforo parodymais.
Traukinių eismo tvarkdarys turi teisę bet kada paleisti traukinį netaisyklinguoju keliu, jei mato būtinybę taip organizuoti eismą. Dvipusės AB galimybėmis minėtame ruože naudojamasi ir dabar, ir sakyčiau neretai. Dažniausiai prekinis traukinys paleidžiamas netaisyklinguoju, o kelevinis jį aplenkia taisyklinguoju. Taip gaunamas geras efektas, nes nei vienas nesustoja.
Traukinių eismo tvarkdaris esant tam tikromis situacijomis traukinius neteisingu keliu gali leisti nepriklausomai nuo blokuotės rūšies. Tačiau, tai jau bus ne įprasti , o išimtiniai atvejai.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąGrebiami kolegos, o Jūs man įrodykite. Nuvykite į bent kurį Kaišiadorių-Radviliškio ruožo dvikelį tarpstotį ir padarykite fotografiją, įrodančią, kad lyginiame ir nelyginiame keliuose, kiekviename kelyje abejomis kryptimis sumontuoti tarpstočio šviesoforai.
Traukinių eismo tvarkdaris esant tam tikromis situacijomis traukinius neteisingu keliu gali leisti nepriklausomai nuo blokuotės rūšies. Tačiau, tai jau bus ne įprasti , o išimtiniai atvejai.
Dabar apie dvipusę blokuotę - kai kuriuose Vilnius - Kaunas tarpstočiuose irgi yra dvipusė AB, tačiau ji yra kaip ir laikina, sumontuota eismą vykdyti tada, kai gretimu keliu vyksta dideli remonto darbai. Tokios įrangos skaičius yra ribotas, todėl ji perkelinėjama į tuos tarpstočių kelius, kuriuos reikia. Ir šiais įrenginiais galima naudotis po jų patikrinimo. Jei ši įranga būna nenaudojama mėnesį kitą, ja naudotis jau negalima, reikia iš naujo patikrinti. Tokių problemų nėra Kaišiadorių- Radviliškio ruože, kur dvipusė automatinė blokuotė numatyta Bombardier firmos interlokingo sistemoje EBI Lock 950. Tai nuolatinė įranga, kuria galima naudotis bet kada. Ir dar vienas ypatumas - kai dvikelio tarpstočio vienu keliu traukinių eismo tvarkdarys nori pradėti naudoti dvipusę AB, jis turi gretimų stočių budėtojams perduoti įsakymą apie tokios įrangos įjungimą, baigus naudotis - šį įsakymą atšaukti. To nereikia daryti Kaišiadorių - Radviliškio ruože, kur kaip jau minėjau, įranga yra nuolatinė ir įsakymų perdavinėti nereikia, tad ir atvejis gaunasi ne išimtinis, o įprastinis. Tik kelevinį traukinį leidžiant netaisyklinguoju keliu, kaip ir kituose ruožuose, traukinių eismo tvarkdarys turi gauti regiono budėtojo rašytinį leidimą (to nereikia prekiniams, ūkiniams ir kitiems traukiniams). Tokio leidimo nereikia tada, kai traukinio praleidimas netaisyklinguoju keliu numatytas iš anksto, pvz tai būna numatyta telegramoje,kurioje nurodyta, kaip traukiniai važiuos eismo pertraukos metu.Paskutinis taisė SIMIS-S; 2011.02.10, 06:39.
Comment
-
Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimąČia jau tamstai turbūt savigarba neleidžia pripažinti, kad esi neteisus Kalba buvo apie dvipusę automatinę blokuotę, kuri tikrai yra tame ginčijamame ruože. Apie šviesoforus irgi ankstesniuose pranešimuose rašyta, kad jų netaisyklingaja kryptimi nėra, mašinistas vadovaujasi lokomotyvo šviesoforo parodymais.
Dabar apie dvipusę blokuotę - kai kuriuose Vilnius - Kaunas tarpstočiuose irgi yra dvipusė AB, tačiau ji yra kaip ir laikina, sumontuota eismą vykdyti tada, kai gretimu keliu vyksta dideli remonto darbai. Tokios įrangos skaičius yra ribotas, todėl ji perkelinėjama į tuos tarpstočių kelius, kuriuos reikia. Ir šiais įrenginiais galima naudotis po jų patikrinimo. Jei ši įranga būna nenaudojama mėnesį kitą, ja naudotis jau negalima, reikia iš naujo patikrinti. Tokių problemų nėra Kaišiadorių- Radviliškio ruože, kur dvipusė automatinė blokuotė numatyta Bombardier firmos interlokingo sistemoje EBI Lock 950. Tai nuolatinė įranga, kuria galima naudotis bet kada. Ir dar vienas ypatumas - kai dvikelio tarpstočio vienu keliu traukinių eismo tvarkdarys nori pradėti naudoti dvipusę AB, jis turi gretimų stočių budėtojams perduoti įsakymą apie tokios įrangos įjungimą, baigus naudotis - šį įsakymą atšaukti. To nereikia daryti Kaišiadorių - Radviliškio ruože, kur kaip jau minėjau, įranga yra nuolatinė ir įsakymų perdavinėti nereikia, tad ir atvejis gaunasi ne išimtinis, o įprastinis. Tik kelevinį traukinį leidžiant netaisyklinguoju keliu, kaip ir kituose ruožuose, traukinių eismo tvarkdarys turi gauti regiono budėtojo rašytinį leidimą (to nereikia prekiniams, ūkiniams ir kitiems traukiniams). Tokio leidimo nereikia tada, kai traukinio praleidimas netaisyklinguoju keliu numatytas iš anksto, pvz tai būna numatyta telegramoje,kurioje nurodyta, kaip traukiniai važiuos eismo pertraukos metu.
Geležinkelio linijoje Ryga - Jelgava dvikelio tarpstočio abiejuose keliuose, abejomis kryptimis įrengti tarpstočio šviesoforai. Ir bent kurios krypties, bent kokio traukinio važiavimas bent kuriuo keliu nėra kvalifikuojamas, kaip važiavimas netaisiklinguoju. Traukinių eismo tvarkdariui nereikia gauti jokių leidimų ir net įspėti traukinio mašinisto. Sprendimas, kuriuo keliu leisti traukinį priklauso nuo tarpstočio laisvumo ir traukinių eismo tvarkdario nuotaikos.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTai, kad tamsta visiškai labai aiškiai pats įrodei, kad tai nėra dvipusė automatinė blokuotė. Tik kai kas iškreiptai tai supranta. Bombardieriaus įrengti privalumai ar toninės bėgių grandys dar nereiškia, kad tai jau dvipusė automatinė blokuotė. Bent kokiu atveju, tarkim lyginės krypties traukinio važiavimas nelyginiu keliu bus kvalifikuojamas kaip važiavimas netaisyklingu. Trapstočio šviesoforų nebuvimas reikalauja valdyti traukinį sumažintu greičiu ir t.t. dėl ko pailgėja traukinių važiavimo trukmė, kadangi mašinistui sudėtinga nematant kelio šviesoforų apskaičiuoti stabdymo kelią. Visokių leidimų gavimas, tai jau išimtys.
Geležinkelio linijoje Ryga - Jelgava dvikelio tarpstočio abiejuose keliuose, abejomis kryptimis įrengti tarpstočio šviesoforai. Ir bent kurios krypties, bent kokio traukinio važiavimas bent kuriuo keliu nėra kvalifikuojamas, kaip važiavimas netaisiklinguoju. Traukinių eismo tvarkdariui nereikia gauti jokių leidimų ir net įspėti traukinio mašinisto. Sprendimas, kuriuo keliu leisti traukinį priklauso nuo tarpstočio laisvumo ir traukinių eismo tvarkdario nuotaikos.Paskutinis taisė SIMIS-S; 2011.02.10, 21:25.
Comment
-
Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimąTavo pirmas sakinys - kažkoks nesusipratimas, tai yra tikrų tikriausia dvipusė automatinė blokuotė. Idomu, kaip tavo nuomone šis darinys vadinasi, jei tai ne dvipusė automatinė blokuotė
Kažkur prie Kėdainių kairiuoju keliu važiavo prekinis, kurį lenkėm dešiniuoju su Vilnius-Klaipėda. Prekinis buvo su raudonu ir baltu žibintais.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTiesa, o jeigu yra dvipusė AB, tuomet kaip suprantu mašinistui nereikia įjungti priekyje vienos raudonos, kitos baltos lempos?
Kažkur prie Kėdainių kairiuoju keliu važiavo prekinis, kurį lenkėm dešiniuoju su Vilnius-Klaipėda. Prekinis buvo su raudonu ir baltu žibintais.
Comment
Comment