Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Traukinių vietos nustatymui su KLUB-U naudijami GLONASS palydovai ?

    Comment


      Parašė dariuks Rodyti pranešimą
      pas mus irgi gali 2 dyzeliukus i viena kelia suvaryt. tam yra sviesoforo signalas "trys geltoni".
      Lietuvoje tokios galimybės nėra. Į vieną kelią (neatskirtą maršruto šviesoforu) galima suvaryti du dyzeliukus tik manevravimo rėžimu. Kai į vieną kelią priimami du traukiniai iškyla labai didelis jų susidūrimo pavojus.
      Jeigu neįvyko pakeitimų, tai prieš 10 metų, viename Rygos keleivinės geležinkelio stoties kelyje buvo numatyta galimybė priimti du traukinius. Ir tai šia galimybe naudojosi itin retai, kai keleivinių traukinių srautas pasiekdavo piką. Dvejų traukinių priėmimo tvarka į tą patį kelią buvo labai griežtai reglamentuota. Griežtai draudžiama vienu metu priimti priešingų krypčių traukinius ir kt.

      Comment


        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
        Lietuvoje tokios galimybės nėra. Į vieną kelią (neatskirtą maršruto šviesoforu) galima suvaryti du dyzeliukus tik manevravimo rėžimu. Kai į vieną kelią priimami du traukiniai iškyla labai didelis jų susidūrimo pavojus.
        Jeigu neįvyko pakeitimų, tai prieš 10 metų, viename Rygos keleivinės geležinkelio stoties kelyje buvo numatyta galimybė priimti du traukinius. Ir tai šia galimybe naudojosi itin retai, kai keleivinių traukinių srautas pasiekdavo piką. Dvejų traukinių priėmimo tvarka į tą patį kelią buvo labai griežtai reglamentuota. Griežtai draudžiama vienu metu priimti priešingų krypčių traukinius ir kt.
        Šiek tiek nukrypom nuo temos pavadinimo. Tačiau norėjau pastebėti, kad tokia problema egzistuoja Šiauliuose ryte kai vienu metu atvyksta ir laukia išvykimo Mažeikiai-Šiauliai, Rokiškis-Šiauliai-Radviliškis, Klaipėda-Vilnius. Persėdimui, be abejonės, tai labai patogu. Stotyje viso labo yra 3 įrengti keliai.
        Tarkim teoriškai jeigu tuo pačiu metu atsirastų dar ir ketvirtas (nesvarbu ar Kaunas-Šiauliai, ar Šiauliai-Ryga, ar pagaliau Šiauliai-Pagėgiai) suderintas persėdimui iš kitų. Kur reikėtų dėti tą ketvirtąjį traukinį? Įdomu būtų sužinoti geriau išmanančių nuomonę kaip tuomet būtų sprendžiama problema. Apie prekinių judėjimą tuo metu negali būti nė kalbos.
        Seniau buvo aklakeliai Nr. 17 (berods). Nežinau ar dar veikia. Kažkaip neatkreipiau dėmesio - nebuvo poreikio. Būtų patogu į jį leist Rokiškis-Šiauliai-Radviliškis.
        Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.10, 12:19.

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Lietuvoje tokios galimybės nėra. Į vieną kelią (neatskirtą maršruto šviesoforu) galima suvaryti du dyzeliukus tik manevravimo rėžimu. Kai į vieną kelią priimami du traukiniai iškyla labai didelis jų susidūrimo pavojus.
          Jeigu neįvyko pakeitimų, tai prieš 10 metų, viename Rygos keleivinės geležinkelio stoties kelyje buvo numatyta galimybė priimti du traukinius. Ir tai šia galimybe naudojosi itin retai, kai keleivinių traukinių srautas pasiekdavo piką. Dvejų traukinių priėmimo tvarka į tą patį kelią buvo labai griežtai reglamentuota. Griežtai draudžiama vienu metu priimti priešingų krypčių traukinius ir kt.
          Ar man vaidensi, ar ne. Bet tarybiniais laikais Vilniuje kartais i pirmaji kelia buvo priimami du dyzeliniai traukiniai.

          Comment


            Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
            Šiek tiek nukrypom nuo temos pavadinimo. Tačiau norėjau pastebėti, kad tokia problema egzistuoja Šiauliuose ryte kai vienu metu atvyksta ir laukia išvykimo Mažeikiai-Šiauliai, Rokiškis-Šiauliai-Radviliškis, Klaipėda-Vilnius. Persėdimui, be abejonės, tai labai patogu. Stotyje viso labo yra 3 įrengti keliai.
            Tarkim teoriškai jeigu tuo pačiu metu atsirastų dar ir ketvirtas (nesvarbu ar Kaunas-Šiauliai, ar Šiauliai-Ryga, ar pagaliau Šiauliai-Pagėgiai) suderintas persėdimui iš kitų. Kur reikėtų dėti tą ketvirtąjį traukinį? Įdomu būrų sužinoti geriau išmanančių nuomonę kaip tuomet būtų sprendžiama problema. Apie prekinių judėjimą tuo metu negali būti nė kalbos.
            Seniau buvo aklakeliai Nr. 17 (berods). Nežinau ar dar veikia. Būtų patogu į jį leist Rokiškis-Šiauliai-Radviliškis.
            Aklakelio jau pora metu kaip nebera.
            Turbut tektu irengineti dar viena perona 4-ajame kelyje.


            Comment


              Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
              Šiek tiek nukrypom nuo temos pavadinimo. Tačiau norėjau pastebėti, kad tokia problema egzistuoja Šiauliuose ryte kai vienu metu atvyksta ir laukia išvykimo Mažeikiai-Šiauliai, Rokiškis-Šiauliai-Radviliškis, Klaipėda-Vilnius. Persėdimui, be abejonės, tai labai patogu. Stotyje viso labo yra 3 įrengti keliai.
              Tarkim teoriškai jeigu tuo pačiu metu atsirastų dar ir ketvirtas (nesvarbu ar Kaunas-Šiauliai, ar Šiauliai-Ryga, ar pagaliau Šiauliai-Pagėgiai) suderintas persėdimui iš kitų. Kur reikėtų dėti tą ketvirtąjį traukinį? Įdomu būrų sužinoti geriau išmanančių nuomonę kaip tuomet būtų sprendžiama problema. Apie prekinių judėjimą tuo metu negali būti nė kalbos.
              Seniau buvo aklakeliai Nr. 17 (berods). Nežinau ar dar veikia. Būtų patogu į jį leist Rokiškis-Šiauliai-Radviliškis.
              Iš tikrųjų tai viskas ir dabar įmanoma. Vienintelis "minusas" tai, kad antrą traukinį vistiek tektų priimti į laisvą kelią, o po to manevravimo tvarka važiuoti į kelią kuriame jau stovi kitas traukinys. Dėl to tik prailgėtų kelionės trukmė.
              Optimaliausia būtų kelius, į kuriuos priimami keleiviniai traukiniai padalinti į dvi dalis, įrengiant maršruto šviesoforus.

              Comment


                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                Iš tikrųjų tai viskas ir dabar įmanoma. Vienintelis "minusas" tai, kad antrą traukinį vistiek tektų priimti į laisvą kelią, o po to manevravimo tvarka važiuoti į kelią kuriame jau stovi kitas traukinys. Dėl to tik prailgėtų kelionės trukmė.
                Optimaliausia būtų kelius, į kuriuos priimami keleiviniai traukiniai padalinti į dvi dalis, įrengiant maršruto šviesoforus.
                Tai šiuo atveju būtų galima suvaryt Rokiškis-Šiauliai-Radviliškis ir Mažeikiai-Šiauliai į trečiąjį kelią? Nes kaip ir vienas kitam netrukdo?
                Tik bėda su mūsų kai kurias išvėsusiais keleiviais - atsirastų tokių, kurie įsėstų ne į tą traukinį.
                Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.10, 12:36.

                Comment


                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                  O koks skirtumas, galų gale, kokiu palydovu naudotis? Argi "civiliniai" GPS imtuvai nesinaudoja visais pasiekiamais palydovais? O kur garantija, kad tai ne rusų palydovai? Nusipirkai sistemą ir prisijungei prie palydovo, kuris šią sistemą palaiko. Ir koks skirtumas, jis ruso, vokiečio ar kiniečio...
                  GPS naudoja tik ir tik amerikiečių palydovus.

                  (Rusijos GPS analogas - GLONASS, Europos (būsimas) - Galileo. Yra ir kitų, bet šie aktualiausi)

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Ar man vaidensi, ar ne. Bet tarybiniais laikais Vilniuje kartais i pirmaji kelia buvo priimami du dyzeliniai traukiniai.
                    Tai daroma ir dabar. Iš dyzelinių traukinių depo į pirmą stoties kelią vienas paskui kitą, manevravimo rėžimu priimami du dyzeliniai traukiniai, kurie įlaipinę keleivius išvyksta tarkim į Turmantą ir Stasylas.

                    Comment


                      Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                      Tai šiuo atveju būtų galima suvaryt Rokiškis-Šiauliai-Radviliškis ir Mažeikiai-Šiauliai į trečiąjį kelią? Nes kaip ir vienas kitam netrukdo?
                      Tik bėda su mūsų kai kurias išvėsusiais keleiviais - atsirastų tokių, kurie įsėstų ne į tą traukinį.
                      Jeigu atsirastų būtinybė, tikrai įmanoma.

                      Comment


                        Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                        O koks skirtumas, galų gale, kokiu palydovu naudotis? Argi "civiliniai" GPS imtuvai nesinaudoja visais pasiekiamais palydovais? O kur garantija, kad tai ne rusų palydovai? Nusipirkai sistemą ir prisijungei prie palydovo, kuris šią sistemą palaiko. Ir koks skirtumas, jis ruso, vokiečio ar kiniečio...
                        Na, manau, kad KLUB-U gali naudoti tik GLONASS signalus.

                        Traukinių eisme saugumo sumetimais turi būti 100 proc. garantija, kad sistema veiks ir traukinio padėtį pozicionuos itin tiksliai. Pvz., įsivaizduokite, kas atsitiktų, jei pazicionavimo sistema traukinį „perskaitytų“ kokiais 800 m tolėliau nuo įleidžiamojo šviesoforo, nei jis yra iš tikrųjų, arba greičio ribojimo vietos. Todėl būtina atsakomybė tų, kurie yra pozicionavimo signalų savininkai.

                        Iš komercinės pusės – kodėl rusai turėtų leisti nemokamai naudoti savo kosmines technologijas klientams, kurie nemokės nei rublio, tuo labiau, priešiškai Lietuvai?
                        Gal bus ir kitaip, bet dabar tai aš įsivaizduoju būtent taip.
                        Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                        Comment


                          Tai kad rusai raso, jog KLUB-U naudoja abi sistemas. Be to uz naudojmasi palydovines navigacijos sitemomis susimokama perkant prietaisa. Ir jokiu kitu mokesciu nera.

                          Comment


                            Parašė Combat Rodyti pranešimą
                            Iš komercinės pusės – kodėl rusai turėtų leisti nemokamai naudoti savo kosmines technologijas klientams..
                            Nera jokiu klientu, tik naudotuojai. Neleisti neimanoma, nes navigacines sistemos naudojancios navigaciniu palydovu signalus yra tik imtuvai, kaip pvz. televizorius, radijas ir panasus. Uzfiksuoti ju atktyvuma neimanoma. Imti mokesti galima tik parduodant navigacinius irenginius.
                            Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                            Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                            Comment


                              Parašė Combat Rodyti pranešimą
                              Na, manau, kad KLUB-U gali naudoti tik GLONASS signalus.

                              Traukinių eisme saugumo sumetimais turi būti 100 proc. garantija, kad sistema veiks ir traukinio padėtį pozicionuos itin tiksliai. Pvz., įsivaizduokite, kas atsitiktų, jei pazicionavimo sistema traukinį „perskaitytų“ kokiais 800 m tolėliau nuo įleidžiamojo šviesoforo, nei jis yra iš tikrųjų, arba greičio ribojimo vietos. Todėl būtina atsakomybė tų, kurie yra pozicionavimo signalų savininkai.
                              KLUB-U yra kompleksinė sistema, kuri ne tik nustato lokomotyvo koordinates palydoviniu ryšiu, bet ir veikia kaip paprasta automatinė lokomotyvų signalizacijos sistema ALS, kuri analizuoja bėgių grandimis siunčiamus koduotus signalus, bei skaičiuoja lokomotyvo ratų sukimąsi. Tik visapusiškai apdorojusi visą informaciją, nustato tam tikras traukinio valdymo ribas.
                              Jeigu sutriktų palydovinis ryšys, ši sistema veiktų kaip paprasta ALS ir traukinys be valdymo kontrolės tikrai neliktų.

                              Comment


                                Iš temos "Atspėk stotį!"
                                Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                zalias vamzdis, matomas uz begiu - oro pastas?
                                jei taip, tai speju, kad Radviliskis...
                                Tai kas vis dėlto tas oro paštas?

                                Comment


                                  Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                  Iš temos "Atspėk stotį!"


                                  Tai kas vis dėlto tas oro paštas?
                                  Vietiniai radviliškiečiai galėtų papasakoti tiksliau, bet principas tame, kad tais žaliais vamzdžiais suspausto oro dėka persiunčiami dokumentai (kapsulėse) iš vieno stoties galo į kitą, t.y. tarp atskirai išsidėsčiusių administracinių pastatų.

                                  Comment


                                    kam tenka laukti traukinio Radviliskyje, tai galit isgirst, kaip veikia tas oro pastas. vamzdis guli uz keliolikos metru nuo keleiviu rumu (eina nuo dispecerines iki trecio parko pradzios). gana gerai girdeti, kai kapsule sliauzia vamzdziu.
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                      KLUB-U yra kompleksinė sistema, kuri ne tik nustato lokomotyvo koordinates palydoviniu ryšiu, bet ir veikia kaip paprasta automatinė lokomotyvų signalizacijos sistema ALS, kuri analizuoja bėgių grandimis siunčiamus koduotus signalus, bei skaičiuoja lokomotyvo ratų sukimąsi. Tik visapusiškai apdorojusi visą informaciją, nustato tam tikras traukinio valdymo ribas.
                                      Jeigu sutriktų palydovinis ryšys, ši sistema veiktų kaip paprasta ALS ir traukinys be valdymo kontrolės tikrai neliktų.
                                      Tai čia taip būtų tik prie AB.
                                      Kapitalizmas – sistema atgyvenusi, vedanti į niekur.

                                      Comment


                                        Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                        ...gana gerai girdeti, kai kapsule sliauzia vamzdziu.
                                        Jis ir dabar veikia? Toks pneumopaštas buvo Vilniaus oro uoste, bet jau seniai demontuotas. Juokingai atrode jo (pneumopašto) terminalai, tokios spinteles su adreso rinktuvu kaip pas sena telefona.
                                        Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                        Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                        Comment


                                          Parašė Combat Rodyti pranešimą
                                          Tai čia taip būtų tik prie AB.
                                          Kalbat lyg blogiausiu jokios sistemos nebeveikimo atveju palikti visą važnyčiojimo atsakomybę mašinistui ir jo padėjėjui būtų didžiausias įmanomas blogis... Nepamirškim, kad visoms sistemoms nusibaigus, dar yra viena atsarginė sistema - žmogus.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X