Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
    Norėčiau labiau išmanantiems užduot tokį diletantišką klausimą - kokiu būdu traukinių mašinistai sužino, koks yra leistinas greitis vienam ar kitam ruože? Ar kažkur ant popieriaus jie surašyti, ar palei geležinkelį ženklai stovi ar dar kažkaip?
    Stotyse (ne visose) yra tokie darbuotojai "kelyno budėtojai", kurie išduoda mašinistams lapelius su ruožų kilometrais ir greičiais juose, taip pat apie visus kelių remonto darbus ir pan. Pvz: Kenoje išduodamas lapelis iki Kybartų ar Radviliškio (priklausomai nuo to, kur traukinys važiuoja) su tokiais įrašais kaip: Kena-Kyviškės nelyginu keliu greitis tarkim 60 km/h. O pas mašinistus yra fiksuojamas kiekvienas kilometras ir metras spidometre.

    Comment


      Papildysiu. Perspėjimus įduoda ne "kelyno budėtojai", o operatoriai, na bent jau jie pildo įspėjamuosius lapelius, kuriuose būna nurodyti kiekvieno tarpstočio greičio ribojimai, jei tokie yra. O ribojimai būna dažniausiai dėl infrastruktūros darbu arba gedimu signalizavimo prietaisuose ir panašiai.

      Comment


        Iš tikrųjų visi esate teisūs. Infrastruktūros darbuotojai įvertinę kelių būklę, nustato didžiausią leistiną traukinių važiavimo greitį stočių keliais ir tarpstočiais. Jis kas du -trys metus peržiūrimas ir įteisinamas LG generalinio direktoriaus įsakymu. Šiame įsakyme atskirai nustatomas didžiausias leistinas greitis keleiviniams, prekiniams traukiniams ir specializuotiems riedmenims (6-8 ašių vagonams ir kt.). Kai patvirtinamas naujas įsakymas, jis įgauna knygutės formą ir kiekvienas traukinio mašinistas valdydamas traukinį, kaip ir traukinių eismo tvarkaraščio knygelę, privalo turėti su savimi bei vadovautis.
        Įspėjamieji lapeliai mašinistams išduodami, kai dėl tam tikrų priežasčių būtina laikinai nustatyti mažesnį važiavimo traukinio greitį, nei parašytas aukščiau minėtoje knygelėje; jeigu reikia padidinto mašinisto budrumo; jeigu yra specifinių traukinio važiavimo sąlygų ir kt. Šiaip tai yra šimtai priežasčių, kada traukinio mašinistui būtina išduoti įspėjamuosius lapelius ir taip užtikrinti saugų traukinio važiavimą. Šiuo metu LG svarstoma atsisakyti popierėlių išdavinėjimo mašinistui, o visą juose esančią informaciją traukinio mašinistui perduoti GSM-R ryšio pagalba.

        Comment


          Nebus su ta GSM-R taip kaip Latvijoje karo metu perėjus prie vokiškos telegrafinės sistemos ?

          Comment


            Parašė udrius Rodyti pranešimą
            Nebus su ta GSM-R taip kaip Latvijoje karo metu perėjus prie vokiškos telegrafinės sistemos ?
            Visko gali būti, nuo nesėkmių niekas neapsaugotas. Tuo labiau, kad ir patirties nėra iš ko perimti. Europoje skaitmeninį radijo ryšį traukinių eismui organizuoti keliose geležinkelio linijose naudoja tik vokiečių DB. Visur kitur naudojamasi analoginiu ryšiu.
            Šiaip ar taip darbai vyksta. Jau visur sustatyti ryšio bokštai, baigiamos montuoti radijo stotelės traukos riedmenyse, vyksta testavimo darbai ir jeigu toliau skaitmeninio ryšio diegimas vyks sklandžiai, tai nuo 2011 metų vidurio LG pradės juo naudotis.
            Šiame reikale didžiausiais galvos skausmas buvo sąveika su kaimynais (latviais, baltarusais ir rusais), kadangi GSM-R ryšio diegimas pas juo labai tolimuose planuose. Iškilo rūpesčių, kad mums įsidiegus naująjį ryšio sistemą, jie su savo traukiniais negalės įvažiuoti į mūsų teritoriją. Nors ir keista, tačiau visi geranoriškai įvertino LG novatoriškumą ir sutiko prisiderinti.

            Comment


              Parašė Joint Rodyti pranešimą
              Papildysiu. Perspėjimus įduoda ne "kelyno budėtojai", o operatoriai, na bent jau jie pildo įspėjamuosius lapelius, kuriuose būna nurodyti kiekvieno tarpstočio greičio ribojimai, jei tokie yra. O ribojimai būna dažniausiai dėl infrastruktūros darbu arba gedimu signalizavimo prietaisuose ir panašiai.
              Perspėjimus pildo ir duoda tikrai kelyno budėtojai, pačiam teko dirbti

              Comment


                Nežinau kur tamstai teko dirbti, bet tiksliai žinau, kad perspejimus (E-20) išrašo operatoriai, jie dažniausiai juos ir įteikia. Radviliškio stotį tai daroma kontrolės poste, jei perspėjimas skubus, tai galima perduoti per stoties budėtoja, kuris mašinista perspėja radijo ryšiu. Mažose stotelėse perspėjimus išrašo ir įteikia stoties budėtojas.

                Comment


                  Parašė Joint Rodyti pranešimą
                  Nežinau kur tamstai teko dirbti, bet tiksliai žinau, kad perspejimus (E-20) išrašo operatoriai, jie dažniausiai juos ir įteikia. Radviliškio stotį tai daroma kontrolės poste, jei perspėjimas skubus, tai galima perduoti per stoties budėtoja, kuris mašinista perspėja radijo ryšiu. Mažose stotelėse perspėjimus išrašo ir įteikia stoties budėtojas.
                  RAW pusėje tiesos yra žymiai daugiau . Įspėjamuosius lapelius - būtent taip jie yra vadinami, paprastai didesnėse stotyse išduoda kelyno budėtojai, kartais dar vadinami parko budėtojais, o mažesnėse - stoties budėtojai. Operatoriai išduoda itin retai, nebent depuose ar pan.
                  Skubų perspėjimą gali radijo ryšiu, registruojamu įsakymu, perduoti ne tik stoties budėtojas, bet ir traukinių eismo tvarkdarys.

                  Comment


                    Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimą
                    RAW pusėje tiesos yra žymiai daugiau . Įspėjamuosius lapelius - būtent taip jie yra vadinami, paprastai didesnėse stotyse išduoda kelyno budėtojai, kartais dar vadinami parko budėtojais, o mažesnėse - stoties budėtojai. Operatoriai išduoda itin retai, nebent depuose ar pan.
                    Skubų perspėjimą gali radijo ryšiu, registruojamu įsakymu, perduoti ne tik stoties budėtojas, bet ir traukinių eismo tvarkdarys.
                    Nebenoriu aš pilstyt iš tuščio į kiaurą. ESD gali perduot perspėjimą, bet tai dažniausiai daroma per GSB, ir sutikrinama. Išvardink man pareiginius nuostatus kelyno budėtojo jei taip drąsiai teigi (gal kiek užtikrintai pasakiau, bet kiek žinau tai į jų pareigas neieina). Yra taip vadinama "tech kontora" kurios operatoriai ir rūpinasi tais perspėjimais, OPKIO vedimu ir kita dokumentacija.

                    Comment


                      Parašė Joint Rodyti pranešimą
                      Nebenoriu aš pilstyt iš tuščio į kiaurą. ESD gali perduot perspėjimą, bet tai dažniausiai daroma per GSB, ir sutikrinama. Išvardink man pareiginius nuostatus kelyno budėtojo jei taip drąsiai teigi (gal kiek užtikrintai pasakiau, bet kiek žinau tai į jų pareigas neieina). Yra taip vadinama "tech kontora" kurios operatoriai ir rūpinasi tais perspėjimais, OPKIO vedimu ir kita dokumentacija.
                      Čia tikrai nevardinsiu kelyno budėtojo pareiginių nuostatų punktų Jei netiki, pats nueik į stotį ir paprašyk juos tau parodyti O kaip tu sakai "tech. kontora" į eismo organizavimo reikalus nesikiša, jų darbas daugiau komercinis - tvarkyti traukinių dokumentus. Šiuo metu "tech. kontoros" vadinamos Traukinių dokumentų skyriais. Ir galiu užtikrintai pasakyti, kad įspėjamųjų lapelių išdavimas - nėra "tech. kontoros" darbuotojų funkcija.

                      Comment


                        Pareiginių nuostatų niekas šiaip sau neduoda skaityti Komerciniu darbu rūpinasi komercijos agentės, ankščiau dar sverėjom vadindavo ir dabar tebevadina. O aš galiu užtikrintai pasakyti, kad būtent "tech kontora" ir veda įspėjimų registracijos žurnalus ir išduoda perspėjimus. Nors, iškilo man dabar tokia mintis, gal kiekvienoi stotį skiriasi pareiginiai nuostatai?

                        Comment


                          Parašė Joint Rodyti pranešimą
                          Pareiginių nuostatų niekas šiaip sau neduoda skaityti Komerciniu darbu rūpinasi komercijos agentės, ankščiau dar sverėjom vadindavo ir dabar tebevadina. O aš galiu užtikrintai pasakyti, kad būtent "tech kontora" ir veda įspėjimų registracijos žurnalus ir išduoda perspėjimus. Nors, iškilo man dabar tokia mintis, gal kiekvienoi stotį skiriasi pareiginiai nuostatai?
                          Siūlau geriau šiuo reikalu pasidometi, ypač kas už ką stotyse atsako

                          Comment


                            Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                            ...Jau visur sustatyti ryšio bokštai...
                            Nea, nevisur... tikrai ju dar nera Salcininku r. 3 stotyse.
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Kuriose?
                              GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                              Comment


                                Stasylos, Salcininkai, Jasiunai.
                                Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                Comment


                                  Parašė SIMIS-S Rodyti pranešimą
                                  Siūlau geriau šiuo reikalu pasidometi, ypač kas už ką stotyse atsako
                                  Nepatingėjau šiandien pasidomėt šiuo klausimu. Ir pasak vieno mašinisto, perspėjimus įduoda OPERATORIAI. Net nėra žmogus girdėjęs, kad šią funkciją atliktu kelyno budėtojai, kurių jau kaip ir nebėra, daugumoje stočių jie dabar vadinami vagonų tikrintojais remontininkais. Taigi pasidomėk pats šiuo reikalu, gal ką nors dar sugalvosi.

                                  Comment


                                    Vilniaus stoties keleivinio kelyno budėtojas tikrai išdavinėja perspejimus ir beveik vien tik tuo užsiima.
                                    Ir kiekviena stotis turi savo pareiginius nuostatus.

                                    Comment


                                      Parašė Joint Rodyti pranešimą
                                      Nepatingėjau šiandien pasidomėt šiuo klausimu. Ir pasak vieno mašinisto, perspėjimus įduoda OPERATORIAI. Net nėra žmogus girdėjęs, kad šią funkciją atliktu kelyno budėtojai, kurių jau kaip ir nebėra, daugumoje stočių jie dabar vadinami vagonų tikrintojais remontininkais. Taigi pasidomėk pats šiuo reikalu, gal ką nors dar sugalvosi.
                                      Sveiki, nutare ir LT-1 siuo klausimu pasisakyti, nes matau i lankas kai kas grybauja.. Deja, gerb. Joint, esi nelabai teisus - perspejimus beveik visais atvejais isduoda butent kelyno budetojai arba stoties budetojai. O tas "vienas masinistas" turbut nelabai viska zino..
                                      Paskutinis taisė LT-1; 2010.06.14, 21:01.

                                      Comment


                                        LT-1 parašiau tau asmeniškai žinutę, nebenoriu čia skleist savo nuomonės, nes gaunasi nesusipratimai.

                                        Comment


                                          Parašė Joint Rodyti pranešimą
                                          LT-1 parašiau tau asmeniškai žinutę, nebenoriu čia skleist savo nuomonės, nes gaunasi nesusipratimai.
                                          Ok, issiaiskinsime "uzkulisiuose"

                                          Comment

                                          Working...
                                          X