Vilniaus geležinkelio stotyje, pėsčiųjų tunelis.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Geležinkelių eismo organizavimas ir kiti techniniai klausimai
Collapse
X
-
-
Parašė Bensons Rodyti pranešimąAčiu už paaiškimimą, galvojau kad po katastrofos su garvežių visi krovininiai važiuoja tik aplinkkeliu. Buvo gi tokia katastrofa? Ar ne taip?
buvo susidūrė prekiniai traukiniai su garvežiais Paneriuose.
Nėra kažkokių išskirtinių reikalavimų prekiniams traukiniams. Tiesa, vieninteliam buvusiam Kauno merui Garbaravičiui nepatiko traukinių dundėjimas Kauno geležinkelio stotimi, todėl reikalavo, kad visi tranzitiniai traukiniai važiuotų aplinkeliu, t.y per Kauno HE.
Comment
-
Parašė udrius Rodyti pranešimąŠiamie forume tirkai buvo paieškok. Tai buvo iš karto po karo...I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
Parama Siaurojo geležinkelio klubui
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąNesu girdėjas apie garvežių katastrofą Vilniuje. Labai seniai
buvo susidūrė prekiniai traukiniai su garvežiais Paneriuose.
Nėra kažkokių išskirtinių reikalavimų prekiniams traukiniams. Tiesa, vieninteliam buvusiam Kauno merui Garbaravičiui nepatiko traukinių dundėjimas Kauno geležinkelio stotimi, todėl reikalavo, kad visi tranzitiniai traukiniai važiuotų aplinkeliu, t.y per Kauno HE.
Kiek teko matyti prekinius traukinius Vilniaus stotyje, jie visada važiuodavo 4 keliu.
Comment
-
Parašė Wycka Rodyti pranešimąPats apie tai rašiau: 1945m. sausį
Comment
-
Parašė LT-1 Rodyti pranešimąTikrai buvo, pats dar esu girdejes senu darbuotoju pasakojimus.
Comment
-
Kaip išsišifruoja trumpinys CME ? Parovoz'o komentaruose kartais randu, bet ir iš konteksto nepagaunu kas tai.
Было бы целесообразно развивать многосекционность на базе независимых полноценных "односекционных" локомотивов, с возможностью прохода в любой локомотив. Всё дело в усовершенствовании СМЕ. Наглядный пример - американский опыт. Сколько им нужно, столько и сцепляют локомотивовTeorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.
Comment
-
Parašė VytautasRX Rodyti pranešimąKaip išsišifruoja trumpinys CME ? Parovoz'o komentaruose kartais randu, bet ir iš konteksto nepagaunu kas tai.
http://dic.academic.ru/dic.nsf/ruwiki/343920
Comment
-
Parašė specialistas Rodyti pranešimąTurėtų būti ČME, o ne CME.
Č-pagamintas Čekoslovakijoje (ČKD);
M-manevrinis;
E-turintis elektrinę pavarą.
Comment
-
Sveiki turiu klausima Gal ir kvailas pasirodys taciau is kur masinistas keleivinio traukinio zino jog arteja stotele ir jam reik pradet stabdyti ? Ar jis viska pamena kas kaip ar kompiuteriu kokiu naudojas ?- Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
- Rusija su Amerika kariauja.
- Ir ką, kaip ten reikalai?
- Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
- O amerikiečiai?
- Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.
Comment
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąSveiki turiu klausima Gal ir kvailas pasirodys taciau is kur masinistas keleivinio traukinio zino jog arteja stotele ir jam reik pradet stabdyti ? Ar jis viska pamena kas kaip ar kompiuteriu kokiu naudojas ?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąManau, kad turėtų būti ženklai kokie nors?
Mašinistas orentuojasi atsižvelgdamas į traukinio važiavimo greitį, atstumą iki sustojimo vietos, kelio profilį, oro sąlygas ir atitinkamai paskaičiuoja traukinio stabdymo jėgą. Jeigu per daug užstabdo traukinį - atleidžia stabdžius, per mažai-dar labiau padidina stabdymo jėgą ir taip "žaidžia" iki tol, kol traukinį sustabdys nustatytoje vietoje (prie signalinio ženklo - pirmojo vagono sustojimo vieta ir kt.)
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąManau, kad turėtų būti ženklai kokie nors?
Ir kažkiek nustebau sužinojęs, kad mašinistas nevažinėja nežinomais geležinkeliais. O jei važiuoti papuola, tai pirmą kartą važiuoja akrtu su tą geležinkeli oatkarpą gerai žinančiu mašinistu-instruktoriumi.
2008 metais tuo keletą kartš įsitikinau važiuodamas traukiniu Vilnius-Šeštokai. Matyt, dar ne visiems DR1A mašinistams buvo žinoma atkarpa Palemonas-Rokai-Jiesia, tai Palemone kelis akrtus mačiau, kaip į traukinį įlipa žmogus, nueina į Mašinisto kabiną, o Garliavoje traukiniui pristabdžius jis iššoka. taip būdavo pralydimas traukinys, kai maįuinistas ta atkarpa dar būdavo nevažiavęs.
Geležinkelyje orientyrų vaidmenį kažkiek atlieka kilometriniai ženklai ir piketiniai stulpeliai.
Comment
-
Parašė DSaulius Rodyti pranešimąSveiki turiu klausima Gal ir kvailas pasirodys taciau is kur masinistas keleivinio traukinio zino jog arteja stotele ir jam reik pradet stabdyti ? Ar jis viska pamena kas kaip ar kompiuteriu kokiu naudojas ?
Kas del sustojimu stotelese, masinistai jas zino atmintinai (tiesiog labai gerai zino ruoza), nes tik kai kuriuose naujuose riedmenyse galima matyti ruozo kilometraza, o senesniuose to nera.
Comment
-
Parašė x21 Rodyti pranešimą/\ Ar turi traukiniai ABS'a?
Turintis isciuoza asirastis paparstai stuksena. Tas stuksenimas gerai girdimas beveik kiekviename prekiniame traukinyje, kur nors vienas kitas vagonas turi nors maza isciuoza. Kartais bjaurus stuksenimas girdimas ir keleiviniame traukinyje.
Isciuozos naikinamos aptekinant asiracius.
Beje, labai gili isciuoza krautame prekiniame vagone gali net sulauzyti begius.
Po stotyje aptiktu labai ideliu isciuozu net nutraukiams traukiniu eismas, kol keliu ukio darbuotojai apziures kelia.Paskutinis taisė LT-1; 2009.03.23, 21:08.
Comment
Comment