Parašė udrius
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąYra ketinimų, kadangi šiuo maršrutu Baltarusių trąšas į Klaipėdą vežti būtų žymiai arčiau.
Comment
-
Plečiami ir KLASCO ir BKT (pietinė uosto dalis) trąšų terminalai, kuriuose kraunamos baltarusių trąšos. Turbūt reikia tikėtis dar didesnių srautų. Taigi garantija šiam ruožui dėl krovinių srauto. O koks anksčiau buvo krovininių traukinių petys? Vilnius-Gardinas? kieno lokomotyvai jį aptarnaudavo?
Comment
-
Atleiskit, bet neradau geresnės temos užduoti šį klausimą
Šiandien važiavau greituoju elektriniu traukiniu 823 Vilnius-Kaunas. „Smagumai“ prasidėjo jau nuo to, kad traukinį iš Vilniaus išleido penkiomis minutėmis per vėlai. Nuvažiavus maždaug iki pusiaukelės iki Panerių, traukinys sustojo prieš raudoną automatinį signalą. Nelabai mačiau pro langą, bet iš to, jog traukinys pajudėjo toliau labai jau atsargiu greičiu ir stojo toliau priešais kiekvieną šviesoforą spėju, kad tie automatiniai šviesoforai taip ir liko raudoni. Kankinantis slinkimas ne daugiau kaip 20 km/h greičiu baigėsi tik prie Panerių išleidžiamojo šviesoforo, bet to užteko, kad traukinys į Kauną pavėluotų 20 minučių.
Gal kas žino smulkiau, kas buvo nutikę Paneriuose ir kodėl traukinių eismas nelygine kryptimi buvo beveik paralyžuotas? Lygine kryptimi važiavęs 866 Kaunas-Vilnius pro Panerius pravažiavo be jokių problemų.
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąIskilo toks klausimas: kiek zinau Svencioneliuose bazuojasi CME-3, tarkim kaip jis isdegina visa kura, kur jis jo uzsipildo - paciuose Svencioneliuose is cisternos, ar vaziuoja i Vilniu?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKai sueina rida, važiuoja į Vilnių atlikti TP-2, į ką įeina ir degalų užpildymas. (Ar klystu?)
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąKai sueina rida, važiuoja į Vilnių atlikti TP-2, į ką įeina ir degalų užpildymas. (Ar klystu?)
Comment
-
Parašė Darius555 Rodyti pranešimąO tai tarp TP-2 visa laika kuro uztenka? Ir tiesa kas kiek km atliekamas TP-2.?Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.
Comment
-
Parašė rakolioux Rodyti pranešimąna cme turetu kas 120val buti
Comment
-
Kretingos link.
Šviesforo raudonas "akis" iš tiesų nešviečia.
Štai ką reiškia brokuotai veikianti impulso pločio moduliacija. Nors raudoni šviesos diodai išjungti, bet dėl trumpų parazitinių impulsų, jie vis tiek užsidega labai trumpam, mikrosekundėms ar mikrosekundžių dalims. Žmogaus akis to nemato, atrodo, kad diodai nešviečia, bet fotoaparatas "pagauna" tą trumpą momentą.
Paskutinis taisė Eimantas; 2011.01.14, 03:26.
Comment
-
Kad raudoni šviesoforai stotyse lyg ir pastoviai šviečia, visiškai normalu. Kai kuriose šalyse nebent tarpstočiuose būna, kad automatinis šviesoforas įsijungia tik į priešais esantį bloką įvažiavus traukiniui, o likusį laiką būna tamsus. Ar tik ne manevrinį šviesoforą, kuris rodo ir mėlyną, ir baltą, turėjote omenyje paskutinės nuotraukos paaiškinime?
Comment
-
Manevriniuose šviesoforose nėra raudonos spalvos, tik mėlyna ir balta, išskyrus išimtinius atvejus, kai būna raudona ir balta. Šitas šviesoforas - ne išimtis, labai aiškiai matyti, kad viršutinis žibintas yra baltas (su labai nežymiu gelsvu atspalviu), o apatinis žibintas yra mėlynas.Paskutinis taisė Carnifex; 2010.08.15, 15:05. Priežastis: Smulkesnis paaiškinimas, negaištant tam atskiro naujo posto.
Comment
-
Rusiją ir Kaliningrado sritį jungiantis geležinkelio IX D koridorius nuo rugsėjo sulauks technologijų specialistų. 94 km ruože Kaunas – Kybartai ir 12 km aplinkkelio Palemonas – Rokai Jiesia ruože bus pradėtos diegti modernios inžinerinės traukinių eismo valdymo sistemos, padėsiančios sustiprinti Lietuvą kertančio tranzitinio geležinkelio saugumą ir patikimumą. Projekto įgyvendinimui leidimą davė AB "Lietuvos geležinkeliai", patvirtinę bendrovės "Fima" sutartyje numatytais terminais parengtą modernizacijos techninį projektą.
"Nepriklausomi ekspertai atliko techninio projekto ekspertizę ir patvirtino, kad projektas atitinka privalomųjų projekto rengimo dokumentų ir kitų statybos teisės aktų nustatytus reikalavimus. Leidimai, reikalingi vykdyti statybos darbus, gauti, tad nėra jokių kliūčių pradėti geležinkelio atkarpos modernizacijos darbus",- sako Stasys Dailydka, AB "Lietuvos geležinkeliai" generalinis direktorius.
Bendrovės "Fima" generalinis direktorius Gintaras Juknevičius teigia, jog bendrovė, 2008-ais laimėjusi konkursą, per pusantrų metų įgyvendino labai svarbų pirmąjį projekto etapą – parengė techninį projektą, atliko jo ekspertizę ir gavo statybos leidimus. "Elektronines sistemas diegsime daug metų veikiančioje geležinkelio atkarpoje, tad svarbiausias techninio projekto rengimo etapo darbas buvo tiksliai aprašyti, kaip naujas sistemas integruoti į jau egzistuojančias, kad visos veiktų sklandžiai, bei kaip Lietuvos geležinkeliuose naudojamą įrangą prijungti prie naujų technologijų valdymo sistemų",- teigia jis. Pasak jo, projektas išskirtinis tiek dėl savo apimties, tiek dėl inžinerinių darbų sudėtingumo ir kompleksiškumo.
IX D koridorių "Fima" specialistai modernizuos per ateinančius 2 metus: atnaujins Kauno stoties, aplinkkelio Palemonas - Rokai - Jiesia ir Kauno - Kybartų linijos geležinkelių signalizacijos ir elektros tiekimo įrenginius, įdiegs duomenų perdavimo sistemas. Visame geležinkelio ruože yra numatyta įdiegti šiuolaikišką kompiuterizuotą traukinių eismo reguliavimo sistemą, leisiančią iš Vilniaus eismo valdymo centro kontroliuoti 8-ių geležinkelio stočių ir 33-jų pervažų automatiką, 110 km ilgio elektros tiekimo sistemos įrangą bei valdyti traukinių judėjimą. Nauja traukinių eismo valdymo technologija ateityje traukinių greitį modernizuotoje linijoje leis padidinti iki 160 km/h.
IX D geležinkelio koridoriaus modernizacija atliekama įvertinus, jog esamos technologijos ir dabartinė infrastruktūra pasiekė savo eksploatavimo ribas ir nebeatitinka šiandieninių poreikių. Tai yra vienas iš svarbiausių prioritetinių projektų, nurodytų Lietuvos strateginiame nacionaliniame geležinkelio transporto vystymo plane 2005 – 2015 metais. Modernizacijos projektas yra įgyvendinamas pagal 2007 - 2013 m. laikotarpio ES Sanglaudos fondo lėšų skyrimo programą.
"Fima" IXD geležinkelio koridoriaus modernizacijos konkursą kartu su partneriu, čekų bendrove "AŽD Praha", laimėjo 2008 metų pabaigoje.I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
Comment