Parašė specialistas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąO kaip su stočių budėtojais ir traukinių eismo tvarkdariais, kurie duos nurodymus užsienio mašinistams, pvz., Vaidotuose?
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąJie ir duoda nurodymus baltarusams, rusams ir latviams, valdantiems traukinius pasienio ruožuose, rusų kalba. Jiems taip pat yra tam tikri reikalavimai dėl užsienio kalbos išmanymo, tačiau ne tokie griežti, kaip traukinių mašinistams.Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.
Comment
-
Parašė Combat Rodyti pranešimąNa aišku, kad rusiškai – baltarusių mašinistai gi nelaiko Baltarusijoje lietuvių kalbos egzamino. Tai tipo, jeigu kas, stoties budėtojas galės pasiteisinti, kad komandą užsienio mašinistui davė teisingai adekvačiai rusų kalbos žinioms ir jos suvokimui, nes jo rusų kalbos žinios yra nepatikrintos ir nesertifikuotos? Gaunasi, kad, pvz., priimant dirbti budėtoju Kenoje, nėra jokio pagrindo reikalauti iš žmogaus rusų kalbos žinių, nes nėra jokio teisinio pagrindo (įstatymo, SM įsakymo, VGI nustatytos tvarkos ir pan.), apart vietinio LG noro, kad žmogus, dirbdamas budėtoju, kalbėtų ne tik lietuviškai, bet rusiškai. Bordakas.
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąStojant pakaks ir lietuvių kalbos, ir traukinio mašinisto pažymėjimui gauti pakaks lietuvių kalbos, tačiau jeigu įsidarbinsite LG ir norėsite, tarkim valdyti prekinius ar keleivinius traukinius į kaimynines valstybes - privalėsite laikyti rusų kalbos egzaminą tam, kad gautumėte ankščiau minėtą sertifikatą.
Comment
-
Žinoma, kad lenkai turi mokėti rusiškai, bent jau vykdami į Baltarusiją tai tikrai. Kadangi Bialystoko brigados aptarnauja ir ruožą į Gardiną, ir ruožą į Lietuvą, tai problemų nekyla. Galbūt aš ir neteisus dėl lenkų mašinistų, atvysktančių į Lietuvą. Be to įtariu, kad radijo ryšio tarp LG ir lenkų lokomotyvų nėra.
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąĮdomus dalykas dar yra tai, jog Lietuvoje kelio ženklai ir šviesoforų signalai pagal mūsišką sistemą, o Lenkijoje - pagal jų. Lokomotyvų brigados turi mokėti abiejų šalių geležinkelių eismo taisykles.
Įėjimo į Šeštokų geležinkelio stotį šviesofore lenkišką trauykinį priimamant dega du geltoni signalai ir po jais esančiame maršrutiniame tablo rusiška (dar!) "U" raidė, reiškianti ne ką kita, o "Uzkaja koleja" (nuo Mockavos į Šeštokus ateina dvigubos vėžės bėgiai. Kas tame tablo dega, kai iš Mockavos atvažiuoja 1520mm vėžės traukinys, pamatyti nepavyko...
Comment
-
Parašė Grillz Rodyti pranešimąĮdomu kelintų metų šie pabėgiai, nes šiaip gelžbetonių ilgaamžiškumas 40-50 metų, tai spėju, kad šiems pabėgiams žymiai daugiau
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąVažiuodamas traukiniu į Punską (stotis Trakiszki) visa tai stebėjau ir skirtumus pamačiau didžiulius: ženklai beveik nepanašūs. Iš Trakiszki išvažiuojančiam traukiniui išėjimo šviesofore degė žalias ir geltonas signalai, kas Lietuvoje (ir ne tik ) būdinga tik ruožuose su automatine blokuote (reiškia, laisvi tik du (ne daugiau) blokavimo gabalai). Toliau Trakiszki nevažiavau, bet drįstu teigti, kad Trakiszki-Suwalki tarpstotyje automatinės blokuotės nėra, be to - išleidimo šviesoforuose degant žaliam ir geltonam esu pastebėjęs kai kuriuose yuotube.com filmukuose.
Keturių aspektų automatinės blokuotės Lenkija neturi.
Comment
-
Parašė Carnifex Rodyti pranešimąŽalias virš geltono Lenkijoje reiškia „40 km/h, kitas šviesoforas linijiniu greičiu“ ir tai yra normalus signalas išleisti traukinį iš stoties šalutinio kelio. ...
Tikriausiai neklystu?
Trakiszki geležinkelio stotyje (Lenkijoje) tikrai mačiau - žalias nemirksėjo.
Comment
-
Parašė Vitas Rodyti pranešimąPrisiminiau Kaišiadorių geležinkelio stotį. Kai traukinys leidžiamas Jonavos kryptimi, šviesoforo viršuje mirksi žalias signalas, apačioje dega nemirksintis geltonas, po juo - žalia juosta. Tai ir reiškia važiavimą iešmais pro šviesoforą greičiu ne didesniu 80, o kitas šviesoforas leis važiuoti vadinamu linijiniu greičiu. Kai dega du geltoni ir viršutinis mirksi, pro tolesnį šviesoforą leidimas važiuoti linijiniu greičiu negarantuojamas.
Tikriausiai neklystu?
Trakiszki geležinkelio stotyje (Lenkijoje) tikrai mačiau - žalias nemirksėjo.
Iš esmės lenkiška sistema yra tikslesnė ir pateikia mašinistui visą reikalingą informaciją apie traukinio greitį, tarybinė savo ruožtu reikalauja iš mašinisto tam tikrų žinių apie maršrutą - žalias išleidžiamasis toli gražu ne visada leidžia iš karto važiuoti linijiniu greičiu.
Comment
Comment