Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Stojant pakaks ir lietuvių kalbos, ir traukinio mašinisto pažymėjimui gauti pakaks lietuvių kalbos, tačiau jeigu įsidarbinsite LG ir norėsite, tarkim valdyti prekinius ar keleivinius traukinius į kaimynines valstybes - privalėsite laikyti rusų kalbos egzaminą tam, kad gautumėte ankščiau minėtą sertifikatą.
    O kaip su stočių budėtojais ir traukinių eismo tvarkdariais, kurie duos nurodymus užsienio mašinistams, pvz., Vaidotuose?
    Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

    Comment


      Parašė Combat Rodyti pranešimą
      O kaip su stočių budėtojais ir traukinių eismo tvarkdariais, kurie duos nurodymus užsienio mašinistams, pvz., Vaidotuose?
      Jie ir duoda nurodymus baltarusams, rusams ir latviams, valdantiems traukinius pasienio ruožuose, rusų kalba. Jiems taip pat yra tam tikri reikalavimai dėl užsienio kalbos išmanymo, tačiau ne tokie griežti, kaip traukinių mašinistams.

      Comment


        Ot ta rusų kalba ....

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Jie ir duoda nurodymus baltarusams, rusams ir latviams, valdantiems traukinius pasienio ruožuose, rusų kalba. Jiems taip pat yra tam tikri reikalavimai dėl užsienio kalbos išmanymo, tačiau ne tokie griežti, kaip traukinių mašinistams.
          Na aišku, kad rusiškai – baltarusių mašinistai gi nelaiko Baltarusijoje lietuvių kalbos egzamino. Tai tipo, jeigu kas, stoties budėtojas galės pasiteisinti, kad komandą užsienio mašinistui davė teisingai adekvačiai rusų kalbos žinioms ir jos suvokimui, nes jo rusų kalbos žinios yra nepatikrintos ir nesertifikuotos? Gaunasi, kad, pvz., priimant dirbti budėtoju Kenoje, nėra jokio pagrindo reikalauti iš žmogaus rusų kalbos žinių, nes nėra jokio teisinio pagrindo (įstatymo, SM įsakymo, VGI nustatytos tvarkos ir pan.), apart vietinio LG noro, kad žmogus, dirbdamas budėtoju, kalbėtų ne tik lietuviškai, bet rusiškai. Bordakas.
          Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

          Comment


            Parašė Combat Rodyti pranešimą
            Na aišku, kad rusiškai – baltarusių mašinistai gi nelaiko Baltarusijoje lietuvių kalbos egzamino. Tai tipo, jeigu kas, stoties budėtojas galės pasiteisinti, kad komandą užsienio mašinistui davė teisingai adekvačiai rusų kalbos žinioms ir jos suvokimui, nes jo rusų kalbos žinios yra nepatikrintos ir nesertifikuotos? Gaunasi, kad, pvz., priimant dirbti budėtoju Kenoje, nėra jokio pagrindo reikalauti iš žmogaus rusų kalbos žinių, nes nėra jokio teisinio pagrindo (įstatymo, SM įsakymo, VGI nustatytos tvarkos ir pan.), apart vietinio LG noro, kad žmogus, dirbdamas budėtoju, kalbėtų ne tik lietuviškai, bet rusiškai. Bordakas.
            Kiekvienoje pasienio stotyje kiekvienam darbuotojui (tame tarpe ir stoties budėtojui) yra nustatyti pareigybės nuostatai, kuriuose aiškiai parašyta ką privalo žinoti ir išmanyti geležinkelio stoties budėtojas, už ką jis atsako ir taip toliau. Ir tikrai galiu garantuoti, kad pasienio ruožuose tikrai stoties budėtojais nedirba asmenys, neišmanantys rusų kalbos.

            Comment


              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
              Stojant pakaks ir lietuvių kalbos, ir traukinio mašinisto pažymėjimui gauti pakaks lietuvių kalbos, tačiau jeigu įsidarbinsite LG ir norėsite, tarkim valdyti prekinius ar keleivinius traukinius į kaimynines valstybes - privalėsite laikyti rusų kalbos egzaminą tam, kad gautumėte ankščiau minėtą sertifikatą.
              Kaiminystėje yra ir Lenkija, įdomu su jais kokios kalbos reikia? Ir įdomu lankų mašinistai kurie vyksta į Baltarusiją irgi rusų kalbos sertifikatus turi gauti ?

              Comment


                Žinoma, kad lenkai turi mokėti rusiškai, bent jau vykdami į Baltarusiją tai tikrai. Kadangi Bialystoko brigados aptarnauja ir ruožą į Gardiną, ir ruožą į Lietuvą, tai problemų nekyla. Galbūt aš ir neteisus dėl lenkų mašinistų, atvysktančių į Lietuvą. Be to įtariu, kad radijo ryšio tarp LG ir lenkų lokomotyvų nėra.

                Comment


                  Įdomus dalykas dar yra tai, jog Lietuvoje kelio ženklai ir šviesoforų signalai pagal mūsišką sistemą, o Lenkijoje - pagal jų. Lokomotyvų brigados turi mokėti abiejų šalių geležinkelių eismo taisykles.

                  Comment


                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                    Įdomus dalykas dar yra tai, jog Lietuvoje kelio ženklai ir šviesoforų signalai pagal mūsišką sistemą, o Lenkijoje - pagal jų. Lokomotyvų brigados turi mokėti abiejų šalių geležinkelių eismo taisykles.
                    Važiuodamas traukiniu į Punską (stotis Trakiszki) visa tai stebėjau ir skirtumus pamačiau didžiulius: ženklai beveik nepanašūs. Iš Trakiszki išvažiuojančiam traukiniui išėjimo šviesofore degė žalias ir geltonas signalai, kas Lietuvoje (ir ne tik ) būdinga tik ruožuose su automatine blokuote (reiškia, laisvi tik du (ne daugiau) blokavimo gabalai). Toliau Trakiszki nevažiavau, bet drįstu teigti, kad Trakiszki-Suwalki tarpstotyje automatinės blokuotės nėra, be to - išleidimo šviesoforuose degant žaliam ir geltonam esu pastebėjęs kai kuriuose yuotube.com filmukuose.
                    Įėjimo į Šeštokų geležinkelio stotį šviesofore lenkišką trauykinį priimamant dega du geltoni signalai ir po jais esančiame maršrutiniame tablo rusiška (dar!) "U" raidė, reiškianti ne ką kita, o "Uzkaja koleja" (nuo Mockavos į Šeštokus ateina dvigubos vėžės bėgiai. Kas tame tablo dega, kai iš Mockavos atvažiuoja 1520mm vėžės traukinys, pamatyti nepavyko...

                    Comment


                      Eismo tvarka tokiuose pasienio ruožuose TSRS su kiekviena kaimynine šalimi buvo atidirbta ir nei Lietuvos geležinkeliams, nei Lenkijos PKP nieko naujo išradinėti nereikėjo.

                      Comment


                        Vaikščiodamas palei geležinkelį prie Joniškio, tarp pralaidos per Sidabrą ir aplinkelio E-77 viaduko vienoje vietoje aptikau išsiklaipiusius ir deformuotus pabėgius.










                        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.10.12, 21:48.

                        Comment


                          Ar tik nuotraukose taip atrodo, ar iš tikrųjų bėgis truputį išlenktas virš pavirtusio pabėgio?

                          Comment


                            Gal tik taip atrodo - nuotraukose tą patį irgi pastebėjau, bet natūroj taip neatrodė. Nors tiesą pasakius tuo metu labiau rūpėjo pabėgiai.
                            Paskutinis taisė Salvijus; 2010.10.12, 22:06.

                            Comment


                              Tai objektyvas iškraipo. Nuo fizikos nepaspruksi...

                              Comment


                                Įdomu kelintų metų šie pabėgiai, nes šiaip gelžbetonių ilgaamžiškumas 40-50 metų, tai spėju, kad šiems pabėgiams žymiai daugiau

                                Comment


                                  Raidės kaip matyti - "kirilica". Vadinasi, gaminti dar sovietmečiu.

                                  Comment


                                    Parašė Grillz Rodyti pranešimą
                                    Įdomu kelintų metų šie pabėgiai, nes šiaip gelžbetonių ilgaamžiškumas 40-50 metų, tai spėju, kad šiems pabėgiams žymiai daugiau
                                    Prieš tiek metų gelžbetoninių pabėgių Lietuvoje turbūt net ir nebuvo.

                                    Comment


                                      Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                      Važiuodamas traukiniu į Punską (stotis Trakiszki) visa tai stebėjau ir skirtumus pamačiau didžiulius: ženklai beveik nepanašūs. Iš Trakiszki išvažiuojančiam traukiniui išėjimo šviesofore degė žalias ir geltonas signalai, kas Lietuvoje (ir ne tik ) būdinga tik ruožuose su automatine blokuote (reiškia, laisvi tik du (ne daugiau) blokavimo gabalai). Toliau Trakiszki nevažiavau, bet drįstu teigti, kad Trakiszki-Suwalki tarpstotyje automatinės blokuotės nėra, be to - išleidimo šviesoforuose degant žaliam ir geltonam esu pastebėjęs kai kuriuose yuotube.com filmukuose.
                                      Žalias virš geltono Lenkijoje reiškia „40 km/h, kitas šviesoforas linijiniu greičiu“ ir tai yra normalus signalas išleisti traukinį iš stoties šalutinio kelio. Tarybų Sąjungoje galvojant sistemą buvo padaryta prielaida, kad traukinio mašinistas pats žino, jog yra šalutiniame kelyje ir turi važiuoti atitinkamu greičiu, todėl viena lempa sutaupyta ir rodomas tiesiog žalias signalas.

                                      Keturių aspektų automatinės blokuotės Lenkija neturi.

                                      Comment


                                        Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
                                        Žalias virš geltono Lenkijoje reiškia „40 km/h, kitas šviesoforas linijiniu greičiu“ ir tai yra normalus signalas išleisti traukinį iš stoties šalutinio kelio. ...
                                        Prisiminiau Kaišiadorių geležinkelio stotį. Kai traukinys leidžiamas Jonavos kryptimi, šviesoforo viršuje mirksi žalias signalas, apačioje dega nemirksintis geltonas, po juo - žalia juosta. Tai ir reiškia važiavimą iešmais pro šviesoforą greičiu ne didesniu 80, o kitas šviesoforas leis važiuoti vadinamu linijiniu greičiu. Kai dega du geltoni ir viršutinis mirksi, pro tolesnį šviesoforą leidimas važiuoti linijiniu greičiu negarantuojamas.
                                        Tikriausiai neklystu?
                                        Trakiszki geležinkelio stotyje (Lenkijoje) tikrai mačiau - žalias nemirksėjo.

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          Prisiminiau Kaišiadorių geležinkelio stotį. Kai traukinys leidžiamas Jonavos kryptimi, šviesoforo viršuje mirksi žalias signalas, apačioje dega nemirksintis geltonas, po juo - žalia juosta. Tai ir reiškia važiavimą iešmais pro šviesoforą greičiu ne didesniu 80, o kitas šviesoforas leis važiuoti vadinamu linijiniu greičiu. Kai dega du geltoni ir viršutinis mirksi, pro tolesnį šviesoforą leidimas važiuoti linijiniu greičiu negarantuojamas.
                                          Tikriausiai neklystu?
                                          Trakiszki geležinkelio stotyje (Lenkijoje) tikrai mačiau - žalias nemirksėjo.
                                          Ne visai - „žalias mirksintis-geltonas-žalia juosta“ reiškia „80 km/h, kitas šviesoforas 80 km/h arba greičiau“. Geltonas mirksintis vietoje žalio mirksinčio šioje vietoje reikštų „80 km/h, kitas šviesoforas 40 km/h arba greičiau“. Lenkijoje geležinkelio šviesoforų signalai iš esmės yra identiški, tačiau jie neturi tos „arba greičiau“ dalies. Dėl šios priežasties linijinį greitį už kito šviesoforo rodo su nemirksinčiu žaliu signalu virš geltono.

                                          Iš esmės lenkiška sistema yra tikslesnė ir pateikia mašinistui visą reikalingą informaciją apie traukinio greitį, tarybinė savo ruožtu reikalauja iš mašinisto tam tikrų žinių apie maršrutą - žalias išleidžiamasis toli gražu ne visada leidžia iš karto važiuoti linijiniu greičiu.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X