Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
    O gal zinai kiek tokiu traukiniu buna per menesi vaziuojanciu per Turmanta i LV. Siaip ziurejau grafike nera nei vieno melyno siulo tam ruozui.

    PS: Gal zinai kur grafika eismo rast 2009 metams?

    Dekui
    Važiuotų tik išimtinais atvejais. Tarkim jeigu geležinkelio linijoje Radviliškis-Obeliai-Daugpilis vyktų dideli kelio remonto darbai ir dėl to traukinių eismas šia geležinkelio linija būtų nutrauktas. Tam tikslui būtų sudaromas laikinas prekinių traukinių eismo tvarkaraštis per Turmantą.

    Traukinių eismo grafikas 2009 m. dar tik rengiamas. Kai jį patvirtins VGI (inspekcija), jis bus visiems prieinamas.

    Comment


      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
      Važiuotų tik išimtinais atvejais. Tarkim jeigu geležinkelio linijoje Radviliškis-Obeliai-Daugpilis vyktų dideli kelio remonto darbai ir dėl to traukinių eismas šia geležinkelio linija būtų nutrauktas. Tam tikslui būtų sudaromas laikinas prekinių traukinių eismo tvarkaraštis per Turmantą.

      Traukinių eismo grafikas 2009 m. dar tik rengiamas. Kai jį patvirtins VGI (inspekcija), jis bus visiems prieinamas.
      VGI puslapyje yra tik 2007-2008, dabar galiojancio yra tik isakymas. Gal zinai kur galima dabartini rast?

      Comment


        beje, jau nemazai laiko prabego nuo to nusiridenusio nuo slai CME avarijos, gal kazka aiskiau kokios priezastys?
        *censored*

        Comment


          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
          Labai retai, išskirtiniais atvejais.
          Ankščiau, kai Lietuva nebuvo ES narė dėl muitinės procedūrų prekiniai traukiniai į Daugpilį važiavo tik pro Rokiškį, Obelius.
          Šiuo metu muitinių nėra, tačiau ir poreikio nėra kažką keisti.
          galbut isskirtinias atvejais, taciau jei nera poreikio, nera ir judejimo. Buvo imoniu, kurios norejo (nori) vezti traukinius per Turmanta, taciau jums pvz. - jei 1 asmuo nori vykti is Vilniaus vykti i Roma, nereiskia, kad del jo bus padarytas nuolatinis marsrutas Vilnius Roma.
          "specialiastas" turibut nelabai isivaizduoja eismo organizavimop reiklalu - jeigu butu del infrastrukturos remonto darbu uzdarytas eismas ruozu Radviliskis - Daugpilis, traukiniai, tureje vaziuoti siuo ruozu, butu leidziami per Meitene (Siauliu - Jelgavos ruozu). Leisti per Turmanta buti per daug organizaciniu kliuciu.
          Paskutinis taisė LT-1; 2009.03.26, 17:28.

          Comment


            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
            galbut isskirtinias atvejais, taciau jei nera poreikio, nera ir judejimo. Buvo imoniu, kurios norejo (nori) vezti traukinius per Turmanta, taciau jums pvz. - jei 1 asmuo nori vykti is Vilniaus vykti i Roma, nereiskia, kad del jo bus padarytas nuolatinis marsrutas Vilnius Roma.
            "specialiastas" turibut nelabai isivaizduoja eismo organizavimop reiklalu - jeigu butu del infrastrukturos remonto darbu uzdarytas eismas ruozu Radviliskis - Daugpilis, traukiniai, tureje vaziuoti siuo ruozu, butu leidziami per Meitene (Siauliu - Jelgavos ruozu). Leisti per Turmanta buti per daug organizaciniu kliuciu.
            Aš pateikiau tik kaip teorinę galimybę (pavyzdį), kokiu atveju Turmanto geležinkelio stotyje pasirodytų prekinis traukinys.
            Praktikoje, jeigu atsirastų būtinybė uždaryti Radviliškio-Obelių geležinkelio liniją, tu teisus, ko gero prekinių traukinių srautas būtų nukreipiamas pro Joniškį.

            Comment


              [QUOTE=Vytautas_LT;340249] Paėjus link Sienos pusės pamatėme tokį ženklą, ką jis reiškia, reikia klausti specialistų.
              Atvaizdas


              Tai traukinyje esanciu netvarkingu vagonu zenklas. Tuose gelezinkelio ruozuose, kuriuose irengta iranga (DISK, PONAB ), aptinkanti vaziuojanciu traukiniu netvarkingus vagonus, naudojami svieciamieji signliniai zenklai, pritaisyti prie atskiru stiebu arba kontaktinio tinklo atramu. Paprastai sitie zenklai nesviecia ir neturi signalo reiksmes. Kai ikaista asidezes, uzsidega V formos signalas kuris reiskia, kad sastato vagonai yra netvarkingi.

              Comment


                Ne "vagonai", o riedmenys. Šis signalinis ženklas šviečia, kai įkaista ir lokomotyvo ašidėžės.

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Ne "vagonai", o riedmenys. Šis signalinis ženklas šviečia, kai įkaista ir lokomotyvo ašidėžės.
                  Arba kaista užsistabdžiusių vagonų ratai.

                  Comment


                    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                    Ne "vagonai", o riedmenys. Šis signalinis ženklas šviečia, kai įkaista ir lokomotyvo ašidėžės.
                    Kiek laiko tas ženklas dega? AR dar kažkur kitur "rėkauja" kokia automatika, kai toks ženklas dega?

                    Comment


                      Parašė udrius Rodyti pranešimą
                      Kiek laiko tas ženklas dega? AR dar kažkur kitur "rėkauja" kokia automatika, kai toks ženklas dega?
                      "Rekauja" pas stoties budetoja (kai ruoza valdo traukiniu eismo tvarkdarys, "rekauja" pas ji), be to kai bus naujos sistemos, "rekaus" ir Eismo valdymo centre Vilniuje.
                      Degant siam zenklui, masinistas turi butinai sustabdyti (net neragintas stoties budetojo ar traukiniu eismo tvarkdario) traukini artimiausioje stotyje.
                      Naujos kartos irenginiai (kurie greitu laiku prades veikti) turi 3 pavojaus rusis. Esant vienam is ju, kaitimas nestiprus, ir traukinio specialiai stabdyti nereikia, apziurimas veliau traukiniui sustojus kitur. Kitas pavojus - vidutinis. Esant siam pavojui, jau traukini stabdyti butina, bet artimiausioje stotyje. Esant trecio tipo pavojui - o tai yra labai smarkus kaitimas, traukini reikia stabdyti tuojau pat ir nedelsiant. Kokio tipo pavojus, masinistui pranesa stoties budetojas arba traukiniu eismo tvarkdarys.
                      Dar reikia pastebeti, kad naujos kartos irenginiai (ne visi, tik kai kurie) matuos ir ratu pavirsiaus defektus - isciuozas, isdauzas ir t.t.

                      Comment


                        Ghmmm... O kaži jį sunku atjungti?

                        Comment


                          Parašė udrius Rodyti pranešimą
                          Ghmmm... O kaži jį sunku atjungti?
                          Kuria prasme atjungti? Lauke kazka isjungti, t.y. sugadinti? Siaip apie gedimus iskarto sistema informuoja, taip kad ar tai bus gedimas paprastas, ar tycia padarytas, iskarto atsakingi darbuotojai apie tai suzinos.
                          O aliarmas, aptikus riedmeni su defektais, isjungiamas atlikus butinus veiksmus (kurie iki smulkmenu numatyti taisyklese) - t.y. stabdyti (nestabdyti) traukini, informuoti uz riedmenis atsakingas tarnybas ir t.t.

                          Comment


                            Dar reikia pastebeti, kad naujos kartos irenginiai (ne visi, tik kai kurie) matuos ir ratu pavirsiaus defektus - isciuozas, isdauzas ir t.t.[/QUOTE]


                            O kaip jie tai matuos?
                            Toks įspūdis, kad iš brolių atkeliauja labai jau daug vagonų su "kvadratiniais" ratais.... Būna kad net lokomotyvo nesigirdi, o tik ratų dundėjimas

                            Comment


                              sveiki, gal kas zinot kokiu rusisku sailtu, kad butu ten autocadiniu breziniu?? pvz vezimeliai, varikliai asiraciai ar kitos detales =]

                              Comment


                                Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                                O kaip jie tai matuos?
                                "kvadratiniai" ratai dauzo begius t.y. isciuozos briauna duoda didesne dinamine apkrova begiui, kitaip tariant begis gauna smugi. To smugio jega ir matuos jautri aparatura (ivertinant ir kitus parametrus, tokius kaip pvz. greitis. Beje, kad sistema ismatuotu tuos ratu defektus, reikia per irengini vaziuoti ne mazesniu kaip 10 km/h (berods) greiciu).
                                Beje tai nebus naujove, Kenos stotyje rusiska sistema DISK-B siuos defektus aptinka jau senokai (gal 3-4 metus, tiksliai nepamenu). Tik, kai ja paleido, labai daug budavo melagingu parodymu.. Kaip jai ten sekasi dabar veikti nepasakysiu, reiketu pasidometi..

                                Comment


                                  Signalizacijos įrenginiai, iešmai, ju veikimas

                                  Baigiamajam darbui reikia informacijos apie signalizacijos įrenginius, iešmus ir t.t. Jų veikimo principus. Niekur nepavyksta rast informacijos. Taigi, gal kas galėtų pagelbėti šioj situacijoj ir pateikt kokią naudingą nuorodą ar kažką tokio. Dėkui iš anksto

                                  Comment


                                    Parašė Makaule Rodyti pranešimą
                                    Baigiamajam darbui reikia informacijos apie signalizacijos įrenginius, iešmus ir t.t. Jų veikimo principus. Niekur nepavyksta rast informacijos. Taigi, gal kas galėtų pagelbėti šioj situacijoj ir pateikt kokią naudingą nuorodą ar kažką tokio. Dėkui iš anksto
                                    xexe
                                    LT-1 cia "biblija geležinkelininko" baigia sudeti,
                                    ieskok forume kazka rasi
                                    Drąsa, išdidumas, kova už savo teises – pagrindiniai girtumo požymiai.

                                    Comment


                                      Parašė Makaule Rodyti pranešimą
                                      Baigiamajam darbui reikia informacijos apie signalizacijos įrenginius, iešmus ir t.t. Jų veikimo principus. Niekur nepavyksta rast informacijos. Taigi, gal kas galėtų pagelbėti šioj situacijoj ir pateikt kokią naudingą nuorodą ar kažką tokio. Dėkui iš anksto
                                      Yra labai geri vadoveliai siomis temomis. Juos gali rasti mokymo istaigu (susijusiu su glž. transportu), bei kai kuriose techninese bibliotekose. Tik jie bus rusu kalba. Tačiau ten rasi info praktiškai apie viska, ir labai smulkiai. Internete neziurejau, bet pabandyk ivesti i google tokius raktinius zodziu junginius kaip Железнодорожная автоматика и телемеханика, СЦБ,, устройство и эксплуатация железнодорожного пути, стрелочные переводы ir panasiai.

                                      Comment


                                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                        "kvadratiniai" ratai dauzo begius t.y. isciuozos briauna duoda didesne dinamine apkrova begiui, kitaip tariant begis gauna smugi. To smugio jega ir matuos jautri aparatura (ivertinant ir kitus parametrus, tokius kaip pvz. greitis. Beje, kad sistema ismatuotu tuos ratu defektus, reikia per irengini vaziuoti ne mazesniu kaip 10 km/h (berods) greiciu).
                                        Beje tai nebus naujove, Kenos stotyje rusiska sistema DISK-B siuos defektus aptinka jau senokai (gal 3-4 metus, tiksliai nepamenu). Tik, kai ja paleido, labai daug budavo melagingu parodymu.. Kaip jai ten sekasi dabar veikti nepasakysiu, reiketu pasidometi..
                                        Kenos stotyje ir dabar daug melagingų parodymų šios sistemos, ją reguliavo, tvarkė, bet pokyčio nepajutom.

                                        Comment


                                          Parašė Makaule Rodyti pranešimą
                                          Baigiamajam darbui reikia informacijos apie signalizacijos įrenginius, iešmus ir t.t. Jų veikimo principus. Niekur nepavyksta rast informacijos. Taigi, gal kas galėtų pagelbėti šioj situacijoj ir pateikt kokią naudingą nuorodą ar kažką tokio. Dėkui iš anksto
                                          TSI CCS Anex B
                                          Silpnoji lytis stipresnė už stipriają dėl stipriųjų silpnybės silpnajai

                                          Comment

                                          Working...
                                          X