Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal kas galite paaiškinti, kas yra taisyklingas ir netaisyklingas kelias? Kaip juos atskirti? Kada ir kaip kiekvienu iš jų važiuojama? Jei galima plačiau ir aiškiau, nes aš nesu labai nusimanantis, bet labai įdomu pasidarė Dėkui.

    Comment


      Parašė bosco Rodyti pranešimą
      Gal kas galite paaiškinti, kas yra taisyklingas ir netaisyklingas kelias? Kaip juos atskirti? Kada ir kaip kiekvienu iš jų važiuojama? Jei galima plačiau ir aiškiau, nes aš nesu labai nusimanantis, bet labai įdomu pasidarė Dėkui.
      Kai yra ruožas dvikelis, esant įprastom sąlygom visi traukiniai važiuoja taisyklinguoju keliu, tai yra dešineja puse, o netaisyklingas kelias kitaip tariant būtų prieš eismą (kairiąja puse). Kai būtina uždaryti vieną iš kelių pvz atliekant kokius remonto darbus ar kliūtis kokia, kad neizoliuoti vienos krypties traukinių jie yra leidžiami netaisyklinguoju keliu. Įvarios taisyklės nustato tokį važiavimą.

      Comment


        Ar gali dvikelyje prasilenkt du traukiniai, ne stotyje?

        Comment


          Parašė bosco Rodyti pranešimą
          Ar gali dvikelyje prasilenkt du traukiniai, ne stotyje?
          Dažniau pavažinėjus iš Kauno į Vilnių arba iš Kauno į Kybartus, na dar iš Radviliškio į Šiaulius, tokių klausimų nekyla... Tam ir yra dvikelis geležinkelis, kad traukiniai galėtų prasilenkinėti bet kur (t.y. traukinių eismas abiem kryptimis būtų kuo mažiau priklausomi tarpusavyje).

          Parašė BastA-7 Rodyti pranešimą
          Kai yra ruožas dvikelis, esant įprastom sąlygom visi traukiniai važiuoja taisyklinguoju keliu, tai yra dešineja puse, o netaisyklingas kelias kitaip tariant būtų prieš eismą (kairiąja puse). Kai būtina uždaryti vieną iš kelių pvz atliekant kokius remonto darbus ar kliūtis kokia, kad neizoliuoti vienos krypties traukinių jie yra leidžiami netaisyklinguoju keliu. Įvarios taisyklės nustato tokį važiavimą.
          Lietuvos geležinkeliuose - taip dešiniąja puse. Bet tai nėra bendra taisyklingojo kelio taisyklė. Man pačiam tekę važiuoti Maskvos-Kazanės geležinkeliu, tai ten Pamaskvėje taisyklingieji bėgiai yra kairieji. Nuo Maskvos iki kur, gerai nepastebėjau, neįsitikinau. Bet priešinga kryptimi važiuojančius traukinius matyti dešinėje pusėje buvo labai neįprasta.
          Paskutinis taisė Vitas; 2011.02.04, 13:41.

          Comment


            Lietuvos geležinkeliuose - taip dešiniąja puse. Bet tai nėra bendra taisyklingojo kelio taisyklė. Man pačiam tekę važiuoti Maskvos-Kazanės geležinkeliu, tai ten Pamaskvėje taisyklingieji bėgiai yra kairieji. Nuo Maskvos iki kur, gerai nepastebėjau, neįsitikinau. Bet priešinga kryptimi važiuojančius traukinius matyti dešinėje pusėje buvo labai neįprasta.


            O negalejo but , kad pvz vienu is triju keliu vaziavai?
            Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

            Comment


              Parašė rakolioux Rodyti pranešimą
              Lietuvos geležinkeliuose - taip dešiniąja puse. Bet tai nėra bendra taisyklingojo kelio taisyklė. Man pačiam tekę važiuoti Maskvos-Kazanės geležinkeliu, tai ten Pamaskvėje taisyklingieji bėgiai yra kairieji. Nuo Maskvos iki kur, gerai nepastebėjau, neįsitikinau. Bet priešinga kryptimi važiuojančius traukinius matyti dešinėje pusėje buvo labai neįprasta.


              O negalejo but , kad pvz vienu is triju keliu vaziavai?
              Tame ruože abejuose keliuose ko gero įrengta dvipusė automatinė blokuotė ir taisyklingų ar netaisyklingų kelių neegzistuoja. Pagal poreikį traukiniai abiems keliais gali važiuoti abejomis kryptimis. Tokia autoblokuotės sistema yra įrengta tarp Jelgavos ir Rygos. Tokiame ruože traukinukai gali palenktyniauti.

              Comment


                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                Tame ruože abejuose keliuose ko gero įrengta dvipusė automatinė blokuotė ir taisyklingų ar netaisyklingų kelių neegzistuoja.
                Tarp Maskvos ir Riazanės eismas vyksta kaire kelio puse. Nes kai statė šią geležinkelio atkrapą, pakvietė specialistus iš Prancūzijos, o tie padarė taip, kaip pas juos buvo priimta. Po to buvo minčių perdaryti viską į normalų judėjimą, bet nusprendė palikti kaip yra.

                Comment


                  Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
                  Tarp Maskvos ir Riazanės eismas vyksta kaire kelio puse...
                  Taip, neiprastai atrodo, bet jie priprato. Be to peronai auksti. Ne iki pat Riazanes, bet nemaza atkarpa nuo Maskvos.
                  O pas prancuzus ir dabar kaire puse traukiniai vaziuoja.
                  Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                  Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                  Comment


                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                    Tame ruože abejuose keliuose ko gero įrengta dvipusė automatinė blokuotė ir taisyklingų ar netaisyklingų kelių neegzistuoja. Pagal poreikį traukiniai abiems keliais gali važiuoti abejomis kryptimis. Tokia autoblokuotės sistema yra įrengta tarp Jelgavos ir Rygos. Tokiame ruože traukinukai gali palenktyniauti.
                    Nereikia ir Latvijos - "palenktyniauti" galima ir Lietuvoje, nuo Kaisiadorių iki Radviliškio esančiuose dvikeliuose tarpstočiuose, kur kiekvienu keliu yra galimybė pagal signalus važiuoti ir lygine ir nelygine kryptimis.

                    Comment


                      Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimą
                      Nereikia ir Latvijos - "palenktyniauti" galima ir Lietuvoje, nuo Kaisiadorių iki Radviliškio esančiuose dvikeliuose tarpstočiuose, kur kiekvienu keliu yra galimybė pagal signalus važiuoti ir lygine ir nelygine kryptimis.
                      Dvipusė automatinė blokuotė geležinkelio linijoje Kaišiadorys - Radviliškis įrengta tik vienkeliuose tarstočuose. Dvikeliuose - tik vienpusė. Neteisingu keliu pagal automatinės blokuotės signalus galima važiuoti tik išimtinais atvejais, kai gretimame kelyje vyksta remonto darbai ir t.t. Šiuo atveju traukinio mašinistas turi vadovautis tik lokomotyve įrengto šviesoforo parodymais, kiadangi kelio šviesoforų nėra.

                      Comment


                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                        Dvipusė automatinė blokuotė geležinkelio linijoje Kaišiadorys - Radviliškis įrengta tik vienkeliuose tarstočuose. Dvikeliuose - tik vienpusė. Neteisingu keliu pagal automatinės blokuotės signalus galima važiuoti tik išimtinais atvejais, kai gretimame kelyje vyksta remonto darbai ir t.t. Šiuo atveju traukinio mašinistas turi vadovautis tik lokomotyve įrengto šviesoforo parodymais, kiadangi kelio šviesoforų nėra.

                        Hmmm, kiek važinėju aplink Baisogalos GS, Gudžiūnų GS, tai tuose tarpstočiuose šviesoforų pilna

                        Comment


                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                          Dvipusė automatinė blokuotė geležinkelio linijoje Kaišiadorys - Radviliškis įrengta tik vienkeliuose tarstočuose. Dvikeliuose - tik vienpusė. Neteisingu keliu pagal automatinės blokuotės signalus galima važiuoti tik išimtinais atvejais, kai gretimame kelyje vyksta remonto darbai ir t.t. Šiuo atveju traukinio mašinistas turi vadovautis tik lokomotyve įrengto šviesoforo parodymais, kiadangi kelio šviesoforų nėra.
                          Deja, esi neteisus. Pabrėžiu - Kaišiadorys - Radviliškis ruože visuose dvikeliuose tarpstočiuose abu keliai turi dvipusę automatinę blokuotę. Netaisyklinguoju keliu, kaip paprastai būna, šviesoforų nėra, mašinistas važiuodamas netaisyklinguoju keliu vadovaujasi tik lokomotyvo šviesoforo parodymais.
                          Traukinių eismo tvarkdarys turi teisę bet kada paleisti traukinį netaisyklinguoju keliu, jei mato būtinybę taip organizuoti eismą. Dvipusės AB galimybėmis minėtame ruože naudojamasi ir dabar, ir sakyčiau neretai. Dažniausiai prekinis traukinys paleidžiamas netaisyklinguoju, o kelevinis jį aplenkia taisyklinguoju. Taip gaunamas geras efektas, nes nei vienas nesustoja.

                          Comment


                            Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimą
                            Dažniausiai prekinis traukinys paleidžiamas netaisyklinguoju, o kelevinis jį aplenkia taisyklinguoju. Taip gaunamas geras efektas, nes nei vienas nesustoja.
                            Galiu patvirtinti, pats ne kartą mačiau.

                            Comment


                              na vistiek lenktynes nelygios butu:
                              pagal kai kuriuos ALS parodymus netaisyklingame yra didesni greicio ribojimai
                              Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                              Comment


                                Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimą
                                Deja, esi neteisus. Pabrėžiu - Kaišiadorys - Radviliškis ruože visuose dvikeliuose tarpstočiuose abu keliai turi dvipusę automatinę blokuotę. Netaisyklinguoju keliu, kaip paprastai būna, šviesoforų nėra, mašinistas važiuodamas netaisyklinguoju keliu vadovaujasi tik lokomotyvo šviesoforo parodymais.
                                Traukinių eismo tvarkdarys turi teisę bet kada paleisti traukinį netaisyklinguoju keliu, jei mato būtinybę taip organizuoti eismą. Dvipusės AB galimybėmis minėtame ruože naudojamasi ir dabar, ir sakyčiau neretai. Dažniausiai prekinis traukinys paleidžiamas netaisyklinguoju, o kelevinis jį aplenkia taisyklinguoju. Taip gaunamas geras efektas, nes nei vienas nesustoja.
                                Grebiami kolegos, o Jūs man įrodykite. Nuvykite į bent kurį Kaišiadorių-Radviliškio ruožo dvikelį tarpstotį ir padarykite fotografiją, įrodančią, kad lyginiame ir nelyginiame keliuose, kiekviename kelyje abejomis kryptimis sumontuoti tarpstočio šviesoforai.

                                Traukinių eismo tvarkdaris esant tam tikromis situacijomis traukinius neteisingu keliu gali leisti nepriklausomai nuo blokuotės rūšies. Tačiau, tai jau bus ne įprasti , o išimtiniai atvejai.

                                Comment


                                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                  Grebiami kolegos, o Jūs man įrodykite. Nuvykite į bent kurį Kaišiadorių-Radviliškio ruožo dvikelį tarpstotį ir padarykite fotografiją, įrodančią, kad lyginiame ir nelyginiame keliuose, kiekviename kelyje abejomis kryptimis sumontuoti tarpstočio šviesoforai.

                                  Traukinių eismo tvarkdaris esant tam tikromis situacijomis traukinius neteisingu keliu gali leisti nepriklausomai nuo blokuotės rūšies. Tačiau, tai jau bus ne įprasti , o išimtiniai atvejai.
                                  Čia jau tamstai turbūt savigarba neleidžia pripažinti, kad esi neteisus Kalba buvo apie dvipusę automatinę blokuotę, kuri tikrai yra tame ginčijamame ruože. Apie šviesoforus irgi ankstesniuose pranešimuose rašyta, kad jų netaisyklingaja kryptimi nėra, mašinistas vadovaujasi lokomotyvo šviesoforo parodymais.
                                  Dabar apie dvipusę blokuotę - kai kuriuose Vilnius - Kaunas tarpstočiuose irgi yra dvipusė AB, tačiau ji yra kaip ir laikina, sumontuota eismą vykdyti tada, kai gretimu keliu vyksta dideli remonto darbai. Tokios įrangos skaičius yra ribotas, todėl ji perkelinėjama į tuos tarpstočių kelius, kuriuos reikia. Ir šiais įrenginiais galima naudotis po jų patikrinimo. Jei ši įranga būna nenaudojama mėnesį kitą, ja naudotis jau negalima, reikia iš naujo patikrinti. Tokių problemų nėra Kaišiadorių- Radviliškio ruože, kur dvipusė automatinė blokuotė numatyta Bombardier firmos interlokingo sistemoje EBI Lock 950. Tai nuolatinė įranga, kuria galima naudotis bet kada. Ir dar vienas ypatumas - kai dvikelio tarpstočio vienu keliu traukinių eismo tvarkdarys nori pradėti naudoti dvipusę AB, jis turi gretimų stočių budėtojams perduoti įsakymą apie tokios įrangos įjungimą, baigus naudotis - šį įsakymą atšaukti. To nereikia daryti Kaišiadorių - Radviliškio ruože, kur kaip jau minėjau, įranga yra nuolatinė ir įsakymų perdavinėti nereikia, tad ir atvejis gaunasi ne išimtinis, o įprastinis. Tik kelevinį traukinį leidžiant netaisyklinguoju keliu, kaip ir kituose ruožuose, traukinių eismo tvarkdarys turi gauti regiono budėtojo rašytinį leidimą (to nereikia prekiniams, ūkiniams ir kitiems traukiniams). Tokio leidimo nereikia tada, kai traukinio praleidimas netaisyklinguoju keliu numatytas iš anksto, pvz tai būna numatyta telegramoje,kurioje nurodyta, kaip traukiniai važiuos eismo pertraukos metu.
                                  Paskutinis taisė SIMIS-S; 2011.02.10, 06:39.

                                  Comment


                                    Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimą
                                    Čia jau tamstai turbūt savigarba neleidžia pripažinti, kad esi neteisus Kalba buvo apie dvipusę automatinę blokuotę, kuri tikrai yra tame ginčijamame ruože. Apie šviesoforus irgi ankstesniuose pranešimuose rašyta, kad jų netaisyklingaja kryptimi nėra, mašinistas vadovaujasi lokomotyvo šviesoforo parodymais.
                                    Dabar apie dvipusę blokuotę - kai kuriuose Vilnius - Kaunas tarpstočiuose irgi yra dvipusė AB, tačiau ji yra kaip ir laikina, sumontuota eismą vykdyti tada, kai gretimu keliu vyksta dideli remonto darbai. Tokios įrangos skaičius yra ribotas, todėl ji perkelinėjama į tuos tarpstočių kelius, kuriuos reikia. Ir šiais įrenginiais galima naudotis po jų patikrinimo. Jei ši įranga būna nenaudojama mėnesį kitą, ja naudotis jau negalima, reikia iš naujo patikrinti. Tokių problemų nėra Kaišiadorių- Radviliškio ruože, kur dvipusė automatinė blokuotė numatyta Bombardier firmos interlokingo sistemoje EBI Lock 950. Tai nuolatinė įranga, kuria galima naudotis bet kada. Ir dar vienas ypatumas - kai dvikelio tarpstočio vienu keliu traukinių eismo tvarkdarys nori pradėti naudoti dvipusę AB, jis turi gretimų stočių budėtojams perduoti įsakymą apie tokios įrangos įjungimą, baigus naudotis - šį įsakymą atšaukti. To nereikia daryti Kaišiadorių - Radviliškio ruože, kur kaip jau minėjau, įranga yra nuolatinė ir įsakymų perdavinėti nereikia, tad ir atvejis gaunasi ne išimtinis, o įprastinis. Tik kelevinį traukinį leidžiant netaisyklinguoju keliu, kaip ir kituose ruožuose, traukinių eismo tvarkdarys turi gauti regiono budėtojo rašytinį leidimą (to nereikia prekiniams, ūkiniams ir kitiems traukiniams). Tokio leidimo nereikia tada, kai traukinio praleidimas netaisyklinguoju keliu numatytas iš anksto, pvz tai būna numatyta telegramoje,kurioje nurodyta, kaip traukiniai važiuos eismo pertraukos metu.
                                    Tai, kad tamsta visiškai labai aiškiai pats įrodei, kad tai nėra dvipusė automatinė blokuotė. Tik kai kas iškreiptai tai supranta. Bombardieriaus įrengti privalumai ar toninės bėgių grandys dar nereiškia, kad tai jau dvipusė automatinė blokuotė. Bent kokiu atveju, tarkim lyginės krypties traukinio važiavimas nelyginiu keliu bus kvalifikuojamas kaip važiavimas netaisyklingu. Trapstočio šviesoforų nebuvimas reikalauja valdyti traukinį sumažintu greičiu ir t.t. dėl ko pailgėja traukinių važiavimo trukmė, kadangi mašinistui sudėtinga nematant kelio šviesoforų apskaičiuoti stabdymo kelią. Visokių leidimų gavimas, tai jau išimtys.

                                    Geležinkelio linijoje Ryga - Jelgava dvikelio tarpstočio abiejuose keliuose, abejomis kryptimis įrengti tarpstočio šviesoforai. Ir bent kurios krypties, bent kokio traukinio važiavimas bent kuriuo keliu nėra kvalifikuojamas, kaip važiavimas netaisiklinguoju. Traukinių eismo tvarkdariui nereikia gauti jokių leidimų ir net įspėti traukinio mašinisto. Sprendimas, kuriuo keliu leisti traukinį priklauso nuo tarpstočio laisvumo ir traukinių eismo tvarkdario nuotaikos.

                                    Comment


                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                      Tai, kad tamsta visiškai labai aiškiai pats įrodei, kad tai nėra dvipusė automatinė blokuotė. Tik kai kas iškreiptai tai supranta. Bombardieriaus įrengti privalumai ar toninės bėgių grandys dar nereiškia, kad tai jau dvipusė automatinė blokuotė. Bent kokiu atveju, tarkim lyginės krypties traukinio važiavimas nelyginiu keliu bus kvalifikuojamas kaip važiavimas netaisyklingu. Trapstočio šviesoforų nebuvimas reikalauja valdyti traukinį sumažintu greičiu ir t.t. dėl ko pailgėja traukinių važiavimo trukmė, kadangi mašinistui sudėtinga nematant kelio šviesoforų apskaičiuoti stabdymo kelią. Visokių leidimų gavimas, tai jau išimtys.

                                      Geležinkelio linijoje Ryga - Jelgava dvikelio tarpstočio abiejuose keliuose, abejomis kryptimis įrengti tarpstočio šviesoforai. Ir bent kurios krypties, bent kokio traukinio važiavimas bent kuriuo keliu nėra kvalifikuojamas, kaip važiavimas netaisiklinguoju. Traukinių eismo tvarkdariui nereikia gauti jokių leidimų ir net įspėti traukinio mašinisto. Sprendimas, kuriuo keliu leisti traukinį priklauso nuo tarpstočio laisvumo ir traukinių eismo tvarkdario nuotaikos.
                                      Tavo pirmas sakinys - kažkoks nesusipratimas, tai yra tikrų tikriausia dvipusė automatinė blokuotė. Idomu, kaip tavo nuomone šis darinys vadinasi, jei tai ne dvipusė automatinė blokuotė
                                      Paskutinis taisė SIMIS-S; 2011.02.10, 21:25.

                                      Comment


                                        Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimą
                                        Tavo pirmas sakinys - kažkoks nesusipratimas, tai yra tikrų tikriausia dvipusė automatinė blokuotė. Idomu, kaip tavo nuomone šis darinys vadinasi, jei tai ne dvipusė automatinė blokuotė
                                        Tiesa, o jeigu yra dvipusė AB, tuomet kaip suprantu mašinistui nereikia įjungti priekyje vienos raudonos, kitos baltos lempos?
                                        Kažkur prie Kėdainių kairiuoju keliu važiavo prekinis, kurį lenkėm dešiniuoju su Vilnius-Klaipėda. Prekinis buvo su raudonu ir baltu žibintais.

                                        Comment


                                          Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                          Tiesa, o jeigu yra dvipusė AB, tuomet kaip suprantu mašinistui nereikia įjungti priekyje vienos raudonos, kitos baltos lempos?
                                          Kažkur prie Kėdainių kairiuoju keliu važiavo prekinis, kurį lenkėm dešiniuoju su Vilnius-Klaipėda. Prekinis buvo su raudonu ir baltu žibintais.
                                          Reikia įjungti.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X