Parašė Combat
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Parašė AllFOLK Rodyti pranešimąSuprantu, mažą reikaliuką gal ir padarytum per praviras duris, bet ką daryti jei prispiria didelis???
reiktu kad priimant i TP-3 ar ER-1 kada nors padalyvautu kokia nors didele komisija
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTEP60, TEP70 ir TEP70BS yra, "drenažas" iš lauko puikiai matosi, bet kiek teko girdėti, tai ten baisūs jie, nes niekas nesilaiko net minimalių tvarkos taisyklių.
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąkrovininiuose tai tarp sekciju...
reiktu kad priimant i TP-3 ar ER-1 kada nors padalyvautu kokia nors didele komisija
Šiaip ta problema iš tikrųjų egzistuoja. Vieni ištveria iki artimiausio sustojimo, kiti elgiasi "paršiškai" ir padaro kur papuola.
Tiesa, mašinistai valdantys traukinius be mašinisto padėjėjo, turi teisę informavę stoties budėtoją sustabdyti traukinį stotyje ir atlikti "gamtinius reikalus" civilizuotai.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąParodykite iniciatyvą ir sukomplektuokite šilumvežius tualetais, ir problema amžiams išsispręs.
Šiaip ta problema iš tikrųjų egzistuoja. Vieni ištveria iki artimiausio sustojimo, kiti elgiasi "paršiškai" ir padaro kur papuola.
Tiesa, mašinistai valdantys traukinius be mašinisto padėjėjo, turi teisę informavę stoties budėtoją sustabdyti traukinį stotyje ir atlikti "gamtinius reikalus" civilizuotai.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąApie tvarką išvietėse reikėtų spręsti jas pamačius.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTaip nusprendė žmonės, kurie juos matė, o ne aš iš lempos ištraukiau. Bumbt jums ir akmuo į daržą.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąTaip nusprendė žmonės, kurie juos matė, o ne aš iš lempos ištraukiau. Bumbt jums ir akmuo į daržą.
Comment
-
Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimątai jus ir rodykit iniciatyva, juk jusu darbuotojai kencia... tiesiog buna priekaistu kad is remontu isvaziuoja purvini riedmenys, tai atvyksta irgi nekokie jeigu ka )
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąKur ta akivaizdi nauda? Turi omenyje, kad keleivinis traukinys išvykęs iš Vilniaus į Klaipėdą galbūt atvyks 10 min. ankščiau? Tai dabartinėmis sąlygomis neduotų apčiuopiamo ekonominio efekto. Man, kaip keleiviui žymiai svarbiau yra tikslumas ir saugumas.
Tam, kad keleivinis traukinys pro stotį galėtų važiuoti 120 km/h, būtina išspręsti ne tik tų nelemtų autokelių ir geležinkelio susikirtimo vietų problemas, išstumdyti šviesoforus stočių pagrindiniuose keliuose, kad atstumai tarp jų tenkintų ilgesnio traukinio stabdymo kelio reikalavimus, pagrindiniuose keliuose iešmus ir jų dalis keisti dvigubai dažniau, nes tais pačiais bėgiais puškuoja sunkiasvoriai prekiniai traukiniai dėl ko iešmai žymiai greičiau dėvisi, ir nebetenkintų žymiai griežtesnių reikalavimų 120 km/h greičiui. Ir dar begalę kitų darbų atlikti.
Artimoje ateityje, kartu su pagrindinių geležinkelio linijų elektrifikavimo projektu (su ES fondų pagalba) bus padidintas ir traukinių važiavimo greitis. Planuojama, kad bent jau tarpstočiuose keleiviniams traukiniams turėtų būti padidintas iki 160 km/h.
Planuojama, kad bent jau tarpstočiuose keleiviniams traukiniams turėtų būti padidintas iki 160 km/h.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTai kad problemą keliate Jūs. Lokomotyvų modernizavimo ir remotorizavimo metu neįrengėte tualetų, tai dabar susitaikykite ir su pasekmėmis. Nieko čia jau nepadarysi, jeigu lokomotyvo brigada prispyrus reikalui ap......... Jūsų remonto objektus.
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimą...o kur dar pagyvenę laipiotojai per bėgius.Parašė VLRD-1 Rodyti pranešimąturbut vilniaus - kauno ruoze bobutes tvarkingesnesI'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė Eimantas Rodyti pranešimąNe galbūt, o tikrai greičiau atvyks, o tai būtina, nes autobusai greičiau nuvažiuoja iš Vilniaus į Klaipėdą. Ir tai pagrindinis argumentas, juk garvežių greičiai pas mus dar. Ir tolygesnis važiavimas kaip tik padidina saugumą ir punktualumą. Ti visgi ne bobutėse esmė, kad stotyse greitis 100km/h?
Ir kiek laiko tokiu greičiu važiuos, minutę viename tarpstotyje? Juk taip dažnai stotyse iešmus reikės keisti, šviesoforus išstumdyti, o kur dar pagyvenę laipiotojai per bėgius.
Comment
Comment