Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Prekiniam traukiniui pakliūti tarp keleivinio traukinio ir keleivinės stoties neleidžia ir Geležinkelių eismo taisyklės. Jei jau kitaip neišeina, turi būti numatyta tvarka Stoties knygoje, kaip išvengti, kad prekinis traukinys nepatektų tarp keleivinio traukinio ir keleivinės stoties. Pvz., lokomotyvas su prekinių vagonų sąstatu sustoja per kokius 10 m, kol praeis keleiviai (tokiu atveju užimamas iešmynas, kelio profilis gali būti taip pat nepalankus sustojusiam pr. traukiniui vėliau pajudėti). Jei tokie atvejai būtų laikomi grubiais pažeidimais ir už tai būtų griežtai baudžiama, tokia praktika išnyktų ir traukiniai pradėtų važiuoti kiek organizuočiau.
Greitis 20 km/val gali būti, kai traukinys važiuoja pro draudžiantį šviesoforo signalą (dažniausiai dėl gedimų, kurie neleidžia įjungti leidžiamąjį signalą). Taip pat gali būti, kad dėl gedimo lokomotyvo šviesoforas „gaudo“ draudžiantį kodą, ir, jei važiuosi greičiau nei 20 km/val, traukinys užsistabdys automatiškai. Jei keleivinis traukinys priimamas į nespecializuotą kelią (tai galima tik labai išimtinais atvejais), jis, greičiausiai, važiuos į šoninį (atšakinį) kelią per 1/9 iešmą, todėl jo greitis bus ne didesnis 25 km/val. Jei per 1/11 (šonine kryptimi) – 40 km/val, jei iešmas yra iš R65 (bėgio svoris kg/m) – 50 km/val.
Paneriai – gan bjauraus kelynų išvystymo stotis. Gali būti, kad ten ne ką ir pakeisi.
Keleivinių traukinių maršrutinį greitį labai numuša keleivių įlaipinimo – išlaipinimo trukmė. Tą problemą sprendžia aukštos keleivinės platformos. Nei Lietuvoje, nei Latvijoje tokių nėra.
Comment