Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Nepatinka - neskaityk, o ne nevykusias replikas su kažkokiais beargumenčiais faktais laidyk! Pateiktas faktas ir nenuneigsi, kad netiesa.
    Čia dedame visas publikacijas, susijusias su LG ir aš - ne vienintelis. O tos publikacijos papildo viena kitą ir nėra vienodos.
    Kai tu mano pranesimu (tau napetinkanciu) neskaitysi ir nevykusiu repliku nesvaidysi - to nedarysiu ir as del taviskiu.

    Comment


      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
      Prasytume i kiekviena forumo tema deti info apie tai
      P.S.
      Gal ir daug pasitenkinimo tau suteikia tokie straipsniai, bet uztenka turbut ir vienoje temoje pranesti apie tai
      Vakar apie tai idejai jau info:


      Ir dar - yra rangovu uzkulisiniai zaidimai, kai vienas laimi, kiti bet kokiu atveju skundzia ir nori pakenkti nors uztempdami laika.
      Kaip ir kazkada su lokomotyvais - paskelbus, kad laimejo Siemens, Bombardier apskunde rezultatus. Teisininkams prabilus, kad jei jie nebus teisus, bus pareikalausta atlyginti simtamilijonionus nuostolius uz laikotarpi, kai teks naudoti ir remontuoti pasenusius lokomotyvus arba net atsisakyti vezti dalies kroviniu del lokomotyvu trukumo - labai greitai apsiramino ir pasitrauke i sali. Ar tik nebus ir si karta kazkas panasaus...
      sakyčiau čia gudriau, aną karta buvo tampomasi per teismus, o čia skundas komisijai, kuri radusi pažeidimus tiesiog neskirs pinigų projektui. žodžiu pralaimėjusi konkursą kontora niekuo nerizikuoja, tačiau nervus patampys.

      P.S. o veikėjai, kartais ne tie patys? tik pusėse kitose?
      Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

      Comment


        Paskelbę pranešimą apie atvirą konkursą dėl minėtosios sutarties, „Lietuvos geležinkeliai“ nusprendė du gautus pasiūlymus atmesti kaip netinkamus remdamiesi tuo, kad jie neatitinka tam tikrų konkurso dokumentuose nurodytų techninių reikalavimų.Bendrovė nusprendė neskelbti kvietimo dalyvauti konkurse ir taikyti derybų procedūrą.

        Tačiau Komisija mano, kad gautų pasiūlymų negalima laikyti netinkamais, nes jie galėjo atitikti perkančiosios organizacijos nustatytą tikslą.Todėl perkantysis subjektas neturėjo teisės taikyti derybų procedūros be išankstinio kvietimo dalyvauti konkurse.


        kaip ir bet kuri veikianti imone lietuvoje LG
        skelbdama konkursa, prikabina begale kabliuku del parduodamu/perkamu paslaugu kokybes ,
        terminu, patikimumo ir t.t.
        nera tai projektas 10000lt , todel kaip minejo LT-1, ivairiu atsiranda nuoskaudu...


        pvz : imones nepatikimumas kai kuriais aspektais, kuriuos gali zinoti LG, bet manau uzklausus atsakymus gaus ir EK
        Paskutinis taisė rakolioux; 2009.05.20, 15:35.
        Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

        Comment


          Eismo grafikas 2009-2010

          http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...tinimo&p_tr2=2

          Parsisiuskite PDF'a

          Comment


            Gal kas žinote kaip yra apskaičiuojamas pervažos uždarymo delslaikis... Pagal kokius duomenis jis skaičiuojamas ir kokios formulės...
            Gi kai traukinys įvažiuoja į pervažos ruožą, iškart pervaža nėra uždaroma, o tik po tam tikro laiko... taigi, kaip tą laiką reikia rasti?

            Comment


              LDZ paskelbė konkursą bėgių ir ne tik jų įsigijimui.
              Norėčiau paklaust žinovų kiek km gaunasi? Ir kam konkreti markė dažniau naudojama?
              Visi be skylučių.
              Tipas: R-65; ilgis - 25 m, kokybė - T, plieno markė - K-76F; GOST P 51685-2000. 253 tonos
              Tipas: 60E1; ilgis - 25 m, kokybės kategorija - T1, plieno markė – K-76F, standartas: GOST P 51685-2000. 923,9 tonos
              Tipas: 60E1, ilgis - 25 m, standartas: NE 13674-1, 370LHT. 84.3 t
              http://www.ldz.lv/?object_id=4292

              Kiek galima sutvarkyti/ nutiesti pylimo su 65 000 t kiekio granito skalda?

              Šiaip paskutinia skelbimai susiję su infrastruktūros darbais: granito skaldos, iešmų, medinių pabėgių ir t.t.

              Įtariu, kad ruožui Krustpils-Skryveri statyti.
              Paskutinis taisė Salvijus; 2010.01.05, 23:36.

              Comment


                Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                LDZ paskelbė konkursą bėgių ir ne tik jų įsigijimui.
                Norėčiau paklaust žinovų kiek km gaunasi?
                Tipas: R-65; ilgis - 25 m, kokybė - T, plieno markė - K-76F; GOST P 51685-2000. 253 tonos
                R-65 tipas, skaičius reiškia 1 metro svoris (kg), tai gali susiskaičiuoti, o dėl kito tipo nežinau.

                Comment


                  Parašė BastA-7 Rodyti pranešimą
                  R-65 tipas, skaičius reiškia 1 metro svoris (kg), tai gali susiskaičiuoti, o dėl kito tipo nežinau.
                  60E1 - metro svoris 60 kg. Tas pats kaip R60, tik pagal UIC standartus žymima.

                  Comment


                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                    LDZ paskelbė konkursą bėgių ir ne tik jų įsigijimui.
                    Norėčiau paklaust žinovų kiek km gaunasi? Ir kam konkreti markė dažniau naudojama?
                    Visi be skylučių.
                    Tipas: R-65; ilgis - 25 m, kokybė - T, plieno markė - K-76F; GOST P 51685-2000. 253 tonos
                    Tipas: 60E1; ilgis - 25 m, kokybės kategorija - T1, plieno markė – K-76F, standartas: GOST P 51685-2000. 923,9 tonos
                    Tipas: 60E1, ilgis - 25 m, standartas: NE 13674-1, 370LHT. 84.3 t
                    http://www.ldz.lv/?object_id=4292

                    Kiek galima sutvarkyti/ nutiesti pylimo su 65 000 t kiekio granito skalda?

                    Šiaip paskutinia skelbimai susiję su infrastruktūros darbais: granito skaldos, iešmų, medinių pabėgių ir t.t.

                    Įtariu, kad ruožui Krustpils-Skryveri statyti.


                    Nezinau kokie ten reikalingi medziagu kiekiai ,tiesiog norejau iterpti pastebujima. Pagal paciu rusu pasisakymus (karininku) ju gelezinkelio daliniai yra pajegus per para nutiesti po keliasdesimt kilometru paruosto gelezinkelio (cia karo atvejui). Nezinau ar cia tik ju propoganda ar is tikro imanoma taip greitai tiesti gelzkeli>

                    Comment


                      Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                      Nezinau kokie ten reikalingi medziagu kiekiai ,tiesiog norejau iterpti pastebujima. Pagal paciu rusu pasisakymus (karininku) ju gelezinkelio daliniai yra pajegus per para nutiesti po keliasdesimt kilometru paruosto gelezinkelio (cia karo atvejui). Nezinau ar cia tik ju propoganda ar is tikro imanoma taip greitai tiesti gelzkeli>
                      Įmanoma, bet traukiniai ten 120 km/h tikrai nevažiuos.

                      Comment


                        Parašė praeivis Rodyti pranešimą
                        Nezinau kokie ten reikalingi medziagu kiekiai ,tiesiog norejau iterpti pastebujima. Pagal paciu rusu pasisakymus (karininku) ju gelezinkelio daliniai yra pajegus per para nutiesti po keliasdesimt kilometru paruosto gelezinkelio (cia karo atvejui). Nezinau ar cia tik ju propoganda ar is tikro imanoma taip greitai tiesti gelzkeli>
                        Na ne, buvau Baranovičių geležinkelių muziejuje, tai stovi toks aparatas - valanda - 8 km. Realiai aišku, kokia tai kokybė...

                        Comment


                          Kar atveju priefrontes zonoje tai yra pakankama. Ypac puolant.

                          Comment


                            kokybes geros nebus. nes nutiesus "civiliokiska" gelezinkeli, vis laksto tikrina, pamusineja pabegius, keicia nekokybiska begi (labai retai, bet pasitaiko ir tokiu bajeriu). gal menuo praeina, kol leidzia pilna apkrova tam keliui. o kare - bile tik vaziuoj, gal rytoj bomba pataikys, kada belyginsi tuos begius. 15 - 25 km/h ten pas juos greitis....
                            realiai maciau, kaip LG per 4 valandas nurinko apie 400m trumpabegiu su gelzbetoniniais pabegiais ir toj vietoj paklojo ilgabegius. po to atvaziavo kelio pamusejas,prabego defektoskopinis vezimelis, paskui kontroles vagonas. viska suspejo per 4 valandas. zmoniu buvo apie 30 (tiek kelininku, o masinistu ir kitu neskaiciavau).
                            Paskutinis taisė dariuks; 2010.01.06, 10:07.
                            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                            Comment


                              Parašė udrius Rodyti pranešimą
                              Na ne, buvau Baranovičių geležinkelių muziejuje, tai stovi toks aparatas - valanda - 8 km. Realiai aišku, kokia tai kokybė...


                              Net nesitiki. Na aisku gal ten ir nera labai sunku pakloto paruostus begius su gelzbetoniniais pabegiais ,bet kaip su tuo pylimu? Kaip ten imanoma taip greitai privezti zemiu ir padaryti sankasa,ar ten viskas daroma kazkaip kitaip?

                              Comment


                                Gal pylimus kareivėliai jau iš anksčiau kastuvais padarę būna...

                                Comment


                                  Yra du skirtingi dalykai. Atstatineti sugriauta linija (arba platinti europine) ant esamo pylimo. Ir tiesti nauja atsaka.

                                  Comment


                                    Na čia to kombaino labai nevykusi foto:



                                    O čia šiaip, priešlėktuvinei gynybai

                                    Comment


                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Kodėl traukinio sustojimas techniškai neišvengiamas Radviliškyje?
                                      Radviliškis yra stotis, kuriame visų pro Radviliškį važiuojančių traukinių mašinistams išduodami įspėjamieji lapeliai. Tai dokumentas, kuriuo mašinistui suteikiama informacija apie tolimesnes traukinio valdymo sąlygas: greičio ribojimus, apie ruožus, kuriuose traukinį būtina valdyti ypatingai budriai ir kt.
                                      Šiuo metu tobulėjant ryšio sistemoms, greitai visa ši popieriuje esanti informacija bus automatiškai skaitmenine forma perduodama mašinistui išvykstant iš pradinės stoties ir techninių sustojimų (pakeliui) poreikis išnyks.

                                      Comment


                                        Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                        Radviliškis yra stotis, kuriame visų pro Radviliškį važiuojančių traukinių mašinistams išduodami įspėjamieji lapeliai. Tai dokumentas, kuriuo mašinistui suteikiama informacija apie tolimesnes traukinio valdymo sąlygas: greičio ribojimus, apie ruožus, kuriuose traukinį būtina valdyti ypatingai budriai ir kt.
                                        Šiuo metu tobulėjant ryšio sistemoms, greitai visa ši popieriuje esanti informacija bus automatiškai skaitmenine forma perduodama mašinistui išvykstant iš pradinės stoties ir techninių sustojimų (pakeliui) poreikis išnyks.
                                        o as manau, kad greitai tai neisnyks, kadangi ispejamuju lapeliu ir kitu popieriuku isdavimas reglamentuotas kruva instrukcijomis ir t.t., ju perrasymas uztruks labai ilga laiko tarpa. be to noreciau pasidometi, apie kokias tobulejancias rysio priemones Jus kalbate? mano ziniomis siandien jokiu elektroniniu masinisto informavimo priemoniu idiegimo i lokomotyvus nenumatyta, kad sakykim tam tikra informacija butu atvaizduojama ekrane ir t.t.
                                        be to, dabar gaunant ispejamaji lapeli masinistas asmeniskai pasiraso uz gauta informacija ir tuo uztikrinama asmenine atsakomybe uz galimas eismo pasekmes, siunciant informacija skaitmeniniu pavidalu nelaimes atveju bus sunku teisiskai irodyti kazkieno kalte arba atvirksciai, nes musu salyje iki galo neiteisintas net elektroninis parasas

                                        Comment


                                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                          Radviliškis yra stotis, kuriame visų pro Radviliškį važiuojančių traukinių mašinistams išduodami įspėjamieji lapeliai. Tai dokumentas, kuriuo mašinistui suteikiama informacija apie tolimesnes traukinio valdymo sąlygas: greičio ribojimus, apie ruožus, kuriuose traukinį būtina valdyti ypatingai budriai ir kt.
                                          Šiuo metu tobulėjant ryšio sistemoms, greitai visa ši popieriuje esanti informacija bus automatiškai skaitmenine forma perduodama mašinistui išvykstant iš pradinės stoties ir techninių sustojimų (pakeliui) poreikis išnyks.
                                          Lyg sunku Vilniuje išduoti visam maršrutui...
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X