Tamsta pažįstamas, kuo skiriasi maksimalaus ir vidutinio greičio sąvokos?
Taip, Žemaitijoje kai kuriose vietose yra apribojimai iki 100 km/h ar 80 km/h, kita vertus, visą Šiaulių - Klaipėdos liniją reikėtų iš pagrindų renovuoti ir padaryti dvikelę. Neskaitant šio smulkaus aspekto, visas kelias nuo Vilniaus iki Klaipėdos yra 120 km/h, ir jei nereikėtų traukiniui kartais sustoti rajonų centruose, tokiu greičiu ir lėktų.
Dėl 160 km/h - atkarpoje nuo Gimbogalos iki Kėdainių, jei atvirai, priežasčių (išskyrus tai, kad reikėtų pereiti prie keturių aspektų signalizacijos) tokiu greičiu nevažiuoti nematau. Kitur bėgiai per kreivi, reikėtų kai kuriuos posūkius nutiesinti. Apie Žemaitijos problemas jau parašiau, ten visas ruožas renovuotinas.
Bet kokiu atveju, mano replika buvo adresuota į Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda sulyginimą, kuris yra klaidingas, nes abiejų maršrutų traukiniai važiuoja analogiškais vidutiniais greičiais.
Taip, Žemaitijoje kai kuriose vietose yra apribojimai iki 100 km/h ar 80 km/h, kita vertus, visą Šiaulių - Klaipėdos liniją reikėtų iš pagrindų renovuoti ir padaryti dvikelę. Neskaitant šio smulkaus aspekto, visas kelias nuo Vilniaus iki Klaipėdos yra 120 km/h, ir jei nereikėtų traukiniui kartais sustoti rajonų centruose, tokiu greičiu ir lėktų.
Dėl 160 km/h - atkarpoje nuo Gimbogalos iki Kėdainių, jei atvirai, priežasčių (išskyrus tai, kad reikėtų pereiti prie keturių aspektų signalizacijos) tokiu greičiu nevažiuoti nematau. Kitur bėgiai per kreivi, reikėtų kai kuriuos posūkius nutiesinti. Apie Žemaitijos problemas jau parašiau, ten visas ruožas renovuotinas.
Bet kokiu atveju, mano replika buvo adresuota į Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Klaipėda sulyginimą, kuris yra klaidingas, nes abiejų maršrutų traukiniai važiuoja analogiškais vidutiniais greičiais.
Comment