Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Gal žinote plačiau apie spidometrą traukinyje ir jo veikimą? Man visų pirma šiek tiek keista buvo, kad jie visi vienodi ir įrengti kaip atskiri prietaisai, o ne integruoti į prietaisų skydelį. Ir dar, jie labai tiksi, atkreipiau dėmesį į tai, kai važiavau DR1A kabinoje.

    Labai gerai girdėti šitame arba kituose video iš senesniųjų rusiškų lokomotyvų kabinų.

    Comment


      Tiksi ne spidometras , o "juodoji dėžė", jei taip galima pavadinti

      Comment


        Parašė udrius Rodyti pranešimą
        Tiksi ne spidometras , o "juodoji dėžė", jei taip galima pavadinti
        Gal ten viskas viename? Nes garsas tai iš to sklinda.

        Comment


          Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
          Ne, tikrai neturi Silumveziai (beje ne visi) turi kazka panasaus i antibuksavimo sistema.
          Neteisus. ER20CF turi. Jeigu stabdymo metu (naudojant elektrodinaminius stabdžius) šilumvežio mikroprosesorinė sistema aptinka nevienodą aširačių sukimosi dažnį - sumažina šilumvežio stabdymo jėgą.

          Comment


            Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
            Gal žinote plačiau apie spidometrą traukinyje ir jo veikimą? Man visų pirma šiek tiek keista buvo, kad jie visi vienodi ir įrengti kaip atskiri prietaisai, o ne integruoti į prietaisų skydelį. Ir dar, jie labai tiksi, atkreipiau dėmesį į tai, kai važiavau DR1A kabinoje.

            Labai gerai girdėti šitame arba kituose video iš senesniųjų rusiškų lokomotyvų kabinų.
            Youtube video
            Tiksi seno tipo greitmatis, kuris duomenis raso i juosta. Pvz LG TEP-70BS, Siemensai, CME3M, EJ turi naujos kartos prietaisa, kuris viska raso i specialia duomenu saugojimo laikmena. Tiek juostos, tiek minetos laikmenos po kiekvieno reiso yra issifruojamos (isanalizuojamos).
            Beje, greitmatis raso tokius parametus kaip traukinio greiti, stabdziu sistemos darba, masinisto budrumo prietaiso darba ir t.t.
            Paskutinis taisė LT-1; 2009.03.23, 21:10.

            Comment


              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
              Neteisus. ER20CF turi. Jeigu stabdymo metu (naudojant elektrodinaminius stabdžius) šilumvežio mikroprosesorinė sistema aptinka nevienodą aširačių sukimosi dažnį - sumažina šilumvežio stabdymo jėgą.
              Sumazina silumvezio, bet ne traukinio (vagonu) asies stabdymo jega. Pasiskaityk ko klause - silumvezio ar traukinio
              Paskutinis taisė LT-1; 2009.03.23, 21:04.

              Comment


                Tiesa, siūlyčiau pasidomėti EJ575 techninėmis charakteristikomis. Manau šį riedmenį jau galima pavadinti traukiniu?

                Comment


                  Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                  Tiesa, siūlyčiau pasidomėti EJ575 techninėmis charakteristikomis. Manau šį riedmenį jau galima pavadinti traukiniu?
                  Si - jau taip Taciau jie vazineja neseniai, ju nedaug, todel mastant apie visus LG riedmenis, neretai pasimirsta, kad tokia masina LG turi
                  Paskutinis taisė LT-1; 2009.03.23, 20:52.

                  Comment


                    Ar turi mašinistai licencijas? Tipo vairuotojo pažymėjimo, ar piloto licencijos...

                    Comment


                      Parašė x21 Rodyti pranešimą
                      Ar turi mašinistai licencijas? Tipo vairuotojo pažymėjimo, ar piloto licencijos...
                      Turi, kaip tie dokumentai tiksliai vadinasi (licencija, pazymejimu, setifikatu ar kt.)- nezinau, gelzinkelyje "teisemis" vadina O masinistai pradeda dirbti turedami 5 klase, paskui gali pakilti iki 1 klases. Pastarosios klases masinistus galima drasiai vadinti "asais", taciau ju LG nera daug.
                      Paskutinis taisė LT-1; 2009.03.23, 21:00.

                      Comment


                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                        Turi, kaip tie dokumentai tiksliai vadinasi (licencija, pazymejimu, setifikatu ar kt.)- nezinau, gelzinkelyje "teisemis" vadina O masinistai pradeda dirbti turedami 5 klase, paskui gali pakilti iki 1 klases. Pastarosios klases masinistus galima drasiai vadinti "asais", taciau ju LG nera daug.
                        Tai vadinasi Lokomotyvo mašinisto kvalifikacijos pažymėjimu. Viso yra tik trys kvalifikacijos klasės. Pradėdamas dirbti mašinisto pareigose, mašinistas neturi jokios kvalifikacijos klasės. Tik išdirbęs tam tikrą laikotarpį ir "neprisidirbęs" gali laikyti egzaminus trečiai kvalifikacijos klasei ir t.t.

                        Šiaip, ši mašinistų gaminimo tvarka greitai keisis. Remiantis ES tam tikromis direktyvomis mašinistas privalės turėti mašinisto licensiją, kuri galios visoje ES. Ją išduos geležinkelio inspekcija. Papildomai darbdavys mašinistui išduos sertifikatą, kuriame bus nurodyta, kokius traukinius šis gali valdyti ir kur važinėti ir t.t.

                        Comment


                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                          Remiantis ES tam tikromis direktyvomis mašinistas privalės turėti mašinisto licensiją, kuri galios visoje ES. Ją išduos geležinkelio inspekcija. Papildomai darbdavys mašinistui išduos sertifikatą, kuriame bus nurodyta, kokius traukinius šis gali valdyti ir kur važinėti ir t.t.
                          Tai taip išeina, kad licencija leis dirbti visoje ES, o tas sertifikatas susiaurins galimybes, nes leis valdyti tik tam tikros vėžės lokomotyvus?
                          I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                          Comment


                            Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                            Tai taip išeina, kad licencija leis dirbti visoje ES, o tas sertifikatas susiaurins galimybes, nes leis valdyti tik tam tikros vėžės lokomotyvus?
                            Visiškai teisus. Tarkim nelabai galėtų Lietuvoje dirbantis prekinio traukinio mašinistas, nuvažiavęs į Vokietiją ar Prancūcziją valdyti ICE arba TGV.
                            Tiesa mašinistas galės turėti ne vieną sertifikatą, tačiau jie galios terinuotai.

                            Comment


                              Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                              ... Remiantis ES tam tikromis direktyvomis mašinistas privalės turėti mašinisto licensiją, kuri galios visoje ES. Ją išduos geležinkelio inspekcija...
                              Kam priklauso šį inspekciją? Kas licencijuoja mašinistus? Sakykime pilotus licencijuoja Civilines aviacijos administracijos inspekcija, priklausanti Susisiekimo ministerijai.

                              Comment


                                Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                Visiškai teisus. Tarkim nelabai galėtų Lietuvoje dirbantis prekinio traukinio mašinistas, nuvažiavęs į Vokietiją ar Prancūcziją valdyti ICE arba TGV.
                                Tiesa mašinistas galės turėti ne vieną sertifikatą, tačiau jie galios terinuotai.
                                As truputi ne i tema noreciau paklaust : Kodel per Turmanta nevyksta prekiniu traukiniu eismas, o tarkim per Rokiski vaziuoja?

                                Comment


                                  Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                  Kam priklauso šį inspekciją? Kas licencijuoja mašinistus? Sakykime pilotus licencijuoja Civilines aviacijos administracijos inspekcija, priklausanti Susisiekimo ministerijai.
                                  Kol kas dar nelincesijuoja, tačiau greitai tai darys Valstybinė geležinkelių inspekcija prie LR Susisiekimo ministerijos

                                  Comment


                                    Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                    As truputi ne i tema noreciau paklaust : Kodel per Turmanta nevyksta prekiniu traukiniu eismas, o tarkim per Rokiski vaziuoja?
                                    Čia jau taip sutarta su LDZ. Tačiau viskas priklauso nuo krovinių srauto ir ekspeditorių noro, kurie kroviniams geležinkeliu gabenti pasirenka trumpiausią maršrutą ir optimaliausius tarifus.

                                    Comment


                                      Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                      Čia jau taip sutarta su LDZ. Tačiau viskas priklauso nuo krovinių srauto ir ekspeditorių noro, kurie kroviniams geležinkeliu gabenti pasirenka trumpiausią maršrutą ir optimaliausius tarifus.
                                      Tai kaip suprantu buna atveju kad ir per Turmanta prekinis isleidziamas

                                      Comment


                                        Labai retai, išskirtiniais atvejais.
                                        Ankščiau, kai Lietuva nebuvo ES narė dėl muitinės procedūrų prekiniai traukiniai į Daugpilį važiavo tik pro Rokiškį, Obelius.
                                        Šiuo metu muitinių nėra, tačiau ir poreikio nėra kažką keisti.

                                        Comment


                                          Parašė specialistas Rodyti pranešimą
                                          Labai retai, išskirtiniais atvejais.
                                          Ankščiau, kai Lietuva nebuvo ES narė dėl muitinės procedūrų prekiniai traukiniai į Daugpilį važiavo tik pro Rokiškį, Obelius.
                                          Šiuo metu muitinių nėra, tačiau ir poreikio nėra kažką keisti.
                                          O gal zinai kiek tokiu traukiniu buna per menesi vaziuojanciu per Turmanta i LV. Siaip ziurejau grafike nera nei vieno melyno siulo tam ruozui.

                                          PS: Gal zinai kur grafika eismo rast 2009 metams?

                                          Dekui

                                          Comment

                                          Working...
                                          X